RoodMicrotec « Terug naar discussie overzicht

Rood Microtec December 2014

511 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 » | Laatste
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Jarretan schreef op 2 december 2014 09:59:

Zit je op 0.242? Koop dan effe die 7200 op 0.243 weg :-)
Nee, nog iets lager. Ik heb geduld.....
[verwijderd]
0
nou,ik zat op 24.2 even als hoogste bieder,maar al gauw moest ik naar de 24,3 en zojuist naar de 0,244 om weer vooraan het rijtje te staan. In de laat zie ik tot in de 26 geen grote obstakels,maar eerlijk gezegd stelt het bied-rijtje ook niet veel voor !
Ron61
0
Komt ineens weer en dan hopenlijk met druk omhoog. Ben heel benieuwd naar ontwikkeling van nieuwe chips. Ga zelf een nieuwe auto kopen, echt ongelooflijk wat daar allemaal in en op zit. Chips hebben de toekomst en dat wordt alleen maar meer en gekker.
piet-konijn
0
Klopt de chips zijn de toekomst. Maar met rood moet je veel geduld hebben zeker nu de omzet dag na dag lager wordt. Straks zijn het aantal transacties op 1 hand te tellen. En de rest van de dag blijft het stil.
Ron61
0
Dan heb jij het alleen over het aandeel waar je geduld mee moet hebben, ben ik wel met je eens. Als bedrijf heb ik wel vertrouwen in de kennis, moeten alleen meer laten zien.
piet-konijn
0
rood hoor je alleen met de persberichten die ze zelf uitgeven. Verder blijft het stil. Het gevolg is dat er ook weinig handel is in dit fonds. veel kennen rood niet eens.
bammie
0
quote:

dutch_hardstyle schreef op 2 december 2014 20:39:

rood hoor je alleen met de persberichten die ze zelf uitgeven. Verder blijft het stil. Het gevolg is dat er ook weinig handel is in dit fonds. veel kennen rood niet eens.
Ph.M.G. Nijenhuis zorgt wel voor zijn eigen eindejaarsbonus.;)
www.afm.nl/nl/professionals/registers...
piet-konijn
0
quote:

bammie schreef op 2 december 2014 20:51:

[...]

Ph.M.G. Nijenhuis zorgt wel voor zijn eigen eindejaarsbonus.;)
www.afm.nl/nl/professionals/registers...
Heb je goed gezien qua uitbreiding van de personeelsopties.
vlinderElsje
0
quote:

bammie schreef op 2 december 2014 20:51:

[...]

Ph.M.G. Nijenhuis zorgt wel voor zijn eigen eindejaarsbonus.;)
www.afm.nl/nl/professionals/registers...
Valt mee met wat je verder in het bedrijfsleven ziet gebeuren. Microsoft bijvoorbeeld, daar kreeg iemand voor 88 miljoen euro of dollar aan aandelen.
[verwijderd]
0
quote:

Rooster2 schreef op 2 december 2014 21:29:

[...]
Hoezo, sta jij er nu ook bij?
Nóg niet.....
511 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 dec 2023 17:35
Koers 0,336
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront