Kas Bank « Terug naar discussie overzicht

KAS BANK 2014

1.282 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

330ix schreef op 5 november 2014 13:46:

[...]

Kijk maar eens hoe de cijfers van ING bekend zijn/worden gemaakt. De hele media is hiervan vol lof. Wat heb ik over de goede cijfers van KB gehoord in de media? Niets! De media bepalen toch wel voor een gedeelte het koersverloop van een aandeel.
je wilt ING toch niet vergelijken met kasbank? lachen met jou !
Porscheknakker
0
Ons lulletje rozenwater zal zo dadelijk wel komen met zijn dagelijks bericht dat de koers gezakt is met 3 ct en dat het dividend hierdoor hoger wordt en uiteindelijk het dividend op 0% gaat komen. Wat een irritante hansworst, die zichzelf mogelijk erg slim acht.
Een grotere idioot heb ik niet meegemaakt. O ja, ik reageer niet op hem of haar maar ik moest ff een constatering maken.
[verwijderd]
0
quote:

330ix schreef op 5 november 2014 17:45:

Ons lulletje rozenwater zal zo dadelijk wel komen met zijn dagelijks bericht dat de koers gezakt is met 3 ct en dat het dividend hierdoor hoger wordt en uiteindelijk het dividend op 0% gaat komen. Wat een irritante hansworst, die zichzelf mogelijk erg slim acht.
Een grotere idioot heb ik niet meegemaakt. O ja, ik reageer niet op hem of haar maar ik moest ff een constatering maken.
he da's leuk: ik was mijn tekst voor vandaag helemaal kwijt! bedankt 330 x nix !

ik vind het prima als je quote !

fijne avond
Porscheknakker
0
quote:

330ix schreef op 4 november 2014 18:13:

[...]

Beste Martijn, het is jammer dat er geen ruchtbaarheid is gegeven aan de goede 3e kwartaalcijfers en de mogelijke verhoging van het dividend. Behoudens een klein bericht is niets gepubliceerd over KB. Ook zijn er geen adviesverhogingen (of -verlagingen) gedaan.
Vreemde zaak om het nieuws in de doofpot te stoppen. Niemand kent KB behalve wij forumgenoten.
Als er wat tamtam gemaakt zou zijn, dan denk ik tot we reeds op datum van de cijfers boven de 10 euro zouden zijn gekomen en blijven staan.

Porscheknakker
0
Vorenstaand verhaal lijkt toch uit te komen. KasBank is nauwelijks bekend onder de beleggers. weinigen kopen het aandeel. Daar tegenover staat dat er ook weinigen zijn die het aandeel verkopen. Het volume is praktisch te verwaarlozen.
Misschien dat er wat Delta Lloyd beleggers over komen zwaaien.
Porscheknakker
0
Helaas heeft er eentje vermoedelijk de zenuwen gekregen en 5000 stuks ineens verkocht. Vandaar de koersval tot 9,40 euro. Inmiddels staat de koers weer op 9,581 euro. Uiteraard begrijp ik de verkoper niet en als hij/zij een forumgenoot is, dan zou ik wel van hem/haar willen weten waarom hij deze 5000 stuks ineens verkocht heeft. Ik hoop van hem/haar te horen.
effegenoeg
0
quote:

330ix schreef op 6 november 2014 12:29:

Helaas heeft er eentje vermoedelijk de zenuwen gekregen en 5000 stuks ineens verkocht. Vandaar de koersval tot 9,40 euro. Inmiddels staat de koers weer op 9,581 euro. Uiteraard begrijp ik de verkoper niet en als hij/zij een forumgenoot is, dan zou ik wel van hem/haar willen weten waarom hij deze 5000 stuks ineens verkocht heeft. Ik hoop van hem/haar te horen.
Ik feliciteer degene met zijn/haar aankoop.
Porscheknakker
0
Nu staan er weer 5035 te koop voor 9,60 euro. Als ik nog wat reserve geld zou hebben dan kocht ik die onmiddellijk op. Ik vind het toch een vreemde gang van zaken en zou toch graag willen weten waarom deze figuren de aandelen voor een spotprijs wegdoen.
effegenoeg
0
quote:

330ix schreef op 6 november 2014 13:11:

Nu staan er weer 5035 te koop voor 9,60 euro. Als ik nog wat reserve geld zou hebben dan kocht ik die onmiddellijk op. Ik vind het toch een vreemde gang van zaken en zou toch graag willen weten waarom deze figuren de aandelen voor een spotprijs wegdoen.
Meestal is het een voorbode van een felle upswing.
Eindejaars gewoon weer 11€
Porscheknakker
0
Weer eentje die een paar duizend aandelen heeft verkocht. Ik denk dat 1 partij geen geduld meer heeft het zijn aandelen wegdoet in de hoop op een ander aandeel wat meer te kunnen verdienen in een zeer korte tijd. Misschien stapt die wel over naar Fugro.
effegenoeg
0
[quote alias=330ix id=8019669 date=201411061409]
Weer eentje die een paar duizend aandelen heeft verkocht. Ik denk dat 1 partij geen geduld meer heeft het zijn aandelen wegdoet in de hoop op een ander aandeel wat meer te kunnen verdienen in een zeer korte tijd. Misschien stapt die wel over naar Fugro.
[/quote

Ik hou me verre van dat soort bedrijven en ben geen trader.
Porscheknakker
0
Die mafkees met 4070 stuks in de laat kan het vergeten vandaag. Die wordt ze niet kwijt.
Niemand biedt meer met het uitzicht op een zo grote hoeveelheid in de laat.
Als die zou verdwijnen wordt er misschien nog wel wat gekocht.
Gelukkig heb ik KB voor het dividend. Jammer dat de koers niet meewerkt, ondanks de goede cijfers en geen slechte vooruitzichten.
[verwijderd]
0
Kas Bank 9,553 -0,077 (-0,80%) en de AEX-Index 413,15 +0,61% !!

Met de aantekening van het Day Low op 9,40 (mooi uitstapmoment)

oja, lagere koersen is niet erg, want je dividendrendement stijgt ........pffff

fijne avond
[verwijderd]
0
Gister een plukje gekocht, mooi dividendrendement. Vandaag heb ik ook Eurocommercial ingeslagen. Ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt.
[verwijderd]
0
quote:

TradeOne schreef op 6 november 2014 17:58:

Gister een plukje gekocht, mooi dividendrendement. Vandaag heb ik ook Eurocommercial ingeslagen. Ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt.
even vragen aan tradeone.....
als de koers per jaar 10% daalt en je dividend is 6% (tov je investering) wat is dan je jaarrendement in totaal?

ik bedoel maar zo: koop aandelen die waarde houden en dividend structureel verhogen!

succes met je kb
effegenoeg
0
Bij voldoende in de bied wordt er niet gekocht en voldoende in de laat is de afstort compleet.
Dit is opvallend te noemen,temeer dit al meerdere keren is gebeurd.
Ondanks de raadselachtige bewegingen is er weer een mooie uptrend waarneembaar.
Porscheknakker
0
Slotkoers 9,70 zou mooi zijn geweest. Helaas moet een mislukkeling roet in het eten gooien.
Maar evengoed... groen gesloten. Is oké.
[verwijderd]
0
quote:

330ix schreef op 7 november 2014 17:42:

Slotkoers 9,70 zou mooi zijn geweest. Helaas moet een mislukkeling roet in het eten gooien.
Maar evengoed... groen gesloten. Is oké.
wouw een PLUS van VIER cent.... is dit DE trendbreuk van elke dag lager lager lager lager lager lager......? ojee het is nog DAY LOW ook....beloofd niet veel goeds voor de opening op maandag.....

fijne avond
[verwijderd]
0
quote:

Martijn van M schreef op 31 oktober 2014 17:42:

Flutdagje voor Kas Bank, maar de koers bewoog wel de hele dag keurig binnen 'the safe-zone': 9.60-9.85 euro.

We kunnen weer met een gerust hart het weekend in!

:-)
Situatie is afgelopen week ongewijzigd: we vertoeven nog steeds in de vertrouwde zone.
[verwijderd]
0
quote:

Martijn van M schreef op 10 november 2014 12:15:

[...]

Situatie is afgelopen week ongewijzigd: we vertoeven nog steeds in de vertrouwde zone.
gefeliciteerd hoor beleggers...... een dikke CENT in de plus.....
wat een lachtertje dit fonds!

fijne avond

oja, jullie kopen dit fonds voor het dividend, toch? als er dividend wordt uitgekeerd overigens.....dus deze cent erbij is een non-event!

1.282 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
903,61  -1,97  -0,22%  31 mei
 Germany40^ 18.585,90 +0,48%
 BEL 20 3.918,09 +0,24%
 EURO50 5.011,20 0,00%
 US30^ 38.701,80 0,00%
 Nasd100^ 18.538,90 0,00%
 US500^ 5.280,42 0,00%
 Japan225^ 38.630,50 0,00%
 Gold spot 2.328,25 +0,04%
 EUR/USD 1,0857 +0,21%
 WTI 77,14 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +19,75%
RENEWI +2,79%
Air France-KLM +2,20%
Vastned +2,07%
UMG +1,89%

Dalers

JDE PEET'S -4,89%
ASR Nederland -4,88%
Corbion -3,41%
Avantium -2,66%
PROSUS -2,33%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront