ING Groep « Terug naar discussie overzicht

ING februari 2015

1.601 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 » | Laatste
2012 dewegomhoog
0
quote:

Bullisch schreef op 27 februari 2015 01:05:

[...]

Kijk daar wordt ik dus doodziek van.....weer een posting van mij waarin de waarheid staat verwijderd. Anderen lopen hier te etteren en mogen alles zeggen.
Niet bepaald mijn forum dit. Vriendjespolitiek viert hier hoogtij.

Deze posting was goed bedoeld ,ik ben me van geen kwaad bewust.
Kunt u even toelichten waarom u hier doodziek van wordt , dan kan ik dat even rechtzetten.
Ik denk dat ik iets gemist heb.
[verwijderd]
0
quote:

ruud+ schreef op 27 februari 2015 10:33:

[...]De regels zijn opgesteld om zorg te dragen voor een geloofwaardige, verantwoordelijke, intelligente en informatieve dialoog. Wij gaan er van uit dat u, als u op de forums meedoet, de regels van IEX.NL respecteert...
2012 dewegomhoog
0
En weer 9 cent erbij , een zeer mooi slot.

Er zijn nog heel veel mensen die bang zijn de boot te missen.en alsnog besluiten om in te stappen.
Dat is denk ik de reden waarom we elke week weer verder stijgen.
Marconosto
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 27 februari 2015 18:12:

En weer 9 cent erbij , een zeer mooi slot.

Er zijn nog heel veel mensen die bang zijn de boot te missen.en alsnog besluiten om in te stappen.
Dat is denk ik de reden waarom we elke week weer verder stijgen.
Ik kijk inmiddels met verwondering maar ook bewondering naar de koers. Ik ben in zijn geheel niet bang om de boot te missen want die heb ik al gemist.
Maar wat een mooie reeks van stijgingen zeg. En het houdt maar aan. Gefeliciteerd voor degene die lekker zijn blijven zitten. Het is jullie van harte gegund. Het zijn jullie eigen centen die geinvesteerd zijn en jullie lopen zelf het risico wat bij beleggen hoort.
Al zou ik alsnog willen instappen dan kan het niet want ik zit er al vol in. Ingestapt op 12,35!! Echter ook Calls geschreven. Hahaha die staan 117% in de min. Gelukkig altijd winst als ze aflopen. Pfff. nog 3 weken mag ik ze leveren of er moeten hele gekke dingen gebeuren maar dat verwacht ik niet meer. Grieken zijn terug in hun hok en de QE bull is losgelaten. Poetin is ingebonden dus geen gekke lijken meer die uit de kast zullen komen vermoed ik
Gr
2012 dewegomhoog
1
quote:

Marconosto schreef op 27 februari 2015 18:28:

[...]
Ik kijk inmiddels met verwondering maar ook bewondering naar de koers. Ik ben in zijn geheel niet bang om de boot te missen want die heb ik al gemist.
Maar wat een mooie reeks van stijgingen zeg. En het houdt maar aan. Gefeliciteerd voor degene die lekker zijn blijven zitten. Het is jullie van harte gegund. Het zijn jullie eigen centen die geinvesteerd zijn en jullie lopen zelf het risico wat bij beleggen hoort.
Al zou ik alsnog willen instappen dan kan het niet want ik zit er al vol in. Ingestapt op 12,35!! Echter ook Calls geschreven. Hahaha die staan 117% in de min. Gelukkig altijd winst als ze aflopen. Pfff. nog 3 weken mag ik ze leveren of er moeten hele gekke dingen gebeuren maar dat verwacht ik niet meer. Grieken zijn terug in hun hok en de QE bull is losgelaten. Poetin is ingebonden dus geen gekke lijken meer die uit de kast zullen komen vermoed ik
Gr
Kijk dit is nou een mooie en eerlijke posting daar kunnen sommige hier een puntje aan zuigen.
Marconosto ook ik gun u alle geluk in de wereld , en er komen altijd weer nieuwe kansen.

De QE moet nog beginnen dus volop kansen niet alleen bij ING
[verwijderd]
0
Inderdaad een respectvolle reactie,persoonlijk lees ik dit forum om mijn mening te toetsen en van anderen iets te leren, als je bezig bent met beleggen dan kun je winnen of verliezen zo simpel is dat.
Ook ik win liever dan dan ik geld inlever maar laten wij elkaar de winst gunnen en niet genieten van een ander zijn verlies.
voor 2015 en 2016 verwacht ik veel van beleggen in aandelen en vooral van die fondsen die de afgelopen jaren ondermaats hebben gescoord mijn favorieten AM- Fugro- SBM- ING en vanaf vandaag Air FranceKLM.
2012 dewegomhoog
0
quote:

Ik snap er iets van schreef op 27 februari 2015 20:23:

Inderdaad een respectvolle reactie,persoonlijk lees ik dit forum om mijn mening te toetsen en van anderen iets te leren, als je bezig bent met beleggen dan kun je winnen of verliezen zo simpel is dat.
Ook ik win liever dan dan ik geld inlever maar laten wij elkaar de winst gunnen en niet genieten van een ander zijn verlies.
voor 2015 en 2016 verwacht ik veel van beleggen in aandelen en vooral van die fondsen die de afgelopen jaren ondermaats hebben gescoord mijn favorieten AM- Fugro- SBM- ING en vanaf vandaag Air FranceKLM.

De eerste 4 kan ik wel begrijpen maar die laatste daar heb ik het niet zo op.
Wil je even toelichten waarom Air Franse /klm behalve de lage olie prijs volgens mij alleen ellende en ruzie in dat bedrijf.
Maar misschien vergis ik me .
[verwijderd]
0
Helemaal eens de eerste vier kan ik goed onderbouwen, AirFranceKLM is puur op gevoel waarbij ik denk dat het dieptepunt nu is bereikt en de weg omhoog open ligt. Een gokje met weinig ratio.
[verwijderd]
0
Tsipras blijft bij eis voor schuldenverlaging
ATHENE (AFN) -

De Griekse premier Alexis Tsipras blijft bij zijn eis voor een verlaging van de Griekse schulden. Dat heeft hij vrijdag gezegd op de Griekse televisie na afloop van een ministersvergadering.

De internationale geldschieters van Griekenland hebben juist aangegeven dat een schuldenverlaging er niet in zit. Vorige week werd op een bijeenkomst van de ministers van Financiën van de eurolanden in Brussel nog een akkoord bereikt over een verlenging van het Griekse steunprogramma met vier maanden. Tsipras stelt dat met die deal een basis is gelegd om opnieuw de eis voor een schuldenverlichting op tafel te kunnen leggen.
2012 dewegomhoog
0
Jacob schoenmaker zij vorig jaar al dat de aandelen hoog stonden.

Hij heeft nog een ander baantje bij een beleggingsbedrijf.
Aardige meneer maar ook hij praat naar zijn eigen posities en is niet onafhankelijk.

Ik denk dat we eind 2016 inde getoonde grafiek op 600 staan.
2012 dewegomhoog
0
quote:

Ik snap er iets van schreef op 27 februari 2015 21:49:

Helemaal eens de eerste vier kan ik goed onderbouwen, AirFranceKLM is puur op gevoel waarbij ik denk dat het dieptepunt nu is bereikt en de weg omhoog open ligt. Een gokje met weinig ratio.
Oke , op gevoel kan soms ook goed uitpakken.
Ik heb hetzelfde gedaan met Ing en Aegon .
Stonden toen nog veel lager en de meeste beleggers vermeden deze aandelen toen.
Ook waren er diverse die short zaten.
Maar het pakte allemaal anders uit en zie hoe goed het er nu voor staat.

Ing gaat naar de 15 euro en Aegon gaat naar de 10 euro.
Je mag me er aan herinneren.
Deze posting mag iedereen opslaan, en me er mee om de oren slaan als die niet uitkomt.

2012 dewegomhoog
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 28 februari 2015 09:02:

[...]

Oke , op gevoel kan soms ook goed uitpakken.
Ik heb hetzelfde gedaan met Ing en Aegon .
Stonden toen nog veel lager en de meeste beleggers vermeden deze aandelen toen.
Ook waren er diverse die short zaten.
Maar het pakte allemaal anders uit en zie hoe goed het er nu voor staat.

Ing gaat naar de 15 euro en Aegon gaat naar de 10 euro.
Je mag me er aan herinneren.
Deze posting mag iedereen opslaan, en me er mee om de oren slaan als die niet uitkomt.

Ing haalt dit jaar de 15 euro en Aegon haalt de 10 euro vermoedelijk eind 2016.
[verwijderd]
0
Banen voor het oprapen

Ertan Basekin
Amsterdam -

De werkgelegenheid knalt eindelijk omhoog. De uitzendbranche ziet dat de situatie op de arbeidsmarkt kantelt vanwege een forse toename van het aantal vacatures. Daarmee is de weg naar boven definitief ingezet.
[verwijderd]
0
Winstsprong voor Spaanse bank Bankia

VALENCIA (AFN) - De Spaanse bank Bankia, die door de overheid werd genationaliseerd om te voorkomen dat het bedrijf zou omvallen, heeft in het laatste kwartaal van vorig jaar flink meer winst gemaakt. Dat blijkt uit documenten die de bank uit Valencia zaterdag bij de autoriteiten indiende.

De nettowinst bedroeg 268 miljoen euro, 79 procent hoger dan de 150 miljoen die een jaar eerder in de boeken ging. De bank profiteerde vooral van lagere financieringskosten, aangezien de vraag naar leningen in de traag op gang komende Spaanse economie nog altijd zwak is.

De Spaanse overheid bezit circa 60 procent van Bankia. De bank kreeg in 2012 miljarden aan Europese noodsteun om te voorkomen dat de financiële instelling zou bezwijken door de crisis op de Spaanse vastgoedmarkt.
2012 dewegomhoog
0
[verwijderd]
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 28 februari 2015 09:04:

[...]

Ing haalt dit jaar de 15 euro en Aegon haalt de 10 euro vermoedelijk eind 2016.
Dat laatste zou een groot wonder zijn maar dan is het geen verdienste van de CEO.
mvliex 1
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 28 februari 2015 09:04:

[...]

Ing haalt dit jaar de 15 euro en Aegon haalt de 10 euro vermoedelijk eind 2016.
Zet er dan wel meteen bij dat dit jouw vermoeden is en dat er ook eerdere voorspellingen niet zijn uitgekomen. Ik hoop wel dat je gelijk krijgt.
2012 dewegomhoog
0
quote:

mvliex 1 schreef op 28 februari 2015 14:16:

[...]Zet er dan wel meteen bij dat dit jouw vermoeden is en dat er ook eerdere voorspellingen niet zijn uitgekomen. Ik hoop wel dat je gelijk krijgt.
De meeste voorspellingen wel ,maar dat zegt ook niets.
Ik geloof erin en ik ga er voor dat is voor mij het enige wat telt

Wat jullie er mee doen dat is aan een ieder.

Ik wens ook iedereen veel succes toe met zijn of haar beleggingen .

P.S.

wilcool
0
Vinden jullie een kleine correctie niet op zijn plaats?
Amerika gezakt.
Buffet maakt minder winst.
Mijn gevoel zegt dat we een paar procent gaan dalen voor dat we aan de QE beginnen.
1.601 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 14,910
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 14,940
Laag 14,732
Volume 8.028.532
Volume gemiddeld 11.308.674
Volume gisteren 8.028.532

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront