Macintosh Retail Group « Terug naar discussie overzicht

November Macintosh

669 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 28 29 30 31 32 33 34 » | Laatste
ch@rter
0
Delta lloyd Moet 1 miljard harde euries over de ruggetjes van de aandeelhouders gaan binnen harken.
Ook zij hebben mac nog in porto, dus maak je borst maar nat.
gerrit 69
0
quote:

Profitmaker schreef op 30 november 2015 18:55:

Zoals PM al lang roept moet men van dit aandeel afblijven. PM verwacht dat stand alone dit bedrijf geen toekomst heeft met dit bedroevend zwakke management (slechte communicatie, balans was fors overgewaardeerd met al die deelnemingen waarop fors afgeschreven moest worden.
De banken hebben het voor het zeggen bij Mac. Profitmaker verwacht einde jaar maximaal een kwartje.
Maar goed, men wil niet luisteren en wie niet horen wil, krijgt schone oortjes want ze worden hier dagelijks gewassen :-)
Laat ik het dit keer volledig met je eens zijn.
Ik zie Macintosh uit de AScX verdwijnen naar de lokale markt.
Dat zijn meestal de aandelen waar je maar twee keer op kan handelen.
Dan word het aandeel Macintosh een incourante penny-stock, of de CEO moet nog een konijn uit de hoge hoed toveren, wat ik echter niet geloof met dit drama bedrijf.
gerrit 69
0
quote:

gerrit 69 schreef op 30 november 2015 22:25:

[...]
Laat ik het dit keer volledig met je eens zijn.
Ik zie Macintosh uit de AScX verdwijnen naar de lokale markt.
Dat zijn meestal de aandelen waar je maar twee keer = per dag = op kan handelen.
Dan word het aandeel Macintosh een incourante penny-stock, of de CEO moet nog een konijn uit de hoge hoed toveren, wat ik echter niet geloof met dit drama bedrijf.
pff
0
Eind december is het klaar met mac. CEO die elke 2 jaar verhuisd, daar kun je geen vertrouwen in hebben, dat weet iedereen. Bestaat neckermann nog?
jan6307
0
Toch binnen 20 minuten al een omzet van 180K
Dit betekent dat er 90.000 aandelen gekocht zijn

Is geen piekbedrag €27.000 maar dit zijn geen particulieren!!!!!
Heinz
0
quote:

jan6307 schreef op 1 december 2015 09:25:

Toch binnen 20 minuten al een omzet van 180K
Dit betekent dat er 90.000 aandelen gekocht zijn

Is geen piekbedrag €27.000 maar dit zijn geen particulieren!!!!!
Volgens mijn berekening betekent dit net zo goed, dat er ook 90.000 aandelen verkocht zijn. Houd je jezelf niet voor de gek met zo'n gedachte?

Succes!
jan6307
0
quote:

Heinz schreef op 1 december 2015 09:43:

[...]
Volgens mijn berekening betekent dit net zo goed, dat er ook 90.000 aandelen verkocht zijn. Houd je jezelf niet voor de gek met zo'n gedachte?

Succes!
Ik ben niet gek, zonder verkopers ook geen kopers

daglaag 0.33 daghoog 0.36

omzet 228K

Koers -1.69/0.35
ch@rter
0
quote:

jan6307 schreef op 1 december 2015 09:25:

Toch binnen 20 minuten al een omzet van 180K
Dit betekent dat er 90.000 aandelen gekocht zijn

Is geen piekbedrag €27.000 maar dit zijn geen particulieren!!!!!
Beste jan,
Mac is een speelbal aan het worden van penny handelaren, en daarvoor is 27 ruggen peanuts. Hoe lager de koers hoe groter de winst is op 1 cent.
Piet particulier wordt hierdoor getriggerd en gaat vaak het schip in.
Kortom de handelaren zijn het bestuur dankbaar.
wouter b.
0
Jongens, maak je niet druk. Het EV van Mac is groot genoeg om het boekverlies op de verkopen van Kwantum en Engeland op te vangen. Er komen dus geen aandelen bij. Er staan weining aandelen uit, dus bij een kleine nettowinst, zal het aandeel onder de 5 x de wpa noteren. Dat zal best wel weer de koers omhoog brengen. Geduld is wat je nu dus nodig hebt. En van de gelegeheid gebruik maken om tegen deze belangelijke koers gewoon lekker in te slaan. Dis is een kans uit duizenden die je niet gauw meer gaat krijgen.
[verwijderd]
0
quote:

wouter b. schreef op 1 december 2015 10:57:

Jongens, maak je niet druk. Het EV van Mac is groot genoeg om het boekverlies op de verkopen van Kwantum en Engeland op te vangen. Er komen dus geen aandelen bij. Er staan weining aandelen uit, dus bij een kleine nettowinst, zal het aandeel onder de 5 x de wpa noteren. Dat zal best wel weer de koers omhoog brengen. Geduld is wat je nu dus nodig hebt. En van de gelegeheid gebruik maken om tegen deze belangelijke koers gewoon lekker in te slaan. Dis is een kans uit duizenden die je niet gauw meer gaat krijgen.
Ja, dat dacht ik ook :(
[verwijderd]
0
en de 34 cent al weer. We zijn hard op weg naar het door PM voorspelde kwartje per 31/12
[verwijderd]
0
quote:

Profitmaker schreef op 1 december 2015 12:05:

en de 34 cent al weer. We zijn hard op weg naar het door PM voorspelde kwartje per 31/12
En jouw voorspelde 25 % plus bij Fagron ? - 15 %
[verwijderd]
0
Maastrikkgggt, this is Houston. Anybody out there? Some ahhhhh Kurt-guy or whatever??
aandeelofoptie
0
quote:

wouter b. schreef op 1 december 2015 10:57:

Jongens, maak je niet druk. Het EV van Mac is groot genoeg om het boekverlies op de verkopen van Kwantum en Engeland op te vangen. Er komen dus geen aandelen bij. Er staan weining aandelen uit, dus bij een kleine nettowinst, zal het aandeel onder de 5 x de wpa noteren. Dat zal best wel weer de koers omhoog brengen. Geduld is wat je nu dus nodig hebt. En van de gelegeheid gebruik maken om tegen deze belangelijke koers gewoon lekker in te slaan. Dis is een kans uit duizenden die je niet gauw meer gaat krijgen.
Eerst maar eens wat goed nieuws - is jaren geleden namelijk en er wordt nog steeds meer verkocht dan gekocht ( trend is down )
aandeelofoptie
0
quote:

Opus135 schreef op 1 december 2015 12:54:

Maastrikkgggt, this is Houston. Anybody out there? Some ahhhhh Kurt-guy or whatever??
Die horen niks - hebben hun koppen in het zand gestoken
wouter b.
0
quote:

aandeelofoptie schreef op 1 december 2015 14:49:

[...]

Eerst maar eens wat goed nieuws - is jaren geleden namelijk en er wordt nog steeds meer verkocht dan gekocht ( trend is down )
Had je dan gedacht dat het nu opeens omhoog zou spuiten? Er zullen toch eerst tekenen moeten komen dat het herstel is ingezet bij de omzet en winstontwikkeling van Mac. Dan pas zal er een kentering komen.

Met INTREZA.NL , de onlinewinkel zijn ze goed bezig en dat groeit mee en harder dan de onlinemarkt. De nieuwe winkels, waar de ombouw en winkelformules zijn aangepast groeien ook. De economie trekt aan zodat ook de reguliere winkelverkopen meeprofiteren.

Kortom, probeer deze positieve tendens aan te houden en je zult zien dat je met geduld over een tijdje heel anders op dit forum zit.
669 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 28 29 30 31 32 33 34 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 -0,34%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront