Macintosh Retail Group « Terug naar discussie overzicht

Update& AScX de start van herstel

2.069 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 100 101 102 103 104 » | Laatste
Nel
0
heb daar nog steeds een belang maar als er steeds meer forumleden verschijnen met info is mijn taak gedaan en zie je vaak dat goede info opzoeken wordt beloond.

zelfde als hier moet het her ontdekt worden en beleggers ook gaan inzien dat er een vals spel is gespeeld met de daling die totaal niet in verhouding is met de huidige ontwikkeling van het bedrijf.

[verwijderd]
0
quote:

Nel schreef op 16 maart 2015 13:55:

heb daar nog steeds een belang maar als er steeds meer forumleden verschijnen met info is mijn taak gedaan en zie je vaak dat goede info opzoeken wordt beloond.

zelfde als hier moet het her ontdekt worden en beleggers ook gaan inzien dat er een vals spel is gespeeld met de daling die totaal niet in verhouding is met de huidige ontwikkeling van het bedrijf.

Als je met je oproer hetzelfde weet te bereiken als bij Esperite, dan hebben we nog wat voor de boeg!

Tini
Nel
0
Nu steeds rond hangen bij de 3 euro het moment van doorschakelen komt er aan en afstand van deze grens moet de eerste target mogelijk maken
Maar tjonge wat een hoog volume in de 3 euro range
Diegy
0
Inderdaad straks komt de versnelling over de 3 euro. De bied zit aardig vol met grote orders. Koers staat op uitbreken. In december stond de koers nog op 5,10. Aandeel is te fors ten onrechte afgestraft. Gaan nog een hoop mensen instappen voor de cijfers van aanstaande donderdag wat de koers dus hoger zal zetten. Komende dagen gaan we steeds verder omhoog.
Nel
0
De vergelijking met Esperite is moeilijk omdat daar ook vanuit paris werd gekocht maar zeg nooit nooit ook daar was de eerste stijging beperkt alvorens het de dag erna los ging hier blijft het tot nu toe ook beperkt maar de drang omhoog is er wel degelijk

3,02
393k
Nel
0
voordeel van de promotie volgende week is dat ook Institutionele beleggers verplicht zijn om de bekende mandjes aan te schaven in de 3 indexen
zoetelievegerritje
0
quote:

Nel schreef op 16 maart 2015 15:17:

De vergelijking met Esperite is moeilijk omdat daar ook vanuit paris werd gekocht maar zeg nooit nooit ook daar was de eerste stijging beperkt alvorens het de dag erna los ging hier blijft het tot nu toe ook beperkt maar de drang omhoog is er wel degelijk

3,02
393k
Wordt nog goed doorgekocht hoor Nel. Stijgt nog wel mooi door op deze manier.
Nel
0
Diegy
0
Bied loopt alweer aardig op. Dit zijn geen kleine jongens geweest die vanmorgen met groot volume zijn ingestapt. Zal we voorkennis zijn op mooie cijfers aanstaande donderdag. Er is nog meer dan genoeg ruimte om te stijgen tot aan de cijfers. Afgelopen december stond de koers van Macintosh nog op 5,10!!!
[verwijderd]
0
quote:

Diegy schreef op 16 maart 2015 15:40:

Bied loopt alweer aardig op. Dit zijn geen kleine jongens geweest die vanmorgen met groot volume zijn ingestapt. Zal we voorkennis zijn op mooie cijfers aanstaande donderdag. Er is nog meer dan genoeg ruimte om te stijgen tot aan de cijfers. Afgelopen december stond de koers van Macintosh nog op 5,10!!!
Hoe vaak ga je dit nog herhalen vandaag?
zoetelievegerritje
0
quote:

Nel schreef op 16 maart 2015 15:27:

noem het herstellen zoetelievegerritje pas vanaf de 5 euro spreken we van een stijging
Je hebt gelijk Nel... Dat is misschien een betere woordkeuze.
[verwijderd]
0
Ben vanmorgen ook ingestapt had pharming verkocht
kwam nel tegen op forum
Zodoende ging ik masintosh volgen
wilde ze vrydag al omruilen maar rabo had myn effecten rekening per ongelyk geblokkeerd
Weet 1 van jullie soms iets over schade vergoeding ze zeiden alleen maar sorry
maar vrydag had ik hem op 2.85 ingevoerd
Nel
0
3,039
431k
331k op en boven de 3 euro verhandeld dan nog de marge 2,90-3 euro 70k
en het overige was de eerste stuip trekking

zodoende moet verder herstel nog beginnen

longshort
0
quote:

de eerlyke persoon schreef op 16 maart 2015 15:58:

Ben vanmorgen ook ingestapt had pharming verkocht
kwam nel tegen op forum
Zodoende ging ik masintosh volgen
wilde ze vrydag al omruilen maar rabo had myn effecten rekening per ongelyk geblokkeerd
Weet 1 van jullie soms iets over schade vergoeding ze zeiden alleen maar sorry
maar vrydag had ik hem op 2.85 ingevoerd
Als de fout bij hen ligt wat ik dus begrijp en zij dit ook erkennen lijkt mij een schadevergoeding op zijn plaats....dus bellen en zeggen een aangetekende brief te sturen met een goed onderbouwd bezwaar...

succes
Aubeltje
0
Dat het aandeel zich aan het herstellen is moge duidelijk zijn. Maar de vraag die mij rest is: wie is de bank van Macintosh? Ik neem aan dat het niemand ontgaan is dat ING Equity Research al voor de derde achtereenvolgende keer een "Advies" geeft van 9,50 eu?
Nel
0
laatste wat ik meld is dat het vandaag goed duidelijk is dat er een partij belang bij heeft om de koers nog even vast te zetten en dat was en is voor mij het signaal om ook vandaag het belang uit te breiden

op naar het verlossende pb en op naar verder herstel
3,00
435k 374%
Nel
0
zijn meerde banken ING is er 1 van
maar kijk je naar andere fondsen met adviezen dan zijn de banken altijd betrokken bij het bedrijf
strategie heeft ook veel potentie en de sterkste blijven over
Louis Pasciuto
0
quote:

Nel schreef op 16 maart 2015 16:19:

laatste wat ik meld is dat het vandaag goed duidelijk is dat er een partij belang bij heeft om de koers nog even vast te zetten
Ricoh?
2.069 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 100 101 102 103 104 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
913,25  -0,31  -0,03%  17 mei
 Germany40^ 18.716,50 -0,12%
 BEL 20 4.004,80 +0,24%
 Europe50^ 5.069,27 +0,10%
 US30^ 39.995,10 0,00%
 Nasd100^ 18.540,20 0,00%
 US500^ 5.302,48 0,00%
 Japan225^ 38.732,00 0,00%
 Gold spot 2.415,21 0,00%
 EUR/USD 1,0874 +0,07%
 WTI 79,51 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

NX FILTRATION +8,76%
VIVORYON THER... +6,12%
Sif Holding +4,09%
RENEWI +3,21%
HEIJMANS KON +3,08%

Dalers

Corbion -3,97%
ADYEN NV -3,20%
EBUSCO HOLDING -3,00%
SIGNIFY NV -2,50%
PROSUS -2,29%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront