Tigenix « Terug naar discussie overzicht

TIGENIX 2015 /// http://www.tigenix.com/

1.428 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 68 69 70 71 72 » | Laatste
[verwijderd]
0
ik ben vandaag ook redelijk groot ingestapt, zie veel potentie. Is er iemand die ongeveer weet wat Tigenix waard is als deze overgenomen zou worden? Hoor het graag.
[verwijderd]
0
quote:

profitonly schreef op 30 januari 2015 19:02:

ik ben vandaag ook redelijk groot ingestapt, zie veel potentie. Is er iemand die ongeveer weet wat Tigenix waard is als deze overgenomen zou worden? Hoor het graag.
misschien deze vraag even stellen op Beursig...daar zitten wel een paar jongens die er veel van weten en het al lang volgen.
[verwijderd]
0
D&H

ik ben ook, zij het bescheiden, ingestapt...ergens vorige week.
Ik meld het maar even voordat ik problemen krijg met de AFM :-)

NK
[verwijderd]
0
quote:

profitonly schreef op 30 januari 2015 19:02:

ik ben vandaag ook redelijk groot ingestapt, zie veel potentie. Is er iemand die ongeveer weet wat Tigenix waard is als deze overgenomen zou worden? Hoor het graag.
Goedemiddag

Sorry voor latere reactie . Afgelopen dagen weinig tijd gehad .
Moeilijk te zeggen wat een overname koers kan worden . Koersdoelen zonder overname zijn op dit moment rond de 1,20-1,30 . Op het moment dat CX601 een verdere doorbraak maakt zullen de koersdoelen omhoog schieten .

Bij veel bedrijven ligt de overname koers ca 50% boven een gemiddelde van de laatste maand voor de overname . Indien men een bedrijf heel graag wilt hebben , dan betaald men een hoger %.

Er wordt opvallend veel gekocht in ieder geval . Of dit een overname betekend , of gewoon meer interesse van de beleggers is (nu ) nog niet te zeggen .
[verwijderd]
1
Bioscience nog bedankt voor je antwoord,

Er komen toch wat grote orders voorbij! Er speelt wat...
[verwijderd]
1
op marketviewer is een transactie te zien van 405000 stuks op 0.8201, maar die is niet te zien op de IEX. Is dit via een ander platform gegaan dan? is toch een groot aantal
[verwijderd]
1
elke keer als er 5000 uit de laat wordt gekocht op 0,83 gaat die 5000 in de laat ook niet weg... raar spelletje
[verwijderd]
0
Sentiment
0
Dat dacht ik ook, dus kocht op 83 cent, na mij nog iemand, toen storte de koers in...
Maar het komt wel, maar voelt zo stom
[verwijderd]
0
quote:

Sentiment schreef op 4 februari 2015 14:03:

Dat dacht ik ook, dus kocht op 83 cent, na mij nog iemand, toen storte de koers in...
Maar het komt wel, maar voelt zo stom
Er is veel meer boven de 0,82 gekocht dan beneden de 0,82 gelaten .
Volgens mij gewoon boven de 0,83 sluiten . Er ligt maar heel weinig in de laat tot 0,84

[verwijderd]
0
quote:

Sentiment schreef op 5 februari 2015 07:12:

Nou, koersdoel 1,50, dus de koers heeft nog wat te gaan
canalz.levif.be/bourse/buy-sell/tigen...
Goed gevonden Senti
Koersdoelen al weer iets hoger .Wie bied er meer ?
Helaas is mijn Frans niet meer wat het geweest is .
Kan iemand in globale lijnen een weergave neerzetten van dit video filmpje ? Alvast bedankt.
[verwijderd]
0
www.boursorama.com/forum-tigenix ... 35007529-1
Het is alweer een tijdje geleden dat ik daar werkte ... Na de uitgave van verschillende analyses over TiGenix op mijn blog (logribel.blog .com) is het wenselijk en nuttig leek om het potentieel van de kleine biotech weten Belgische investeerders van over de Atlantische Oceaan. Met dit in gedachten, schreef ik en gepubliceerd op zoek naar Alpha-platform een artikel over TiGenix, met de titel "TiGenix: Een zwaar zijn ondergewaardeerd Stem Cell Company Met Aankomende Catalysts". Het artikel is gelezen door meer dan 1.500 investeerders binnen enkele dagen na de publicatie, als gevolg nog van enig belang voor de biotechsector ondanks zijn scherp genoeg en micro-cap profiel. Nu is het tijd om het te maken zoals forum Bourso: Ik maakte een Franse vertaling van mijn artikel (gepubliceerd 13 januari 2015) als een post op de "fundamentals" van TiGenix (cf. de reeds gedaan om Genfit Onxeo, Pharming en Erytech). De versie gepubliceerd op mijn blog bevat illustraties en tabellen, berekeningen, die uiteraard hier reproduceerbaar zijn niet! ***** "TiGenix: een stamcel biotech zwaar ondergewaardeerd en met" katalysatoren "dreigende" Samenvatting: => TiGenix biedt een zeldzame investeringsmogelijkheid met een celtherapie product in fase 3 op basis van allogene volwassen stamcellen, met bewezen effectiviteit, een wees markt geschat op meer dan 2 miljard euro per jaar => TiGenix een geschiedenis van succesvolle klinische proeven en een ervaren management team met een brede kennis van de regelgeving en industriële uitdagingen van celtherapie => Met zijn stamcelplatform vet allogene TiGenix heeft de potentie om een product te leveren "klaar voor gebruik "die een commercieel succes, met redelijke productiekosten en hoge marges kunnen zijn => Voor een marktkapitalisatie van EUR 85 miljoen [op het moment van schrijven], verschijnt TiGenix sterk ondergewaardeerd wanneer rekening wordt gehouden de mogelijkheden en de nieuwsstroom verwacht. TiGenix - genoteerd op Euronext Brussel - is een Belgisch bedrijf celtherapie in geavanceerde maar weinig bekend, met geavanceerde platform producten op basis van vet allogene stamcellen die zich op verschillende niveaus van vooruitgang kliniek. TiGenix heeft ook een markt gebrachte product (ChondroCelect) voor het herstel van kraakbeen in de knie, waar de eerste commerciële celtherapie product in Europa in 2009 goedgekeurd (geneesmiddelen voor geavanceerde therapie) was. De stamcellen die de meest geavanceerde product van TiGenix is momenteel in fase 3 voor de behandeling van complexe fistels bij de ziekte van Crohn (lokale injectie van allogene volwassen stamcellen, codenaam Cx601). Resultaten worden verwacht in het begin van Q3-2015 en, indien positief, konden ze het bedrijf toelaten om een commerciële lancering in Europa uit te voeren in 2017. Een commerciële lancering in de VS kon rond 2019 na het voltooien van een single Fase 3 cruciale als het door de FDA wordt geaccepteerd -. Na overleg met de FDA en de invoering van een Special Protocol Assessment in december TiGenix voltooide ook een fase 2a trial in Reumatoïde Artritis (RA ) vuurvaste en startte in 2014 een Fase 1b ??bij ernstige sepsis. Deze twee indicaties worden verwerkt via een intraveneuze injectie van allogene stamceltransplantatie (codenaam: Cx611). Het bedrijf is van plan om een Fase 2b te starten in het begin van RA in Q3-2015. // Het platform eASC Een van de grootste uitdagingen van cellulaire therapieën is de mogelijkheid om een afgewerkt product te leveren commercieel haalbaar, met de kosten redelijke productie en hoge marges - zie in het bijzonder de ongelukkige voorbeeld van Provenge Dendreon falen vooral als gevolg van te dure en complexe productieprocessen heeft ervaren. Het is een uitdaging TiGenix begrijpt door zijn eigen ervaring met ChondroCelect, autologe behandeling voor het herstel van kraakbeen in de knie, ontwikkeld door het bedrijf en goedgekeurd door de EMA in 2009. Hoewel het economisch goed avatageux Het wordt afgelost in verschillende Europese landen, heeft ChondroCelect nu toe bleek een commercieel succes te zijn, het genereren slechts een geschatte netto inkomen 1M EUR in 2014. Dit is voornamelijk te wijten aan de kosten zeer hoge productiekosten voor deze behandeling, hetgeen resulteert in een gereduceerde marge ondanks een relatief hoge prijs voor Europa (EUR 20k per procedure). Na deze ervaring met ChondroCelect - waarvoor distributievergunning verleend Swedish Orphan Biovitrum (SOBI) - en op basis van een aangewezen als "uitgebreid-Adipose afgeleid Stem Cell" nieuwe platform (eASC - adipeus stamcellen gegroeid),
[verwijderd]
0
vervolg

TiGenix koos allogene aanpak van haar na de behandeling te ontwikkelen. Dit nieuwe platform maakt gebruik van mesenchymale stamcellen verkregen en gekweekt uit adipose (vet) weefsels van instemmende volwassenen donors. De mesenchymale stamcellen uit vetweefsel heeft vele voordelen boven andere typen stamcellen qua Harvest - vet is een gemakkelijk toegankelijke bron via een eenvoudige liposuctie veilig - en ze hebben een beter veiligheidsprofiel door middel van goed bestudeerd werkingsmechanismen. Deze therapeutische mechanismen zijn gebaseerd op effecten "natuurlijke" anti-inflammatoire eASC zij niet afhankelijk zijn van celdifferentiatie, die in feite vermindert het risico van ongewenste cellulaire degeneratie (geen toxiciteit of tumorigene gedrag) en zij vereisen geen HLA-compatibiliteit of het gebruik van immunosuppressieve hoewel de geïnjecteerde cellen zijn niet die van de patiënt zelf, maar van donoren (bronnen: hier, hier en TiGenix). platforms eASC en chondrocyten (ChondroCelect) zijn beschermd door een aantal verleende en gearchiveerd patenten in 20 rechtsgebieden, waaronder de VS, met de volgende vervaldata van 2024 en de jaren (zie bijvoorbeeld hier en hier) De pijpleiding TiGenix-to-date is voornamelijk gebaseerd op de ontwikkeling van haar platform eASC [zie afbeelding op de blog]. // Cx601 - lokale injecties allogene De Cx601 is een oplossing van vet allogene stamceltransplantatie suspensie voor de behandeling van complexe fistels bij de ziekte van Crohn in fase 3 in Europa . De werving van deze robuuste Fase 3 (278 patiënten in 50 centra 1: 1 gerandomiseerd, dubbelblind, placebo-gecontroleerd) werd in november 2014 afgerond en de eerste resultaten worden verwacht in Q3-2015. De Cx601 kreeg de status van weesgeneesmiddel van het EMA (die het een exclusiviteit op de markt voor 10 jaar na goedkeuring gegarandeerd). De perianale fistels zijn een veelvoorkomend gevolg van de ziekte van Crohn. Perianale fistel is een abnormale verbinding tussen het perianale gebied en de buitenkant van de huid die een belangrijke negatieve impact hebben op de kwaliteit van leven heeft. Dit is een zeer invaliderende aandoening met een onvervulde therapeutische behoefte sinds huidige behandelingen algemeen gekarakteriseerd door lage efficiëntie en hoge kosten. Er zijn ongeveer 1.000.000 nieuwe patiënten met de ziekte van Crohn in Europa jaarlijks en de VS (hetgeen overeenkomt met een incidentie conservatieve 0,12%). Bij deze populatie wordt naar schatting 12% van deze patiënten (ong. 120.000 patiënten) beïnvloed door complexe perianale fistels. Met een jaarlijkse omzet van EUR 20k voor de behandeling, betekent dit een potentiële markt van meer dan $ 2000000000 voor Europa en de VS samen. De behandeling opties omvatten antibiotica, immunosuppressiva, d "biologische" agenten (Remicade of Humira), en uiteindelijk een operatie. Al deze behandelingen hebben een hoge terugval (ongeveer 50%) en meer geavanceerde opties zoals biologische agentia (of antiTNF-alpha) waren de resultaten van slechte werkzaamheid (36% remissie voor Remicade tegen 19% placebo) ondanks de hoge risico's die samenhangen met dit soort medicatie (zie de beroemde "zwarte doos waarschuwingen" - NB: dit is het risico van ernstige bijwerkingen met inbegrip van patiënten en worden gewaarschuwd worden gedragen in de besluitvorming Deze drugs). In fase 2, de Cx601 werd goed verdragen en toonde significante werkzaamheid percentage van 56% (van patiënten die een volledige afsluiting van fistels behandeld bij 24 weken) met een maximum van 2 doses van geïnjecteerde cellen. Bovendien, ongeveer 70% van de patiënten een vermindering van het aantal drainerende fistels. Dit is een aanzienlijke verbetering op biologische agentia (tussen 23 en 36% rendement) met een veiligheidsprofiel veel gunstiger, zij het ??op een relatief kleine populatie van patiënten (N = 24). De doelpopulatie van Cx601 TiGenix patiënten niet reageren op antibiotica en / of immunosuppressiva en die behandeling niet met ten minste één biologische agens. Naar schatting 80% van alle patiënten behandeld met een biologisch agens ten minste eenmaal falen tijdens de behandeling (Bron: TiGenix). Daarom, met een 20k verkoopprijs van USD en een marktaandeel van 35%, dit is een kans om een jaaromzet van USD 672m (EUR 580M) piek voor TiGenix - en dat alles in het licht van de veronderstellingen van prijzen en doelgroep redelijk conservatief, omdat TiGenix geschat vandaag aan dat de gemiddelde verkoopprijs van Cx601 kan dit oplopen tot 35k USD (bron: zie pagina 16 van de presentatie). - See more at: beursig.nl/forum/viewtopic.php?f=4&am...

lees vervolg verder op beursig.nl/forum/viewtopic.php?f=4&am...
peebee
0
Rob,

Hoewel ik ook in Tigenix ben ingestapt (klein weliswaar qua verdeling van mijn porto) kan ik me niet onttrekken aan het feit dat Tigenix dit jaar nog behoorlijk wat geld nodig heeft, ook al hebben ze 1 product al op de markt.

Ik ben benieuwd waar de stijging vandaan komt welke nu ± 1 maand duurt...

CX-601 komt "pas" in 2017 op de markt, ik ga er vanuit dat hier nog veel geld naar toe gaat in 2015/2016

hoe sta jij hierin?
[verwijderd]
0
Misschien weet ik het antwoord .
Resultaten CX601 3 de kwartaal 2015 . In 2016 wordt besluit genomen door de EMA .Bij goedkeuring in 2017 op de markt .
Het lijkt me dus dat de onderzoekskosten lopen tot 3de kwartaal 2015 . Later zullen ze natuurlijk indien goedkeuring productiekosten moeten voorschieten .
Indien goedkeuring liggen er grote verdiensten in het verschiet .

Uiteraard hebben ze nog veel geld nodig voor de overige onderzoeken en zal er nog een kapitaalsversterking moeten worden gedaan( als ze al niet voor die tijd zijn overgenomen)
Als je echter kijkt naar de huidige lage koers (waardering van heel Tigenix) en de totale potentie van de pijplijn , dan zal een kapitaal versterking in de private of institutionele sfeer geen probleem zijn .

toevoeging

Ik had begrepen dat Tigenix in 2015 op zoek is naar 2 nieuwe samenwerkingen / partners .Dat zal ook het extra geld in het laatje kunnen brengen .
[verwijderd]
0
quote:

Sentiment schreef op 5 februari 2015 07:12:

Nou, koersdoel 1,50, dus de koers heeft nog wat te gaan
canalz.levif.be/bourse/buy-sell/tigen...
Maakt nog geen indruk .

Overigens met zeer groot volume omhoog de laatste tijd .
Vandaag met laag volume wat naar beneden . Wat winstnemingen door de kleinere particulier zo te zien .
[verwijderd]
0
toevoeging

Ik had begrepen dat Tigenix in 2015 op zoek is naar 2 nieuwe samenwerkingen / partners .Dat zal ook het extra geld in het laatje kunnen brengen .

Les options de traitement incluent la prise d’antibiotiques, d’agents immunosuppresseurs, d’agents “biologiques” (Remicade ou Humira)

Grifols . Dat weten we al Is grootaandeelhouder met meer dan 20% van alle aandelen Tigenix
Janssen/Johnson en Johnson met hun product Remicade dat veel slechter werkt dan CX601

Wat schets mijn verbazing . Ik zie Humira staan en dat is van het grote Abvie . Die zijn naarstig op zoek naar overname/nieuwe kandidaten mbt tot o.a hun Rheuma medicijn Humira en dan waarschijnlijk ook Crohn ( heeft met GLPG al een deal) Misschien dus een mogelijkheid dat Abvie een nieuwe partner wordt . Wat denken jullie hiervan ?
Sentiment
0
Ja, maar zoals je zelf al opmerkte, de goedkeuring duurd nog lang en hoeveel geld is er nog nodig?
[verwijderd]
0
quote:

Sentiment schreef op 5 februari 2015 10:07:

Ja, maar zoals je zelf al opmerkte, de goedkeuring duurd nog lang en hoeveel geld is er nog nodig?
Hoezo lang ? 3de kwartaal dit jaar weten we de uitslag van de fase 3 .
Dit is een Orphandrug met de beste werking die op dit moment bekend is .Als de fase 3 positief is , dan kan je er van uit gaan dat er een goedkeuring volgt . Dan staan de overnamekandidaten al in de rij ( als ze dat al niet staan achter de schermen)

Vele biotechbedrijven moeten nog vele jaren wachten op fase 1-2of 3 resultaten .
Tigenix fase 3 results 3de kwartaal 2015 = dus zeer dichtbij .
1.428 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 68 69 70 71 72 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
891,13  +3,69  +0,42%  18:05
 Germany40^ 18.183,20 +1,01%
 BEL 20 3.929,00 +0,40%
 Europe50^ 4.959,83 +0,78%
 US30^ 38.691,07 0,00%
 Nasd100^ 17.981,31 +0,49%
 US500^ 5.155,89 +0,55%
 Japan225^ 38.801,08 +1,24%
 Gold spot 2.324,62 +0,99%
 EUR/USD 1,0772 +0,07%
 WTI 78,95 +1,08%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Aandelenadviezen van IEX.nl

  1. Premium
    Advieswijziging ASML
  2. Premium
    Iets langer geduld met Besi
  3. Premium
    Tijd om het aandeel Adyen op te vissen?
  4. Premium
    Uitstekende cijfers Flow Traders
  5. Premium

Stijgers

Avantium +3,70%
NSI +3,67%
SBM Offshore +2,87%
TKH +2,75%
Aegon +2,04%

Dalers

NX FILTRATION -4,34%
PostNL -3,86%
Flow Traders -1,96%
DSM FIRMENICH AG -1,53%
SIGNIFY NV -1,44%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront