Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

+20 % maken in de maand - advies over pipship?

53 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
marique
2
quote:

KeesTrade schreef op 19 september 2014 15:13:

After each year of trading, backtests will be performed for al 20 EA’s. (also for some EAs not trading live the previous year) Then by compairing all backtests, we are able to select only the best performing EA’s. Then for the next year, some bad performing EAs will be substituted by better performing ones.
Oftewel, verkoop de verliezers van gisteren en vervang die door de winnaars van gisteren. Succes verzekerd.
Hoe eenvoudig kan beleggen zijn.

ffff
0
Pip zus, pip zo, pipship.... , pipship Elite...... Hele draadje door zitten lezen.......
Pfffff.... Geef mij dan toch maar pippa

(http://nl.wikipedia.org/wiki/Pippa_Middleton )
[verwijderd]
0
goed, blijven jullie maar fijn ploeteren met aandelen.
goed de TA blijven lezen hoor, en de krant... rtlz service niet te vergeten.
aanklikken, weer terug lopen naar de pc.. en een half uur later weer, om na een jaar te ontdekken dat je 3% hebt verdient.
klopje op de schouder!
[verwijderd]
0
ploeteren :)

Peter heeft het startkapitaal voor je onderneming in z'n achterzak zitten.
hirshi
0
Kees Trade,

Je hebt een fout gemaakt.
In je openingsbericht schreef je letterlijk:

website www.pipship.com beweert (en live gegevens laten dit ook zien) 20% te kunnen maken elke maand met een risico van 6% over je inleg.

Nu heb ik een demo rekening aangemaakt.


Je schreef niet dat pipship en jij één en dezelfde persoon zijn.

Ik had dat al snel door, maar had nu maar meteen de waarheid gesproken dan had je je veel kritiek bespaard en had je zelf mogelijk het voordeel van de twijfel gehad.

Mvrgr.
[verwijderd]
0
quote:

KeesTrade schreef op 20 september 2014 17:51:

goed de TA blijven lezen hoor,
Pas op hoor KeesTrade, TA strekt zich verder uit dan je denkt !!!
En zeker verder dan jouw wazige en niet te controleren informatie .
Mvg Peerke
hirshi
0
En daar is ineens Peerke.

Peerke - Als ervaringsdeskundige. De oude fantast.

Hij kan het weten (maar nooit op zijn ervaringen doodvaren want onheil is uw lot net als bij Kees Trade)

Berwaak uw kapitaal.

Gelukkig heeft Peerke nooit de bedoeling gehad het kapitaal uit uwe zakken te kloppen.

Mvrgr.
gr
Belegde boterham
0
quote:

KeesTrade schreef op 20 september 2014 00:49:

De reactie van belegde boterham snap ik niet zo goed eerlijk gezegd.
Waarom deze twee reacties elkaar tegen zouden spreken en erop zouden duiden dat ik niet verzekerd ben van de werking van mijn systeem.

Ik doe toch allebei? Ik laat mensen meedoen en beleg met eigen geld. (straks ook geld uit commissie?) Dus ik snap de reactie niet. Zou belegde boterham zijn reactie kunnen toelichten?
Duur is relatief,
50K past 20x in een miljoen

Is niet persoonlijk bedoelt Keestrade, iig succes toegewenst!

Ps ik zou wel eens met een goede accountant om tafel gaan zitten, want er zitten aardig wat voordelen aan de oprichting van een BV

[verwijderd]
0

.........Ik ben niet van gisteren.Ik zal iets vertellen. Als ik mijn trading algoritme uitprint lettertype 11, dan kan ik mijn woonkamer er 5 keer mee behangen heb ik uitgerekend............
.........Zal niet vervelen met hoe het verder werkt, want ik zou het ook allemaal onzin vinden. Enige wat telt is keiharde cijfers.....

Beste Kees, zou je toch een tipje van de sluier willen optillen ?
Waar heb je ervaring / kennis opgedaan ?
[verwijderd]
0
quote:

KeesTrade schreef op 19 september 2014 21:34:

Ik zou willen dat ik kan voorkomen dat mensen te gretig zijn. Dat mensen (een hoop) niet hun risico opbouwen of kapitaal protectie gebruiken. Niet voor niks dat ik het management van het portfolio uit handen wil nemen (naast dat het lastig is met alle cijfers en knopjes) Ik wil dat ook mijn buurman mee kan doen ipv enkel mensen die toch enig verstand hebben van beleggen en rekenen. Niet voor niks wil ik naast PipShip het merk en bedrijf PipShip ELITE opzetten om mensen te begrenzen en te bewaken in hoe ze inzetten, zodat ze juist efficiënter handelen. (want uiteindelijk brengt TE VEEL inzetten VEEL minder op omdat je winkans verdwijnt, je zet onmogelijk veel in. Kans dat je account wegspoelt wordt heel groot) Dit laatste zie je overigens op heel zulutrade gebeuren. Zelf heb ik ook de neiging om elk uur het systeem te bekijken en net te veel in te zetten, maar heb geleerd dat het beter is de rekening iedergeval met rust te laten. Gewoon het systeem zn werk te laten doen.
Hier snap ik helemaal niets van.

Hoe kan mijn relatieve winst afhangen van mijn inzet?

Dit is zo'n money-management opmerking. Er zijn mensen (ook veel TA'ers) die denken dat het succes van hun systeem ook afhangt van money-management.

De beurs trekt zich helemaal niets aan van hoe jij je eigen geld managed, en heeft dus ook geen invloed op het succes van je algorithme.
53 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
900,06  +8,93  +1,00%  18:05
 Germany40^ 18.432,70 +1,42%
 BEL 20 3.996,52 +1,72%
 Europe50^ 5.017,30 +1,22%
 US30^ 38.889,12 +0,12%
 Nasd100^ 18.139,52 +0,28%
 US500^ 5.193,28 +0,29%
 Japan225^ 38.726,22 -0,35%
 Gold spot 2.315,28 -0,36%
 EUR/USD 1,0771 +0,02%
 WTI 78,76 +0,20%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +9,74%
Van Lanschot ... +8,04%
HEIJMANS KON +5,14%
Kendrion +4,08%
SIGNIFY NV +3,63%

Dalers

JUST EAT TAKE... -3,05%
INPOST -1,58%
ArcelorMittal -1,56%
NX FILTRATION -1,42%
EBUSCO HOLDING -1,41%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront