Imtech « Terug naar discussie overzicht

Imtech weekdraadje van 6 t/m 10 juli 2015 (Warm he?)

284 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

Straddleman schreef op 7 juli 2015 16:16:

[...]

Geduld is ook naar uw eigen zeggen niet uw sterkste eigenschap maar voor imtech maakt u graag een uitzondering.
Eigenlijk komen al uw zwakke eigenschappen waarvoor u een uitzondering maakt samen in uw imtech-avontuur.
Geen goed teken hoor.

Prima teken dat men af en toe zijn zwakke eigenschappen op de proef stelt, haha.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 7 juli 2015 16:23:

[...]
Prima teken dat men af en toe zijn zwakke eigenschappen op de proef stelt, haha.
Niet als u er geen enkele conclusie aan verbindt of erger, de verkeerde conclusie trekt.

[verwijderd]
0
Panic selling aan de hand, weer dankzij Griekenland. Alle analisten voorspellingen en bedrijfscijfers kunnen weer voor even van tafel.

Aan deze waanzin doe ik niet mee, blijf gewoon zitten, komt altijd weer goed.
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 7 juli 2015 16:36:

[...]

Niet als u er geen enkele conclusie aan verbindt.

Waarom zou ik, it's all in the game.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 7 juli 2015 16:37:

[...]
Waarom zou ik, it's all in the game.
Omdat u uw zwakke eigenschappen op de proef aan het stellen bent.

What was the name of the game ook al weer?
[verwijderd]
0
Mensen, fijne dag nog verder, ik ga leukere dingen doen. Raak vooral niet in paniek wat de beurs betreft, nergens goed voor, en vergeet niet dat ze allemaal opgekocht worden en dat iemand anders er goede zier mee maakt. Gegroet.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 7 juli 2015 16:41:

Mensen, fijne dag nog verder, ik ga leukere dingen doen. Raak vooral niet in paniek wat de beurs betreft, nergens goed voor, en vergeet niet dat ze allemaal opgekocht worden en dat iemand anders er goede zier mee maakt. Gegroet.
Lekker dan,
U gaat leukere dingen doen en laat ons hier in complete verwarring achter ons afvragend wat in hemelsnaam een goede zier maken is.
Als we dat maar trekken tot uw terugkomst.
[verwijderd]
1
quote:

Straddleman schreef op 7 juli 2015 16:54:

[...] en laat ons hier in complete verwarring achter ons afvragend wat in hemelsnaam een goede zier maken is.
Daar heeft hij het al eerder over gehad. Ik denk dat hij de begrippen sier en zier zoals in "goede sier maken" en "maakt me geen zier uit" met elkaar verwart. Net zoals Imtech en een goed fonds in zijn brein zijn verwisseld.

Gezien zijn inmiddels niet geringe leeftijd moeten we daar maar niet te zwaar aan tillen.

[verwijderd]
0
quote:

FlyingTweety schreef op 6 juli 2015 18:19:

Mooi resultaat op een dag als dit:

Koers 3,780 Verschil 0,00 (0,00%)
En vandaag weer hetzelfde resultaat, wat moeten jullie je gelukkig voelen!
[verwijderd]
1
quote:

Gluup schreef op 7 juli 2015 19:09:

[...]
Daar heeft hij het al eerder over gehad. Ik denk dat hij de begrippen sier en zier zoals in "goede sier maken" en "maakt me geen zier uit" met elkaar verwart. Net zoals Imtech en een goed fonds in zijn brein zijn verwisseld.

Gezien zijn inmiddels niet geringe leeftijd moeten we daar maar niet te zwaar aan tillen.

Ik dacht dat hij een verrekijker al dan niet gemonteerd aan zijn fauteuil heeft gekregen voor zijn verjaardag maar wat moeite had met zijn tablet en daarom ipv vizier alleen zier typte.

Vragen vragen vragen.

[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 7 juli 2015 19:11:

[...]
En vandaag weer hetzelfde resultaat, wat moeten jullie je gelukkig voelen!
Wel vreemd dat weer in de laatste minuten de koers nog even werd opgekrikt.
Dat klinkt als wanhopige steunaankopen.
Zeg maar als een soort shortersgilde die de koers in de laatste minuten behoorlijk lager zet maar dan andersom.
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 7 juli 2015 19:38:

[...]

Wel vreemd dat weer in de laatste minuten de koers nog even werd opgekrikt.
Dat klinkt als wanhopige steunaankopen.
Zeg maar als een soort shortersgilde die de koers in de laatste minuten behoorlijk lager zet maar dan andersom.

LOL
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 7 juli 2015 19:38:

[...]

Wel vreemd dat weer in de laatste minuten de koers nog even werd opgekrikt.
Dat klinkt als wanhopige steunaankopen.
Zeg maar als een soort shortersgilde die de koers in de laatste minuten behoorlijk lager zet maar dan andersom.

Prima toch en veel stukkies ook, haha.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 7 juli 2015 22:34:

[...]
Prima toch en veel stukkies ook, haha.
Natuurlijk,

Gedeelde smart is halve smart.

Btw: kort feestje, gelukkig staan we hier allemaal klaar om u een troostende schouder en een opbeurend woord te bieden zodat u toch nog een beetje het gevoel hebt ergens welkom te zijn.

aandeeltje!
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 7 juli 2015 16:36:

Panic selling aan de hand, weer dankzij Griekenland. Alle analisten voorspellingen en bedrijfscijfers kunnen weer voor even van tafel.

Aan deze waanzin doe ik niet mee, blijf gewoon zitten, komt altijd weer goed.
Gelukkig hoef ik niet te wachten tot het weer goed komt.
Het is al goed. Dat voelt toch veel beter. Al dat wachten en ondertussen de positie minder waard zien worden. Lijkt me helemaal niets.
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 7 juli 2015 23:23:

[...]

Natuurlijk,

Gedeelde smart is halve smart.

Btw: kort feestje, gelukkig staan we hier allemaal klaar om u een troostende schouder en een opbeurend woord te bieden zodat u toch nog een beetje het gevoel hebt ergens welkom te zijn.

Goedemorgen.
Dank voor uw troostende schouder haha, het feestje duurde van 6 tot 2 uur, ondertussen was het gesprek van de avond natuurlijk oa het slachtveld op de beurzen, China en het vertrek van Griekenland uit de euro. "Onze" conclusies: Griekenland gaat niet uit Europa maar wel uit de Euro, China steeg de laatste tijd idioot hard en dat was geen probleem, nu ze een groot deel daarvan inleveren is het ineens wel een probleem, Chinese regering lost dit op haar manier op. Goud prijs daalt, rentes dalen, geld moet ergens naar toe, dus naar beurzen. Zo gauw er duidelijkheid over Griekenland is kunnen we weer naar de echte economie kijken. Succes iedereen.
[verwijderd]
0
Orderboek ziet er steeds slechter uit. TA wijst uit dat we zo onder de 3€ kunnen vallen binnen enkele dagen tijd.
Succes aan allen.
Zoveel andere en betere aandelen om in te investeren dan Imtech.
[verwijderd]
0
quote:

Bannie schreef op 8 juli 2015 08:46:

Orderboek ziet er steeds slechter uit. TA wijst uit dat we zo onder de 3€ kunnen vallen binnen enkele dagen tijd.
Succes aan allen.
Zoveel andere en betere aandelen om in te investeren dan Imtech.
Die 3€ is natuurlijk een onzinnig iets, en u denkt toch niet dat Imtech aandeelhouders alleen beleggen in Imtech, het idee alleen al, haha.
284 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
878,83  0,00  0,00%  30 apr
 Germany40^ 17.905,20 -0,15%
 BEL 20 3.883,26 0,00%
 Europe50^ 4.901,63 -0,40%
 US30^ 38.043,99 0,00%
 Nasd100^ 17.570,06 0,00%
 US500^ 5.063,57 0,00%
 Japan225^ 38.318,54 0,00%
 Gold spot 2.319,97 +1,50%
 EUR/USD 1,0716 +0,05%
 WTI 81,58 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Aandelenadviezen van IEX.nl

  1. Premium
    Advieswijziging ASML
  2. Premium
    Iets langer geduld met Besi
  3. Premium
  4. Premium
    Uitbundige korting op het aandeel Exor
  5. Premium
    Logische herfinanciering Pharming

Stijgers

Corbion +2,70%
B&S Group SA +1,20%
Ahold Delhaize +1,17%
ForFarmers +1,04%
OCI +1,00%

Dalers

VIVORYON THER... -13,94%
EBUSCO HOLDING -5,50%
ACOMO -4,69%
Air France-KLM -4,29%
Arcadis -3,88%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront