ING Groep « Terug naar discussie overzicht

ING juli 2014 (+NN)

544 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 » | Laatste
Porscheknakker
0
quote:

The Bugs Bunny schreef op 22 juli 2014 06:02:

Reken maar dat ING vandaag stevig op zijn flikker gaat krijgen door zo'n bericht:

money.cnn.com/2014/07/21/news/forex-f...

(Peer to peer handel).

Berichten zeggen niet zoveel.
Je weet, als je mijn postings volgt en daar ben ik zeker van, wie de koersen van aandelen bepaalt.
Als je het niet weet, zal ik het je op jouw uitdrukkelijk verzoek nog een voor de zoveelste keer herhalen.
Zal wel niet nodig zijn, jou kennende.
[verwijderd]
0
quote:

330ix schreef op 22 juli 2014 16:51:

[...]

Berichten zeggen niet zoveel.
Je weet, als je mijn postings volgt en daar ben ik zeker van, wie de koersen van aandelen bepaalt.
Als je het niet weet, zal ik het je op jouw uitdrukkelijk verzoek nog een voor de zoveelste keer herhalen.
Zal wel niet nodig zijn, jou kennende.
ING springt alle kanten op. Tja, ik basseer mijn koop en verkoopmomenten nooit op basis van een klein beetje FA. :)
[verwijderd]
0
/Bijna de 2000 punten de sp 500../

1985 ,,

Sp door 2000 punten en ING naar de 9,50..
Dat denk ik nog steeds..

Morgen of overmorgen als het niet eerder een draai om de oren krijgt verwacht ik een dreun..
Kan ook vrijdag...De 2000 punten heeft iets in zich waar mijn fingerspitzengefühl zegt hier klopt iets niet..

Algoritme computer wat vreemde termen een broncode en dan als de computer de 2001 punt aanraakt komt hij in een speciale modus..
Hocus spocus er door..

Ik vertrouw het voor geen meter..
sp 500 in crisis tijd naar de 2000 punten..
Bloed liep door de straten en buy in the dip...

Nu komt het punt wat gaat er gebeuren...ik hoop dat het natuurlijk gewoon richting de 2500 punten gaat..
Maar ik zal niet vreemd kijken om daar te komen krijgen we de wall street shuffle...

BennieRijk
0
quote:

Tatan schreef op 22 juli 2014 18:17:

Ik vertrouw het voor geen meter..
sp 500 in crisis tijd naar de 2000 punten..
Bloed liep door de straten en buy in the dip...
Ik heb ook nog geen koop signaal gezien.
Ing loopt sinds maart niet meer mee met S&P.
Dat betekend voor mij dat er al volop geloosd wordt.

Technisch zie ik het zoals Bugs.

[verwijderd]
2
Straks sancties???

Frankrijk die mooi 2 oorlogsschepen gaat leveren..
Het is om te gieren ,,lachen gieren ,brullen/./.

Het is zo mooi de wereld van de Bankiers..
Laat ze allemaal maar het heen en weer krijgen...
‘De echte macht in Washington, lees elke hoofdstad in de Westerse wereld, is niet langer de regering of het volk dat ze representeren. Het is de bankwereld. Politici worden met partijgelden, contributies, campagnegelden, bezit en invloed, stemmen en amendementen gekocht en verkocht. Geld vertegenwoordigt prioriteit, houdt federale inkomsten tegen, zorgt ervoor dat wetten worden ‘herzien’ en brengt het geld van de middenklasse naar de rijken.’

‘We worstelen niet tegen vlees en bloed maar tegen principes, krachten en machten, zij die regeren vanuit achterkamertjes en tegen spirituele verdorvenheid in hoge plaatsen.’

BennieRijk
0
quote:

Tatan schreef op 22 juli 2014 19:50:

‘We worstelen niet tegen vlees en bloed maar tegen principes, krachten en machten, zij die regeren vanuit achterkamertjes en tegen spirituele verdorvenheid in hoge plaatsen.’
www.youtube.com/watch?v=i7MLT4MmAK8

Futs 1,974.15 -0.80 (-0.04%)
[verwijderd]
0
Greenspan says capitalism was working just fine ... in his head ... for decades ... then suddenly, capitalism stopped working ... capitalism exploded in his face ... capitalism is a bubble machine ... very predictable bear-bull cycles ... and a bad habit of exploding ... just when you hope to get just a little richer ... but instead, capitalism’s bubble explodes ... triggering trillions in losses

nestel
0
gm.

verkooporder ing gezet 10,245. (aangepast).

Eens kijken of dat gehaald gaat worden!

Fijne handelsdag vandaag.

Go with the flow.
winst is winst

Schoenen en tassen koop weer hier nu.

Van zeezeilen wordt je toch nat...
[verwijderd]
0
USA licht groen,,,sp.

Het kan vandaag de 2000 aantikken...

nog 12 punten..

1988 is al in beeld bij de sp500 en we staan maar 0,28 groen..

[verwijderd]
0
By David Rom

MADRID--Growth in the euro zone's fourth-largest economy picked up pace in the second quarter, Spain's central bank said Wednesday, as it raised its economic projections for this year and next.

In its monthly economic performance review, the Bank of Spain said gross domestic product likely grew 0.5% in the second quarter from the first, compared with 0.4% growth recorded in the first quarter.

On an annual basis, the economy is likely to have grown 1.1% in the second quarter compared with the year-earlier period, it said.
[verwijderd]
0
The IMF staff and the Fed agree that the first rate hike, or lift-off, will likely come in midsummer of 2015. But after that their rate paths diverge, with the IMF staff’s expected rate path well below the median of the estimates of top Fed officials in the latest “dot-plot” released in June.
Porscheknakker
0
Verkocht op 10,23 euro en 1.488,87 euro netto verdiend.
Rond de 9,95 euro koop ik weer terug voor een nieuw ritje naar de 10,20 euro. Op deze manier "beleggen" gaat me de laatste jaren goed af.
Alleen Arcelor Mittal heeft mij gekloot.
Nog 1 euro erbij en dan vliegen ook deze de deur uit.
Uiteraard staar ik me niet blind op ING.
Als er en ander goedkoop aandeel is, dan stap ik daar in voor een kort ritje. Probleem is echter dat de AEX vrij hoog staat en dat deze zich kan draaien naar <400 punten.
[verwijderd]
0
Beetje geluk gaat de sp 500 vandaag door de 2000 punten..

ING kan dan wel doorstoten naar de 10,45////
[verwijderd]
0
Geen lijken in de kast..

Zo nu en dan komt er toch één levend lijk uit de kast dat je denkt waar hadden ze die verstopt tussen de oude dozen en schoenen en jassen maar hij was er nog...

Trom geroffel en hier is ie dan....

www.marketwatch.com/story/greenspan-w...
[verwijderd]
0
1985 punt.

en futs trekken wat in rood..

Angst hazen wie durft de trekker over te halen..

2000 punten aanraken en kijken wat er komt..
Kan wel een false flag zijn..

En vandaag weer hangen rond die 1985 durven we hem niet te passeren de 2000 punten.
Of gaan we de 2000 punten gewoon niet passeren en gaan we al een correctie krijgen voor de 2000 punten..
Gelukkig weet niemand het..
Maar de 2000 is een bijzonder getal..
En met de 2000 is geknoeid //
2000 wat gaat de 2000 doen...
Helemaal niks??
vuurwerk??
Of de trekker van automatische verkoop//

van bloed door de straten naar de 2000 en daarna de trekker overhalen..
We weten het niet alles hangt nog...
[verwijderd]
0
De verkoop van nieuwe woningen in de Verenigde Staten is in juni op maandbasis met 8,1 procent gedaald tot 406.000 op jaarbasis. Dat maakte het Amerikaanse ministerie van Handel donderdag bekend.

Economen hadden in doorsnee verwacht dat de verkoop met 5,8 procent zou dalen in vergelijking met mei. De verkoop van nieuwbouwhuizen in die maand werd neerwaarts bijgesteld tot 442.000, van een eerder gemelde 504.000 woningen.
[verwijderd]
0
quote:

Tatan schreef op 24 juli 2014 16:27:

1985 punt.

en futs trekken wat in rood..

Angst hazen wie durft de trekker over te halen..

2000 punten aanraken en kijken wat er komt..
Kan wel een false flag zijn..

En vandaag weer hangen rond die 1985 durven we hem niet te passeren de 2000 punten.
Of gaan we de 2000 punten gewoon niet passeren en gaan we al een correctie krijgen voor de 2000 punten..
Gelukkig weet niemand het..
Maar de 2000 is een bijzonder getal..
En met de 2000 is geknoeid //
2000 wat gaat de 2000 doen...
Helemaal niks??
vuurwerk??
Of de trekker van automatische verkoop//

van bloed door de straten naar de 2000 en daarna de trekker overhalen..
We weten het niet alles hangt nog...

Wellicht een illusie wegnemend maar 2000 is een gewoon normaal willekeurig en onbetekenend getal dat hoogstens wat door onnadenkende lieden wordt gezien als een mijlpaal in de geschiedenis en verder geen enkele betekenis heeft behalve voor degenen dus die denken dat de correctie er aan komt of de koers verder zal stijgen.

Sorry jongen....
[verwijderd]
0
quote:

elf schreef op 24 juli 2014 17:22:

[...]

Wellicht een illusie wegnemend maar 2000 is een gewoon normaal willekeurig en onbetekenend getal dat hoogstens wat door onnadenkende lieden wordt gezien als een mijlpaal in de geschiedenis en verder geen enkele betekenis heeft behalve voor degenen dus die denken dat de correctie er aan komt of de koers verder zal stijgen.

Sorry jongen....
U sloeg de lessen psychologie op school altijd over? ;-]
[verwijderd]
0
quote:

The Bugs Bunny schreef op 24 juli 2014 17:45:

[...]

U sloeg de lessen psychologie op school altijd over? ;-]
Die bestonden in mijn tijd nog niet en werden me pas bijgebracht ten tijde van een verplichte rusttijd van ca. 2 jaar ten behoeve van Neerlands veiligheid doch het enige dat me daarvan is bijgebleven is iets met spinnen en dat niet al te luid spreken leidt tot beter luisteren van je gehoor.

En de psychologie waarop je doelt bestaat uiteraard doch duurt slechts kort aangezien gevoel op de beurs niet boven verstand gaat al zou je wel eens wat anders denken....
544 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 13 mei 2024 17:37
Koers 16,174
Verschil +0,116 (+0,72%)
Hoog 16,246
Laag 16,020
Volume 11.802.368
Volume gemiddeld 10.524.773
Volume gisteren 11.742.308

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront