ING Groep « Terug naar discussie overzicht

ING oktober 2014

610 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » | Laatste
[verwijderd]
0
Vanmorgen had ik gewoon moeten verkopen toen het groen was. Maar ik was weer gierig en dacht dat we wel weer een procentje of 2 erbij zouden pakken. Ach. Ik heb vertrouwen. Eind december staat dit aandeel richting de 12.
zonnig
0
quote:

Shoryuken schreef op 29 oktober 2014 17:38:

Vanmorgen had ik gewoon moeten verkopen toen het groen was. Maar ik was weer gierig en dacht dat we wel weer een procentje of 2 erbij zouden pakken. Ach. Ik heb vertrouwen. Eind december staat dit aandeel richting de 12.
Dit is een typisch aanloopje naar de jaarcijfers, eind december tussen de 12 en de 13 zeg ik
zonnig
0
quote:

zonnig schreef op 29 oktober 2014 17:47:

[...]

Dit is een typisch aanloopje naar de jaarcijfers, eind december tussen de 12 en de 13 zeg ik
Ik bedoel kwartaalcijfers :-)
[verwijderd]
0
Come January, when the holiday hangover wears off, all bets are off, but from here until we hear the familiar refrain of "Auld Lang Syne," this bull could be ready to run. As always, plenty of potential potholes abound, so risk management and flexibility remain the name of the game. Nevertheless, for today, we are currently in “green flag” status, expecting higher prices ahead.
[verwijderd]
0
The central bank also sounded more upbeat about the labor market and said it doesn't expect falling energy prices to hold inflation down in the long run. For the first time, the Fed explicitly said it could raise interest rates sooner than markets expect if the economy grows faster than the bank projects. Slower growth, on the other hand, could push back the timing of the first rate hike since 2006.
altijdwat
0
Daling ING van vandaag had zeker te maken met de koers van Deutsch Bank, ook ruim 2,5% er af. Waarom dat nu ook bij ING moest vandaag kan ik niet rijmen. Hebben niet dezelfde problemen als bij DB...? Of heeft iemand een andere mening?
matad
0
quote:

altijdwat schreef op 29 oktober 2014 21:44:

Daling ING van vandaag had zeker te maken met de koers van Deutsch Bank, ook ruim 2,5% er af. Waarom dat nu ook bij ING moest vandaag kan ik niet rijmen. Hebben niet dezelfde problemen als bij DB...? Of heeft iemand een andere mening?
Wat dacht je van het volgende.
ING moet nog een belangrijk deel van haar bezit in NN naar de beurs brengen.
Als je dan verneemt dat NN waarschijnlijk meer kwijt is,veel zelfs,aan het afkopen van de woekerpolisaffaire dan is het niet moeilijk te begrijpen waarom er vanaf 9.30 uur een prijsval plaatsvindt van het certificaat ING. Alleen wie (en hoe) wist dit al aangezien ik het zelf pas ´s middags las ? Vooropgesteld dat ik gelijk heb.
[verwijderd]
0
Hoe werkt dat met de afbouw van het belang in NN straks? Hierdoor wordt een afboeking van Eigen Vermogen verwacht. Is dat zo substantieel dat de verkoop van het belang niet opweegt? Of heeft NN veel cash in handen? Theodoor-Gilissen verwachten hierdoor dat de koers zal dalen.

Wat is jullie visie hierop?

OVerigens, Theo-Gil denkt ook dat de stijgende leverance ratio van 3 naar 4% en de bijdrage aan het Europese Bankenfonds de koers de komende tijd geen goed zal doen. Wel denken ze dat de bank goed op weg is, en één van de sterkste banken is. Dividenduitkering zal op 2 tot 3% zitten denken ze.

Ik vind hun advies wat .. vreemd.
[verwijderd]
0
quote:

LenC schreef op 30 oktober 2014 08:49:

Hoe werkt dat met de afbouw van het belang in NN straks? Hierdoor wordt een afboeking van Eigen Vermogen verwacht. Is dat zo substantieel dat de verkoop van het belang niet opweegt? Of heeft NN veel cash in handen? Theodoor-Gilissen verwachten hierdoor dat de koers zal dalen.

Wat is jullie visie hierop?

OVerigens, Theo-Gil denkt ook dat de stijgende leverance ratio van 3 naar 4% en de bijdrage aan het Europese Bankenfonds de koers de komende tijd geen goed zal doen. Wel denken ze dat de bank goed op weg is, en één van de sterkste banken is. Dividenduitkering zal op 2 tot 3% zitten denken ze.

Ik vind hun advies wat .. vreemd.
Vreemde adviezen zijn juist normaal of omgekeerd.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Van onze DFT-redactie

De Nederlandse economie zit na jaren kwakkelen eindelijk weer in de lift. ,,Volgend jaar krijgen we voor het eerst weer een mooie groei", voorspellen de drie hoofdeconomen van ABN Amro, ING en Rabobank.
[verwijderd]
0
´Geslaagde handelsmissie: half miljard aan Chinese orders´

Een kinderhand is gauw gevuld want als de marge er op al 20% is blijft er niet al te veel over nog afgezien van allerlei risico´s en vraag dat maar aan ADO.
[verwijderd]
0
More volatility coming? Jim Reid, strategist at Deutsche Bank, said the surprise was that the Fed chose to be so confident so soon after the recent volatility. “Last night’s statement would have been near impossible to publish two weeks ago, so it is a bit of a risk,” he said in a note. Four reasons the market will rally for the rest of 2014.
ruud45
0
quote:

BennieRijk schreef op 30 oktober 2014 10:38:

Beetje gekocht 10,82
volgende week een euro hoger..
[verwijderd]
0
quote:

ruud+ schreef op 30 oktober 2014 11:56:

[...]volgende week een euro hoger..
Dat is nog maar de vraag....
[verwijderd]
0
Visa Inc. V, +4.36% said its fiscal fourth-quarter earnings slid, but adjusted profit still beat expectations. The stock jumped 3.9%.
610 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 10:36
Koers 15,956
Verschil +0,148 (+0,94%)
Hoog 16,124
Laag 15,874
Volume 2.902.558
Volume gemiddeld 10.580.131
Volume gisteren 25.466.061

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront