Arcelor Mittal « Terug naar discussie overzicht

Arcelor Mittal October 2016

2.627 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 128 129 130 131 132 » | Laatste
Toekomstbeeld
1
Zo de yanks zijn weer alleen op pad! De Europese tent gaat dicht om 17:35 uur en nog geen 5 minuten later slopen de yanks er al 3 cent af. Nu zo'n 60 minuten verder en er is al 8 cent af.

Kogovus
0
quote:

gpjf schreef op 3 oktober 2016 18:15:

[...]

Nou, nou Imtech is toch wel een iets andere tent geweest. Ik kan me daar bij AM niks bij voorstellen of ben je de kachel aan het aanmaken hahaha?
Ja joh, dat weet ik wel maar een slechte ervaring maakt je gewoon voorzichtiger. Elke daling houdt je bij de les. Misschien moet ik het maar eens een keer leren los te laten, maar ja, een gewaarschuwd mens blijft alert.;-)

[verwijderd]
0
quote:

Logischdenker schreef op 3 oktober 2016 16:22:

Aperam gewoon boven de 40euro,terwijl die zich nog niet lang hebben afgesplitst van Mittal hun zieke broeder.

de zieke broeder is al weer beter.
[verwijderd]
0
Vandaag een beetje een tam dagje, 15 cent tussen dag hoog en dag laag, volume iets meer dan de helft van normaal, ook in de US blijft volume achter, zal wel te maken hebben met Deutsche Bank.
Om er maar een cliché in te gooien, het kan 2 kanten op gaan.. positief nieuws m.b.t. Deutsche Bank zal naar mij idee kortstondig positief werken, daarna zijdelings of (kleine) correctie, een negatieve uitkomst (wat ik echter niet verwacht) zal uiteraard direct een negatieve werking op de koers hebben. Daar er niet echt wat in de pijpleiding zit om de koers komende week/volgende week richting te geven zie je vaak eerder een zijdelinge danwel dalende koers.
Een paar datums om zeker in de agenda te zetten in relatie tot AM:

11 oktober: 3KW cijfers Alcoa
25 oktober: 3KW cijfers AK Steel
1 november: 3KW cijfers US Steel

Bij de 2KW cijfers waren vooral AK en US Steel de pijlers waar de koers van AM zich aan optrok voor ze met de eigen cijfers naar buiten kwam, eens kijken of het dit keer ook mee gaat bewegen met deze cijfers.
En zal GS nog met een nieuw koersdoel komen voor de cijfers of toch gewoon erna? GS is een hoop over gezegd en geschreven, maar is volgens mij toch echt wel de meest invloedrijke bank in de staalsector en daardoor erg bepalend.

[verwijderd]
0
quote:

Toekomstbeeld schreef op 3 oktober 2016 18:36:

Zo de yanks zijn weer alleen op pad! De Europese tent gaat dicht om 17:35 uur en nog geen 5 minuten later slopen de yanks er al 3 cent af. Nu zo'n 60 minuten verder en er is al 8 cent af.

De koers hier van de turbo's loopt tot op de cent nauwkeurig met de yanken mee. Een cent van de koers daar is een cent er bij op mijn shorts. Het ijlt ongeveer 1 seconde na.
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
Kogovus
0
Stukje leesvoer.

ABM Financial News - 07:19
(ABM FN-Dow Jones) National Iranian Oil heeft een deal met een aantal lokale bedrijven voor de productie van olie en gas met een omvang van 2,5 miljard dollar afgerond. Dit schreef persbureau Bloomberg dinsdag op basis van berichten van het Iraanse ministerie van Olie.

Het contract volgt op het besluit van de OPEC van vorige week om de olieproductie van de lidstaten juist te beperken. Met het contract wordt voor de lange termijn het exportpotentieel van Iran flink opgeschroefd, zo schreef Bloomberg.

Volgens het persbureau zal het evenwel nog jaren duren voordat er ook daadwerkelijk sprake is van productie van olie en gas.

Iran mag sinds enige tijd, na een lange periode van internationale sancties, weer olie en gas exporteren. Teheran beoogt de productie weer op het niveau van voor de sancties te krijgen.

Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Redactie: +31(0)20 26 28 999

De newsfeed is tenminste 15 minuten vertraagd en is een beperkte weergave van de totale webfeed die ABM Financial News levert.

© Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved. Any redistribution, duplication or archiving prohibited. ABM Financial News B.V. and the provider of this website/application do not warrant the accuracy of any News Content provided and shall not be liable for any errors, inaccuracies or delays in the content, or for any actions taken in reliance thereon.
[verwijderd]
0
Laten we eerlijk zijn.. als je in de plus stond was je niet weg gegaan... die bashers leggen gwn de vinger op de zere (verliesgevende) plek;)

quote:

Volgmij schreef op 3 oktober 2016 21:04:

[...]

[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]

[verwijderd]
0
Ach Denkerr geen aand8 aan besteden.
Mensen die elkaar persoonlijk aanvallen horen niet thuis op een openbaar forum vind ik.
Hij vindt wel dat hij zonder enige argument of onderbouwing "7,50 December" mag roepen nonstop(37,5procent boven de huidige koers!),maar anderen mogen geen tegengeluid of nuance aanbrengen.
Iedereen heeft het recht om iets van een aandeel te vinden.
[verwijderd]
0
quote:

Kogovus schreef op 4 oktober 2016 07:39:

Stukje leesvoer.

ABM Financial News - 07:19
(ABM FN-Dow Jones) National Iranian Oil heeft een deal met een aantal lokale bedrijven voor de productie van olie en gas met een omvang van 2,5 miljard dollar afgerond. ......
Olieprijs daalt minder dan verwacht hierop, ik ben benieuwd hoe AM hierop reageert als je weet dat het gisteren niet reageerde op de stijging. De grote jongens zullen dit vast weer aangrijpen om de koers naar beneden te krijgen. Gebeurt dit niet, dan is de opwaartse druk sterker dan we dachten.

Bericht was al bekend gisteravond laat 11pm CET, zie onderstaande link:

www.bloomberg.com/news/articles/2016-...

Dus het ergste had al in de olieprijs verwerkt moeten zijn, maar dit is niet het geval! Dat belooft wat...
Toekomstbeeld
0
Voor elk negatief bericht een positief tegenbericht :-)

financieel.headliner.nl/headliner.php...

Iran: Hogere olieprijzen onontbeerlijk
Gisteren, 19:25
De Iraanse president Hassan Rouhani heeft zijn tegenhanger uit Venezuela in een telefoongesprek dat de recente besluit om de productie te beperken essentieel is voor olie-producerende landen om de olieprijzen te verhogen en de markten te stabiliseren, zo meldt het Iraanse persbureau IRNA.

Iran en Venezuela maakten beide deel uit van het informele overleg van vorige week in Algerij, waar werd aangekondigd om het mes te zetten in de olieproductie.

Het aantal vaten dat iedere lidstaat van de OPEC zal gaan produceren wordt besproken op de formele ontmoeting in november.

Sinds de OPEC-deal heeft de olieprijs (Brent) de weg omhoog stevig ingeslagen en belandde vandaag tussentijds weer boven de $50 per vat.
[verwijderd]
0
Thnx!goed nieuws idd voor Mittal zou dat zijn.
Ik las vorige week over het enorm short zitten van hetdgefunds in FD op olie.
Hebben deze zo zitten slapen?Dit zijn toch grote partijen hoor.
Miss.hebben ze gegokt op" geen deal"het is bloedlink gebleken naderhand.
Ik ga mijn energie ook ff gelijk vastzetten voor een paar jaar want als olie eenmaal stijgt kan het snel gaan.
[verwijderd]
0
quote:

Logischdenker schreef op 4 oktober 2016 09:33:

Thnx!goed nieuws idd voor Mittal zou dat zijn.
Ik las vorige week over het enorm short zitten van hetdgefunds in FD op olie.
Hebben deze zo zitten slapen?Dit zijn toch grote partijen hoor.
Miss.hebben ze gegokt op" geen deal"het is bloedlink gebleken naderhand.
Ik ga mijn energie ook ff gelijk vastzetten voor een paar jaar want als olie eenmaal stijgt kan het snel gaan.
Da's logisch gedacht hé :-)
Kogovus
0
quote:

Logischdenker schreef op 4 oktober 2016 09:33:

Thnx!goed nieuws idd voor Mittal zou dat zijn.
Ik las vorige week over het enorm short zitten van hetdgefunds in FD op olie.
Hebben deze zo zitten slapen?Dit zijn toch grote partijen hoor.
Miss.hebben ze gegokt op" geen deal"het is bloedlink gebleken naderhand.
Ik ga mijn energie ook ff gelijk vastzetten voor een paar jaar want als olie eenmaal stijgt kan het snel gaan.
Moge LD, Let wel, grote partijen slapen nooit, ze weten altijd meer dan jij en ik. Altijd op je hoede blijven en vinger aan de pols. Ik hoop dat AM door het dak maar ben en blijf voorzichtig.

Succes ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Kogovus schreef op 4 oktober 2016 09:52:

[...]

Moge LD, Let wel, grote partijen slapen nooit, ze weten altijd meer dan jij en ik. Altijd op je hoede blijven en vinger aan de pols. Ik hoop dat AM door het dak maar ben en blijf voorzichtig.

Succes ;-)
Buffetiaans gedacht, is zeker een optie. Men slaat toe wanneer niemand het verwacht. Maar toch moet gezegd worden dat met deze nieuwsberichten bijna niet te rijmen is met een neerwaartse trend, of de grote jongens gaan een vuil spelletje spelen door beleggers op het verkeerde been te zetten teneinde op dieptepunt weer keihard omhoog te gaan wanneer iedereen depri is. Niet in trappen en gewoon blijven zitten, denk aan 9 November, die komt steeds dichterbij... daar kunnen de grote jongens zelfs niet omheen....
Kogovus
0
quote:

Man of steel schreef op 4 oktober 2016 10:02:

Kogovus, langs de zijlijn nog altijd?
Hoi MOS, yep, beetje faalangst LOL ;-) Zal je maar net zien dat ik dat weer op loop. Wel een paar kleine ritjes gemaakt maar de grote stukken nog in cash aan de zijlijn.
Toekomstbeeld
0
Onderstaande recente peiling moet Wallstreet toch ook weer wat kracht geven!

www.politico.com/story/2016/10/trump-...

Hillary Clinton has opened up a six-point lead over Donald Trump, erasing the New York billionaire's slim national edge with five weeks until Election Day, according to a new POLITICO/Morning Consult poll of likely voters.
Clinton leads Trump 42-36 in the four-way race for the White House. Gary Johnson garnered 9 percent, Jill Stein got 2 percent and 10 percent remain undecided. It's a dramatic bump for Clinton: Trump led by one point before the debate, and in a POLITICO/Morning Consult survey conducted immediately after the debate, Clinton led by four points.
Story Continued Below
In a head-to-head race between Trump and Clinton, Clinton leads by seven points, 46 percent to 39 percent.
Clinton's lead comes at the tail end of a particularly tough week for Trump. His debate performance was uneven and widely panned by Republicans and Democrats alike. He then spent a few days chiding Alicia Machado, a former Miss Universe, for gaining weight nearly two decades ago.
The episode broke through — 74 percent heard of Trump’s comments about Machado — and it appears to have hurt Trump's standing with women. Fifty-five percent of women said it gives them a less favorable view of Trump, and 43 percent of voters said the incident makes them less likely to support Trump.

2.627 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 128 129 130 131 132 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 mei 2024 17:35
Koers 24,270
Verschil -0,070 (-0,29%)
Hoog 24,430
Laag 24,120
Volume 2.399.653
Volume gemiddeld 2.555.105
Volume gisteren 3.937.932

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront