Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Nanobiotix met haar NBTXR3 richting €80,- in 2014 ? (Heden €17,-)

524 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
[verwijderd]
0
Hoi, ik wil U niet kwetsen of teleurstellen, maar ik wacht nog even af met kopen van Nano, Tip, ga ff in UTI Group, of te wel Union Technologies group, gisteren al meer dan 12% erbij en er kan vandaag ook wel een % of 6 bijkomen, gr P.N.
[verwijderd]
0
Ik weet zeker dat rustig blijven zitten in Nanobiotix en verder kijken dan je TA neus lang is meer oplevert.
Ik ken UTI group, kwa fluctuaties technisch, maar fundamenteel zie ik weinig gebeuren waar ik warm of koud van wordt.
Of staat er nieuws voor de deur believer ?
[verwijderd]
0
Ik meen dat deze week een vergadering ingepland staat, en daar wordt een voorstel van ± 6% dividend neergelegd, terwijl ze al jaren geen dividend meer uitkeren. Ook is het bedrijf weer winstgevend en de vooruitzichten zijn goed.
[verwijderd]
0
quote:

The believer schreef op 4 juni 2014 09:47:

Ik meen dat deze week een vergadering ingepland staat, en daar wordt een voorstel van ± 6% dividend neergelegd, terwijl ze al jaren geen dividend meer uitkeren. Ook is het bedrijf weer winstgevend en de vooruitzichten zijn goed.
Ik vind UTI totaal geen aansprekend bedrijf, maar mocht die 6% uitkering er komen zoals jij suggereert zal er ongetwijfeld 20% bij kunnen.
Maar ja en dan, precies op het goede moment verkopen net zoals al die andere speculanten die dat op deze hoeveelheid uitstaande aandelen willen.

Nee ik blijf liever bij Nanobiotix, op alle fronten meer potentie.
[verwijderd]
0
Er komen de komende maanden nog zoveel resultaten die de breedte van inzetbaarheid aantonen, dat het voor mij een kwestie van geduld hebben is.
Het weke sarcoom is een heel lastig te verkleinen tumor, dat Nano dit lukt zegt heel erg veel.
Wat zal er gebeuren als er bemoedigende (beter dan andere moleculen) resultaten naar buiten komen betreft de werking van nek/ hoofd/ prostaat/ lever/ borst ziektes. Ik denk dat ze dan snel richting een miljard martkap gaan.
Een vergelijk qua belofte (markt Nanobiotix is groter) is Celldex in de VS; op dit moment 4 moleculen met potentieel in de startfase; 1.2 miljard usd marktcap.
kris1964
0
[verwijderd]
0
Ik heb daar geen officieel statement over gelezen.
Het is toch alleen maar nieuws voor de korte rit.
Fundamenteel voor de IETSJES langere termijn kan er wel eens veel meer in zitten.
[verwijderd]
0
Herhaaldelijk lees ik op bourso dat Levy zijn aandelen zou willen verkopen bij een koers van 60-90 euro.
Lijkt me een beetje onwerkelijk dat de CEO dat zegt terwijl de koers nog geen 34 euro is geweest.
Ze zullen elkaar wel napraten.
Stif
0
quote:

Uperdepup schreef op 4 juni 2014 20:09:

Herhaaldelijk lees ik op bourso dat Levy zijn aandelen zou willen verkopen bij een koers van 60-90 euro.
Lijkt me een beetje onwerkelijk als je dat zegt als CEO terwijl de koers nog geen 34 euro is geweest.
Ze zullen elkaar wel napraten.

Deels waar. Levy en ander hoog personeel hebben aandelenopties die ze pas mogen uitoefenen vanaf een koers van 60 euro.
[verwijderd]
0
quote:

paco schreef op 5 juni 2014 15:59:

Een dagje positief eindigen zit er niet in deze week.
Koersontwikkeling valt me niet helemaal mee
[verwijderd]
0
Ja mannen dat is het lot van fundamenteel beleggen in Biotech; de kleine belegger probeert mee te liften en na nieuws valt de ultra snelle winst weg en men verliest geduld. En op een gegeven moment zijn de grote jongens je weer voor en dan kan je zo 20-100% mis lopen. De kudde mist de boot 9vd 10 keer bij bio aandelen.
[verwijderd]
0
quote:

Uperdepup schreef op 5 juni 2014 17:07:

Ja mannen dat is het lot van fundamenteel beleggen in Biotech; de kleine belegger probeert mee te liften en na nieuws valt de ultra snelle winst weg en men verliest geduld. En op een gegeven moment zijn de grote jongens je weer voor en dan kan je zo 20-100% mis lopen. De kudde mist de boot 9vd 10 keer bij bio aandelen.
Er is geen paniek integendeel zelfs heb er nog bijgekocht maar ik had wel een bodem rond de 20 verwacht
Luke666
0
Verwachte wel een terugval maar zo ver toch niet.. Je merkt de laatste maanden dat er veel op de trein springen en na het nieuws terug uit gaan.. bio is echt niet voor mensen met een zwak hart hé lol....
[verwijderd]
0
quote:

Uperdepup schreef op 5 juni 2014 17:07:

Ja mannen dat is het lot van fundamenteel beleggen in Biotech; de kleine belegger probeert mee te liften en na nieuws valt de ultra snelle winst weg en men verliest geduld. En op een gegeven moment zijn de grote jongens je weer voor en dan kan je zo 20-100% mis lopen. De kudde mist de boot 9vd 10 keer bij bio aandelen.
Ik heb aardige 2 ritjes gemaakt maar durfde op 14 niet bij te kopen, helaas.
Om nano in porto voor de lt te houden: liever niet
[verwijderd]
0
Technisch en fundamenteel een echte buy op dit moment
Ik blijf minimaal tot maart in Nanobiotix Jan Pal, dus kom nog eens kijken zou ik zeggen.
[verwijderd]
0
oui je suis verrassend par le titre mais c'est vrai
:)

www.pharmatimes.com/Article/14-06-05/... atment_rocks_ASCO.aspx

Nanobiotix heavy metal behandeling rotsen ASCO
Wereld Nieuws | 5 juni 2014

NEIL CANAVAN

Nanobiotix heavy metal behandeling rotsen ASCO

Het is moeilijk om de kracht van heavy metal ontkennen - niet zozeer Metallica maar X-ray verbeteren nanodeeltjes gemaakt van hafnium.

In een studie proof-of-principle gemeld bij de American Society of Clinical Oncology bijeenkomst in Chicgo, patiënten met inoperabele, gevorderde weke delen sarcoom in staat waren om met succes ondergaan chirurgische resectie na neo-adjuvante radiotherapie met de roman zware metalen nanodeeltjes, NBTXR3. De laatste, een nanodeeltje bestaande uit hafnium oxide kristallen, is ontwikkeld door Nanobiotix, een spin-off van de State University van New York in Buffalo en nu gevestigd in Parijs, Frankrijk.

Bernd Muehlenweg, hoofd business development bij Nanobiotix, merkte op dat in de weke delen sarcoom, ongeveer 60% van de patiënten hebben inoperabele tumoren en hun standaard-van-zorg voor deze patiënten is radiotherapie van de tumor debulk massa voorafgaand aan de operatie. Als de radiotherapie is optimaal, dan kan de chirurg de massa te verwijderen met schone marges. Indien de tumor onvoldoende debulking, de chirurg te nemen in stukken en het risico van de patiënt verhoogt voor het ontwikkelen van metastasen van residuele tumorcellen.

In een fase I studie bij NBTXR3, 17 patiënten met gevorderde weke delen sarcoom hadden hun tumoren behandeld met nanodeeltjes voorafgaand aan uitwendige bestraling. Na vijf weken van radiotherapie, alle patiënten onderging een succesvolle resectie met brede chirurgische marges.

Het deeltje heeft een negatief geladen coating, verklaarde de heer Muehlenweg, en het tarief vergemakkelijkt deeltje opname door tumorcellen. Eenmaal binnen, vanwege de inherente eigenschappen van het zware metaal, de intensiteit van de straling wordt geamplificeerd negenvoudige. Bijwerkingen waren minimaal en waren gerelateerd aan ongemak in verband met de toediening van het deeltje, dat is via intratumorale injectie.

De heer Muehlenweg benadrukte dat NBTXR3 is geen radio-sensibiliserende, te zeggen dat "er geen systemische levering hier want dit is niet een biologische behandeling. Wat we induceren een zuiver fysisch effect ". Het deeltje versterkt de effecten van straling door gelokaliseerde versterking, en dit in tegenstelling tot radio-allergenen, onderdeel het omringende gezonde weefsel tijdens radiotherapie.

Bovendien hafnium inert in het menselijk lichaam, en daarom eis niet gezien in de regulerende zin als geneesmiddel. De Europese aanduiding voor NBTXR3 is als een medisch hulpmiddel.

In een reactie op de studie resultaten, Emiliano Calvo, een panellid op ASCO wetenschappelijk comite voor de ontwikkelingsbiologie therapeutica, gewezen op het potentieel van deze aanpak. "Het lijkt er een echt synergetisch effect met radiotherapie toegediend aan patiënten met inoperabele en doorgaans zeer resistent, sarcomen, waaronder enkele zeer indrukwekkende tumor remissies bij deze patiënten. En dit is niet ten koste van hogere toxiciteit, aangezien de tolerantie profiel lijkt heel gunstig te zijn ook. "

Ontwikkeling van NBTXR33 is aan de gang en het zal vervolgens worden getest in hoofd-en halskanker.
[verwijderd]
0
Mijn doel voor juni was 23 euro, ik denk dat de 26-33 euro erin kan zitten na een positieve PB resultaten nek en hals.
Ik verwacht 40 euro minimum na aankondiging partnerschap VS dit jaar.
524 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
911,91  0,00  0,00%  13 mei
 Germany40^ 18.729,10 -0,07%
 BEL 20 3.980,58 0,00%
 Europe50^ 5.076,60 -0,05%
 US30^ 39.447,40 0,00%
 Nasd100^ 18.204,80 0,00%
 US500^ 5.223,42 0,00%
 Japan225^ 38.191,50 0,00%
 Gold spot 2.343,26 +0,28%
 EUR/USD 1,0785 -0,04%
 WTI 79,20 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

Dalers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront