USG People « Terug naar discussie overzicht

week 31 . USG PEOPLE : onze missie !

572 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
[verwijderd]
0
tatje
0
quote:

uitzender schreef op 29 juli 2014 09:10:

we zijn gewild..... iedereen wil er toch bij zijn.....morgen goede cijfers en prima outlook..... groei boven 6 procent en marge boven de 21 procent... kosten 98 mio .... up en go
Ha uitzender, jij bent goed positief, met een goede outlook erbij en het dak gaat er morgen voor een stuk af :-)
550 met 6% groei
583
marge 21%
123,6
kosten 98
ebitda 25,6
afschrijvingen 3,5
ebita 22,1

Een ebita die 6 miljoen hoger is, dan het gemiddelde van de analisten, nl 16,1.

Ik ben al tevreden als de ebita een 2 of 3 miljoen hoger is dan de analisten, met een knallende outlook.

Ik vind het wel vreemd dat USG PEOPLE die analisten zelf heeft benaderd en maar summiere informatie geeft.

omzet 578,2 en ebita 16,1. dat is het en dan de vergelijking met kw 2 2013.

Geen kosten, geen marge !!

Ik hoop in ieder geval dat USG PEOPLE de analisten verslaat, positief dan wel :-)

[verwijderd]
0
quote:

Beurske schreef op 29 juli 2014 09:16:

Dromen van een koers van 11,00 voor USG is als dromen van een vrouw zonder
zonder??

nukken??

ben nu wel benieuwd haha
als de cijfers spetteren en de outlook ook dan moet het toch mogelijk zijn om binnen een week of 2 weer stevig in de 11 te staan?
bartvde
0
nou Corio zo goed als overgenomen, en weer geen jackpot op de beurs (geen aandelen Corio in bezit)
tatje
0
quote:

bartvde schreef op 29 juli 2014 09:33:

nou Corio zo goed als overgenomen, en weer geen jackpot op de beurs (geen aandelen Corio in bezit)
Waar staan die genoteerd, kan ze niet vinden.

Sorry, wist niet dat ze zo groot waren, zie ze nu.

Als ik van USG PEOPLE verlost ben, kun je rustig en met mate rondkijken en investeren.

[verwijderd]
0
quote:

bartvde schreef op 29 juli 2014 09:33:

nou Corio zo goed als overgenomen, en weer geen jackpot op de beurs (geen aandelen Corio in bezit)
soms moet je gewoon mazzel hebben.
corio gerucht ging er ook al een tijdje.
enig min puntje is dat ze niet cash gaan betalen maar met aandelen.
zoiets als ziggo met liberty.
dit betekend dat je toch nog een leuk rendement kunt vangen.
want sommige beleggers/speculanten zitten niet te wachten op een aandelen swap.
[verwijderd]
0
quote:

tatje schreef op 29 juli 2014 09:36:

[...]
Waar staan die genoteerd, kan ze niet vinden.
gewoon op de aex

www.iex.nl/Beleggingsfonds-Koers/1220...
uitzender
0
tatje als USG zelf de analisten gaat benaderen dan zullen ze toch geen slechte resultaten hebben?......ik denk eerder dat ze willen laten zien dat ze heel goed zijn en de verwachtingen van de analisten ver overtreffen....... hiermee zichzelf lekker kietelen...... ruim 100K verhandeld in ruim een half uur ..... gaan en mogen we nu echt los?????
bezinteergebelegt
0
Heeft ook bijna weer de vertrouwde kleur van de afgelopen weken, wordt vandaag weer een zigzag grafiek tussen 9,95 en 10,05.
[verwijderd]
0
quote:

xiut schreef op 29 juli 2014 11:43:

En morgen naar beneden. Goede of slechte cijfers, maakt niet uit.
dan nu verkopen of anders een putje nemen ter bescherming.

voor de rest niet laten gek maken en niet te negatief zijn.
gebeurd het morgen niet dan iets langer wachten totdat het economisch
er beter gaat uitzien.
La Raza
0
Ik vraag me af waarom de €10 heilig is verklaard ??
Wellicht wordt dit morgen duidelijk :-)
bezinteergebelegt
0
quote:

xiut schreef op 29 juli 2014 11:43:

En morgen naar beneden. Goede of slechte cijfers, maakt niet uit.
Tja, ik vrees ook het ergste, in aanloop naar de meicijfers liep de koers fors op, iets wat nu totaal achterwege is gebleven, sterker nog, de koers in gewoon helemaal in elkaar getrapt, houdt of in dat de markt er totaal geen vertrouwen in heeft en dat morgen ook bevestigd krijgt of het is bewust rond de 10 gezet en komt morgen het verlossende Corio scenario ook bij USG uit de hoed, blijven berichten omtrent overname oid uit dan kan het m.i. maar 1 richting op en dat is down want vaak ( nou ja, eigenlijk altijd ) weet de markt meer dan alle Pietjes P. hier bij elkaar, incl ondergetekende, loopt de koers vanmiddag niet alsnog ineens sterk op dan worden het voor mij om 17.25 idd aug. 10 putjes, voor een bescheiden bedrag.
[verwijderd]
0
Als er sprake is van een overname wordt dat morgen natuurlijk niet bekend gemaakt, maar pas nadat de koers nog verder onderuit is gehaald. Dus zeg 7 Euro + 40 % = 9.80 en dan zijn we allemaal hiervan verlost.
[verwijderd]
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 29 juli 2014 12:14:

[...]

Tja, ik vrees ook het ergste, in aanloop naar de meicijfers liep de koers fors op, iets wat nu totaal achterwege is gebleven, sterker nog, de koers in gewoon helemaal in elkaar getrapt, houdt of in dat de markt er totaal geen vertrouwen in heeft en dat morgen ook bevestigd krijgt of het is bewust rond de 10 gezet en komt morgen het verlossende Corio scenario ook bij USG uit de hoed, blijven berichten omtrent overname oid uit dan kan het m.i. maar 1 richting op en dat is down want vaak ( nou ja, eigenlijk altijd ) weet de markt meer dan alle Pietjes P. hier bij elkaar, incl ondergetekende, loopt de koers vanmiddag niet alsnog ineens sterk op dan worden het voor mij om 17.25 idd aug. 10 putjes, voor een bescheiden bedrag.
het is niet raar dat de koers nu even zijwaarts beweegt.
morgen zal er een duidelijke richting gekozen worden.

zou naast je putjes ook wat calletjes kopen.
je weet het maar nooit ;)
en nogmaals met mazzel pak je zowel geld op je putjes als calletjes.

[verwijderd]
0
quote:

xiut schreef op 29 juli 2014 12:20:

Als er sprake is van een overname wordt dat morgen natuurlijk niet bekend gemaakt, maar pas nadat de koers nog verder onderuit is gehaald. Dus zeg 7 Euro + 40 % = 9.80 en dan zijn we allemaal hiervan verlost.
je vergeet voor het gemak dat usg een beschermingswal heeft.
en als het zo simpel was dan hadden ze het net zo goed op de 5 euro kunnen doen ;)
[verwijderd]
0
Ik heb ze net verkocht, hoop er goed aan gedaan te hebben, maar wel met verlies, maar anders is morgen het verlies nog veel groter
572 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 0,00%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront