Reesink « Terug naar discussie overzicht

REESINK is een treurig fonds

293 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
wiegveld
0
quote:

gerrie2000 schreef:

Hummax en Wiegveld hebben een erg negatieve kijk op reesink. Kijk ik even naar de losse onderdelen, dan zie ik:

Reesink staal: net overname geweest dus grotere omzet meer efficientie en dus hogere marges. de markt begint uit zijn dal te klimmen. Dus conclusie is positief.

De groene divisie (tractoren etc.): markt is inderdaad moeilijk, boeren hebben het slecht. Maar de groene sector is ook overheid hoor(staatsbosbeheer, platsoenendienst, etc.). Dus op dit moment minder omzet, maar fundamenteel is er niks mis met het bedrijfmodel en op langere termijn zal ook deze markt wel weer aantrekken.

Retail (Fixet): Fixet mist schaalgrootte tov Gamma, dat is wel een fundamenteel probleem. Ze hebben echter wel een prachtig volledig geautomatiseerd logistiek centrum hiervoor opgericht wat nog niet volledig benut wordt. En begin dit jaar hadden ze het over een overname van de doe-het-zelf groep (hubo en wat andere kleine clubs). Als dat nou gaat lukken op korte termijn zal het daar ook wel gaan lopen. Maar op dit moment is Retail wel een zorgenkindje binnen Reesink. Maar kansen genoeg op deze markt, zeker met de crisis nu.

Kortom een bedrijf met veel potentie en beperkte risico's. En vergeet ook niet het groet eigen vermogen wat een groot voordeel in deze crisi is!

Ik heb gevoel dat je het wel eens bent met mijn kritiek, zij het in andere woorden. Ik wil graag op volgende AVA van de directie horen wat hun idee is over de 3 poten. Net als u zie ik ook staal als de positieve winstmaker. Ik ben iets negatiever dan u over de boeren en de bereidheid nieuwe apparaten te kopen.
[verwijderd]
0


In ieder geval moten we constateren dat het nog steeds “ pijn doet aan de ogen om te moeten zien dat er ter beurze op een zo VERLAAGD koersniveau in onze effecten gehandeld wordt”, maar goed daar is het bestuur van REESINK mede schuldig aan.

Verleden jaar ( 2009) werd in het voorwoord nog geschreven dat REESINK de AEX “overtuigend had verslagen”, hetgeen door mij betwijfeld, op dit moment moet je helaas constateren dat de AEX REESINK overtuigend heeft verslagen en dat de koers van REESINK er nog steeds treurig bij ligt.

Een koers van rond de 72,00 euro is nog een heel eind verwijderd van de koers warvoor Gerrie nog even gauw 2800 aandelen voor 105,00 euro verkocht heeft , terwijl hij kort tevoren nog uit ging van een koers van 140 a 150 euro (het realistische koersdoel) en voor 2007 “ een koersdoel van 200 euro eind dit jaar. Maar dan moet ook alles meezitten.”

Shakespeare schreef het al: Words, Words, Words .

Gerrie kan mij wel een “erge negatieve kijk” verwijten maar de feiten liegen er niet om…,

Bronvermelding:

Gerrie2000 in 2007:

”Kortom de koers kan omhoog. Ik vind een KW van 15 nog niet eens hoog, en danb kom je op 135 euro per aandeel!! met 5 euro dividend en een mogelijk superdividend van 15 euro kom ik boven de 150 euro per aandeel uit!!!”



”Ik verwacht ook niet dat die 150 euro volgende week op de borden staat. Maar eind dit jaar ga ik uit van een koers van 140 a 150 euro (het realistische koersdoel).
En als ik optimistisch ben kom ik uit op 10 miljoen winst (15 euro WPA) voor 2007 met een koersdoel van 200 euro eind dit jaar. Maar dan moet ook alles meezitten.”

“Mijn advies: kopen op deze lage koersen nu het nog kan..”. woensdag 14 februari 2007 10:00

“Wat de koers betreft, gisteren toch maar eventjes meer dan 2800 stukje verkocht a 105 euro..” en dat was op . woensdag 18 april 2007 16:47

Tot slot: Reesink stond er in 2007 – 2008 aanmerkelijk gunstiger voor dan nu, zeker wat betreft de vooruitzichten

Ik wens u allen een goed 2010.

Hummax
gerrie2000
0
quote:

Hummax schreef:

Tot slot: Reesink stond er in 2007 – 2008 aanmerkelijk gunstiger voor dan nu, zeker wat betreft de vooruitzichten

Ik wens u allen een goed 2010.

Hummax

Hummax en anderen, ik wens u de beste wensen voor 2010.

en dan nu een inhoudelijke reactie. in 2007 zag de gehele wereld er nog wel even anders uit dan nu... dat hoef ik toch niet uit te leggen hopelijk...

Dan nu het statement dat reesink er in 2007 er aanmerkelijk beter voor staat dan nu. Dat is absoluut gezien misschien wel zo, de winst was toen aanmerkelijk hoger dan nu. Maar relatief gezien (tov andere gelijksoortige bedrijven )is dat niet zo!!! Reesink zit namelijk goed in de slappe was (hoog eigen vermogen en liquiditeit), en kan dus tegen een stootje. Bij andere bedrijven is dat veelal minder en hier en daar gaat er daarom ook een failliet etc. Als je dan een buffer hebt, kun je mooie overnames doen en kom je sterker uit de crisis. Kortom, koop Reesink op deze lage niveau's nu het nog kan. Koersdoel voor dit jaar minimaal 100 euro, wacht de jaarcijfers maar af!

[verwijderd]
0


Tja dit lag wel in de lijn der negatieve verwachtingen en daarom heeft de koers, ondanks alle optimistische berichten en koopadviezen hier geschreven, niet geprofiteerd van het algemene herstel op de beurs. Op dit moment haken de weinige kopers weer af, zijn de verkopers in de meerderheid en is de koers ruim 4% gedaald sinds de bekendmaking.

De gemaakte opmerkingen van Gerrie2000 laat ik voor wat zij zijn. Zijn 'halleluja' verhalen, koersdoelen en koopadviezen neem ik met een korreltje zout. Ze zijn onbegrijpelijk want enerzijds geeft hij fantastische koersdoelen af en anderzijds heeft hij (als dat waar is) toch maar “eventjes meer dan 2800 stukje verkocht a 105 euro “ (order van 294.000 euro of ca. 650.000,00 gulden) en dat was op woensdag 18 april 2007 16:47 , leest u alles maar eens na.

Daarvoor had hij in zijn glazen bol nog eind 2007 een koersdoel van 140,00 a 150,00 euro (”het realistische koersdoel”) gezien en als het erg meezat dan richting de 200,00 euro. Zijn verkopen op 105,00 euro komt mij als een contradictio in terminis over. Overigens moet iedereen zelf weten of en wat hij/zij koopt of verkoopt.

Ik ben al heel lang aandeelhouder en ben in het afgelopen jaar tot de conclusie gekomen dat REESINK het op deze manier en met het huidige management niet redt om op eigen kracht aandeelhouderswaarde te creëren. De koers zal gezien de vooruitzichten voorlopig niet meer en dan druk ik mij voorzichtig uit, de oude niveaus ( 105,00 - 125,00 euro) halen en de aandeelhouder schiet er, behoudens de bekende sigaar uit eigen doos, weinig mee op. Het enige opwaartse potentieel is een overname (maar daar geloof ik steeds minder in) en die premie zit op dit moment wel in de koers, die er toch wel treurig bijligt.

Tot slot ben ik blij dat ik niet een paar maanden geleden de winst op mijn aandelen heb gepakt en in meer aandelen Reesink heb omgezet, want dat zou wel een hele domme beslissing geweest zijn, zeker als je naar de enorme winsten op de AEX en AMX kijkt.

Gelukkig kan ik er goed om slapen en zullen ze echt niet van de eene op de andere dag op de fles gaan. Het moge wel duidelijk zijn dat er wat moet gebeuren!

Groet.

Hummax

wiegveld
0
www.destentor.nl/regio/apeldoorn/6231...

en nu mogen ze ook al niet uitbreiden op de kar. Dag centre of excellence. Benieuwd wat deze ellende betekent voor de grondwaarde in de Reesink boeken.
Duidelijk is wel dat het tussen Apeldoorn en Reesink ook na vertrek ten Doesschate en de foute wethouders nog steeds ellende is.
Wil op AVA wel eens horen hoe nieuwe directeur probeert via overleg met Gemeente tot zaken te komen ipv via rechtbanken
[verwijderd]
0
Het is doodstil in dit draadje en geen reacties meer dat Reesink zo’n een fantastisch fonds is. De reacties van Wiegveld zijn steekhoudend en laten pijnlijk laat zien hoe snel intrinsieke waarde door afwaarderingen kan verdampen.

Reesink zal wel weer gaan procederen maar laten ze dan een ander advocatenkantoor nemen. Tot op heden is er weinig van alle prachtige voorspellingen terecht gekomen en zijn alleen de advocaten er beter aan geworden.

Met afwaarderingen, uitverkoop van het onroerend goed in een slechte markt, het geven van een hoog dividend, komt Reesink er steeds slechter voor te staan. Daarnaast wordt het moeilijker om zonder ingrijpende maatregelen en door lagere economische groeicijfers een aantrekkelijk bedrijfsresultaat te behalen.

Hoe het nu verder moet horen we niet, het ontbreekt het huidig bestuur kennelijk aan een duidelijke toekomstvisie. Het hult zich in stilzwijgen hetgeen niet in het belang is van de aandeelhouders is.

Hoe langer Reesink in stilzwijgen afwacht en kritiek van aandeelhouders negeert, hoe sneller het doek zal vallen en Reesink gewoon opgedeeld en uitverkocht gaat worden aan een durfkapitalist. Misschien brengt dat dan nog een leuk centje op voor de aandeelhouders, zij zijn ze er nu wel rijp voor lijkt mij.

Nogmaals veilige beleggingen in aandelen bestaan niet en zeker ook niet in Reesink. De koersontwikkeling zegt genoeg! Het is echt geen fonds waarin je rustig kunt gaan slapen en kan af wachten met een hoog dividend tot de prins op het gouden paard langskomt.

Het moge duidelijk zijn dat er apen uit de mouw zijn gekomen en het zal mij niet verbazen als er nog meer komen…
GJH
0
Moet zeggen dat de recente overname nou niet bepaald een voorbeeld is van gebrek aan visie. Wel mag er beter gecommuniceerd worden. Toch Hummax, wat er tussen jou en Reesink overkomen is weet ik niet maar jij bent wel heel erg negatief.
[verwijderd]
0
Ik ben een realist en de feiten geven mij helaas tot op heden gelijk. Wat die overname betreft is het gissen, daar is NIETS inhoudelijks over meegedeeld, dus dat is koffiedik kijken. Ook hier kun je je wel weer gaan rijk rekenen maar laten we eerst maar eens de resultaten afwachten.

In ieder geval staan we nu rond de 65,00 euro en dat is nog een heel eind verwijderd van de ruim 80,00 euro die op 13 oktober nog voorspeld werd.

Het spijt mij het is helaas niet anders…

GJH
0
Door de verhuizing naar Apeldoorn zijn de winsten als gevolg van de logistieke verbetering naar een hoger niveau getild. De resultaten staan nu iets onder druk door de recessie maar is dat nou zo vreemd? Ze maken in elk geval nog steeds gewoon winst. Beleggen blijft koffiedik kijken maar bij Reesink zie ik geen enorme risico's. Wat dat betreft is het een mooie aanvulling in elke portefeuille.
gerrie2000
0
Je moet Reesink beoordelen ten opzichte van zijn concurrenten, en dat staan ze er prima voor. Hoog eigen vermogen, een mooi logistiek centrum, grotere staaldivisie door overname, landbouw trekt ook weer aan.
Dus ik zeg, kopen met een koersdoel van 100 euro tegen het einde van het jaar, als blijkt uit de 2e kwartaalcijfers dat ook de winst weer aantrekt!!!
[verwijderd]
0

Bijna een jaar geleden ben ik dit ”treurige draadje” gestart omdat er in dit forum de meest fantastische verhalen werden en nog steeds worden rondgestrooid. De werkelijkheid is een heel stuk treuriger.

Ondanks “fantastische”cijfers en een goede sigaar uit eigen doos staat de koers inclusief dividend er niet beter voor dan op het moment dat die fantastische jaarcijfers over 2008 werden gepresenteerd. Laat ik nog maar zwijgen over de enorme achterstand van de koersontwikkeling t.o.v. van de AEX of Midkap index, dit zegt toch meer dan voldoende over het vertrouwen in het aandeel Reesink!!!

Er wordt hier veel geschermd met de jaarrekeningen en cijfers maar het is maar de vraag of de balans van Reesink een getrouwe afspiegeling van de werkelijkheid is, daar kun je zeker vraagtekens bijzetten. Reesink is op de Alternext genoteerd en je moet je heel goed realiseren dat je als Reesink aandeelhouder niets in te brengen hebt. De slechte communicatie is daar een goed voorbeeld van.

Het is ook overduidelijk dat Reesink het zo wel goed vind. Als je alleen maar op de Alternex genoteerd wil staan omdat de concurrent dan niet mee kan kijken in je boeken, dan zegt dat veel over de bestuurders maar niets over het groeipotentieel van Reesink.

Mijn kritiek is weloverwogen en een verstandig mens kan mij geen euvel duiden dat ik deze als tegenwicht schrijf in reactie op, laat ik me maar heel voorzichtig uitdrukken, luchtfietserij in dit forum.

De aandeelhouder oordele zelf.
gerrie2000
1
Valt nog wel mee hoor de vergelijking van Reesink met de AEX. Bijgaand plaatje zet de koersontwikkeling over de laatste 3 jaar van beiden naast elkaar, waarbij de blauwe lijn Reesink is en de rode de AEX. Ze zijn allebei een kleine 40% achteruit gegaan. Maar Reesink heeft de afgelopen 3 jaar wel in totaal 20 Euro (da's ongeveer 20% extra rendenemt) aan dividend uitgekeurd, waardoor Reesink het toch een stuk beter doet dan de AEX. Dat is dus geen sigaar uit eigen doos!!

Voor de rest lijkt het erop dat hummax een persoonlijke vete met Reesink heeft, vraag me af waarom...
Bijlage:
[verwijderd]
0
Positief nieuws!
Deur gaat open voor Kamps de Wild
door Johannes Rutgers en Gep Leeflang. vrijdag 19 februari 2010 | 00:48 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 19 februari 2010 | 12:35

Tekstgrootte
APELDOORN - Reesink-dochter Kamps de Wild mag het plan uitwerken om zich op De Kar te vestigen. Een meerderheid van de Apeldoornse gemeenteraad zette gisteravond het licht op groen.

Kamps de Wild wil in het gebied net ten oosten van de A50 een 'Centre of agricultural excellence' bouwen; een innovatief bedrijf in landbouwmachines met eigen gronden voor oogstdemonstraties. Rond dat plan was de afgelopen week behoorlijk wat politieke spanning opgebouwd. Ambtelijk onderzoek had uitgewezen dat inpassing mogelijk is. Burgemeester en wethouders gingen daar echter tegen in stelden dat het bedrijf volgens de regels van het bestemmingsplan niet op die plek past. PvdA, Leefbaar Apeldoorn en VVD vinden dat het maar net is hoe je die regels interpreteert. Gisteravond kregen zij bijval van de SGP, waardoor er een behoorlijk ruime meerderheid ontstond. Het besluit is daarmee nog net voor de verkiezingen (3 maart) genomen.

Een van de redenen voor de SGP om 'mee te gaan', is het argument dat vestiging van Kamps de Wild op De Kar met dit besluit nog geen feit is. Er volgen nog meer stappen en mocht tijdens dat proces haken en ogen duidelijk worden, dan kan er altijd nog 'nee' worden gezegd. Al vond Henk van den Berge het riskant om al een einddatum te noemen voor het af te lopen traject (2012), met het oog op schadeclaims.

Volgens ChristenUnie, een van de verklaarde tegenstanders, maken de voorstanders het besluit bewust kleiner zodat het acceptabel is. Als het al zo is dat er nog heel uitzoekwerk nodig is, dan was er ook geen reden om het voorstel er met stoom en kokend water nog deze maand door te drukken, sloeg Roelof Veen (ChristenUnie) de voorstanders met hun eigen argument om de oren. Ook Gert Jan Kleinpaste greep dat punt aan. ,,Dit moet je overlaten aan de volgende raad. Bij twijfel niet inhalen.'' Burgemeester en wethouders kunnen echter nu niet anders dan Kamps de Wild de ruimte geven. Ook al was een meerderheid in het college daar tegen, staatsrechtelijk kunnen b en w de opdracht van de raad niet negeren.
[verwijderd]
0
Er wordt hier gesuggereerd dat er iets tussen mij en Reesink gebeurd is en er sprake zou zijn van een persoonlijke vete. Ik kan Gerrie en de lezers in dit forum gerustellen: er is NIETS tussen ons gebeurd en er bestaat ook geen persoonlijke vete. In tegendeel ik draag Reesink een warm hart toe, moge dat duidelijk zijn, een goede lezer kan dat wel uit mijn reacties opmaken.

Kennelijk is er op dit forum alleen maar eenrichtingverkeer mogelijk nl.: “up”. Een welgemeend kritsch geluid wordt hier niet op prijs gesteld, behoudens missschien door Wiegveld.

Gerrie grossiert in om hem moverende redenen in koopadviezen met fantastische ”realistische” koersdoelen” en ook nu weer met een koersdoel, ALS het meezit, van 100,00 euro voor eind dit jaar (stijging van ruim 50%). Voor zulke koopadviezen koop ik niets, de lezers moeten daar zelf maar over oordelen, maar gezien de koers overtuigt hij niet.

Kennelijk moeten met dit soort koopadviezen kopers gelokt worden en de koers gaan stijgen. Ik wijs nog even op zijn verkoop van een enorm blok voor 105,00 euro, terwijl hij daarvoor nog orreerde over ” realistische” en de meest fantastische koersdoelen ( 200,00 euro als het meezat) , Zijn verkoop komt op mij dan over als een contradictio in terminis, zie mijn reactie elders op dit draadje. Overigens denk ik dat deze verkooporder aan zijn fantasierijke geest is ontsproten.

Overigens bepaalt niet Gerrie de koers van Reesink, die wordt bepaald door de resultaten en het vetrouwen in de bestuurders van Reesink en die zijn tot op heden NIET overtuigend, want anders zou de koers er in de periode van dit draadje wel een heel stuk florissanter hebben bijgestaan.

De ENIGE verantwoordelijken voor deze treurige koers, die pijn aan de ogen doet, zijn de bestuurders en commissarissen van Reesink zelf, zij bepalen het beleid en de toekomst, zij zijn aan zet en daar wacht ik op.

Het goed lezen van mijn reacties gaat hem slecht af, hij wil kennelijk alleen datgene lezen dat hem welgevallig is. Zijn grafiek gaat over de laatse drie jaar en is mij bekend. Ook hier is mijn reactie niet goed gelezen of begrepen, ik heb het over het laatste jaar.

Overigens heb ik geen persoonlijke vete met Gerrie, ik stel alleen maar vast.

Prettig weekend.
gerrie2000
0
ik geloof dat hummax ook altijd het laatste woord wil hebben. Misschien kun je dan voor de verandering eens aangeven wat er wel goed gaat bij Reesink, of is dat helemaal niets in jou ogen???
GJH
0
Hummax, je gebruikt zeven paragrafen om aan te duiden dat de bestuuders verantwoordelijk zijn voor de in jouw ogen treurige beurskoers. Ik zou liever wat inhoudelijke argumenten van je lezen over Reesink in plaats van dit soort kakafonie.
[verwijderd]
0
Bovengenoemde reacties neem ik voor kennisgeving aan, zij bevestigen de indruk die ik van schrijvers inmiddels heb gekregen. De huidige koers van rond de 65,50 euro zegt genoeg over de betrouwbaarheid en realiteitszin van de hier gegeven (koop)adviezen en koersdoelen.

Maar ja volgens GJH zijn “de meeste aandeelhouders gebaat bij een lage koers omdat ze dan minder vermogensbelasting betalen” (maandag 16 november 2009 19:42). Tegen zulke onzin redeneringen is geen kruid gewassen, maar ik hoor graag de mening van andere aandeelhouders, misschien kunnen zij mij wel met degelijke argumenten overtuigen.

Tot op heden geven de feiten mij helaas gelijk en dat steekt een paar mensen kennelijk.

Mijn standpunt is voor een goede lezer helder, maar bij sommige mensen willen de schellen niet van de ogen vallen.

Ik zie met grote belangstelling de eerste kwartaal cijfers 2010, de bezuinigingen en toekomstplannen van Reesink tegemoet en dan weten we misschien weer wat meer.
[verwijderd]
0
Wederom de bekende sigaar uit eigen doos en nu eentje van 4,00 euro. Een bekende zoethouder van bedrijven die het op den duur niet (zelfstandig) gaan redden en die een enorm hoog dividend uitkeren aan aandeelhouders om ze rustig te houden. Denk maar aan het jarenlange hoge dividend van Wessanen, ook hier veel beloofd maar weinig waargemaakt, een schoolvoorbeeld van een uitgehold bedrijf door slecht management.

Ook worden er GEEN verwachting voor 2010 uitgesproken, d.i. al met al geen positief en opwekkend bericht. Hoe het nu verder moet horen we ook al niet. Dit zou je toch nu wel eens mogen verwachten, want die crisis is al een hele tijd aan de gang. Kortom: het ontbreekt dit bestuur aan beleid, daadkracht en toekomstvisie.

Toen ik het draadje verleden jaar begon schreef ik o.a. dat de aandeelhouder in Reesink er met een notering op de beurs weinig mee opschiet en na een jaar moge dat nu wel duidelijk zijn. Er is nauwelijks aandeelhouders waarde toegevoegd en hoewel hier tegengesproken doet Reesink het t.o.v. de beursindex ronduit slecht.

Op dit moment proberen weer 3 verkopers in totaal 1706 aandelen te slijten voor 67,50 euro inclusief 4,00 euro dividend, of dat tegen deze koers lukt betwijfel ik. Je ziet steeds dat bij een beetje stijging men probeert uit te stappen. Zijn deze mensen nu ziende blind of zijn zij ook langzaam tot inzicht gekomen dat doorgaan op dit ingeslagen pad weinig oplevert en elders er meer te verdienen valt op de beurs.

Het is en blijft wachten op de “prins op het witte paard”, die waarschijnlijk niet op zal komen dagen voor dat giga bod dat sommige optimisten nog in gedachten hebben.

Ik denk dat kritische aandeelhouders op dit moment helaas niet veel in te brengen hebben dan lege briefjes. De feiten geven mij tot op heden (helaas) nog steeds gelijk, ik wacht de ontwikkelingen rustig af.

Hopelijk gaat het besef eindelijk bij het management doordringen dat het op deze wijze doorgaan en deze koers niet langer meer kan. Er moet wat gebeuren anders komen er een paar durfkapitalisten à la van der Herk en dan gaat Reesink echt voor een prikkie van de beurs.

[verwijderd]
0
Dit zegt toch wel genoeg:

Orderboek 14 april 2010 om 20:14

Aantal Volume Bied Laat Volume Aantal
1 150 65,92 66,00 14.781 1
1 50 65,50 67,00 60 1
1 300 65,00 67,50 306 2
1 250 63,01 68,00 140 2
1 100 63,00 68,99 80 1

[verwijderd]
0
De verkoper van dit grote blok aandelen is makkelijk te achterhalen en zeker bij Reesink bekend, ik heb in ieder geval heel sterke vermoedens.

Het is overduidelijk dat aandeelhouders die nu willen (moeten) verkopen in de val zitten, omdat met dit grote blok de koers voorlopig rond de 65,00 euro op slot zit en daarmee ongeveer gelijk staat aan de koers van een jaar geleden. Het is duidelijk dat de aandeelhouder die zijn geld vanaf dat moment in Reesink heeft belegd, het heel slecht t.o.v. de beursindex gedaan, ondanks alle mooie “praatjes” op dit forum.

Het is overduidelijk dat deze grote verkoper geen zin meer heeft om nog langer naar mooie praatjes te luisteren en sigaren uit eigen doos te roken en dit blok, om hem moverende redenen , in ”de verkoop zet”. Het is een hele handige en slimme zet, een teken aan de wand…

Als Reesink zo sterk en gezond is als zij doet voorkomen dan zijn er mogelijkheden genoeg om dit blok uit de markt te nemen en daarmee een signaal naar de aandeelhouders te geven.

Zoals ik eerder heb geschreven: het bestuur van Reesink is gewaarschuwd en aan zet, de tijd van pappen en nathouden is voorbij.

Groet,

Hummax

293 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  0,00  0,00%  26 apr
 Germany40^ 18.205,10 +0,24%
 BEL 20 3.874,87 0,00%
 Europe50^ 5.022,07 +0,30%
 US30^ 38.321,55 +0,29%
 Nasd100^ 17.763,21 +0,37%
 US500^ 5.108,78 +0,26%
 Japan225^ 38.518,17 +0,45%
 Gold spot 2.328,72 -0,39%
 EUR/USD 1,0716 +0,19%
 WTI 83,01 -0,75%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

Dalers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront