Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Nanobiotix met haar NBTXR3 richting €80,- in 2014 ? (Heden €17,-)

524 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
[verwijderd]
0
Niks negatiefs, het is alleen een kwestie van een klein beetje geduld, en zelfs dat hebben KThandelaren niet.
Sommige mensen verwachten 60 euro in 1 dag, dat kan je simpelweg niet verwachten.
[verwijderd]
0
Dit bekende schudden aan de boom met een groot volume doet mensen twijfelen.
Ik verwacht dat iedereen die nu uitstapt over een maand of 5-7 baalt.

Het gemiddelde over de laatste 5 dagen is onder de 20,44 negatief.
Dus kan je ook technisch niet spreken over een overb ought aandeel.
Ik denk dat we of even zijdelings gaan, of vanaf vanmiddag meteen weer in het groen omhoog gaan de volgende dagen.
[verwijderd]
0
quote:

@ out of the blue schreef op 2 juni 2014 14:52:

Het koersverloop lijkt sterk op "buy the rumor, sell the fact".
Op KT zeker, maar als je dat altijd hanteert dan kan geen 1 biotech/ aandeel dus eigenlijk meer waard worden fundamenteel ?!
Stif
0
quote:

Uperdepup schreef op 2 juni 2014 14:24:

Dit bekende schudden aan de boom met een groot volume doet mensen twijfelen.
Ik verwacht dat iedereen die nu uitstapt over een maand of 5-7 baalt.

Het gemiddelde over de laatste 5 dagen is onder de 20,44 negatief.
Dus kan je ook technisch niet spreken over een overb ought aandeel.
Ik denk dat we of even zijdelings gaan, of vanaf vanmiddag meteen weer in het groen omhoog gaan de volgende dagen.
Wat voor nieuws verwacht je dan binnen 5-7 maanden?
Ik kan namelijk alleen maar vinden dat ze eind van dit jaar genoeg patienten gerecruiteerd willen hebben.
[verwijderd]
0
quote:

kick schreef op 2 juni 2014 17:18:

[...]

Wat voor nieuws verwacht je dan binnen 5-7 maanden?
Ik kan namelijk alleen maar vinden dat ze eind van dit jaar genoeg patienten gerecruiteerd willen hebben.
Ik heb dat al een paar keer herhaald Kick; op volgorde;
1Resultaten pivot het weke delen sarcoom (2016 op de markt)
2Het streven is een partner VS in 2014
3Hoofd en nek voorlopige resultaten
[verwijderd]
0
Ik heb bijgekocht, voor mij kunnen Genfit en Nanobiotix vanaf dit punt nog minimaal over de kop in 2014.

Voor alle korte termijn beleggers die pas net Nanobiotix op het oog hebben lijkt een stijging als deze ongegrond hoog. Echter kijkende naar de eerdere stijging richting 33 en de onderliggende fundamenten verwacht ik veel meer vuurwerk op KT-MT
[verwijderd]
0
Het is mij duidelijk geworden dat Gilbert Dupont ondanks dat er geen verslechterende omstandigheden zijn en hij zelfs een scenario aanhoudt waarbij een koersdoel 57 euro dit jaar mogelijk is, toch zijn koersdoel met 1 euro heeft verlaagd naar 20 euro.
Het lijkt erop dat hij zo zijn vriendjes en vriendinnetjes de kans biedt om nog goedkoop te kopen.

Dit is waarschijnlijk de hoofdzaak van de daling, waar hij handig inspeelt op het feit dat er geen communicatie tussen Levy en de beleggers is vandaag.
[verwijderd]
0

Nanobiotix meldt bemoedigende resultaten van fase 1 van NBTXR3 proef

Door Ian Lyall 2 juni 2014, 18:30

Het bedrijf is een klinisch stadium nanomedicine bedrijf baanbrekende nieuwe benaderingen voor de lokale behandeling van kanker

- Voegt BEHEER OPMERKINGEN VAN analist -

Nanobiotix (EPA: NANO) is ingesteld op presenteren 'bemoedigend' resultaten van een fase I klinische studie van haar baanbrekende radio-therapie behandeling om de presitgious American Society of Clinical Oncology conferentie, 's werelds grootste bijeenkomst van kanker artsen.

De onderzoekers behandelde 20 patiënten met zacht weefsel sarcoom, een kanker die spier, vet en bloedvaten beïnvloedt.

De zeer gerichte aanpak vereist een injectie van NBTXR3 nano-deeltjes direct in de tumor. Dit wordt gevolgd door standaard radiotherapie.

Aangezien de norm een ??fase I studie, het idee te testen op veiligheid en verdraagbaarheid plaats werkzaamheid.

Echter Nanobiotix heeft gehouden, "veelbelovende tekenen van antitumor activiteit".

De belangrijkste bevindingen als zij betrekking hebben op de zogenaamde 'primaire eindpunten' van de studie waren als volgt:

- Het was mogelijk om NBTXR3 rechtstreeks te injecteren in verschillende typen tumoren

- Er was geen lekkage van de nano-deeltjes in gezond weefsel

- NBTXR3 werd goed verdragen en veilig

Na de ronde van radio-therapie elke patiënt met succes werd geopereerd.

"Dit versterkt dat radiotherapie met NBTXR3 het potentieel om een ??effectieve preoperatieve behandeling en bieden betekenisvol klinisch voordeel voor patiënten met gevorderde wekedelensarcoom" zei dat het bedrijf chief medical officer, Elsa Borghi.

Chief executive Laurent Levy toegevoegd: "De voltooiing van deze Fase I studie is een zeer belangrijke mijlpaal voor Nanobiotix.

"De volgende stap voor ons is om een ??cruciale studie voor NBTXR3 starten bij patiënten met gevorderde weke delen sarcomen.

"We verwachten om te beginnen inschrijft patiënten tegen het einde van 2014. Deze succesvolle haalbaarheid van onze NBTXR3 aanpak bij patiënten met kanker moedigt ons ook aan het gebruik van NBTXR3 bij andere indicaties, zoals hoofd-en halskanker, leverkanker, glioblastoom, rectale uitbreiden en prostaatkanker, en na te denken over de ontwikkelingen van onze andere producten, NBTX-IV en NBTX-TOPO. "

Nanobiotix's nanoXray is zo elegant en eenvoudig in concept. Kleine deeltjes hafnium oxide rechtstreeks geïnjecteerd om de tumor, intraveneus of toegepast als een gel tijdens de operatie een gerichte behandeling.

Deze niet-toxisch materiaal is er röntgenstralen absorberen en om de dosis radiotherapie vergroten. Het verhoogt de dosis in de tumor zonder verhoging van de dosis in gezonde weefsels.

Het is belangrijk te benadrukken, terwijl de nanoXray kan worden toegediend als een geneesmiddel en de deeltjes zo klein duizenden past rond de omtrek van een haar, de reactie fysische dan chemische of biologische.

Wat betekent dit? Nou, het creëert een one-size-fits-all benadering van de behandeling die u gewoon niet met de conventionele geneeskunde.

De injectie methode van toedienen van de nanodeeltjes wordt uitgetest in weke delen sarcoom, hoofd en hals kanker en leverkanker (met deze laatste ondersteund door een subsidie ??van € 2.8mln bpifrance).

In conference call voor analisten, Maandagavond, Levy zei dat de gegevens werden "goed ontvangen" door vertegenwoordigers van het bedrijfsleven op de ASCO conferentie.

Levy beloofde ook een "drukke zes maanden", zo Nanobiotix verhuist naar de volgende en laatste pre-registratie proces voor NBTXR3, die is gepland voor later dit jaar van start gaan.

Hij verwacht ook in een positie voor het einde van het jaar om te communiceren over 'partnerschap activiteit' van de groep en de strategie voor de ontwikkeling van de behandeling in Amerika.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Mijn opgebouwde winst van 1 week was binnen 10 tellen weg. Ben benieuwd wat dinsdag gaat brengen.
De Fransen discussieren er lustig op los of er nou wél of géén nieuws in het bericht stond en willen Dupont aan de schandpaal.
[verwijderd]
0
Technologie is baanbrekend, verwachtingen groots en onderbouwd.
Het toverwoord is geduld en geen schaapgedrag vertonen.
Alles wat dagenlang omhoog schiet en daarna consolideert kan zogenaamd nooit meer omhoog in forumland.
Daar zal je altijd tegenaan lopen bij biotech, of je moet in de shells of ASMLs van deze wereld beleggen.
[verwijderd]
0
Overigens heb ik dit ook al meegemaakt met Genfit.
Geen vuiltje aan de lucht, op MT grote verwachtingen en toch een leegloop uit het aandeel.
Zo ben ik eind vorig jaar ook aan een volledige Genfit porto gekomen.
Een paar maanden later had ik gewild dat ik dat zo had gehouden, want het aandeel accelereerde in de tussentijd dat ik toch voor de zogenaamde veiligheid koos en mijn porto aanvulde met andere bedrijven.
Wat ik al zei het is wachten op een pb met klinische resultaten: dan valt iedereen over elkaar om aandelen te bemachtigen, ipv netjes in de rij voor het ASCO.
[verwijderd]
0
Nanobiotix vrije val

Reuters op 2014/02/06 om 11:55

(CercleFinance.com) - De actie nu verlaten bijna 8% als gevolg van afbraak makelaar. De titel is erg duur bij huidige waardering met biotech.
--
Op 28 feb gaf deze analist aan dat het aandeel kan versnellen richting 57 euro bij positieve resultaten dit jaar.
Gister werd duidelijk dat tumoren weke delen sarcoom duidelijk kleiner worden dankzij de nanoxray.
Des te opvallender bovenstaand bericht: alles verloopt volgens plan.
[verwijderd]
0
1 grote verkooporder rond 19,60-19,80.
Nu leegloop kleine ordertjes, domme verkopen.
[verwijderd]
0
Helemaal geen domme verkopen, de luchtbel is eindelijk aan het leeglopen. In februari 2014 stond het aandeel op € 10,- terwijl dit jaar nog ruim boven de € 20,- is geweest, dus meer dan 130%, dat kan niet blijven doorgaan. Ik verwacht nog zeker een consolidatie tot € 14,-. Neovacs, is wel een aanrader! Heb ze nog niet maar koop bij als ze de € 3,50 overschreden zijn
[verwijderd]
0
quote:

The believer schreef op 3 juni 2014 09:13:

Helemaal geen domme verkopen, de luchtbel is eindelijk aan het leeglopen. In februari 2014 stond het aandeel op € 10,- terwijl dit jaar nog ruim boven de € 20,- is geweest, dus meer dan 130%, dat kan niet blijven doorgaan. Ik verwacht nog zeker een consolidatie tot € 14,-. Neovacs, is wel een aanrader! Heb ze nog niet maar koop bij als ze de € 3,50 overschreden zijn
Je koopt ze bij als ze de 3,50 overschreden zijn, maar je hebt ze nog niet.
Je hebt veel vertrouwen maar pakt ze niet op 3,40 (heden).
Uhh bedankt voor je reactie !
[verwijderd]
0
Niks UHH, het zijn gewoon de weerstanden volgens de Bollinger en ma20, die een koopsignaal geven boven de €3,50, zolang ze daar onder blijven doe ik niks, daarboven is de weg vrij naar €3,75 resp. €4,30, maar U denk dat Nano gewoon kan blijven stijgen. Dan moet U maar een dagje Efteling bezoeken in het sprookjesbos, succes ermee.
524 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
911,91  +1,32  +0,14%  13 mei
 Germany40^ 18.729,10 -0,07%
 BEL 20 3.980,58 -0,82%
 Europe50^ 5.076,60 -0,05%
 US30^ 39.447,40 0,00%
 Nasd100^ 18.204,80 0,00%
 US500^ 5.223,42 0,00%
 Japan225^ 38.191,50 0,00%
 Gold spot 2.337,87 +0,05%
 EUR/USD 1,0792 +0,19%
 WTI 79,20 +1,18%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Air France-KLM +3,99%
Alfen N.V. +3,08%
NX FILTRATION +2,85%
JUST EAT TAKE... +2,08%
PROSUS +2,03%

Dalers

VIVORYON THER... -3,14%
FASTNED -1,71%
BESI -1,39%
SBM Offshore -1,36%
ASML -1,33%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront