Pharming « Terug naar discussie overzicht

Heeft overname door Salix kans?

128 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Declan schreef op 20 december 2014 18:34:

Een andere Vraag, is Pharming bezig eigen aandelen te kopen.
Zou men nu de koers zo laag staat zelf bezig zijn stukje in te slaan.
Meen dat er een kleine 40 miljoen aandelen door Pharming mogen worden gekocht.
Zou dat een verrassing zijn als die lepe Sijmen er 40 miljoen uit de markt heeft gehaald.

Ruud..
Kereltje kereltje, weer in de efteling geweest en oude fabeltjeskranten bekeken? Je fantasie is weer ver op hol geslagen.
surveyor
0
quote:

Nog ff wachten schreef op 20 december 2014 22:00:

[...]

Kereltje kereltje, weer in de efteling geweest en oude fabeltjeskranten bekeken? Je fantasie is weer ver op hol geslagen.
Haha lol!
[verwijderd]
1
Tja voor verdere vragen lijkt het me beter je tot Sijmen de Vries te richten.
Ik vlieg vanavond naar Geneve en ben Kerstavond terug.
Succes ! Ja of je moet Nog effe willen wachten tot Kerstavond.

9b. Machtiging van de directie tot inkoop eigen aandelen
De voorzitter stelt aan de orde het voorstel tot machtiging van de directie voor een periode die loopt
tot 30 juni 2015 om, na verkregen goedkeuring van de raad van commissarissen, over te gaan tot inkoop van ten hoogste een tiende deel van de geplaatste aandelen in het kapitaal van de
vennootschap of certificaten daarvan, al dan niet ter beurze, voor een prijs die niet lager is dan de
nominale waarde van die aandelen en niet hoger is dan tien procent boven het gemiddelde van de
slotkoers die voor de aandelen worden genoteerd, blijkens de officiële prijscourant van Euronext
Amsterdam NV gedurende de vijf opeenvolgende beursdagen voorafgaande aan de dag van de inkoop.
De voorzitter brengt het voorstel in stemming het voorstel en constateert dat het met algemene
stemmen is aangenomen.

Groetje en leuk he die Efteling de Fabeltjeskrant vooral.

Ruud..
[verwijderd]
2
quote:

Declan schreef op 20 december 2014 22:21:

Tja voor verdere vragen lijkt het me beter je tot Sijmen de Vries te richten.
Ik vlieg vanavond naar Geneve en ben Kerstavond terug.
Succes ! Ja of je moet Nog effe willen wachten tot Kerstavond.

9b. Machtiging van de directie tot inkoop eigen aandelen
De voorzitter stelt aan de orde het voorstel tot machtiging van de directie voor een periode die loopt
tot 30 juni 2015 om, na verkregen goedkeuring van de raad van commissarissen, over te gaan tot inkoop van ten hoogste een tiende deel van de geplaatste aandelen in het kapitaal van de
vennootschap of certificaten daarvan, al dan niet ter beurze, voor een prijs die niet lager is dan de
nominale waarde van die aandelen en niet hoger is dan tien procent boven het gemiddelde van de
slotkoers die voor de aandelen worden genoteerd, blijkens de officiële prijscourant van Euronext
Amsterdam NV gedurende de vijf opeenvolgende beursdagen voorafgaande aan de dag van de inkoop.
De voorzitter brengt het voorstel in stemming het voorstel en constateert dat het met algemene
stemmen is aangenomen.

Groetje en leuk he die Efteling de Fabeltjeskrant vooral.

Ruud..
Tuurlijk mannetje, dat stond op de laatste pagina van de fabeltjes krant, op de voorpagina van een normale krant stond er een stemming was geweest om 100.000.000 aandelen extra te mogen plaatsen en de voorzitter constateerde dat het met algemene stemmen is aangenomen. Ik vlieg vanavond mijn eigen bed in, ik heb al genoeg gevlogen in mijn leven, dat vertel ik nu wel maar ach who cares hoeveel en waar ik vlieg.

Ik heb het trouwens even nagekeken maar er gaan geen lijnvluchten meer vanavond naar Geneve! Dus of je hebt een prive vliegtuig, kan natuurlijk als meesterbelegger of je jokkebrokt alweer.... De fabeltjeskrant, jazeker de faaaaaaabeltjeskrant.
[verwijderd]
0
Ik vlieg vanavond naar Geneve.

Niet wordt gevlogen.

Slaap lekker we gaan zo.

Ruud..
[verwijderd]
0
Geneve arrivals
Result for 20.12.2014

Situation on 20.12.2014 22:48
Sched. Exp. Origin Company Flight nr. Status Delay Details
22:35

23:05

Barcelona

SWISS

LX1947



22:45

23:36

Lisbon

TAP PORTUGAL

TP954



23:20


Zurich

SWISS

LX2818



23:45

23:58

Marrakech

SWISS

LX2707

Geneve arrivals:
Result for 21.12.2014

Situation on 20.12.2014 22:45
Sched. Exp. Origin Company Flight nr. Status Delay Details
07:25


Newark

UNITED AIRLINES

UA956



07:35


Washington

UNITED AIRLINES

UA974



07:45


Moscow DME

SWISS

LX1339



07:50


Zurich

SWISS

LX2800



08:20


Frankfurt

LUFTHANSA

LH1212



08:20


Zurich

SWISS

LX2802



08:25


Paris CDG

AIR FRANCE

AF1542



08:25


Amsterdam

KLM ROYAL DUTCH AIRLINES

KL1925

In de trant van de fabeltjeskrant kan je natuurlijk met een flightsimulator op je pc vanavond nog overal heen vliegen. Speel ze
pfffff
0
Ruud vliegt misschien wel met de auto ;-)) Goeie reis Ruud.

@@ Een andere Vraag, is Pharming bezig eigen aandelen te kopen.
Zou men nu de koers zo laag staat zelf bezig zijn stukje in te slaan.
Meen dat er een kleine 40 miljoen aandelen door Pharming mogen worden gekocht. Zou dat een verrassing zijn als die lepe Sijmen er 40 miljoen uit de markt heeft gehaald.@@

Volgens mij heb ik dat gisteren al geopperd en toen werd er heel verrast over gedaan...
[verwijderd]
0
quote:

Nog ff wachten schreef op 20 december 2014 22:29:

[...]

Ik heb het trouwens even nagekeken maar er gaan geen lijnvluchten meer vanavond naar Geneve! Dus of je hebt een prive vliegtuig, kan natuurlijk als meesterbelegger of je jokkebrokt alweer.... De fabeltjeskrant, jazeker de faaaaaaabeltjeskrant.
Hahaha!
[verwijderd]
0
quote:

pfffff schreef op 20 december 2014 22:50:

@@ Een andere Vraag, is Pharming bezig eigen aandelen te kopen.
Zou men nu de koers zo laag staat zelf bezig zijn stukje in te slaan.
Meen dat er een kleine 40 miljoen aandelen door Pharming mogen worden gekocht. Zou dat een verrassing zijn als die lepe Sijmen er 40 miljoen uit de markt heeft gehaald.@@

Volgens mij heb ik dat gisteren al geopperd en toen werd er heel verrast over gedaan...

Deze jaarlijks terugkerende optie tot inkoop eigen aandelen is gewoon een standaard onderdeel van de AVA.
[verwijderd]
0
quote:

Nog ff wachten schreef op 20 december 2014 22:50:

In de trant van de fabeltjeskrant kan je natuurlijk met een flightsimulator op je pc vanavond nog overal heen vliegen. Speel ze
Natuurlijk! Een simulator lijkt me ook heel passend voor Doppie.
Kan hij intussen zijn openingsrede voor het World Investors Congress in Geneve mooi nog even doornemen.
[verwijderd]
0
quote:

Declan schreef op 20 december 2014 22:45:

Ik vlieg vanavond naar Geneve.

Niet wordt gevlogen.

Slaap lekker we gaan zo.

Ruud..
jaja ,het is bekend dat sijmen aan zweefvliegen doet en het is ook bekend dat jij een zwever bent. :-)
[verwijderd]
0
quote:

't zal maar gebeuren schreef op 20 december 2014 23:14:

[...]
jaja ,het is bekend dat sijmen aan zweefvliegen doet en het is ook bekend dat jij een zwever bent. :-)

Meestal zijn het zweefkezen maar een zweefruud was mij nog niet bekend :-)
[verwijderd]
0
Van mijn kennissen:

Er komen in Geneve de komende 8 uren 4 geen lijnvluchten binnen, 1 charter uit Zurich en 3 zakenvluchten, Rome, Frankfurt, Madrid. Hoegaattie deccie?
Chiddix
0
quote:

Nog ff wachten schreef op 20 december 2014 23:32:

Van mijn kennissen:

Er komen in Geneve de komende 8 uren 4 geen lijnvluchten binnen, 1 charter uit Zurich en 3 zakenvluchten, Rome, Frankfurt, Madrid. Hoegaattie deccie?

Gaat dit over Schiphol? Ho , ik zie het al. Vluchten die in Geneve arriveren.
[verwijderd]
0
quote:

Chiddix schreef op 20 december 2014 23:38:

[...]

Gaat dit over Schiphol? Ho , ik zie het al. Vluchten die in Geneve arriveren.
Dat laatste dus! Plus nog over de kennis van een aantal kennissen in deze wereld.
Chiddix
0
quote:

Nog ff wachten schreef op 20 december 2014 23:52:

[...]

Dat laatste dus! Plus nog over de kennis van een aantal kennissen in deze wereld.
Zal dan een virtuele vlucht zijn net als de omzetvoorspellingen bij Pharming.
[verwijderd]
0
Goedemorgen,

Total net product revenue of between approximately $1.25 billion and $1.35 billion;
Salix believes total net product revenue would increase by approximately $400 million to $450 million if the Company sold its products based on prescription demand in 2015;
Chiddix
0
Pharming doet zijn uiterste best het wondermedicijn te promoten en onder de aandacht te brengen. Er is veel werk aan de winkel, om de omzet op te krikken.
Want de verkopen na 4 jaar zijn teleurstellend te noemen. Progressie ontbreekt in de verkopen. Het middel wordt mondjesmaat verkocht in vergelijking met de concurrentie. Men moet opboksen in Europa en de VS tegen het goed lopend medicijn Firazyr , dat in 2014 een omzet zal bereiken van meer dan $300 miljoen en onbetwist marktleider is bij toepassing van acute gevallen bij HAE.
De afkeuring in 2007 van Rhucin heeft grote gevolgen gehad. Men hobbelt nu achter de concurrentie aan.
Of dit nog goedkomt, is niet te zeggen. Pharming moet voorlopig genoegen nemen met een klein hapje uit de HAE taart.
Chiddix
0
Even een vraagje, is Ruud gisterenavond laat nog opgestegen richting Geneve? Of was het een virtuele vlucht? Met een private jet charter kun je ook.
128 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:36
Koers 0,877
Verschil -0,029 (-3,15%)
Hoog 0,910
Laag 0,875
Volume 3.882.227
Volume gemiddeld 6.637.382
Volume gisteren 4.531.435

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront