USG People « Terug naar discussie overzicht

week 17. Het mooiste meisje van de klas !

722 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 » | Laatste
tatje
0
Het feit dat ze de koers vandaag niet echt omlaag duwen, geeft hoop, dat we wat dat betreft het ergste hebben gehad.

Nu is de beurt aan het management van USG PEOPLE om ons te verrassen met goede cijfers en een nog betere outlook.

Hier nog even wat hoogte punten bij de toelichting op de Q4 en jaarcijfers op 27 februari 2015.

Rob Zandbergen in DFT

- er is sprake van een omslagpunt
- we verwachten dat de werkloosheid dit jaar gaat dalen
- vacatures nemen toe
- economisch herstel zet goed door
- overheid zet in op 1,5% groei, ik ben veel positiever en verwacht zelfs een hogere groei
- vorig jaar herstel grote bedrijven, zie nu die ontwikkeling bij het MKB
- MKB daar liggen onze groeikansen
- ik heb hoge verwachtingen voor de rest van het jaar.
- januari 5% groei en zie dit de eerste weken van februari oplopen

Als dan na 27 februari een bevestiging komt van de ABU periode 1 8% periode 2 10% periode 3 11%.
vacatures die alleen maar groter worden in aantal
gunstige uitspraak europees hof voor uitzenders.
eind maart hoogste export in 5 jaar.
ING verwacht 7% groei in 2015 , mijn mening richting 1 euro netto
IMF stelt groei bij naar boven
min Kamp is euforisch
De Boer ik ben nog nooit zo optimistisch geweest, ga voor 2% groei in 2015
Manpower wergeversmonitor van - 2 in kw 1 naar +4 in kw 2
Randstad vanaf 9 april 4 koersdoelverhogingen

Toch allemaal signalen die de uitspraken van Rob Zandbergen op 27 februari bij DFT versterken.

1) Ik heb liever goede cijfers en een knallend positieve outlook.
2) Dan knallende cijfers en een iets gematigdere outlook.

Bij 1 zit er een duidelijk stijgende lijn in en bij 2 minder of zelfs iets dalend.

Ga dus voor 1

Ave.

Ga scheuren op mijn snorbrommer ( max 25 KM per uur ) om de frustratie af te bouwen :-)
tatje
0
Mogen totaal niet los, trappen weer op de 12,50 rem.

Och moet maar zo denken, 12,50 met 60% is ook 20

Doei
tatje
0
Baudolino plaatste nog een stuk over de ING

Baudolino 21 apr 2015 om 11:24

ING: economie groeit dit jaar met 2 procent
Dinsdag 21 april 2015 10:55
AMSTERDAM (ANP) - Het herstel van de Nederlandse economie wint aan kracht. Geholpen door hogere binnenlandse bestedingen groeit de economie dit jaar met 2 procent, de sterkste groei sinds 2008. Deze verwachting sprak het economisch bureau van ING dinsdag uit.
Vooral de binnenlandse bestedingen trekken stevig aan, zegt de bank. ,,Bedrijven schroeven hun investeringen op en consumenten geven meer geld uit. Bovendien blijft ook de exportmotor krachtig draaien. Met een groei van 2 procent zal de Nederlandse economie dit jaar sterker groeien dan eerder voorzien. De lagere eurokoers, de gedaalde olieprijs, en het voorspoedige herstel van de woningmarkt spelen daarbij een belangrijke rol, aldus de economen van de bank.
Het Centraal Planbureau (CPB) liet zich eerder dit jaar voorzichtiger uit. Het adviesorgaan rekent op een groei van 1,7 procent dit jaar en 1,8 procent volgend jaar.

De tendens is dus tussen de 1,7% en de 2%, wat moet je nog meer hebben als uitzender !
SAHR-0310
0
Zijn de cijfers volgende week goed? Vinden de analisten de cijfers goed? Gaat USG een mooi verhaal houden bij de cijfers of is Rob toch weer maanden te positief geweest? Zit er een overname in het vat? Mogen de cijfers en het praatje erbij overweldigend zijn als de gesprekken over een overname in een ver gevorderd stadium zijn?

Het zal weer spannend zijn volgende week maar als ik eerlijk ben dan moet ik bekennen dat we op de dag van de cijfers al jaren teleurgesteld worden.
SAHR-0310
0
Vorige maand verscheen het rapport ‘How temporary agency work compares with other forms of work’. Het onderzoek werd in opdracht van Eurociett en de federatie van Europese vakbonden, UNI Europa, uitgevoerd. Eurociett-voorzitter Annemarie Muntz licht de belangrijkste conclusies toe.

“Een belangrijke vaststelling in het rapport is dat de Europese arbeidsmarkt de afgelopen 15 jaar wel is veranderd, maar dat die veranderingen niet heel schokkend zijn,” zo opent Annemarie Muntz het gesprek. “Per land zie je wel verschillen, maar op Europees niveau zie je niet dat één bepaalde vorm van werk groeit ten koste van een andere vorm. Nog altijd heeft 75% van alle werknemers een vast dienstverband. Er is geen structurele groei van uitzendwerk te constateren: 1,8% werkt als uitzendkracht. Daarentegen is er wel een toename van tijdelijke contracten. Het aandeel van tijdelijke contracten ligt inmiddels rond de 11%.”

Percentueel gezien is uitzendwerk een relatief kleine vorm van werk. Maar het belang is groot, zo wordt uit het rapport duidelijk. Muntz: “Uitzendwerk is wezenlijk voor het krijgen van werk en voor transities, voor arbeidsmobiliteit. Uitzendwerk is daarmee dus een significante factor.”

In het rapport wordt de toegevoegde waarde van uitzendwerk nadrukkelijk onderkend. Muntz: “Voor het bedrijfsleven is flexibiliteit noodzakelijk voor innovatie en om mee te kunnen ademen met de economie. Voor werknemers blijkt uitzendwerk niet alleen de brug van werkloosheid naar werk te zijn. Maar uitzendwerk geeft bovendien méér zekerheid op vaster werk dan bepaalde tijd contracten. Dus draagt uitzendwerk meer bij aan een goed functionerende arbeidsmarkt dan contracten voor bepaalde tijd.”

Nauwelijks verschil
Bovendien blijkt uit het Europese onderzoek dat bij een hogere uitzendgraad er ook meer arbeidsparticipatie is en minder informeel werk. Muntz: “Maar de allerbelangrijkste conclusie van het rapport is dat op het gebied van arbeidsvoorwaarden en sociale zekerheid er een nauwelijks benoembaar verschil is tussen uitzendwerk en andere vormen van werk.” Volgens Muntz is het een goede zaak dat uitzendwerk gereguleerd is. Maar tegelijkertijd worden in diverse Europese landen ook restricties opgelegd aan uitzendwerk. Muntz: “Vakbonden misbruiken daarvoor de cao’s. Dat ondermijnt de allocatieve rol van uitzendwerk en is slecht voor het creëren van werk. Het Europese Hof heeft vastgesteld dat ongerechtvaardigde uitzendbeperkingen niet zijn toegestaan. Dat is voor Eurociett aanleiding om die beperkingen aan te vechten.”

Naast het rapport zelf, is er ook een ‘joint declaration’ van Eurociett en UNI Europa tot stand gekomen, vertelt Muntz. “Daarin staan de belangrijkste conclusies van het rapport en een aantal aanbevelingen. Zoals blijvende aandacht voor scholing. Het aanpassen van zekerheidsstelsels aan de nieuwe werkelijkheid op de arbeidsmarkt. En het stimuleren van goede initiatieven van sociale partners. Ook FNV Bondgenoten is lid van UNI Europa. Dus laten we nu gezamenlijk deze aanbevelingen gaan uitvoeren.”
moneypocket
0
[quote alias=RickBreda id=8437163 date=201504241625]
Ik heb eens naar de uitschieters (volume) van vandaag gekeken.
Men gooit er bewust iedere keer als de koers iets is hersteld een bestens laat order in van gemiddeld 12.000 stukken om de koers iedere keer terug te tikken.

Wat ik kan terug zien heeft men dit vandaag ongeveer 9 keer gedaan.
De laatste keren was rond halfdrie, halfvier en vier uur.
Ik heb ook even bij Randstad en Brunel gekeken, hier zie je dit ziekelijke koersgedrag niet terug.

Conclusie; er is een partij die moedwillig de koers van USG negatief manipuleert en dat is strafbaar, ik hoop dat de verantwoordelijken snel opgepakt en aangepakt worden zodat de koers van USG eindelijk een normaal verloop kan gaan krijgen.

Ik kots op deze lui die van mij de galg verdienen.

Rick; het blijkt wel weer dat een normaal koersverloop niet mag bij USG. De afm zit lekker op het terras!

[/qauote]
[verwijderd]
1
quote:

moneypocket schreef op 24 april 2015 17:52:

[quote alias=RickBreda id=8437163 date=201504241625]
Ik heb eens naar de uitschieters (volume) van vandaag gekeken.
Men gooit er bewust iedere keer als de koers iets is hersteld een bestens laat order in van gemiddeld 12.000 stukken om de koers iedere keer terug te tikken.

Wat ik kan terug zien heeft men dit vandaag ongeveer 9 keer gedaan.
De laatste keren was rond halfdrie, halfvier en vier uur.
Ik heb ook even bij Randstad en Brunel gekeken, hier zie je dit ziekelijke koersgedrag niet terug.

Conclusie; er is een partij die moedwillig de koers van USG negatief manipuleert en dat is strafbaar, ik hoop dat de verantwoordelijken snel opgepakt en aangepakt worden zodat de koers van USG eindelijk een normaal verloop kan gaan krijgen.

Ik kots op deze lui die van mij de galg verdienen.

Rick; het blijkt wel weer dat een normaal koersverloop niet mag bij USG. De afm zit lekker op het terras!

[/qauote]
dat is niet strafbaar :-). waarom zouden deze mensen geen zware laat blokken mogen zetten om hun shorts in te dekken??? shorten is toegestaan dus ja al zetten ze 100K in de laat, mag perfect. geef mij maar even een linkje waarom het niet zou mogen xD

hoe lang nog roepen over manipulatie en oneerlijkheid ??? blijf dan aub weg van de beurs ... ongelofelijk hoe jullie dit blijven volhouden lol

Treble
0
Spijtig.. toch weer wat lager geëindigd. Als is het niet zo dramatisch als de afgelopen dagen.. Wellicht hebben we het ergste gehad? We gaan het zien volgende week. Fijn weekend
[verwijderd]
0
quote:

SAHR-0310 schreef op 24 april 2015 17:43:

Zijn de cijfers volgende week goed? Vinden de analisten de cijfers goed? Gaat USG een mooi verhaal houden bij de cijfers of is Rob toch weer maanden te positief geweest? Zit er een overname in het vat? Mogen de cijfers en het praatje erbij overweldigend zijn als de gesprekken over een overname in een ver gevorderd stadium zijn?

Het zal weer spannend zijn volgende week maar als ik eerlijk ben dan moet ik bekennen dat we op de dag van de cijfers al jaren teleurgesteld worden.
3 maanden geleden toch mooie cijfers, SJS.
En....een positieve babbel van Rob...
[verwijderd]
0
quote:

André S schreef op 24 april 2015 18:53:

[...]

3 maanden geleden toch mooie cijfers, SJS.
En....een positieve babbel van Rob...
klopt, en rood op de borden ook.. (na groene opening)
sleik-achmed
0
Wat is iedereen hier negatief. Als je geen risico hier wilt nemen zet dan je centen op de bank. Wat een gezeik hier
[verwijderd]
0
En wederom op weekbasis de grootste daler,zo-ook de vorige week,het week draadje met de titel het mooiste meisje van de klas,moet definitief verdwijnen van het USG forum,er was er is en het zal het nooit worden het
mooiste meisje,ze is zo lelijk als de nacht.
nr36
0
quote:

sleik-achmed schreef op 24 april 2015 19:17:

D-day volgende week heb cash voor 3 mlj aandelen
Jij bent echt stoer!
[verwijderd]
0
quote:

sleik-achmed schreef op 24 april 2015 19:17:

D-day volgende week heb cash voor 3 mlj aandelen
Prima jongen.
Koop je in 1 keer bestens dan? Net als ik vanmorgen met een paar promille van jouw vermogen?

tatje
0
quote:

sleik-achmed schreef op 24 april 2015 19:17:

D-day volgende week heb cash voor 3 mlj aandelen
Hallo Sleik,

Jij hebt zeker al een harem.
Misschien kun je delen met zwervertje.

Als jij nou vanaf maandag gestaffeld die 37,5 miljoen Euris gaat investeren in USG P.

Dan zou het zomaar D day kunnen worden.

Sleiki bedankt :-)
SAHR-0310
0
quote:

André S schreef op 24 april 2015 18:53:

[...]

3 maanden geleden toch mooie cijfers, SJS.
En....een positieve babbel van Rob...
Klopt. En koersverloop die dag was prut.
SAHR-0310
0
quote:

sleik-achmed schreef op 24 april 2015 19:17:

D-day volgende week heb cash voor 3 mlj aandelen
3 miljoen maar? Ksssst wegwezen. Dit forum is alleen voor leden met 5 miljoen aandelen of meer. Zelfs Rob en Leentje mogen hier dus niet komen.
722 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
899,60  -0,46  -0,05%  18:05
 Germany40^ 18.504,70 +0,41%
 BEL 20 4.015,67 +0,48%
 Europe50^ 5.040,74 +0,49%
 US30^ 38.929,92 +0,19%
 Nasd100^ 18.058,48 -0,21%
 US500^ 5.179,05 -0,17%
 Japan225^ 38.292,16 -1,08%
 Gold spot 2.315,33 +0,05%
 EUR/USD 1,0744 -0,12%
 WTI 78,82 +0,46%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Air France-KLM +4,72%
INPOST +3,07%
EBUSCO HOLDING +3,01%
Van Lanschot ... +2,61%
Vopak +2,32%

Dalers

OCI -3,49%
Accsys -2,94%
Avantium -2,21%
ForFarmers -2,07%
NX FILTRATION -2,01%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront