TomTom « Terug naar discussie overzicht

29 oktober 2014: TomTom>> de Cijfers de Commentaren en de Koersreactie....................

377 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 » | Laatste
[verwijderd]
0
ja Justin je probeert het weer
kijk naar de koers aub. dat zijn de feiten
gewoon dik 4% omlaag
slappe cijfers
mega veel deals maar schijnbaar allemaal verliesgevend
ik vind het niks en de CEO al helemaal niet
we schieten geen ruk op
gaan we nu met zijn allen weer 1 kwartaaltje wachten
hij creeert niks voor zijn aandeelhouders
opsplitsen die tent en snel
[verwijderd]
0
Verliesgevende deals en 50 miljoen cash bijschrijven? Lijkt me een beetje onzin wat je allemaal zegt. Wacht maar op de analisten na de call. Ik kan helaas niet meeluisteren, dat doe ik vanavond...
boem!
0
quote:

*Justin* schreef op 29 oktober 2014 13:31:

[...]

Even lui zijn: wat zijn de deferrals q3 2014 vergeleken bij q3 2013?
Q3-2014 total 139 long 50 short 89
q3-2013 total 115 long 31 short 84
[verwijderd]
0
Ik snap dat dat de saldi zijn martin.

Maar als vorig jaar de toename van deferrals een stuk lager was dan dit jaar, dan verklaart dat ook de iets tegenvallende consumer omzet.

Qua consumer trouwens een mixed bag: 51% marktaandeel valt me iets tegen. 6% marktkrimp valt me ruim mee. Dit is voor mij de bevestiging dat de krimp bij tomtom wel over is.

Op papier nog een lichte omzetkrimp met hogere marge. En als je naar de cash kijkt zie je al een groei.
Erik9400
0
Nog 2 daqen en dan is oktober voorbij... zou om 14:00 HET nieuws komen hoe TT de aandeelhouderswaarde denkt te vergroten?
[verwijderd]
1
Kan nu niet meeluisteren.

Ben benieuwd naar de 170 miljoen aan contracten die tot nu toe gewonnen zijn en de basis vormen voor langjarige groei. Als er iets over gezegd wordt: post het maar...
[verwijderd]
0

Omzet TomTom daalt, maar vertrouwen in toekomst blijft

Door BNR Webredactie
woensdag 29 oktober 2014, 12:21

inShare

De omzet van Tomtom daalde het afgelopen kwartaal met 4 procent, maar toch blijft topman Goddijn positief. "We waren tevreden met de cijfers. Natuurlijk was er wel een daling, maar de resultaten komen goed overeen met de verwachtingen."

De verkoop van de navigatiekastjes loopt dan wel terug, TomTom investeert in genoeg andere projecten om door te kunnen blijven gaan. "Ons telematicabedrijf is het afgelopen jaar met 30 procent gegroeid en ook in de autobranche hebben we meer dan 170 miljoen euro aan orders binnen gekregen. Op beide gebieden is dat een record."

TomTom legt de focus nu vooral op innovatie. Zo heeft het bedrijf bijvoorbeeld een horloge ontwikkeld dat gebruikt kan worden in verschillende sporten. "De drang tot innovatie ligt erg hoog. De wereld verandert heel snel en dan moet je als bedrijf meeveranderen."

En dat lijkt op dit moment goed te werken, dus we hebben goede hoop voor de toekomst", aldus Goddijn.
[verwijderd]
0
Ik denk dat T2 een keer met een product komt wat net als Apple een schot in de roos is en wat iedereen wil hebben. Eigenlijk hetzelfde als met de navigatiekastjes in het begin, iedereen wil er één hebben alleen is die markt nu totaal verzadigd.
[verwijderd]
0
tot nu toe is de koers nog geen spat opgeschoten
dus niks nieuws
ouwe koek
als er niks uitkomt ben ik bang dat we de daylow gaan opzoeken
[verwijderd]
0
er komen nieuwe contracten aan die eigenlijk al hadden moeten plaatsvinden
vertraging dus
portfolio ziet er goed uit voor 2015
377 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 jun 2024 17:35
Koers 5,440
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 5,625
Laag 5,440
Volume 299.900
Volume gemiddeld 298.459
Volume gisteren 299.900

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront