Fagron « Terug naar discussie overzicht

mei 2016

427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

JacobusJW schreef op 4 mei 2016 15:37:

[...]
Dat kan maar hij gaat gegarandeerd terug naar ca. 5,78€ en daarna nog naar ca. 5,20€ ivm de 10% korting voor de tranche 2 club.

Of zie ik ze vliegen? ;-)
"Gegarandeerd" = 100% zekerheid.
Weet je het zeker? Als ik nu voor 100K short ga. Sta jij dan in voor mijn verlies als de koers wel +10% tot 15% stijgt?
[verwijderd]
0
quote:

KOS schreef op 4 mei 2016 15:40:

[...]

"Gegarandeerd" = 100% zekerheid.
Weet je het zeker? Als ik nu voor 100K short ga. Sta jij dan in voor mijn verlies als de koers wel +10% tot 15% stijgt?
Ik schreef dat kan... Dus ik zou wel maf zijn om jouw feestje te betalen. ;-)

Als tranche 1 en 2 definitief doorgaan dat betalen de tranche 1 deelnemers de gemiddelde koers over de laatste 30 dagen en die is 5,78€.
Tenminste zo staat het in hun bericht van 15 april. Wat ze ondertussen nog kunnen of zullen wijzigen kan ik natuurlijk niet garanderen.
De koers zou best nog wat kunnen stijgen want er is nog niet bekend wanneer de emissie gehouden wordt. Ik zou dat vreemd vinden maar je hebt natuurlijk altijd onwetenden die kopen.

Ik heb het overigens ook vreemd gevonden dat er in al die maanden niet meer dan 2,5% short in zit/zat. Ook zij vonden het blijkbaar te onduidelijk.
löngterm
0
quote:

KOS schreef op 4 mei 2016 15:40:

[...]

"Gegarandeerd" = 100% zekerheid.
Weet je het zeker? Als ik nu voor 100K short ga. Sta jij dan in voor mijn verlies als de koers wel +10% tot 15% stijgt?
Zowel shorts als opties worden bij een emissie aangepast voor zover ik weet.
Dit aangezien de koers op een indirecte manier wordt beïnvloed.

Short gaan zal dus niet het effect hebben zoals jij het hier verwoord.
insidebusiness
0
gaat de handel vandaag nog open? wat is de beste order die ik kan plaatsen op binck?
[verwijderd]
0
quote:

löngterm schreef op 4 mei 2016 15:59:

[...]

Zowel shorts als opties worden bij een emissie aangepast voor zover ik weet.
Dit aangezien de koers op een indirecte manier wordt beïnvloed.

Short gaan zal dus niet het effect hebben zoals jij het hier verwoord.
Daar heb ik geen verstand van. ;-)

Ben je tevreden met het resultaat löngterm?
löngterm
0
quote:

JacobusJW schreef op 4 mei 2016 16:03:

[...]
Daar heb ik geen verstand van. ;-)

Ben je tevreden met het resultaat löngterm?
Ik ben zeker tevreden met de huidige berichten.
Ben van plan 50/50 in long call opties en gewone aandelen in te stappen.
Het is voor mij alleen nog gissen wanneer de claims te verhandelen zijn en de handel weer opengaat.
[verwijderd]
0
Apotheekbedrijf Fagron toch gered

15:47 4-5-2016
WAREGEM - Het investeringsfonds Waterland en ondernemer Filip Balcaen zijn bereid meer dan 5,50 euro per aandeel te betalen in het kader van de kapitaalinjectie van Fagron. Dat meldde de Belgische zakenkrant De Tijd woensdag.

De Tijd vernam dat Waterland, Balcaen en mede-investeerders Marc Coucke, Bart Versluys, topman Hans Stols, fondsbeheerder Carmignac en het Nederlandse Midlin bereid zijn hun prijsvoorwaarde te laten vallen.
[verwijderd]
0
quote:

löngterm schreef op 4 mei 2016 16:08:

[...]

Ik ben zeker tevreden met de huidige berichten.
Ben van plan 50/50 in long call opties en gewone aandelen in te stappen.
Het is voor mij alleen nog gissen wanneer de claims te verhandelen zijn en de handel weer opengaat.
Dat weet ik ook niet. Staat daar niets van in dat pb van 15 april?
löngterm
0
quote:

JacobusJW schreef op 4 mei 2016 16:13:

[...]
Dat weet ik ook niet. Staat daar niets van in dat pb van 15 april?
Lijkt me niet aangezien toen de toekomst nog onzeker was. Ook het verloop van de onderhandelingen was toen alles behalve definitief.
wiegveld
0
Wel gek dat de voorwaarden worden aangepast. Moet er dan niet eerst weer een nieuwe vergadering worden uitgeschreven nu dit over de rug van de gewone aandeelhouder gaat?
[verwijderd]
0
Heb in het verleden aardig wat geld met Fagron verloren...... denk niet dat ik ooit nog aandelen ga kopen van deze cowboy toko.
[verwijderd]
0
allemaal speculaties van mensen die hopen
nog geen deal met de banken
nog geen verkoop onderdeel
en allemaal vage uitspraken over wie wel en niet mee wil doen als grote jongen boven die 5.50
ik zie dit aandeel gewoon onder de 4.50 belanden en een emissie prijs van 4.00/4.25 krijgen
dan stap ik in
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 4 mei 2016 16:24:

allemaal speculaties van mensen die hopen
nog geen deal met de banken
nog geen verkoop onderdeel
en allemaal vage uitspraken over wie wel en niet mee wil doen als grote jongen boven die 5.50
ik zie dit aandeel gewoon onder de 4.50 belanden en een emissie prijs van 4.00/4.25 krijgen
dan stap ik in
Arme jij
[verwijderd]
0
quote:

löngterm schreef op 4 mei 2016 16:08:

[...]

Ik ben zeker tevreden met de huidige berichten.
Ben van plan 50/50 in long call opties en gewone aandelen in te stappen.
Het is voor mij alleen nog gissen wanneer de claims te verhandelen zijn en de handel weer opengaat.
Ik heb een soortgelijke strategie. Succes gegarandeerd....
[verwijderd]
0
Fagron uitgifteprijs per private plaatsing per aandeel Fagron zal 5,7916 euro per aandeel bedragen

Dat is toch ruim 5% meer dan aanvankelijk.

Mooi, Fagron = gered.......binnenkort gaan we weer de koersen van 7 a 8 euro zien. # weken geduld....
[verwijderd]
0
16:42:13 / 04-05-16 *DJ Openstaande condities Fagron: bereiken ovk met financiers van doorlopende kredietfaciliteit en Amerikaanse private placement over aanpassing faciliteiten
16:38:25 / 04-05-16 *DJ Fagron uitgifteprijs per private plaatsing per aandeel Fagron zal 5,7916 euro per aandeel bedragen
16:37:55 / 04-05-16 *DJ Investeerders Fagron zien af van opschortende voorwaarde van aandelenprijs van max. 5,50 euro
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 4 mei 2016 16:24:

allemaal speculaties van mensen die hopen
nog geen deal met de banken
nog geen verkoop onderdeel
en allemaal vage uitspraken over wie wel en niet mee wil doen als grote jongen boven die 5.50
ik zie dit aandeel gewoon onder de 4.50 belanden en een emissie prijs van 4.00/4.25 krijgen
dan stap ik in
Dat gaat niet lukken.
Leg die 4€/4,25€ eens uit of wil je gewoon tenminste 250% winst maken?
[verwijderd]
0
[quote alias=omaneus id=9332364 date=201605041643]
De koers kan ook naar 3 euro gaan.
[/quote

Geeuw...]
427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:38
Koers 17,760
Verschil +0,120 (+0,68%)
Hoog 17,820
Laag 17,640
Volume 25.191
Volume gemiddeld 54.091
Volume gisteren 30.730

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront