RoodMicrotec « Terug naar discussie overzicht

Rood Microtec December 2014

511 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 » | Laatste
Diegy
0
Er komt een enorme emissie aan. Stijging van vrijdag in het laatste half uurtje was nergens op gebaseerd. Koers zal wel weer terug gaan naar de 21 cent waar die laatst ook gewoon op stond. Wacht eerst de emissie maar eens af.
Chiddix
0
quote:

Diegy schreef op 24 december 2014 08:26:

Er komt een enorme emissie aan. Stijging van vrijdag in het laatste half uurtje was nergens op gebaseerd. Koers zal wel weer terug gaan naar de 21 cent waar die laatst ook gewoon op stond. Wacht eerst de emissie maar eens af.
Waar moet ik dan aan denken? Een claim-emissie, het plaatsen bij investeerders of een kredietfaciliteit bij een financiele instelling , die voor geld aandeeltjes Rood terugkrijgt? Kijk je naar de koers , gaat het niet om grote bedragen , die men kan ophalen. Ik schat een miljoen of 6 a 8(maximaal).
Om beleggers te overtuigen , is de bestuurder naar businessclass gekomen in gezelschap van een zekere Schaaij.
Chiddix
0
Het stemmen in Januari over het oprekken van de grens voor aandelenuitgifte zal een formaliteit zijn. Uiteraard steekt Geert Schaaij zijn hand als eerste op, om voor te stemmen met een breed lachende glimlach op zijn gezicht.
Geert kijkt eens achterom en ziet anderhalve man en een paardekop , die ook voor stemmen. De motie is aangenomen.
Dan staat er iemand op in het vragenuurtje en zegt, hoe wilt gij de uitgifte verpakken? De bestuurder zegt, goeie vraag. Als ik het wist zou ik u antwoord geven. De voorzitter zegt, nog meer vragen? Zo niet dan gaan we lunchen.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Chiddix schreef op 24 december 2014 10:10:

Het stemmen in Januari over het oprekken van de grens voor aandelenuitgifte zal een formaliteit zijn. Uiteraard steekt Geert Schaaij zijn hand als eerste op, om voor te stemmen met een breed lachende glimlach op zijn gezicht.
Geert kijkt eens achterom en ziet anderhalve man en een paardekop , die ook voor stemmen. De motie is aangenomen.
Dan staat er iemand op in het vragenuurtje en zegt, hoe wilt gij de uitgifte verpakken? De bestuurder zegt, goeie vraag. Als ik het wist zou ik u antwoord geven. De voorzitter zegt, nog meer vragen? Zo niet dan gaan we lunchen.
Wordt de lunch aangeboden?
lucas D
0
Eerst komen op 08-01-2015 de omzetcijfers 2014.

Deze zullen naar verwachting niet spectaculair zijn, al kan het laatste kwartaal mogelijk nog voor een "verrassing" zorgen.

www.beleggen.nl/RoodMicrotec/agenda
Chiddix
0
quote:

joehoe! schreef op 24 december 2014 10:37:

[...]

Wordt de lunch aangeboden?
Moet geen probleem zijn. De opkomst zal dun zijn. Een wagentje van het partycentrum kan wat goed belegde broodjes afleveren. Indien gewenst met wat snacks erbij. Frisdrank, koffie , water en thee is standaard.
Zou schandalig zijn als men beleggers met een lege maag huiswaarts stuurt.
[verwijderd]
0
quote:

Chiddix schreef op 24 december 2014 10:10:

Het stemmen in Januari over het oprekken van de grens voor aandelenuitgifte zal een formaliteit zijn. Uiteraard steekt Geert Schaaij zijn hand als eerste op, om voor te stemmen met een breed lachende glimlach op zijn gezicht.
Geert kijkt eens achterom en ziet anderhalve man en een paardekop , die ook voor stemmen. De motie is aangenomen.
Dan staat er iemand op in het vragenuurtje en zegt, hoe wilt gij de uitgifte verpakken? De bestuurder zegt, goeie vraag. Als ik het wist zou ik u antwoord geven. De voorzitter zegt, nog meer vragen? Zo niet dan gaan we lunchen.
Goed idee! Ik neem een paardekop mee. Om een halve of anderhalve man te zijn trekt mij niet zo aan.
En trouwens, MHB Kok en Sitimo zullen er ook wel zijn denk ik. MHB Kok is bij mijn weten geen halve man. Blijft over de gezant van Sitimo (?)

Vergeet verder mevrouw Joehoe! niet, die eveneens op dit forum haar aanwezigheid aankondigde.

Tenslotte, een lekkere lunch is natuurlijk altijd goed.

Als Geert Schaaij de gehaaide kerel is die vóór stemt dan denk ik dat hij een goed resultaat voor zichzelf ziet weggelegd. Dat lijkt mij eerder een goed signaal dan een veeg teken.

Laten wij met ons allen het AFM register met meldingen van substantiële posities maar goed in de gaten houden t/m 23 januari en zien of er ineens iets verandert in de posities van de grootaandeelhouders.
En natuurlijk in de laatste dagen t/m de BAVA verdacht zijn op hoge dagomzetten en dalende koersen (indicatie voor afstoten van belangen vóórdat een melding bij de AFM moet worden gedaan die de stemmers op de BAVA zou moeten alarmeren).
lucas D
0
quote:

Rooster2 schreef op 24 december 2014 11:57:

[...]
Goed idee! Ik neem een paardekop mee. Om een halve of anderhalve man te zijn trekt mij niet zo aan.
En trouwens, MHB Kok en Sitimo zullen er ook wel zijn denk ik. MHB Kok is bij mijn weten geen halve man. Blijft over de gezant van Sitimo (?)

Vergeet verder mevrouw Joehoe! niet, die eveneens op dit forum haar aanwezigheid aankondigde.

Tenslotte, een lekkere lunch is natuurlijk altijd goed.

Als Geert Schaaij de gehaaide kerel is die vóór stemt dan denk ik dat hij een goed resultaat voor zichzelf ziet weggelegd. Dat lijkt mij eerder een goed signaal dan een veeg teken.

Laten wij met ons allen het AFM register met meldingen van substantiële posities maar goed in de gaten houden t/m 23 januari en zien of er ineens iets verandert in de posities van de grootaandeelhouders.
En natuurlijk in de laatste dagen t/m de BAVA verdacht zijn op hoge dagomzetten en dalende koersen (indicatie voor afstoten van belangen vóórdat een melding bij de AFM moet worden gedaan die de stemmers op de BAVA zou moeten alarmeren).
Geert Schaay, heeft bij Harry aangegeven voor de homerun, te gaan. Die stapt echt niet uit, verwacht zelfs (persoonlijk)dat hij na de omzetcijfers over 2014 op 8 januari bij gaat kopen.
[verwijderd]
0
quote:

dutch_hardstyle schreef op 24 december 2014 12:17:

Wat verwachten jullie met de bava
- Een presentatie over de toestand van het bedrijf en de besteding van kapitaal dat met latere uitgifte van aandelen/warrants wordt opgehaald.

- Vragen uit de zaal mbt verduidelijking van de presentatie, onderwerpen die niet in de presentatie zitten, wat dies meer zij.

- LUNCH!!! (hihi)

Als er geen limitatieve opsomming kan worden gegeven van die bestedingsdoelen dan heb ik reden om mijn achterhoofd te krabben.
[verwijderd]
0
quote:

lucas D schreef op 24 december 2014 13:22:

[...]

Geert Schaay, heeft bij Harry aangegeven voor de homerun, te gaan. Die stapt echt niet uit, verwacht zelfs (persoonlijk)dat hij na de omzetcijfers over 2014 op 8 januari bij gaat kopen.
Altijd mooi zo'n uitspraak van GS!
Ik hoop dat zijn daden overeenstemmen met zijn woorden.
piet-konijn
0
quote:

Rooster2 schreef op 24 december 2014 13:29:

[...]
- Een presentatie over de toestand van het bedrijf en de besteding van kapitaal dat met latere uitgifte van aandelen/warrants wordt opgehaald.

- Vragen uit de zaal mbt verduidelijking van de presentatie, onderwerpen die niet in de presentatie zitten, wat dies meer zij.

- LUNCH!!! (hihi)

Als er geen limitatieve opsomming kan worden gegeven van die bestedingsdoelen dan heb ik reden om mijn achterhoofd te krabben.

volgens mij komt een ieder gewoon voor de kroketten.
[verwijderd]
0
quote:

dutch_hardstyle schreef op 24 december 2014 13:35:

[...]

volgens mij komt een ieder gewoon voor de kroketten.
Die kan ik hier op de hoek ook krijgen. Hoef ik niet voor naar Zwolle te rijden.
Chiddix
0
Na de teleurstellende halfjaarcijfers , verwachtte Rood aanzienlijke verbetering in de tweede helft 2014. Op 13 November was men daar niet meer zo zeker van. Het kan verkeren, zei Brederode.
Je moet 2014 maar zien als overgangsjaar. In 2015 zullen nieuwe producten(uitvindingen) voor verbetering moeten zorgen. Zo wordt het naarbuiten gebracht door het bedrijf.
Vindt wel, dat Geert Schaaij er veel geld heeft ingestoken.
piet-konijn
0
quote:

Chiddix schreef op 24 december 2014 13:44:

Na de teleurstellende halfjaarcijfers , verwachtte Rood aanzienlijke verbetering in de tweede helft 2014. Op 13 November was men daar niet meer zo zeker van. Het kan verkeren, zei Brederode.
Je moet 2014 maar zien als overgangsjaar. In 2015 zullen nieuwe producten(uitvindingen) voor verbetering moeten zorgen. Zo wordt het naarbuiten gebracht door het bedrijf.
Vindt wel, dat Geert Schaaij er veel geld heeft ingestoken.
het is ook een gok van geert.
511 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 dec 2023 17:35
Koers 0,336
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront