SBM Offshore « Terug naar discussie overzicht

SBM Offshore - on topic - november 2015

599 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 26 27 28 29 30 » | Laatste
Chela
0
Independent trader
0
Persbericht zo vlak voor herbenoeming bijna ongeloofwaardig (worden we als aandeelhouders echt niet serieus genomen). Zoals ik SBM afgelopen jaren heb leren kennen is de communicatie altijd erg no nonsense geweest: geen overbodige berichten (zoethoudertjes) en gewoon zeggen zoals het is. Ik vermoed dus dat SBM zich in Brazilië niet onder druk heeft laten zetten en gewoon tot in details de zaken geregeld wil hebben. SBM: gewoon saai en degelijk voor de lange termijn. Past eigenlijk niet in hijgerige beurscultuur zou je denken (vandaar ook mijn koersinschatting eind 2015 : geen eigen beursnotering meer). Aan de andere kant is SBM juist een partij die voordeel heeft van eenvoudige toegang tot de kapitaalmarkten. Bod van een grote US beursgenoteerde oliedienstverlener (hebben toch behoefte asn steady cashflow komende jaren?) zou welkom zijn! Oeps, zit ik nou weer te dagdromen... ;)
gpjf
0
Ik mag het hopen maar zoals ik al eerder zei, zou het me ook niet verbazen als de berichtgeving over een deal op hande is. Men wil op dit niveau nou eenmaal graag bewierookt worden als daar reden voor is en dat begrijp ik, zeker als je al jaren met rotte vis bent gegooid. Dus ik ben de komende dagen extra attent op dit nieuws.
ff_relativeren
0
2 short mutaties :

Marshall Wace van 1,01% naar 0,99%. ( -0,02% )
BlackRock National van 0,50% naar 0,63%. ( +0,13% )
gpjf
0
Sjonnie2
0
quote:

gpjf schreef op 3 november 2015 08:04:

Nog steeds geen nieuws , het wordt zo wel morgen een heel interessante dag !
Ik verwacht morgen eigenlijk weinig spectakel want er staat alleen de herbenoeming van CEO Chabas op de agenda van de Bava.
Ik kan me niet voorstellen dat er dan iets gezegd gaat worden over een schikking anders dat wat er de afgelopen tijd over gezegd is.
Het echte spectakel barst hopelijk los op 12 november als de cijfers van Q3 bekend worden gemaakt.
Het zou wel mooi zijn als er voor die datum dan wel een overeenkomst is met Petrobras over de schikking.
[verwijderd]
0
biedkant gaat lekker. dat gaat vloeiende start geven en vasthouden graag vandaag.
FM70
0
Morgen spannende dag voor aandeel SBM. Einde dag mogelijk sterke koersstijging door speculanten en instappers die willen profiteren.
Sjonnie2
0
quote:

FM70 schreef op 3 november 2015 11:55:

Morgen spannende dag voor aandeel SBM. Einde dag mogelijk sterke koersstijging door speculanten en instappers die willen profiteren.
Speculeren op wat dan ?, op dit moment wellicht van de nu weer iets stijgende olieprijs.
Ik verwacht meer van 12 nov dan van 4 nov eerlijk gezegd.
IQ
0
Wie zou op dit moment zijn aandelen willen verkopen, denk heel weinig aandeelhouders, een koers van minimaal 15€, daar doen wij het voor.
Dutchtenor
0
quote:

IQ schreef op 3 november 2015 13:14:

Wie zou op dit moment zijn aandelen willen verkopen, denk heel weinig aandeelhouders, een koers van minimaal 15€, daar doen wij het voor.

Geen probleem, zojuist weer een plukje verkocht. Levert nog steeds (bijna) iedere dag iets op door het grillige koersverloop per dag. Uiteraard houd ik mijn "vaste" deel vast tot ik ze los laat (ergens boven de € 14). Succes allen!
gpjf
0
Het volume blijft nog steeds fors achter, iedereen houdt zijn aandelen mooi vast haha. Zogauw de communicatie een positief signaal geeft, dan spettert in etappes naar boven ( Hoop ik hahaha)
[verwijderd]
0
Ik vind een miljoen stukken omzet en koers plus drie procent best wel redelijk.

Nog even en ik hoef niet meer te werken;-)
Spes
0
Een mooie winst van 3%. Ik heb mijn laatste portie aandelen toch verzilverd om mijn positie in PostNL uit te breiden. Vind de afstraffing daar veel te overdreven.
Succes met de shortsqueeze voor de zittenblijvers!
Independent trader
0
Volgens mij staan we nog lager dan vorige week hoor...
Bijv DSM heeft in ongeveer dezelfde periode +25% gedaan
Niet ontevreden maar euforie nog niet aanwezig hier
Sorry
Remfin
0
quote:

Spes schreef op 3 november 2015 17:25:

Een mooie winst van 3%. Ik heb mijn laatste portie aandelen toch verzilverd om mijn positie in PostNL uit te breiden. Vind de afstraffing daar veel te overdreven.
Succes met de shortsqueeze voor de zittenblijvers!
Gefeliciteerd, had persoonlijk even morgen afgewacht...
Independent trader
0
Ondertussen begin ik me ook beetje zorgen te maken over de afwezigheid van Kopermans.. Iemand een idee waar hij uithangt?
[verwijderd]
0
quote:

Independent trader schreef op 3 november 2015 17:31:

Ondertussen begin ik me ook beetje zorgen te maken over de afwezigheid van Kopermans.. Iemand een idee waar hij uithangt?
Laten we hopen 'dinner by candle light'
Sjonnie2
0
quote:

Dutchtenor schreef op 3 november 2015 13:44:

[...]
Geen probleem, zojuist weer een plukje verkocht. Levert nog steeds (bijna) iedere dag iets op door het grillige koersverloop per dag. Uiteraard houd ik mijn "vaste" deel vast tot ik ze los laat (ergens boven de € 14). Succes allen!
Ik volg dezelfde strategie, vandaag plukje verkocht op 12,85 en de rest hou ik vast.
Als we morgen lager openen koop ik m'n plukje op een lagere koers weer terug, en als we morgen hoger gaan dan heb ik gedeeltelijk winst op m'n bestaande SBM'etjes.
Zeg maar een win-win situatie (ahum)
599 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 26 27 28 29 30 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 13,920
Verschil +0,190 (+1,38%)
Hoog 14,020
Laag 13,800
Volume 568.259
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 458.060

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront