Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Mei 2015

359 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » | Laatste
[verwijderd]
0
jaja hoeveel emissies al de afgelopen 7 jaar blijft een drama maar leuk handelen zo
Brokie Even
0
quote:

bartvde schreef op 21 mei 2015 09:47:

[...]
ja je gaat ze krijgen, maar je staat niet alleen op 11,30 zie ik (12 orders)
Ik heb ze er niet voor gehad, maar ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben. Ik heb al te vaak sloten met winst zien verdampen met Heijmans in de zomer maanden. Die order was voor een kort ritje bedoeld.
gerrit 69
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 21 mei 2015 17:54:

Kan goed dat we morgen naar 12,80 of hoger gaan. Toch denk ik dat volgende week de rit naar 11 euro en lager wordt hervat.
Man, houd toch eens een keer op om beleggers te stangen.
Als je wel in het aandeel zit praat je het omhoog.
Als je er niet in zit of verkocht heb, praat je het aandeel weer omlaag.
Dit doe je op alle forums en dit is wel zo doorzichtig.
Kap er nou eens een keer mee met al dat geleuter.
[verwijderd]
0
quote:

Chapster schreef op 21 mei 2015 17:43:

Stiekem wel met die order van 50500 stukken om 17:40 uur ;-)
Ik zie het ja. 50.000 stock offbook market. Totale omzet qua stukjes 1.014.931

www.euronext.com/nl/products/equities...

[verwijderd]
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 21 mei 2015 17:52:

Heijmans beleggers blijven toch vreemde wezens. Ze zijn helemaal euforisch als ze zojuist voor de zoveelste keer bestolen zijn en 4% om hun oren hebben gekregen.
We hadden evenwel 4% hoger kunnen sluiten. Bottom line is dat Heijmans voor zo'n 40% verlost is van een véél te dure lening.
Brokie Even
0
quote:

gerrit 69 schreef op 21 mei 2015 18:15:

[...]

Man, houd toch eens een keer op om beleggers te stangen.
Als je wel in het aandeel zit praat je het omhoog.
Als je er niet in zit of verkocht heb, praat je het aandeel weer omlaag.
Dit doe je op alle forums en dit is wel zo doorzichtig.
Kap er nou eens een keer mee met al dat geleuter.
Onzin, als ik er in zat sprak ik ook niet alleen maar positief, dat kan Stokstaartje beamen. Misschien hield ik me dan soms wat meer in, maar jij praat niet in je eigen straatje dan? Dat doen we toch allemaal?

Ik voel me overigens nog steeds Heijmans belegger, want ik denk dat er nog wel muziek in zit. Alleen niet op de korte termijn. Na 6 jaar in Heijmans sta ik nu even langs de zijlijn, maar dat is ook een positie...

Overigens niet sportief dat je zo reageert op een verwachting die ik uitspreek. Ookal is die voor jou negatief. Ik handel en schrijf naar een bepaalde verwachting die ik heb. Het is niet mijn bedoeling om mensen te manipuleren. Niet omdat ik dat niet zou willen, dat zou namelijk makkelijk geld verdienen zijn(tja zo'n rat ben ik dan ook wel weer), maar omdat ik weet dat ik daar niet toe instaat ben. Ik ben niet megalomaan.

Wat hebben we er overigens aan wanneer iedereen hier zou roepen dat het alleen maar omhoog gaat? Dan is het hele forum waardeloos en houden we elkaar alleen maar voor de gek.
[verwijderd]
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 21 mei 2015 20:31:

[...]Onzin, als ik er in zat sprak ik ook niet alleen maar positief, dat kan Stokstaartje beamen. Misschien hield ik me dan soms wat meer in, maar jij praat niet in je eigen straatje dan? Dat doen we toch allemaal?

Ik voel me overigens nog steeds Heijmans belegger, want ik denk dat er nog wel muziek in zit. Alleen niet op de korte termijn. Na 6 jaar in Heijmans sta ik nu even langs de zijlijn, maar dat is ook een positie...
Heel goed. Ik heb dan vandaag jouw positie ingenomen.
Brokie Even
0
quote:

gerard_ecb schreef op 21 mei 2015 20:44:

[...]
Heel goed. Ik heb dan vandaag jouw positie ingenomen.
Dat hoop ik niet voor je, dan heb je ze te duur en sta je nu op verlies. Ik had ze namelijk al eerder van de hand gedaan.
bartvde
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 21 mei 2015 17:54:

Kan goed dat we morgen naar 12,80 of hoger gaan. Toch denk ik dat volgende week de rit naar 11 euro en lager wordt hervat.
11,80 bedoel je?
[verwijderd]
0
quote:

Chasse Patate(Broke-even) schreef op 21 mei 2015 20:48:

[...]Dat hoop ik niet voor je, dan heb je ze te duur en sta je nu op verlies. Ik had ze namelijk al eerder van de hand gedaan.
No worries ik sta inmiddels 2% boven broke even. :-). Verder verwacht ik dat we, na de door vele analisten geanalyseerde onterechte daling, gewoon verder omhoog gaan, uiteraard anders was ik niet ingestapt.

[verwijderd]
0
quote:

grootverdiener schreef op 21 mei 2015 21:27:

Krijg net mail van geert hij tipt heijmans.
Kan je de mail hier in plakken want heeft hij ook redenen anders dan dat hij ingestapt is en er weer snel met winst uit wil?
[verwijderd]
2
quote:

gerard_ecb schreef op 21 mei 2015 21:30:

[...]
Kan je de mail hier in plakken want heeft hij ook redenen anders dan dat hij ingestapt is en er weer snel met winst uit wil?
Bij geert is het altijd snel geld verdienen ;-)

Heijmans - Kopen

Heijmans: heeft 1,9 miljoen nieuwe aandelen geplaatst tegen €11 per aandeel via een accelerated bookbuild emissie. De opbrengst zal vrijwel geheel worden gebruikt om een gedeelte van financieringspreferente aandelen in te kopen en in te trekken. De preferente aandelen keerden een dividend van 7,9% uit en waren derhalve een behoorlijk duur instrument. Door deze transactie zal de nettowinst op jaarbasis met ongeveer €2 miljoen toenemen terwijl er na de transactie 21.406.968 aandelen van Heijmans uitstaan. Binnen de sector is Heijmans de favoriet van Beursgenoten. De koers is over de afgelopen maand met ongeveer 15% gedaald wat kansen biedt. We raden leden die nog niet aan boord zijn gebruik te maken van de recente daling: Kopen.
bartvde
0
Namens eindredacteur Geert Schaaij:
Delta LIoyd
FTI SHORT
Hamon & Cie SA
Heijmans
ING / PERP. SEC III VAR% 2004-PERP 30/06 (4)
Outokumpu Oyj
Philips BNP turbo short 25.7
QIWI plc -ADR-
Roodmicrotec NV
Sberbank of Russia -ADR- (USD)
Telegraaf Media Groep
Tesco PLC
Unilever
Yandex NV
[verwijderd]
0
quote:

bartvde schreef op 21 mei 2015 13:01:

gaan we de 1M omzet halen vandaag?
straks weer een notering in de amx
bartvde
0
En nog een mooie award erbij, voor wat het waard is "Dutch Interactive Award voor beste opdrachtgever! "
bartvde
0
dus Geert heeft deze e-mail nabeurs verzonden? Kan het morgen nog een mooie dag worden?
Brokie Even
0
quote:

bartvde schreef op 21 mei 2015 21:18:

[...]
11,80 bedoel je?
Dat bedoelde ik inderdaad sorry.
voda
0
quote:

bartvde schreef op 21 mei 2015 21:53:

dus Geert heeft deze e-mail nabeurs verzonden? Kan het morgen nog een mooie dag worden?
Klopt, ik kreeg hem om 21.21 in mijn emailbox.
359 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 mei 2024 17:38
Koers 21,600
Verschil +0,200 (+0,93%)
Hoog 21,700
Laag 20,900
Volume 222.370
Volume gemiddeld 143.020
Volume gisteren 328.520

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront