TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom 20-27 april “ Ze krijgen T2 er niet onder “ (?)

2.954 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 144 145 146 147 148 » | Laatste
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker schreef op 18 april 2015 22:14:

[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]van af
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
0
Ik zit de bedenken, hoeveel aandelen ik hou, voor de cijfers van dinsdag. Vind het lastig....maar goed, al zouden de cijfers minder zijn, da heb je ook nog kans, dat plus de HET kaarten verkocht worden voor ba 4 miljard. .....hou er een aantal vast, en mochten de cijfers/voorhitzichten/nieuws goed zijniet, koop ik evt hoger bij.

Hoop dat dinsdag na de cijfers om 07:30 de gewaarderdemensen als Justin, wies, Bdb, Martin Martin, Tom3 ,Marie. ...allen hun evt mening willen geven overdekt cijfers, dat zouden velen hier erg waarderen denk Ik. Ik iig wel. Alvast bedankt! !!!!
Juun
0
De cijfers dat is voor mij 10%
De toelichting op de cijfers 20%
De outlook 30%
De nieuwe producten 40%
En dat maakt voor mij de hele week op 100%
Juun
0
En voor iedereen die nieuws wil posten, dat waardeer ik bij voorbaat enorm. En als daar inhoudelijke reacties op komen, dat kan ik nog meer waarderen.
En als kers op de taart zou ik het daarnaast enorm op prijs stellen als het draadje verschoond kan blijven van geroeptoeter en persoonlijke aanvallen. Ik heb deze week namelijk niet veel tijd om te lezen, ik moet zowaar een paar dagen op rij echt werken.
boem!
0
quote:

Juun schreef op 19 april 2015 11:24:

De cijfers dat is voor mij 10%
De toelichting op de cijfers 20%
De outlook 30%
De nieuwe producten 40%
En dat maakt voor mij de hele week op 100%
AB.

Grotendeels eens.

Misschien dat ikzelf toelichting en nieuwe producten zou verwisselen.

Cijfers 1q kunnen niet spannend zijn.
De toelichting daarop des te meer en indien dat uitpakt in een hogere outlook ben ik meer dan tevreden.
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 19 april 2015 09:18:

Tiny, AB. Ik deel jouw zorg om het vertrek van Wies niet. Als hij deze week bij 10 euro afscheid neemt van zijn aandelen zal hij vast nog wel bereid zijn om een spetterende after-party te organiseren ;-) Toch, Wies?!

Ik zou er ook voor willen pleiten om ook zeker MoneyMaker in overweging te nemen bij de weekopeningsestafette. Zijn tekst in het draadje wat hij geopend heeft is zeker niet fout. Maar het principe van steeds wisselende schrijvers van de weekopening vind ik zelf wel heel geslaagd: veel verschillende invalshoeken en goed voor het team-gevoel. Dus iedereen gewoon zo eens in de zoveel tijd.
Zodra je die schyzofreen het stokje overdraagt zal het maandenlang rondgaan tussen al zijn aliassen. Hoewel de man flink ziek is, is medelijden en mededogen het slechtste medicijn. Ik volg dit forum al jaren en er is bij mij sprake van moeheid w.b. zijn zieke gedrag.
[verwijderd]
0
Het aandeel TomTom sloot na de aankondiging van Google meer dan 20 procent lager, op een koers van 8,11 euro. De koers stond in de ochtendhandel al onder druk nadat TomTom tegenvallende omzetcijfers en verkoopprijzen over het derde kwartaal had gepresenteerd. De nieuwe software van Google is vanaf volgende week beschikbaar in de Verenigde Staten. Telecomaanbieder Verizon Wireless brengt dan samen met mobieltjesfabrikant Motorola een nieuwe ‘Google-phone’ op de markt. Deze telefoon, Droid genoemd, draait op de nieuwste Android-software (2.0). Telefoons die werken met oudere versies van het besturingssysteem kunnen er geen gebruik van maken. Kastjes TomTom behaalt nu nog veruit zijn meeste inkomsten met de verkoop van aparte kastjes voor autonavigatie, maar het bedrijf is wel bezig om andere inkomstenbronnen aan te boren. In augustus werd bijvoorbeeld een versie van zijn software voor de iPhone geïntroduceerd, tegen een prijs van tussen de 63 en 100 euro. TomTom zei woensdag in het afgelopen kwartaal bijna 80.000 downloads voor dit product te hebben geregistreerd. Mobiele telefonie De wereld van de mobiele telefonie is niet nieuw voor TomTom. Het bedrijf verspreidt zijn software al geruime tijd voor smartphones, bijvoorbeeld voor telefoons die draaien op Windows Mobile, het besturingssysteem van Apple-rivaal Microsoft. De ontwikkeling van de markt voor navigatiekastjes had de afgelopen jaren echter prioriteit. Google Maps Google biedt internetgebruikers via Google Maps al enkele jaren de mogelijkheid om routes te plannen. Pikant is dat het bedrijf daarvoor onder meer digitale kaarten inkocht bij Tele Atlas, nu een dochterbedrijf van TomTom. De kaarten van Google Maps zijn ook te raadplegen op de iPhone. Het is nog onduidelijk of de nieuwe navigatiedienst zijn entree zal maken op de telefoon van Apple.

Bovenstaande uit oct. 2009

Wat is er in de tussenliggende 6 jaar gebeurd?

Heeft Google waargemaakt wat ze beloofden?

Heeft TT schade ondervonden van bovenstaande initiatief?

Staat TT er vandaag beter voor?
[verwijderd]
0
xynix @ Ik zou er ook voor willen pleiten om ook zeker MoneyMaker in overweging te nemen bij de weekopeningsestafette.

Xynix, je hebt gezien dat hij niet schroomt om een openingsdraadje te maken ondanks dat er democratisch besloten is om het om beurten te doen. Hij had een boel stemmen en komt ongetwijfeld snel aan de beurt, hij kan alleen niet zo goed wachten, zie zijn post: " hij denkt aan prima cijfers zonder onderbouwing en neemt waarschijnlijk niet de tijd om eens poolshoogte in de rekenkamer te nemen waar ze er meestal niet ver naast zitten".

De verkoop van Here voor een aanzienlijk bedrag, die is waarschijnlijk nog niet aan de orde en bedoeld om partijen wakker te schudden, maar we horen het snel zegt MM.

Een spetterende outlook terwijl hij heel goed weet hoe behoudend de CEO is.

We kunnen nog wel even doorgaan, maar hij weet het beter en kan het mogelijk ook beter dan Harold en zijn team, inderdaad kenmerken van een schizofreen, inderdaad kunnen we hem alleen gedogen, want voor medicijntjes moet hij bij een arts zijn en die mijden ze vaak.

Tini
[verwijderd]
0
360.here.com/2014/02/18/here-is-an-au...

Ze maken echt volume hoor!, 80% van de markt in handen, zomaar wat leesstof voor de zondag zo net na de kerk....

Als ze de marge kunnen verbeteren is het zeker verkoopbaar, zeker geen private equity.....

This week at the Apple Worldwide Developers Conference, TomTom demoed an iPhone application that turns the device into the portable navigation device with turn-by-turn directions and other features. This led to some industry pundits speculating that Apple had its eye on acquiring or else investing in the European firm.

*van het apple forum.
harrysnel
0
Tini , dank voor de prima opening.

Een weekdraadje moet m.i. de plek zijn waar alle forumleden hun eigen gedachten/overwegingen/beslissingen kunnen plaatsen over TT. Dat kan het beste onder een beschouwend stukje en neutrale tekst. Alle meningen passen er dan onder en er wordt niet al vanaf de eerste posting hard 1 kant op geschreeuwd.

Eigenlijk is een draadjesstarter een soort van "Jeroen Pauw". Die gaat toch ook niet van start met:

"Mensen we gaan knallen vanavond!! Vanavond zijn de volgende mensen bij mij te gast die naar mij zullen luisteren: ik zal vertellen aan Marco Borsato waarom Leeuw vindt dat hij Nederlandstalig moet zingen, voor Youp van het Hek zal geen tijd zijn omdat ik vast de weervoorspelling zal doen voor de komende 3 jaar, ik zal verder live in de uitzending gaan bellen met 3 verschillende toezichthouders + stichting Korrelatie, aan het slot van de uitzending zal ik gelijk de uitzending voor morgen starten want zoiets kan een man met mijn capaciteiten nooit vroeg genoeg zelf doen....;)

Omdat dit forum "van ons allen is" stel ik voor dat iedereen aan de beurt moet zijn geweest met het openen van een draadje en dan weer netjes achteraan sluit. Tini en Moneymaker (die zijn kans nu al heeft gegrepen) staan hand in hand achteraan in het "al geweest rijtje". Achter mij Xynix en Marie. Voor mij zie ik de brede schouders van Justin, een prima polonaise van TT volgers....;)

Tini dank dus en Wies alvast succes voor volgende week.
loesje62
0
quote:

Marie Trottoir schreef op 19 april 2015 12:30:

[...]

Zodra je die schyzofreen het stokje overdraagt zal het maandenlang rondgaan tussen al zijn aliassen. Hoewel de man flink ziek is, is medelijden en mededogen het slechtste medicijn. Ik volg dit forum al jaren en er is bij mij sprake van moeheid w.b. zijn zieke gedrag.
Goedemorgen.
Zat ik net te denken het forum leest wel prettig vanmorgen krijg je dit weer. Met alle respect voor iedereen,ik denk dat het gewoon een noodzakelijk"kwaad" is dat er posters zijn die in de ogen van ander prietpraat verkondigen.enige tijd geleden hadden we inspirator ,bart1805 ,(even de kanttekening dat deze personen een overwegend onderbouwde afwijkende mening hadden als de rest) die regelmatig werden belaagd om hun buitensporige verwachtingen en ideeën .al heeft het dan al niet de functie dat andere forum leden hun frustratie van de ontwikkelingen op de beurs ,hun gezins of arbeidsleven kunnen afreageren op deze personen.ze functioneren misschien als de olie van het forum,het zorgt dat het blijft lopen als er geen nieuws is,en dat het ontbrand als( vul zelf maar in) . Er zijn momenten dat ik inspirator en bart1805 mis hier,dat had je je een jaar geleden niet kunnen voorstellen. En " vinno" waar ben je gast? Een domme afgezaagde 1000 maal herhaalde mening van de een, kan soms een invalshoek hoek zijn voor de ander. ik geef toe dat het wel fijn zou zijn als je op bepaalde momenten de priet praat wat kon filteren.dat je even kon intoetsen die drie posters nu even niet. op drukke werk dagen valt het niet mee om even de hoogte punten van de dag te filteren.

Groet loesje
[verwijderd]
0
quote:

harrysnel schreef op 19 april 2015 13:09:

Tini , dank voor de prima opening.

Een weekdraadje moet m.i. de plek zijn waar alle forumleden hun eigen gedachten/overwegingen/beslissingen kunnen plaatsen over TT. Dat kan het beste onder een beschouwend stukje en neutrale tekst. Alle meningen passen er dan onder en er wordt niet al vanaf de eerste posting hard 1 kant op geschreeuwd.

Eigenlijk is een draadjesstarter een soort van "Jeroen Pauw". Die gaat toch ook niet van start met:

"Mensen we gaan knallen vanavond!! Vanavond zijn de volgende mensen bij mij te gast die naar mij zullen luisteren: ik zal vertellen aan Marco Borsato waarom Leeuw vindt dat hij Nederlandstalig moet zingen, voor Youp van het Hek zal geen tijd zijn omdat ik vast de weervoorspelling zal doen voor de komende 3 jaar, ik zal verder live in de uitzending gaan bellen met 3 verschillende toezichthouders + stichting Korrelatie, aan het slot van de uitzending zal ik gelijk de uitzending voor morgen starten want zoiets kan een man met mijn capaciteiten nooit vroeg genoeg zelf doen....;)

Omdat dit forum "van ons allen is" stel ik voor dat iedereen aan de beurt moet zijn geweest met het openen van een draadje en dan weer netjes achteraan sluit. Tini en Moneymaker (die zijn kans nu al heeft gegrepen) staan hand in hand achteraan in het "al geweest rijtje". Achter mij Xynix en Marie. Voor mij zie ik de brede schouders van Justin, een prima polonaise van TT volgers....;)

Tini dank dus en Wies alvast succes voor volgende week.
Harry, jij bent bedankt voor je prima reactie op mijn openingsdraadje, alleen kan ik mij niet voorstellen hoe dat eruit ziet"hand in hand met Moneymaker" wie weet valt het reuze mee!

Tini
Tom3
0
quote:

Dirk R. Wijnen schreef op 19 april 2015 09:46:

www.bloomberg.com/article/2015-04-14/...

Dirk (Hi-jack)
LoJack zou een perfect fit zijn voor Tom2. Met een omzet van $ 131 mio een net loss van $ 17,9 mio in 2014 en een market cap van $ 47,9 mio (bij een zichtbaar eigen vermogen van $ 20,4 mio) zou het bedrijf behapbaar zijn voor Tom2. In Q4 2014 is een klein verliesje geleden en zegt het bedrijf klaar te zijn met de herstructureringen:

Business Outlook
"We are expanding our portfolio with innovative products to complement our leadership in Stolen Vehicle Recovery. Our SaaS-based inventory management, fleet management and telematics solutions are designed to satisfy the growing demand among businesses for enhanced productivity, efficiency and profitability," Ortiz continued. "We will continue to leverage our superior service and deep relationships to accelerate the adoption of our telematics and inventory management products, while continuing to expand our Stolen Vehicle Recovery business domestically and internationally."
"This year, we expect that our significant investments in telematics, people and product development as well as our relationships with TomTom, Trackunit, AT&T and Novatel will begin to have a meaningful effect on our transformation," Ortiz said. "In addition, we anticipate that our Pre-Install Program will continue to serve as a foundation for long-term domestic growth. Internationally, we expect to see new opportunities in Latin America as we pursue re-entry into Brazil and anticipate more balanced ordering patterns in Argentina. We look forward to 2015 being a turning point in LoJack's transformational strategy."
[verwijderd]
0
Gerard,

Als je zegt: "deze week 2,5 miljard voor Nokia HERE zie ik niet gebeuren". Bedoel je dan dat je 2,5 miljard niet ziet gebeuren of dat je dat deze week niet ziet gebeuren?
[verwijderd]
2
Vanaf volgende week kun je al niet meer met een nokia account inloggen in HERE. De big data stroom van here naar nokia (dat eigendom is van Microsoft!) wordt dan doorgeknipt. Indien Microsoft deze data wil behouden, moet ze bieden op nokia here.

----

You may have previously signed into here.com using your Nokia account, but you’ll now need to set up a free HERE account to sign in. It couldn’t be easier to migrate your collections and places, so read on for our visual guide.

If you’ve used our smartphone apps, you’ve probably already done this. If you haven’t, though, now is your last chance – you’ll have up until April 24th to do so.

-----

Van kracht vanaf: 25.04.2014

Je privacy in Nokia-account

Nokia Corporation's ('Nokia') Privacybeleid en Microsoft Mobile Oy's ('Microsoft Mobile') Privacybeleid leggen uit hoe jouw persoonsgegevens worden verwerkt in het kader van de desbetreffende producten en services. Daarnaast geldt het volgende voor je gebruik van het Nokia-account voor de producten en services van zowel Nokia als Microsoft Mobile. 'Wij' refereert aan Nokia en Microsoft Mobile.

Nokia en Microsoft Mobiel zijn beide onafhankelijk verantwoordelijk voor de gegevensverwerking voor Nokia-account.

Wat houdt dit in?

Sommige services van Nokia en Microsoft Mobile gebruiken Nokia-account om je te helpen bij het organiseren van je content en voorkeuren. Als je een Nokia-account aanmaakt wordt informatie over je apparaat en activering van services, gebruik van producten en services evenals je andere transacties mogelijk gecombineerd met je Nokia-account-gegevens om je gebruik en ervaring beter te kunnen personaliseren. Met jouw toestemming wordt informatie die via vrijwillig onderzoek en verbeteringsprogramma's verkregen wordt tevens gecombineerd met jouw account. Wanneer je je bij onze services aanmeldt met de verificatiegegevens van andere services, dan wordt deze informatie gebruikt om je gegevens en interacties binnen onze systemen te bepalen en te beheren.

In het vervolg kunnen beide partijen je helpen bij het kiezen van het account waarmee je hun producten en services het liefst wilt gebruiken.

Jouw keuzes

Als je het profiel van je Nokia-account wilt bijwerken of bekijken (bijvoorbeeld je e-mailadres of om je af te melden voor nieuwsbrieven en promoties), kun je dat gewoon blijven doen via het profielbeheer van je Nokia-account.

En als je je privacyrechten voor het Nokia-account anderszins wilt doen gelden, kun je contact opnemen met Microsoft Mobile of Nokia. Je verzoek zal worden afgehandeld overeenkomstig de wetgeving en het privacybeleid die op het Nokia-account van toepassing zijn.

Overige informatie

Je kunt contact opnemen met Nokia op het volgende adres:

Nokia Corporation
c/o Privacy
Karakaari 7
02610 Espoo
Finland

Je kunt contact opnemen de klantenservice van Microsoft Mobile of op het volgende adres:

Microsoft Mobile Oy
c/o Privacy
Keilalahdentie 2-4
02150 Espoo
Finland
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 19 april 2015 16:52:

Gerard,

Als je zegt: "deze week 2,5 miljard voor Nokia HERE zie ik niet gebeuren". Bedoel je dan dat je 2,5 miljard niet ziet gebeuren of dat je dat deze week niet ziet gebeuren?
Ik zie dat de komende week niet gebeuren. Ik verwacht wel dat er een goede prijs komt voor Nokia Here en daar heb ik flink op ingezet. Maar wat die prijs wordt is niets anders dan gissen maar ws ergens tussen de 2 en 3 miljard en 2,5 is right in the middle.
2.954 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 144 145 146 147 148 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 17:35
Koers 5,545
Verschil -0,025 (-0,45%)
Hoog 5,590
Laag 5,480
Volume 302.782
Volume gemiddeld 285.601
Volume gisteren 239.559

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront