BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM - November 2015

4.213 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 ... 207 208 209 210 211 » | Laatste
turbobb
0
Ik zal nog maar een keer roepen, dat Bam dit jaar niet meer boven de €5 komt dit jaar(gisteren ook al geroepen), misschien helpt 't weer:)
Buts
0
quote:

turbobb schreef op 26 november 2015 13:59:

Ik zal nog maar een keer roepen, dat Bam dit jaar niet boven de €5 komt dit jaar(gisteren ook al geroepen), misschien helpt 't weer :)
Nou dan zal ik ook ffe wat roepen: MORGEN OVER DE VIJF EURO.
€d_Modus Vivendi
0
(Boursier.com) — Schneider a décroché un gros contrat au Royaume-Uni, où le groupe a été retenu par EDF Energy comme lauréat pour la fourniture de tableaux à isolement dans l'air moyenne tension de la gamme PIX du futur site nucléaire d'Hinkley Point C, dont la réalisation est encore conditionnée à la décision finale d'investissement. Le groupe rejoint d'autres prestataires déjà présélectionnés, dont Areva NP pour le réacteur, l'instrumentation et le contrôle, Alstom (General Electric) pour les turbines et le service, Bouygues et Laing O'Rourke pour le génie civil ainsi que BAM Nuttal et Kier pour le terrassement.
torro
0

AMSTERDAM (Dow Jones)--De omzet van de Nederlands bouwsector is in het derde kwartaal op jaarbasis met bijna 6,5% gestegen, meldt het CBS donderdag. Dat is het vierde opeenvolgende kwartaal met omzetgroei.
De groei was in het afgelopen kwartaal overigens minder dan de omzettoename van 9,3% in het tweede kwartaal. Dit kan volgens het CBS te maken hebben met de verhoging van het btw-tarief voor renovatie en herstel van particuliere woningen naar 21% van 6% per 1 juli.
Zowel de bouw van woningen en bedrijfsgebouwen, als de grond-, water- en wegenbouw behaalden meer omzet dan een jaar geleden. Daarnaast gingen er in het laatste kwartaal minder bouwbedrijven failliet en hebben bouwondernemers positieve verwachtingen voor 2016.
Het aantal faillissementen in de bouw neemt al sinds het tweede kwartaal van 2013 vrijwel onafgebroken af. In het derde kwartaal van dit jaar kwam het aantal faillissementen uit op 154, tegen een recordhoogte van 500 in het eerste kwartaal van 2013.
Van de bouwondernemers verwacht 16% dat de omzet in 2016 zal gaan toenemen. Het aantal ondernemers dat groei van de werkgelegenheid in de sector verwacht is iets hoger dan het aantal dat krimp voorziet.
Lyss
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 26 november 2015 14:03:

(Boursier.com) — Schneider a décroché un gros contrat au Royaume-Uni, où le groupe a été retenu par EDF Energy comme lauréat pour la fourniture de tableaux à isolement dans l'air moyenne tension de la gamme PIX du futur site nucléaire d'Hinkley Point C, dont la réalisation est encore conditionnée à la décision finale d'investissement. Le groupe rejoint d'autres prestataires déjà présélectionnés, dont Areva NP pour le réacteur, l'instrumentation et le contrôle, Alstom (General Electric) pour les turbines et le service, Bouygues et Laing O'Rourke pour le génie civil ainsi que BAM Nuttal et Kier pour le terrassement.
Hmm, meewerken aan de aanleg van een kerncentrale ... en die Engelse dingen hebben een twijfelachtige reputatie (Sellafield), maar misschien is dat in de loop der jaren verbeterd.
Is er al ergens gemeld wat de omvang (tijdsduur en pecunia) van de inbreng van BAM gaat zijn, €d?
[verwijderd]
1
quote:

Kouwe 81 schreef op 26 november 2015 13:07:

Hmmm...
4,965 alweer...
mijn vingers zijn aan het jeuken om te gaan verkopen...
Maar als er ineens een dusdanige stijging is... gaat dat morgen dan verder? :S
AAAARGH
Emotie... niet handig bij het handelen ;-)

morning officieel gunning Rotterdamsebaan zou nog 10-12 ct kunnen opleveren :)
€d_Modus Vivendi
0
quote:

Lyss schreef op 26 november 2015 14:20:

[...]

Hmm, meewerken aan de aanleg van een kerncentrale ... en die Engelse dingen hebben een twijfelachtige reputatie (Sellafield), maar misschien is dat in de loop der jaren verbeterd.
Is er al ergens gemeld wat de omvang (tijdsduur en pecunia) van de inbreng van BAM gaat zijn, €d?
nee, het gaat om het grondwerk, dus daar kan je m.i. snel mee klaar zijn en ben je van de kern reputatie gevrijwaard.
Kouwe 81
0
quote:

Crockett schreef op 26 november 2015 14:23:

[...]

morning officieel gunning Rotterdamsebaan zou nog 10-12 ct kunnen opleveren :)
Als dit gegund wordt ja ;-)
Ik zie wel wat het vandaag wordt... ze staan te koop, maar verwacht niet dat ik ze daadwerkelijk verkoop :)

€d_Modus Vivendi
0
quote:

Kouwe 81 schreef op 26 november 2015 14:35:

[...]

Als dit gegund wordt ja ;-)
Ik zie wel wat het vandaag wordt... ze staan te koop, maar verwacht niet dat ik ze daadwerkelijk verkoop :)

niet als je ze zichtbaar in de ask laat staan, dan druk je je eigen vraagprijs
[verwijderd]
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 26 november 2015 14:37:

[...]niet als je ze zichtbaar in de ask laat staan, dan druk je je eigen vraagprijs
precies..zo helpen we elkaar niet echt !...:)
Kouwe 81
0
zoals ik al zei, ik raak ze vandaag toch niet kwijt ;-)

Maargoed, ik heb natuurlijk zoveel aandelen, dat kan wel eens als een block gezien worden :(
BoterbijdeVis
0
quote:

Kouwe 81 schreef op 26 november 2015 14:57:

zoals ik al zei, ik raak ze vandaag toch niet kwijt ;-)

Maargoed, ik heb natuurlijk zoveel aandelen, dat kan wel eens als een block gezien worden :(

O, en daarom zie ik steeds opnieuw in de bid 1 stuks? :-))
Kouwe 81
0
quote:

BoterbijdeVis schreef op 26 november 2015 15:59:

[...]

O, en daarom zie ik steeds opnieuw in de bid 1 stuks? :-))
Nee, ik sta aan de andere kant :P
let it goooo let it goooooooo :>
BoterbijdeVis
0
quote:

Kouwe 81 schreef op 26 november 2015 16:22:

[...]

Nee, ik sta aan de andere kant :P
let it goooo let it goooooooo :>

Sorry, ff vlaag van dislexie :-((
BoterbijdeVis
1
Ik zou het niet erg vinden als bijv IS de NL-flitshandelverbindingen onklaar zou maken. Sorry moest er ff uit.
[verwijderd]
0
quote:

Kouwe 81 schreef op 26 november 2015 14:57:

zoals ik al zei, ik raak ze vandaag toch niet kwijt ;-)
Morgen wel dan ?
27 nov 00:30 Black Friday voorspelt niet veel goeds...
4.213 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 ... 207 208 209 210 211 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 jun 2024 17:35
Koers 3,960
Verschil -0,040 (-1,00%)
Hoog 4,000
Laag 3,930
Volume 886.401
Volume gemiddeld 1.195.301
Volume gisteren 1.393.874

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront