Imtech « Terug naar discussie overzicht

Imtech weekdraadje van 6 t/m 10 juli 2015 (Warm he?)

284 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 8 juli 2015 15:44:

[...]
Waar slaat dit in vredesnaam op, dit zijn gewoon de feiten vanaf 1 januari 2015.
Wie doet hier nu aan opzettelijke misleiding of is gewoon dom, u toch zeker?.
Ja, feiten van fondsen die door jou achteraf zijn geselecteerd, de fondsen met positieve resultaten laat je achterwege.

[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 15:45:

[...]
Kijk W&W is op een ander draadje waar ze hem nog niet zo goed kennen de internettroll aan het uithangen!

Hij teert meer op "verse verontwaardiging" dan op onze opmerkingen hier waar niemand hem serieus neemt.

Ach daar is de Imtech aandeelhouders "fan/basher" ook weer.
Gluup kan verder niet veel dus ik laat het maar gebeuren.
T'is zgn voor een Imtech aandeelhouders onderzoek dat hoogstwaarschijnlijk door een belanghebbende wordt gesponsord, begrijpt u wel.
Gluup raakt nu blijkbaar ietwat in tijdnood daar zij inmiddels, net als collega "basher" ff_relativeren, ook buiten het Imtech forum onderzoek verricht.
Toch fijn om te zien hoeveel inzet zij tonen, maar ja men moet wat doen voor het inkomen.

Het zal hen echter wat deze aandeelhouder betreft niet helpen, haha.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 15:45:

[...]
Kijk W&W is op een ander draadje waar ze hem nog niet zo goed kennen de internettroll aan het uithangen!

Hij teert meer op "verse verontwaardiging" dan op onze opmerkingen hier waar niemand hem serieus neemt.

vette AB!!
[verwijderd]
1
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 15:50:

[...]
Ja, feiten van fondsen die door jou achteraf zijn geselecteerd, de fondsen met positieve resultaten laat je achterwege.

Ja en, het ging toch om de verliesgevende fondsen tov de AEX, waarom moet ik de winstgevende dan vermelden. Ik heb overigens niet eens alle verliesgevende genoteerd. Ik begrijp overigens wel dat mijn post oa u niet zo goed uitkomt.
[verwijderd]
1
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 15:45:

[...]
Kijk W&W is op een ander draadje waar ze hem nog niet zo goed kennen de internettroll aan het uithangen!

Tja dat oa u bent "ingehuurd" om alleen hier te bashen is inmiddels bekend, haha.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 15:50:

[...]
Ja, feiten van fondsen die door jou achteraf zijn geselecteerd, de fondsen met positieve resultaten laat je achterwege.

BERNARDO! ging aex en imtech vergelijken daling van de laatste 2 weken,ik vroeg hem dat eens te doen over een heel jaar reactie wacht ik nog op.

ps. heeft dus niets met andere fondsen te maken wat de imtechpumper beweert.

en Gluup, laat je niet uit de tent lokken....ze probeert je gewoon een ban aan te smeren,,bij mij lukt dat niet meer ignore!
[verwijderd]
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 8 juli 2015 16:14:

[...]

BERNARDO! ging aex en imtech vergelijken daling van de laatste 2 weken,ik vroeg hem dat eens te doen over een heel jaar reactie wacht ik nog op.

ps. heeft dus niets met andere fondsen te maken wat de imtechpumper beweert.

en Gluup, laat je niet uit de tent lokken....ze probeert je gewoon een ban aan te smeren,,bij mij lukt dat niet meer ignore!
Hij probeert niets en een ban aansmeren ligt al helemaal niet in mijn aard.
U schreef "het afgelopen jaar" en dat is 2014, toen steeg de AEX overigens zo'n 4,5%.

Maar dat heeft in feite ook niets te maken met hetgeen ik schreef over de fondsen in het lopende jaar. Ik heb hierop overigens nog steeds geen antwoord van u gehad.
U verwacht van Bernardo wel een antwoord en dat u zelf niet wilt geven.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 8 juli 2015 15:06:

[...]
Vanaf 1 januari AEX +9% ....Imtech -2%,

maar dan,

ASML -0,7%
Philips -6%,
Boskalis -6%,
Shell -9%,
Arcelor -10%,
OCI -12%,
Delta Lloyd -20%,
RELX -32%,
Air France/KLM -25% enz.

En nu?
Wil overigens niet zeggen dat iedereen verlies heeft geleden, kon tussendoor ook leuk op gewonnen worden.
Om deze post ging het dus.
[verwijderd]
0
Ja het onderwerp was het laatste halfjaar. En dan kies jij alleen maar verliezers uit om mee te vergelijken.

Dat is net zo iets als zeggen dat Griekenland het zo goed doet want Cuba, Congo, Liberia, Zimbabwe en Burundi doen het zo veel slechter.

Erg doorzichtig allemaal hoor, ik had verwacht dat je als onvervalste Impech-pusher wel wat intelligenter materiaal zou hebben.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 16:50:

Ja het onderwerp was het laatste halfjaar. En dan kies jij alleen maar verliezers uit om mee te vergelijken.

Dat is net zo iets als zeggen dat Griekenland het zo goed doet want Cuba, Congo, Liberia, Zimbabwe en Burundi doen het zo veel slechter.

Er doorzichtig allemaal hoor, ik had verwacht dat je als onvervalste Impech-pusher wel wat intelligenter materiaal zou hebben.
Hahahaha wat een uitweg weer. Ik gaf hier alleen maar mee aan dat andere "klasse" bedrijven het dit jaar nog slechter hebben gedaan op de beurs en dat dit dus in feite niets met de prestaties van een AEX te maken heeft, niet meer, niet minder. Dat er op alles wat ik schrijf commentaar volgt is genoegzaam bekend, haha.
Ik ben overigens geen pusher, wel aandeelhouder.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 8 juli 2015 16:56:

[...]
Hahahaha wat een uitweg weer. Ik gaf hier alleen maar mee aan dat andere "klasse" bedrijven het dit jaar nog slechter hebben gedaan op de beurs en dat dit dus in feite niets met de prestaties van een AEX te maken heeft, niet meer, niet minder. Dat er op alles wat ik schrijf commentaar volgt is genoegzaam bekend, haha.
Ik ben overigens geen pusher, wel aandeelhouder.
Hoezoe uitweg, ik zeg hier 3x achterelkaar precies hetzelfde, nl dat jij selectief te werk gaat.

De indexen zijn een gemiddelde, daar moet je mee vergelijken. Maar dat weet jij wel. Maar dan komt Impech er slecht uit, dus verzin je gewoon wat anders om de "waarheid" naar je eigen hand te zetten. Gewoon even vergelijken met de slechtste jongetjes in een bepaalde tijd uit de klas. Zielig en triest.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 17:13:

[...]
Hoezoe uitweg, ik zeg hier 3x achterelkaar precies hetzelfde, nl dat jij selectief te werk gaat.

De indexen zijn een gemiddelde, daar moet je mee vergelijken. Maar dat weet jij wel. Maar dan komt Impech er slecht uit, dus verzin je gewoon wat anders om de "waarheid" naar je eigen hand te zetten. Gewoon even vergelijken met de slechtste jongetjes in een bepaalde tijd uit de klas. Zielig en triest.
Lezen is niet uw sterkste kant. Laat maar zitten dan, t'is goed zo.
[verwijderd]
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 8 juli 2015 14:25:

[...]

vergelijk het gelijk ff van een heel jaar!!!!

ps. niet schrikken hoor!! whaaahaha!!!
ps.een jaar heeft 12 maanden Bernardo!! haha.
[verwijderd]
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 8 juli 2015 17:20:

ignore!!!!!

Doe ik, anders blijf ik maar bezig met niets.

Vergelijken van Imtech is niet alleen grappig over het laatste jaar, ook een vergelijking van de laatste 2 of 3 jaren levert duizelingwekkende inzichten op zoals wij weten.

Ik weet ook niet precies met wie ik meer medelijden moet hebben, met een gemiddelde griek of een gemiddelde imtech-aandeelhouder.
[verwijderd]
0
Van de 50 fondsen in de AEX/AMX staat Imtech deze maand (Griekenland debacle) bij de 14 "groene", toch leuk om te weten.
We kunnen beter naar het recente verleden van een bedrijf kijken om de toekomst in te kunnen schatten.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 8 juli 2015 17:34:

[...]
Doe ik, anders blijf ik maar bezig met niets.

Vergelijken van Imtech is niet alleen grappig over het laatste jaar, ook een vergelijking van de laatste 2 of 3 jaren levert duizelingwekkende inzichten op zoals wij weten.

Ik weet ook niet precies met wie ik meer medelijden moet hebben, met een gemiddelde griek of een gemiddelde imtech-aandeelhouder.
juiste beslissing Gluup!

ps. met een imtech aandeelhouder heb ik geen enkel meedelijden die willen gewoon bedondert worden dat is wel bewezen lijkt mij(fraude), leugens!,emmissies!
[verwijderd]
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 8 juli 2015 17:53:

[...]

juiste beslissing Gluup!

ps. met een imtech aandeelhouder heb ik geen enkel meedelijden die willen gewoon bedondert worden dat is wel bewezen lijkt mij(fraude), leugens!,emmissies!
Het "negatievelingengilde" heeft hier maandenlang meermaals zijn standpunt mbt Imtech uiteengezet, u wordt daarvoor vriendelijk bedankt. U heeft echter geen enkele beslissingsbevoegdheid in hetgeen iemand wil investeren, hoeveel, hoelang en het waarom.
Dus medelijden met de huidige aandeelhouders is dan ook niet aan de orde.

Alle "ellende" rondom Imtech is blijkbaar (meermaals) ingeprijsd, nu is het tijd om in te zien dat ze op de goede weg zijn.
Ik dwing niemand om mijn visie ook zo te zien, het is aan eenieder om voor zichzelf een beeld te vormen en te beslissen waar hij/zij in investeren wil.
[verwijderd]
1
quote:

Jeremy 14 schreef op 8 juli 2015 17:53:

[...]

juiste beslissing Gluup!

ps. met een imtech aandeelhouder heb ik geen enkel meedelijden die willen gewoon bedondert worden dat is wel bewezen lijkt mij(fraude), leugens!,emmissies!
Ja, dat is wel zo, inderdaad.
284 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
913,25  -0,31  -0,03%  17 mei
 Germany40^ 18.716,50 -0,12%
 BEL 20 4.004,80 +0,24%
 Europe50^ 5.069,27 +0,10%
 US30^ 39.995,10 0,00%
 Nasd100^ 18.540,20 0,00%
 US500^ 5.302,48 0,00%
 Japan225^ 38.732,00 0,00%
 Gold spot 2.415,21 0,00%
 EUR/USD 1,0874 +0,07%
 WTI 79,51 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

NX FILTRATION +8,76%
VIVORYON THER... +6,12%
Sif Holding +4,09%
RENEWI +3,21%
HEIJMANS KON +3,08%

Dalers

Corbion -3,97%
ADYEN NV -3,20%
EBUSCO HOLDING -3,00%
SIGNIFY NV -2,50%
PROSUS -2,29%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront