Esperite (voorheen Cryo Save) « Terug naar discussie overzicht

Esperite 2016

3.912 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 192 193 194 195 196 » | Laatste
Diegy
0
quote:

WMB strateeg schreef op 21 februari 2016 00:43:

beste grizzzzzie,
ik snap wat je bedoelt. Soms zit je er met teveel stukken in. Het is nu een kwestie van geduld hebben. Stamcel therapie is de toekomst. Samen met voorspellende geneeskunde. Op de AVA van vorig jaar zomer gaf Amar ook aan dat ze precies op tijd zijn. Ik denk dat hij gelijk heeft. een overname verwacht ik niet. Amar wil zijn zakken flink vullen bij verkoop dus zal er een goede prijs per aandeel moeten komen. Maar ik verwacht geen overname. Een bedrijf dat zich nog niet echt bewezen heeft wordt doorgaans niet overgenomen. Investeerders willen zekerheid en zullen geen flipperkast investering doen. Dus zal Esperite eerst het verlies moeten terugdringen en richting break even moeten gaan.Bij de laatste kwartaalcijfers werd vermeld dat met name de voorspellende geneeskunde een snelle omzet en winstgroei liet zien. Dit zal zich voortzetten. Je ziet vaker dat de eerste successen worden behaald buiten Europa. Nu komt Zuid Afrika daar bij.Komt daar een europees land bij dan gaat het hard. En bij biotech geldt altijd: een groot contract binnenhalen en we hebben een koersexplosie. En zo'n bericht komt onverwacht. In de gezondheidszorg zal het de kant opgaan van voorspellende geneeskunde . Dat moet wel omdat behandeling van aandoeningen die reeds geopenbaard zijn simpelweg te duur zijn. En neem een ding aan: De zorgverzekeraars zijn enkel in het geld geinteresseerd. De mens zelf interesseert ze niets. Dus mijn advies: vasthouden.
Beleggen is inderdaad geduld hebben. Al word je geduld soms wel op de proef gesteld. Stamcel therapie is inderdaad de toekomst.

Dit is wat we begin november te horen kregen bij de kwartaalcijfers.

*Esperite: vooruitzichten KW4 blijven positief
*Esperite: geconsolideerde omzet +5% in KW3 tov jaar terug
*Esperite: verwacht positief effect KW4 vanwege potentieel nieuwe markten
*Esperite: verwacht groei omzet CryoSave KW4

Vooral deze vind ik interessant,

*Esperite: verwacht positief effect KW4 vanwege potentieel nieuwe markten
[verwijderd]
0
Diegy,
de trein gaat echt niet vertrekken, misschien de Arriva trein, maar die kwam helaas niet ver
Diegy
0
Er staan 43 duizend stukken in de bied rond de 2,05 en 25 duizend stukken op 1,96 Lijkt me toch een aardige bodem. De koers is de laatste tijd steeds rond de 2 euro gebleven. We kunnen daar dus uit op maken dat 2 euro wel de bodem is. Ik ben benieuwd of de grote bied orders hun orders straks of morgen wat gaan verhogen.
effegenoeg
0
quote:

Diegy schreef op 25 februari 2016 16:16:

Er staan 43 duizend stukken in de bied rond de 2,05 en 25 duizend stukken op 1,96 Lijkt me toch een aardige bodem. De koers is de laatste tijd steeds rond de 2 euro gebleven. We kunnen daar dus uit op maken dat 2 euro wel de bodem is. Ik ben benieuwd of de grote bied orders hun orders straks of morgen wat gaan verhogen.
Hecht weinig waarde aan die megablokken
Heb het wel eens gevolgd met snelle bewegingen van fondsen.
Wordt een dergelijke blokkade bereikt, lijkt het om zeventig stukken te gaan.
Volg maar eens een actief bied/laatboek.
Nel
0
huidige blokken zijn om een pump in beweging te brengen
als het geen effect heeft zijn ze zo weer weg

fijne avond
[verwijderd]
0
Deze huidige blokken zijn echt. Er zijn ook stukken uit verhandeld. Normaal zie je dat deze dan mee naar beneden bewegen dus steeds iets lager gaan zitten. Dat is hier nu niet het geval.
[verwijderd]
0
bijna alles groen , behalve ?????????????????
en februari is ook voorbij en weet je het nog, begin dit jaar zouden er PB,s komen.
niks te melden dus, ook niet wanneer decijfers komen. slordig en weinig op hebben met je aandeelhouders, niet netjes Amar
Nel
0
nieuwe Index indeling weegt op de koers het is afwachten of het aandeel eruit valt of mag blijven.
[verwijderd]
0
en we gaan weer als een speer, naar beneden helaas.
pharming doet het beter met zijn PB,s
[verwijderd]
0
wanneer horen we of Esperite blijft in deze index. Ik kan er wel een paar aanwijzen die er eerder uitgaan. Ook zijn er een paar bedrijven overgenomen dus die plekken vallen zo en zo weg. Voor mij geen rede tot paniek.
sportliefhebber
0
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
In maart 2015 totaal 5x een nieuwsbericht. Het zou me niet verbazen als we volgende week weer wat gaan horen van Esperite.
[verwijderd]
0
quote:

alblas100 schreef op 29 februari 2016 09:23:

Het voorjaars offensief kan elk moment beginnen.
als zij maar niets te maken hebben met die Valeant!! want dan gaat koers wel behoorlijk stagneren en dus niet omhoog.. weet dat Valeant in een zeer ernstige boekhoud schandaal zit. dus als zelfstandige , net als AND zal het een welkom geschenk worden... schrikkeljaar dus.
[verwijderd]
0
Gewoon geduld hebben deze technologie heeft de toekomst ik voorzie een Galapagos scenario.
3.912 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 192 193 194 195 196 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
928,71  +5,59  +0,61%  16:40
 Germany40^ 18.143,60 +0,42%
 BEL 20 3.859,67 +0,70%
 EURO50 4.917,09 +0,25%
 US30^ 38.791,10 +0,02%
 Nasd100^ 19.908,00 -0,01%
 US500^ 5.483,19 +0,15%
 Japan225^ 38.612,60 +0,45%
 Gold spot 2.324,89 +0,25%
 EUR/USD 1,0750 +0,17%
 WTI 80,49 +0,86%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Sif Holding +4,70%
Air France-KLM +4,18%
Accsys +4,11%
DSM FIRMENICH AG +3,56%
Alfen N.V. +3,30%

Dalers

VIVORYON THER... -3,48%
AMG Critical ... -2,69%
AZERION -1,35%
Heineken -1,34%
TomTom -1,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront