Arcelor Mittal « Terug naar discussie overzicht

ARCELOR MITTAL APRIL 2015

2.194 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 » | Laatste
[verwijderd]
0
opaneus je bent toch niet het angstzweet van je afspoelen?
is toch vandaag een prima dag. Eindelijk de verwachte correctie op het moment dat Mittal net als de andere staalbedrijven toch even een flinke correctie krijgen, dus valt de daling niet meer zo op.
Mooi instapmoment, of bijkoopmoment. Vanavond nog wat leuks van de FED en morgen spuit alles weer omhoog. En zo niet dan gaat in ieder geval Mittal de komende weken weer verder up.
Gewoon tijd voor stalen zenuwen, tijdig in en uitstappen of liever gezegd andersom, gewoon dus een mooie tijd voor ieder die van volatiliteit houdt. Daar kun je toch mooi je voordeel mee doen.
[verwijderd]
0
AM US is een beetje aan het terugkomen nu op 10,77 dus onder de 2% in de min.( is niet slecht als je de andere fondsen ziet )

kan dus morgen wel eens gaan meevallen met een eventuele verdere down, denk morgen weer een kleine plus
[verwijderd]
0
- Nippon Steel schroeft de productie terug
- US Steel krimpt zn personeelsbestand verder

Lijkt me dat overcapaciteit snel wordt teruggebracht
Porscheknakker
0
Vandaag werd de koers op mooie wijze omlaag gezet.
Het werk van professionals.
O ja, het ligt aan de daling van de ijzererts of metaalprijzen, die eveneens omlaag gemanipuleerd zijn door de boys.
Wat moet ik er nog van zeggen: de hele beurs is een en al manipulatie.
De ene dag schieten de koersen zonder aanleiding omhoog, de dag erna gaat alles er weer vanaf en eveneens zonder aanleiding.
Het beste kun je gaan daytraden en dan maar gokken dat onze boys doorgaan met hun spelletjes.
[verwijderd]
0
quote:

alrob schreef op 29 april 2015 16:56:

opaneus je bent toch niet het angstzweet van je afspoelen?
is toch vandaag een prima dag. Eindelijk de verwachte correctie op het moment dat Mittal net als de andere staalbedrijven toch even een flinke correctie krijgen, dus valt de daling niet meer zo op.
Mooi instapmoment, of bijkoopmoment. Vanavond nog wat leuks van de FED en morgen spuit alles weer omhoog. En zo niet dan gaat in ieder geval Mittal de komende weken weer verder up.
Gewoon tijd voor stalen zenuwen, tijdig in en uitstappen of liever gezegd andersom, gewoon dus een mooie tijd voor ieder die van volatiliteit houdt. Daar kun je toch mooi je voordeel mee doen.
nee hoor, alles ruikt lekker fris, en wat ik al zei,, t spuit wel weer omhoog, dus geen angsten.
[verwijderd]
0
Potverdorrie dit gaat lekker zo!!!!!!

Wat/wanneer gaan we kopen de komende dagen.
[verwijderd]
0
quote:

beurszeur schreef op 27 april 2015 17:24:

Ben er uit. verwacht nog een daling deze week om in te kunnen stappen op lager niveau.
1 dag te vroeg uitgestapt :-( Nu weer wachten op de €8,-
relic
0
quote:

beurszeur schreef op 29 april 2015 19:45:

[...]

1 dag te vroeg uitgestapt :-( Nu weer wachten op de €8,-
Komt eraan hoor de 8 of minder zelfs of de 13 of...

Duhhhh
[verwijderd]
0
quote:

330ix schreef op 29 april 2015 17:41:

Vandaag werd de koers op mooie wijze omlaag gezet.
Het werk van professionals.
O ja, het ligt aan de daling van de ijzererts of metaalprijzen, die eveneens omlaag gemanipuleerd zijn door de boys.
Wat moet ik er nog van zeggen: de hele beurs is een en al manipulatie.
De ene dag schieten de koersen zonder aanleiding omhoog, de dag erna gaat alles er weer vanaf en eveneens zonder aanleiding.
Het beste kun je gaan daytraden en dan maar gokken dat onze boys doorgaan met hun spelletjes.

Vandaag was een typisch voorbeeld van een grote manipulatie, voor de goede orde, ik zit nu ff niet meer in AM maar vol in Bam, de koers is vandaag onder de €3,60 gezet en de grote boys hebben op deze manier alle longs van 3,60 eruit geflikkerd, nadat de 3,584 was bereikt spoten we weer op richting de 3,70, niet gehaald van een dikke min van 6,5% zijn we iets meer dan 4% geëindigd en kijk naar de usa, die staan weer dik in de plus door dat Yellen een datum voor rentewijziging uit haar agenda heeft geschrapt.... het is 1 grote boevenbende
snuf13
0
Corrupt, corrupt, corrupt...... daar staat de beurs stijf van:)))
Het is idd een grote boevenbende, maar dat is bekend.
Blender69
0
Fijn dat jullie allemaal met de boefjes een klein stuivertje mee willen pakken!!! Ik ook!!!!

Iron ore liet even een correctie zien, dan zie je dat terug in de prijs van het aandeel, maar de trend omhoog is nog niet gebroken!
mvliex 1
1
quote:

330ix schreef op 29 april 2015 17:41:

Vandaag werd de koers op mooie wijze omlaag gezet.
Het werk van professionals.
O ja, het ligt aan de daling van de ijzererts of metaalprijzen, die eveneens omlaag gemanipuleerd zijn door de boys.
Wat moet ik er nog van zeggen: de hele beurs is een en al manipulatie.
De ene dag schieten de koersen zonder aanleiding omhoog, de dag erna gaat alles er weer vanaf en eveneens zonder aanleiding.
Het beste kun je gaan daytraden en dan maar gokken dat onze boys doorgaan met hun spelletjes.
Ja, GS liet het een paar dagen oplopen en nu weer dalen. Ze namen natuurlijk meteen de andere staalbedrijven mee (met goedkeuring van L. Mittal) en ook Ahold, Altice, OCI en Unilever. Die boeven van een GS toch!
;-))
Woodygoes
0
De teneur is een beetje anders dan gisteren :). Deze correctie is echter niet meer dan normaal. Bovendien was het sentiment vandaag ook negatief. Die twee versterkten elkaar. Echter, wanneer de economie daadwerkelijk aantrekt, dan zal de vraag naar staal ook toenemen...
[verwijderd]
0
Ai alweer zo latie, me go screebie jonguh, me wroko tamara, me handellaar tok.

Ja mensen ik spreek vele talen, weltrusten.
[verwijderd]
0
De iron ore prijzen weer flink gezakt in China, dit zal weer een zware dag worden is mijn voorspelling
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Dat is een positief bericht. We zullen zien, voor alsnog een opening van -1%.

Volgende week gaat veel duidelijk worden.
2.194 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 24,300
Verschil -0,030 (-0,12%)
Hoog 24,680
Laag 24,160
Volume 1.804.974
Volume gemiddeld 2.543.578
Volume gisteren 3.748.681

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront