Fagron « Terug naar discussie overzicht

mei 2016

427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
aandeeltje!
0
Is niet erg, we gaan geleidelijk omhoog, nou ja met uiteindelijk 4% of zo op een dag is het moeilijk geleidelijk te noemen.
aandeeltje!
0
quote:

omaneus schreef op 26 mei 2016 21:25:

wanneer was de datum van de claim emissie.
Nog niet bekend. Zou goed zijn nu snel te doen. Wellcht afhankelijk tot de grootaandeelhouders nog wat stukjes hebben verworven en de centen hebben geregeld.
W@ston
0
26/05/2016 22:23:29
Fagron NV: Disclosure of received notifications

Waregem (Belgium)/Rotterdam (The Netherlands)1, 26 May 2016

Pursuant to the Belgian law of 2 May 2007 regarding the disclosure of major shareholdings in listed companies, Fagron received the following notifications.

Notification of Visium Asset Management, LP, JG Asset, LLC and Jacob Gottlieb, received on 23 May 2016

On 23 May 2016, Fagron received a notification that the shareholding of Visium Asset Management, LP, JG Asset, LLC and Jacob Gottlieb, a parent undertaking or a controlling person, had fallen below the disclosure threshold of 3% on 16 May 2016 as the result of the disposal of voting securities or voting rights.

Visium Asset Management, LP is controlled by its General Partner, JG Asset, LLC. JG Asset, LLC is controlled by its Managing Member, Jacob Gottlieb.

Visium Asset Management, LP is a discretionary investment manager of various funds and exercises the voting rights attached to the shares held by these funds at its own discretion.

The notification of Visium Asset Management, LP, JG Asset, LLC and Jacob Gottlieb can be viewed on investors.fagron.com via this link.

Notification of Alychlo NV and Marc Coucke, received on 23 May 2016

On 23 May 2016, Fagron received a notification that the shareholding of Alychlo NV and Marc Coucke, a parent undertaking or a controlling person, had crossed the disclosure threshold of 10% on 20 May 2016 as the result of the acquisition of voting securities or voting rights.

On the notification date, Alychlo NV and Marc Coucke held a total of 8,076,879 voting rights. 8,071,507 voting rights were held by Alychlo NV and 5,372 voting rights were held by Marc Coucke.

Based on the denominator of 54,738,214 (total number of voting rights), in total Alychlo NV and Marc Coucke held on the notification date 14.76% of the total number of voting rights.

Alychlo NV is controlled by Marc Coucke.

The notification of Alychlo NV and Marc Coucke can be viewed on investors.fagron.com via this link.

Notification of The Goldman Sachs Group, Inc., received on 25 May 2016

On 25 May 2016, Fagron received a notification that the shareholding of The Goldman Sachs Group, Inc., a parent undertaking or a controlling person, had fallen below the disclosure threshold of 3% on 19 May 2016 as the result of the disposal of voting securities or voting rights.

The notification of The Goldman Sachs Group, Inc. can be viewed on investors.fagron.com.
vaste koers
1
Fagron op koers!
Met meneer Coucke als belangrijke steunpilaar.
Alle huidige aandeelhouders doen mee met de emissie.
En de koers gaat voor 1 oktober verdubbelen.
[verwijderd]
0
quote:

JacobusJW schreef op 20 mei 2016 22:04:

Wat weten we nu?
Er waren ca 32.111.827 aandelen. Vandaag zijn er 22.626.387 bijgekomen en er komen er nog ca 17.105.690 bij. In totaliteit 71.843.904 aandelen.

Dan is de:
32 miljoen ca 44,7%
22 miljoen ca 31,5%
17 miljoen ca 23,8%
van het geheel.

Groep 1 - 44,7%:
is nu in handen van de markt.
En van oa Alychlo Coucke 5,32%, Carmignac 4,65%, Visium 3,69%, GS 4,64% en nog wat kleinere onder de 3%. (Tov 32 miljoen aandelen).

Groep 2 - 31,5%:
is nu in handen van: Waterland WPEF, Alychlo Coucke, Carmignac, Midlin, Versluys en Stols.

Groep 3 - 23,8%:
Is zometeen in handen van groep 1 en 2.

Relevant is dat de deelnemers van groep 2 momenteel al 31,5% en 5,32% en 4,65% bezitten. Dus in totaliteit zeker meer dan 36% want we weten niet precies hoeveel % Midlin en Stols al hadden in groep 1.

Maar laten we voor het gemak uitgaan van 36%.
Zij kopen echter ook een percentage op van groep 3 daar zij ook meedoen met tranche 2. En alles wat niet wordt gekocht (wat ik niet verwacht) onderschrijft Waterland.

Het kan dus gebeuren dat groep 2 de meerderheid van de aandelen in de vingers krijgt. Die mogelijkheid is weliswaar klein omdat de kans groot is dat de markt en de overige grootaandeelhouders meedoen aan tranche 2, maar toch.

Met de hulp van GS en Visium redden ze dat zeker.

Een aantal mensen van bedrijven uit groep 2 zitten vanaf vandaag in de raad van bestuur.

Based on Fagron's press release this morning, GS and Visium have reduced their holdings. I was wondering what effect this would have on your analysis which I quoted above, taken into consideration what you said:

"Het kan dus gebeuren dat groep 2 de meerderheid van de aandelen in de vingers krijgt. Die mogelijkheid is weliswaar klein omdat de kans groot is dat de markt en de overige grootaandeelhouders meedoen aan tranche 2, maar toch.

Met de hulp van GS en Visium redden ze dat zeker."
Onderbouwer
0
Ik heb iets stouts gedaan. Een plukje heilige ANDs ingeruild voor 1750 onstuimige fagrons! Gelukkig al GROEN! Die Coucke zal het wel begrijpen!!
löngterm
0
quote:

Investor68 schreef op 27 mei 2016 10:03:

[...]
Based on Fagron's press release this morning, GS and Visium have reduced their holdings. I was wondering what effect this would have on your analysis which I quoted above, taken into consideration what you said:

"Het kan dus gebeuren dat groep 2 de meerderheid van de aandelen in de vingers krijgt. Die mogelijkheid is weliswaar klein omdat de kans groot is dat de markt en de overige grootaandeelhouders meedoen aan tranche 2, maar toch.

Met de hulp van GS en Visium redden ze dat zeker."
Ik betwijfel of GS nou echt zijn belang in Fagron heeft verminderd.
Mij lijkt het logischer dat ze door de nieuwe aandelen die met tranche 1 zijn uitgegeven onder de 3% zijn gezakt.

Verder heb ik nog steeds vertrouwen in de markt. Ik denk dat er maar weinig mensen zullen zijn die niet deel gaan nemen in de emissie waardoor de koers omhoog zou kunnen.

Ik zie dus weer uit naar een mooie beursweek! Fijn weekend allemaal ;)
aandeeltje!
0
Prima dagje vandaag. Dat dekoers omhoog moet gaan en het ook waard is lijkt me verder nogal logisch. Wat dat betreft hoeven de heren geen haast te maken met claimemissie.
Ik denk wel dat het handig is die spoedig te closen. Kan me voorstellen dat ze even afwachten hoe de markt erin gaat zitten. Dat antwoord lijkt positief. Ik mag aannemen dat diegen die blijft zitten (nu verwerft) in principe ook intekent op de emissie.
Onderbouwer
0
Als de datum van inschrijving bekend wordt, is het dan gelijk de dag zelf? Of komt er een 'streef' datum waar naar toe geleefd wordt zodat er nog stukken ingeslagen kunnen worden?
löngterm
0
quote:

Onderbouwer schreef op 28 mei 2016 19:35:

Als de datum van inschrijving bekend wordt, is het dan gelijk de dag zelf? Of komt er een 'streef' datum waar naar toe geleefd wordt zodat er nog stukken ingeslagen kunnen worden?
Voor zover ik weet zal er in elk geval enkele dagen handel zijn in de claims zelf. Dus ik ga er van uit dat er minimaal 3 beurs dagen tussen zit.
Of de claims dan al zijn uitgegeven durf ik niet te zeggen.
aandeeltje!
0
Uiteraard is er enige handel van claims bij een claimemissie. Anders is het geen claimemissie, waarom zou anders claims moeten emitteren?
RIZ
0
Kan iemand in 2 zinnen uitleggen waarom, nu de directe en korte termijn financiele problemen lijken te zijn opgelost, we nog steeds onder de 10 hangen (>40 minder dan een jaar terug)?
Onderbouwer
0
quote:

RIZ schreef op 30 mei 2016 14:55:

Kan iemand in 2 zinnen uitleggen waarom, nu de directe en korte termijn financiele problemen lijken te zijn opgelost, we nog steeds onder de 10 hangen (>40 minder dan een jaar terug)?

Met zelfde bedrijfsonderdelen/winst 3.5x zoveel aandelen.
RIZ
0
quote:

Onderbouwer schreef op 30 mei 2016 14:57:

[...]

Met zelfde bedrijfsonderdelen/winst 3.5x zoveel aandelen.
ok, maar in dat geval zouden we toch alsnog ruim boven de 10 moeten staan (als je 40 euro als basis neemt?)
Onderbouwer
0
quote:

RIZ schreef op 30 mei 2016 15:05:

[...]

ok, maar in dat geval zouden we toch alsnog ruim boven de 10 moeten staan (als je 40 euro als basis neemt?)
Tsja het is niet niks wat er gebeurd is. Beetje imago en vetrouwensschade.

Op ten duur zal de 10+ wel in zicht komen ja.
[verwijderd]
0
de 8 euro horde is moeilijk te nemen blijkbaar. Steeds een terugslag. Wanneer komt de 8 euro als slot?
löngterm
0
quote:

omaneus schreef op 30 mei 2016 19:58:

de 8 euro horde is moeilijk te nemen blijkbaar. Steeds een terugslag. Wanneer komt de 8 euro als slot?
Wanneer de exacte datum van het tweede deel van de emissie bekend gemaakt wordt denk ik. Tot aan dan verwacht ik eerlijk gezegd weinig actie meer.
427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:38
Koers 17,760
Verschil +0,120 (+0,68%)
Hoog 17,820
Laag 17,640
Volume 25.191
Volume gemiddeld 54.091
Volume gisteren 30.730

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront