BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM februari 2015

10.755 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 » | Laatste
[verwijderd]
0
wat schat je dan in wat de koers is na een correctie ?

quote:

Mr_Baldy schreef op 27 februari 2015 13:37:

[...]

ik heb hier nu geen goeie verklaring voor alleen TA dus RSI en 200 daags gemiddelde en 50 daags gemiddelde lopen te ver achter op huidige koers, dit geeft vaak aan dat er een correctie zal komen maar hoeft niet perse omlaag kan horizontaal corrigeren.

maar vaak zijn de maanden april tot aug de laatste jaren nu niet de maanden geweest waar grote stijging plaats vind. maar ik moet ook zeggen we weten nog niet hoe de QE van ecb gaat uitpakken maar in juni hebben we wel weer dat hele griekenland circus opnieuw en volgens mij in de VS krijgen we ook weer met schulden plafond verhoging te maken dit zijn momenten waarop de beur dan toch wat onrustig wordt en men zeker bij een grote stijging de winst gaat pakken.

Dit is mijn idee maar ben ook maar een simpele ziel maar dat we dit hoge niveau zonder correctie aanhouden lijkt mij zeer onwaarschijnlijk
bambricks
0
B2future

Voorop gesteld ik geloof niet zo zeer in een overname door een buitenlandse partij. Als daar over wilt speculeren dan kom je bij de moeder van Hochtief dat is ACS ( die heeft Hochtief overgenomen )
Skanska uit het Noorden.

Of een Franse partij maar waarom zouden die dat doen?

Ik geloof dan meer in een Van OOrd in Nederland die BAm koopt en dan
Bam international, Bam wegen Nederland houd en de rest verkoopt aan wellicht een van de eerder genoemde buitenlandse partijen.

Maar ik geloof niet ( meer ) in een verkoop van BAM.

Altijd goed om dit soort zaken tegen het licht te houden.

bambricks
0
Rabo

natuurlijk gaan we nog een keer terug in de koers. Alleen des te langer dat we blijven hangen op dit niveau des te geringer de teruggang wordt .
Nog een weekje dit niveau dan vallen terug naar 4.00 euro en gaan we weer omhoog.

Alleen als die grote werken gaan vallen ( en die kunnen nu toch elk moment komen ) dan kan de koers gewoon weer omhoog.

Conclusie ik blijf met die 35% van het begin zitten
[verwijderd]
0
hoe is het eigenlijk met dat datacentre van google in de eemshaven ?
Wie is daar in de grond aan het wroeten ?
postzegel
0
Stel dat BAM er in gaat slagen 1% winst van de omzet te behalen. Uitgaande van de doelstelling ( op termijn ) van 2 tot 4% van de omzet
lijkt mij 1% voor dit jaar best redelijk. 30% van de orderportefeuille
is van nog mindere kwaliteit.!!
Per aandeel praten wij dan over een winst van € 0,26.
Er wordt dus nu al ruim 16 keer de winst betaald.
Op langere termijn m.i. een zeer kansrijk aandeel, maar voor de kortere termijn lijkt een koersreactie niet uit te kunnen blijven.
[verwijderd]
0
quote:

Rabo schreef op 27 februari 2015 13:41:

wat schat je dan in wat de koers is na een correctie ?

[...]
blijft echt lastig op dit moment toch denk ik dat we dit jaar minstes nog een keer de 3,20 zullen gaan zien maar ook de 5 euro wanneer en in welke volgorde geen idee
Crockett
0
quote:

Mr_Baldy schreef op 27 februari 2015 13:57:

[...]

blijft echt lastig op dit moment toch denk ik dat we dit jaar minstes nog een keer de 3,20 zullen gaan zien maar ook de 5 euro wanneer en in welke volgorde geen idee
zou best kunnen dat we inderdaad eerst nog de YH van 4.57 gaan zien, testen en na Q1 update of andere wereldse zaken weer terugzakken tot 3.75/3.85

of andersom...
[verwijderd]
0
quote:

alfabet schreef op 27 februari 2015 13:49:

hoe is het eigenlijk met dat datacentre van google in de eemshaven ?
Wie is daar in de grond aan het wroeten ?
Een Mol.....
[verwijderd]
0
waarom zouden we moeten gaan dalen? er is nog zoveel geld van beleggers
in aantocht>*( waar moet je anders naar toe met je geld.)??de 1 e van de nieuwe maand is er altijd veel geld wat de beurs opkomt . ( dus we gaan het zien, er is weer vertrouwen in Bam dus we kunnen best rond dit nivo even stabiliseren.
jumoro
0
Gaat hem vandaag in ieder geval niet meer worden, Nieuwe kansen in Maart als de grote opdrachten komen. Er zijn niet voor niets hogere koersdoelen afgegeven, het is ook in het belang van de banken e.d. dat we die gaan halen. Bouw gaat zowieso groeien dit jaar dus het komt vanzelf goed.
Utreg1960
0
quote:

Mr_Baldy schreef op 27 februari 2015 13:57:

[...]

blijft echt lastig op dit moment toch denk ik dat we dit jaar minstes nog een keer de 3,20 zullen gaan zien maar ook de 5 euro wanneer en in welke volgorde geen idee
Ja en vergeet niet dat is gebleken de laatste tijd dat BAM de neiging heeft om elke gap te sluiten.
Vreemd maar wel waar dus zoek de gaps zou ik zeggen.
Utreg1960
0
quote:

Eurowin schreef op 27 februari 2015 13:59:

[...]

Een Mol.....
hahahaha hij is leuk hoor Grunninger.gr.
bammie
0
quote:

Utreg1960 schreef op 27 februari 2015 14:01:

[...]

Ja en vergeet niet dat is gebleken de laatste tijd dat BAM de neiging heeft om elke gap te sluiten.
Vreemd maar wel waar dus zoek de gaps zou ik zeggen.
Zou maar ff niet op zoek gaan naar ze!;)
Crockett
0
Two Oclock TICK TOCK

eind februari vandaag, maandag alweer maart dus mooie aankondiging zou welkom zijn vanuit BAM!
[verwijderd]
0
DE beurs wacht op cijfers VS...

Beleggers wachtten totdat vanmiddag het groeicijfer van de Amerikaanse economie wordt gepubliceerd.

Gokje cijfers goed, BAM nu te koop voor 4,219/4,222.... na cijfers 4,26... mits ze goed zijn natuurlijk.. ik hoor het wel om 14.35 uur..

DE raming..

Feb 27 8:30 AM GDP - Second Estimate Q4 - 2.0% 2.1% 2.6% -
Feb 27 8:30 AM GDP Deflator - Second Estimate Q4 - 0.0% 0.0% 0.0% -
Feb 27 9:45 AM Chicago PMI Feb - 57.0 58.0 59.4 -
Feb 27 10:00 AM Michigan Sentiment - Final Feb - 93.6 94.0 93.6 -
Feb 27 10:00 AM Pending Home Sales Jan - NA NA -3.7% -
Feb 27 10:00 AM Pending Home Sales Jan - 5.0% 2.4% -3.7% -
bammie
0
quote:

Utreg1960 schreef op 27 februari 2015 14:03:

[...]

hahahaha hij is leuk hoor Grunninger.gr.
NAM zit al in Grunningen in de bodem te wroeten.;)
bammie
0
Noodsteun voor Grieken officieel verlengd
Gepubliceerd op 27 feb 2015 om 14:06

LUXEMBURG (AFN) -
Griekenland kan in ieder geval nog vier maanden aanspraak maken op het laatste deel van de aan het land beloofde noodsteun. Dat maakte het Europese noodfonds EFSF vrijdag bekend, nadat de verlenging eerder op de dag ook door het Duitse parlement was goedgekeurd.

Het steunprogramma liep oorspronkelijk zaterdag om middernacht af en is nu verlengd tot en met 30 juni. Tot die tijd kan Griekenland aanspraak maken op het laatste deel van de noodleningen, ter waarde van 1,8 miljard euro. Om daarvoor in aanmerking te komen moet het land de komende tijd wel aantonen aan alle voorwaarden op het gebied van economische hervormingen te voldoen.

Vanuit het EFSF is tot op heden al 141,8 miljard euro aan Griekenland geleend. De nieuwe verlenging van het programma kwam tot stand na lange onderhandelingen tussen de Grieken en de andere eurolanden. De nieuwe Griekse regering wil af van de voorwaarden waaronder de leningen worden verstrekt en weigerde daarom lange tijd om een verlenging aan te vragen. Zonder steun zou het land waarschijnlijk echter snel in financiële problemen komen.
10.755 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 22 mei 2024 16:08
Koers 3,772
Verschil +0,040 (+1,07%)
Hoog 3,842
Laag 3,740
Volume 978.193
Volume gemiddeld 1.304.274
Volume gisteren 1.065.327

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront