USG People « Terug naar discussie overzicht

week 31 . USG PEOPLE : onze missie !

572 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
[verwijderd]
0
En dan te bedenken dat ik vannacht ook gewoon heb geslapen......ook al een verkeerde inschatting geweest.
SAHR-0310
0
quote:

marathon 11 schreef op 30 juli 2014 10:14:

[...]
Opvallend dat alle negatievelingen sinds de opening niets meer hebben laten horen.
Lijkt op prof bashen of zijn ze zo teleurgesteld over de positieve ontwikkeling dat ze daarom niets meer laten horen?
Nog steeds positief over toekomstmogelijkheden bedrijf, nog steeds negatief over de spelletjes die gespeeld worden. Door de witteboorden, en ja, ik denk ook door bestuur.
[verwijderd]
0
Maar er gaan alweer 2 cent af terwijl ik dit schrijf dus misschien krijgt BEGB nog gelijk
Ik hoop het eigenlijk wel,zou mooi zijn als hij een keer goed ligt
La Raza
0
Even voor mijn duidelijkheid heeft Rob aangegeven dat juli wederom beter was dan de beste maand in Q2 ? net zoals hij dit met april deed na Q1 ?
Ik kan vandaag helaas niet alles volgen, bvd.
gerrit 69
0
quote:

Beurske schreef op 30 juli 2014 11:27:

Gerrit,ook jouw cijfertjes zijn geen garantie voor de toekomst.
Hou op met weerstand en steun en ik weet niet wat meer...we leven in een andere tijd.
TA is een hulpmiddel en geeft geen garantie voor de lange termijn.
Ik gebruik het wel voor de korte termijn.
Met TA kun je ook niet voorzien op een onverwacht overnamebod of een onverwachte tegenvaller of meevaller.
Toch kan ik je wel een goed voorbeeld geven dat TA signalen geeft voor koop of verkoop.
Voor Aperam gaf ik een absoluut koopsignaal als het aandeel de weerstand op € 14,00 zou doorbreken.
Sindsdien is het aandeel helemaal uitgebroken en staat inmiddels boven de € 26,00
Ik geef regelmatig daggrafieken weer en wat andere forumleden er mee doen, moeten ze voor zichzelf uitmaken.

Groet van Gerrit
OngerealiseerdRendement
0
quote:

Diegy schreef op 30 juli 2014 10:46:

Komt helemaal goed met dit aandeel. Jammer dat het sentiment vandaag tegen zit anders hadden we de 11 euro vandaag al gezien. Maar gaat niet lang meer duren voordat de koers op 11 euro staat en zelfs dat is te laag na deze prima cijfers en prachtige vooruitzichten.

Dat dus ^ Verder sluiten we boven de 10,50 hoor vandaag.

Einde van het jaar 12,50. Ik heb ze <10 en verkoop ze pas >12.
[verwijderd]
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 30 juli 2014 10:34:

[...]

Ligt eraan waar je naar kijkt, koerstechnisch is er denk ik weinig positiefs te melden
Wat een lang verhaal om je uitstappen van gisteren te legitimeren. Het zijn mooie cijfers, de koers doet +3,5% bij een onzekere, rode beurs. Prima dus.
[verwijderd]
0
quote:

marathon 11 schreef op 30 juli 2014 11:44:

[...]

Wat ik wil aangeven is dat TA het kuddegedrag stimuleert obv de self fulfilling prophesy theorie.
ben ik helemaal met je eens.
grappige is dat je met TA alles kan uitleggen en dat mensen je dan nog geloven ook.

het beste is om vanuit FA te beslissen om ergens in te stappen.
en vervolgens TA te gebruiken om eventueel op een geschik moment te cashen.
SAHR-0310
0
Behoorlijke omzet; worden nogal wat pakketten/belangen verschoven door de witteboorden.
bezinteergebelegt
0
quote:

Stefan S schreef op 30 juli 2014 12:35:

[...]

Wat een lang verhaal om je uitstappen van gisteren te legitimeren. Het zijn mooie cijfers, de koers doet +3,5% bij een onzekere, rode beurs. Prima dus.
Uhhh uitstappen gisteren ?? Wel goed lezen hoor ennuuhh, zal ik de dagen er even bij halen waarbij USG donkerrood scoorde op een gifgroene beurs ? Men wordt hier weer euforisch bij een sprongetje van 40 ct, dat mag hoor, maar lees het even terug, er was vlgs de kenners niks minder as dan een ware koersexplosie, zie jij uhm, zie ik uhm.
marathon 11
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 30 juli 2014 12:56:

[...]

Uhhh uitstappen gisteren ?? Wel goed lezen hoor ennuuhh, zal ik de dagen er even bij halen waarbij USG donkerrood scoorde op een gifgroene beurs ? Men wordt hier weer euforisch bij een sprongetje van 40 ct, dat mag hoor, maar lees het even terug, er was vlgs de kenners niks minder as dan een ware koersexplosie, zie jij uhm, zie ik uhm.
Wij zij al met weinig tevreden en zien al snel wat licht aan het eind van de tunnel. Dat omlaag zetten van de afgelopen maanden is geen normale handel maar dat zal ook jij niet ontkennen hoop ik. Verder zal de KT het ons leren waar we staan of zullen komen te staan eind 2014.
marathon 11
0
quote:

uitzender schreef op 30 juli 2014 12:52:

10.45 lijkt moeilijk om door te komen...... nog even duwen en dan door
Laat op €10,45 wordt volgeladen!!! Zien of het ze helpt de opmars te stoppen.
La Raza
0
Ik ben iig niet euforisch en had zeker meer verwacht
alleen de beurs is de beurs en geen exacte wetenschap.

Wat er nu wel geconcludeerd mag worden is dat de USG-diesel op
stoom aan het komen is en dit voor de 2e helft van 2014 alleen
maar meer zal worden.

De USG-diesel die op stoom komt is toch een geruststellende gedachte ondanks dat er dagen en misschien wel weken tussen zullen zitten dat de koers weer gedrukt word maar, so be it op de lange termijn gaan we ca$$hen en de koersdoelen van € 15,00 halen .... binnen een kwartaal, half jaar, jaar ?! niemand die het weet of een enkeling misschien ;)


quote:

bezinteergebelegt schreef op 30 juli 2014 12:56:

[...]

Uhhh uitstappen gisteren ?? Wel goed lezen hoor ennuuhh, zal ik de dagen er even bij halen waarbij USG donkerrood scoorde op een gifgroene beurs ? Men wordt hier weer euforisch bij een sprongetje van 40 ct, dat mag hoor, maar lees het even terug, er was vlgs de kenners niks minder as dan een ware koersexplosie, zie jij uhm, zie ik uhm.
Porscheknakker
0
Ik denk, dat er niet meer in zit. Het gaat met USG iets beter en daarmee is alles gezegd. Waarom zou dit aandeel vandaag met 8% moeten stijgen? Daarvoor zouden er toch heel wat betere cijfers (nog meer omzet/winst en een betere outlook) moeten worden geproduceerd, lijkt mij. Een stijging van 4% lijkt mij in orde.
[verwijderd]
0
quote:

marathon 11 schreef op 30 juli 2014 13:01:

[...]
Laat op €10,45 wordt volgeladen!!! Zien of het ze helpt de opmars te stoppen.
zie je wel vaker.
blok is weer weg.
gaan richting day high :)
bezinteergebelegt
0
quote:

La Raza schreef op 30 juli 2014 13:13:

Wat er nu wel geconcludeerd mag worden is dat de USG-diesel op
stoom aan het komen is en dit voor de 2e helft van 2014 alleen
maar meer zal worden.

[...]
Maar dat gaf ik toch ook aan, dat is ook zeker het positieve aan de cijfers en de vooruitzichten, er zit groei in en daarmee ook koerspotentie, duidelijker kon ik het toch niet opschrijven maar ook hier valt me op dat mensen lezen wat ze willen lezen en niet lezen wat er eigenlijk staat, geldt overigens niet voor jou en voor nog wat anderen maar er zijn er genoeg die wat last hebben van leesblindheid. Ook geen probleem verder, er zijn inmiddels opticiens die zelfs dat kunnen genezen. En verder viel het me op dat na een zeer veelbelovende omzetopening, deze weer terugvielen naar het bedenkelijke geklooi en ieder1 heeft er toch getuige van kunnen zijn waar dat steevast toe leidde de afgelopen weken, de frustraties daarover dropen dagelijks vh scherm af. Wellicht dat die trend vandaag doorbroken wordt, hoop het voor ieder1 maar zie zelf het geklooi en de koersdruk heel snel terugkomen, gewoon mijn mening, meer niet.
572 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
914,98  +13,30  +1,48%  14:15
 Germany40^ 18.604,60 +1,08%
 BEL 20 3.916,41 -0,08%
 EURO50 5.026,70 +0,77%
 US30^ 38.796,60 +0,27%
 Nasd100^ 18.772,60 +0,66%
 US500^ 5.310,05 +0,39%
 Japan225^ 38.569,10 +0,38%
 Gold spot 2.336,31 +0,40%
 EUR/USD 1,0875 -0,04%
 WTI 73,56 +0,33%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

ASML +4,59%
Alfen N.V. +3,31%
BESI +2,82%
ADYEN NV +2,79%
ASMI +2,75%

Dalers

VIVORYON THER... -5,99%
ArcelorMittal -2,23%
Aperam -1,81%
Akzo Nobel -0,97%
Air France-KLM -0,79%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront