Kardan « Terug naar discussie overzicht

Najaarsrally Kardan

2.160 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 104 105 106 107 108 » | Laatste
surveyor
0
quote:

Nel schreef op 15 oktober 2015 13:06:

Moet nog beginnen nu de Ma20 de steun is geworden op 0,192 en langzaam omhoog krult de Ma50 0,205 is van belang om een versnelling in het aandeel te krijgen.
morgen is de koers niet afhankelijk van de zandbak en kan de bevestiging opleveren op bodemvorming
Laten we hopen dat hij boven de steun sluit! Dan kunnen we morgen een opmars doen, is overigens niet de 1e keer op een vrijdag dat de koers +20% doet of zelfs meer.

Interesse moet er nog komen dus als Kardan op de radar valt kan het leuk worden!
surveyor
0
quote:

stormvogel schreef op 15 oktober 2015 15:00:

Als je een gokje wil moet je nu in Macintosh Retail Group stappen.
Nope ik blijf hier! Dit is de volgende maar dan de andere kant op ;)
Nel
0
quote:

surveyor schreef op 15 oktober 2015 14:56:

[...]

Laten we hopen dat hij boven de steun sluit! Dan kunnen we morgen een opmars doen, is overigens niet de 1e keer op een vrijdag dat de koers +20% doet of zelfs meer.

Interesse moet er nog komen dus als Kardan op de radar valt kan het leuk worden!
Surveyor gaat mij puur om de bodemvorming rond de 0,19 grens en die word bevestigd door het volume hier .
In de zandbak zal de koers volgen als hier meer pennystock jagers opduiken na maanden van daling.
want de computer regelt ook daar de koersvorming dat heb ik nu wel in de gaten.
TA is bij pennystocks altijd moeilijk te beoordelen maar kan wel de basis zijn van een rebound in het aandeel.
zoals gezegd de Ma20 krult al licht omhoog en als deze binnen een aantal dagen de Ma50 doorkruist is er een positieve trend neergezet.

0,205 234k
surveyor
0
quote:

Nel schreef op 15 oktober 2015 15:11:

[...]

Surveyor gaat mij puur om de bodemvorming rond de 0,19 grens en die word bevestigd door het volume hier .
In de zandbak zal de koers volgen als hier meer pennystock jagers opduiken na maanden van daling.
want de computer regelt ook daar de koersvorming hier dat heb ik nu wel in de gaten.
TA is bij pennystocks altijd moeilijk te beoordelen maar kan wel de basis zijn van een rebound in het aandeel.
zoals gezegd de Ma20 krult al licht omhoog en als deze binnen een aantal dagen de Ma50 doorkruist is er een positieve trend neergezet.

0,205 234k
Thanks! Tot waar ligt de lijn? Vorige keer knalde hij snel en met hoog volume door de 0.30
ch@rter
0
quote:

stormvogel schreef op 15 oktober 2015 15:00:

Als je een gokje wil moet je nu in Macintosh Retail Group stappen.
je kunt het beter andersom doen
macintosti verkopen, nu je er nog wat voor krijgt en omruilen voor kardan
Nel
0
Als ik op basis van Okt 2014 de koers stijging bekijk dan moet je de 5y grafiek erbij halen en is de 0,235 (Ma20) de trigger voor een stijging naar de 0,27 en zal dit bevestigd worden door de doorbraak van de Ma50 op 0,247
maar de Ma zijn huidige koersen en zijn over een aantal dagen natuurlijk weer lager ingesteld
Maar geeft wel aan dat we op een omkeer punt zitten en we dus op Ta eerst de KT Ma50 op 0,205 moeten doorbreken om richting de 0,27 te kunnen gaan en als deze op de 5y grafiek word doorbroken er ruimte ontstaat naar de 0,36

maar het belangrijkste is kopers hahahaha en een mooi pb zou alles kunnen versnellen.

Dus als Ta op pennystocks toepasbaar is kan er een Najaarsrally onstaan

[verwijderd]
0
Omzet is in ieder geval 2 à 3 keer zo hoog als een week of twee geleden ; nou de koers nog
Nel
0
surveyor
0
quote:

Nel schreef op 15 oktober 2015 15:52:

Slick bodemvorming begint met volume daarna moet de koers gaan aantrekken
En dat is eergisteren al begonnen, dus maak je borst maar nat voor een flinke uitschieter naar boven toe ;)

Bert71
0
Er komt een beetje beweging aan de biedkant. Nu nog wat kopers uit de laat, dan kan de koers eindelijk weer eens hoger gezet worden.

surveyor
0
quote:

Bert71 schreef op 15 oktober 2015 16:11:

Er komt een beetje beweging aan de biedkant. Nu nog wat kopers uit de laat, dan kan de koers eindelijk weer eens hoger gezet worden.


Als iedereen nou eens wakker wordt wel ja!

Morgen misschien op eigen kracht een flinke zet omhoog
beterwisdanonwis
0
Is het goede hoop of is er echt iets structureels beter, we moeten nog een maandje wachten. Het zal me niet verwonderen als de koers blijft hangen, lager wordt het zeker niet, maar misschien (de wens is de vader van de gedachte) is de koers wel 40 cent op 1 december (rationeel is dat helemaal niet zo gek, maar belggen in Kardan is enkel emotie). Het blijft een gambling story.
Het verhaal van d eanalist van de IEX over kARDAN is op zich juist, en goed dat hij kritisch is, echter hij heeft ook geen inzicht in de zachte componenten die altijd aanwezig zijn in de afspraken tussen de voormalig oblie houders en directie Kardan. Tenslotte zijn de geldverstekkers uiteindelijk ook gebaat bij een geod renderend Kardan ipv een dichtgenpen strot-Kardan waar niets te verdienen valt.
Nel
0
vandaag een sterke basis van bodemvorming bevestigd dus komende periode bekijken waar dit ons brengt.

fijne avond
VolvoR
0
Nou, ik begin dan alvast met afstoffen, liggen wel onder een laag stof hoor!! even kijken aankoop op 0,24..... pffff ik moet nog eventjes dus.
lucas D
0
Nu de beleggers in Israel nog even overtuigen, wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn in de bakermat van Kardan.

Nog steeds niet ingestapt, hoewel dat weinig scheelde, maar na de 0,208 wat de hoogste koers was, zakte de koers weer richting de 0,193. Daar schrok ik even van anders zat ik er al in.
Daarna is het wel vrij stabiel gebleven en als dat zo blijft stap ik in.
surveyor
0
Mooi slot hier. Morgen verder en die Israëlieten zondag laten schrikken ;)

Fijne avond en tot morghu
Dubbeltjegeenkwartje
0
Zo Henk ? Gedronken ? We gaan toch niet positief worden ?
Of lees ik hem verkeerd ?
Bodem is dun maar kruipt langzaam omhoog !
Idd hamsteren !
ch@rter
0
quote:

Henk.L. schreef op 15 oktober 2015 21:34:

We staan aan de vooravond van de hamsterweken ?
Hahaha
Alle buikjes vol van de 2 voor de prijs van 1 weken (in de bonus)

2e week november .24
4e week november year-high ..
1e week december gaan ze weer in de aanbiedingenbak naast de pepernoten

Dan is de cirkel weer rond.
2.160 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 104 105 106 107 108 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 0,00%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront