KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN 1 t/m 7 september 2014

311 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 5 september 2014 23:16:

[...]haha. En advies dokter,acuut stoppen met beleggen:-)
Daarom vertel ik het tegen niemand.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
ik weet niet voor welke prijs SLIM zijn aandelen heeft gekocht MAAR er zijn 2 opties voor hem of eigenlijk toch 3.

1. er komen 1 of meerdere overname kandidaten in beeld en dan zal hij lekker de overname winst op zijn 20% pakken.

2. Slim wil zelf nog wel een overname doen en dus moet de koers zo laag mogelijk om zo goedkoop mogelijk KPN te kunnen overnemen.

3. geen van beide gebeurt dan lijkt het mij aannemelijk dat hij de koers omhoog laat gaan want als de prijs per aandeel stijgt dan worden die 20% van hem alleen maar meer waard.

ik denk dus ook dat Slim nu drukt om optie 1 en misschien ook 2 levend te houden WANT als het aandeel te "duur" word zullen minder partijen geneigd zijn om een bod op KPN te doen het word dan te duur.

ALS Slim denkt dat een overname niet meer gaat gebeuren ( op korte/middel lange terijm ) dan zal ook hij niet meer gaan druken want hij wil zoveel mogelijk verdienen aan zijn aandelen.

daarom denk ik dat KPN toch een behoorlijke kan kans heeft om snel te kunnen stijgen.

BEN trouwens wel ziek van gisteren want dacht nu gaat het los en dan nog dik in het rood ( verschil DH-Slot -7 cent )eindigen.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 6 september 2014 11:37:

Wies, geef jij eens een goede verklaring voor die spike van gisteren.
ik denk dat er best wat Traders Long zitten KPN , die niet echt een LT view op het aandeel willen nemen, maar die het gewoon een goed handelsaandeel hebben gevonden, ook die zien dat de volatiliteit en de volumes afnemen waarschijnlijk hebben die gedacht laten we het is een beetje pushen , de volumes zijn toch dun en kijken of er wat stops zitten van shorts op het aandeel, die zitten meestal op ronde getallen , dus toen het aandeel 2,60 raakte schoot het gelijk door naar 2,62 , maar daar zat genoeg verkoopdruk.

ik zie hier eerlijk gezegd allemaal niet zoveel in, we zitten nu hier aan 2,55 een beetje in niemandsland, het aandeel heeft nu goede support aan de bovenkant van de vorige range 2,35/2,50, dus aan 2,50 zit steun en er zit eigenlijk niet zoveel weerstand aan de bovenkant totdat je aan 2,75 komt.

maar het technische plaatje is nu toch minder belangrijk dan het fundamentele en dat ziet er voor KPN gewoon goed uit, er komt een berg cash binnen, ze hebben nog altijd een belang in E plus, ze hebben een groot aandeelhouder die zelf onder druk staat wat te doen voor zijn aandeelhouders, er is Vodafone die ook moet gaan beslissen zijn we nu een overname kandidaat of moeten we zelf verder uitbreiden, je hebt de haviken die in de markt proberen te komen via pricefighting, dus KPN zelf moet ook wat en misschien willen ze Carlos echt wel niet meer, nou dan moeten Blok en de Jager toch echt op zoek gaan naar een andere partner of Koper, ik denk ook dat die te vinden zijn, maar niemand komt nu langs bij KPN of Carlos moet aangeven ik wil er uit, dus hoe je het ook draait of keert er komt en Koper/partner en dat gaat het aandeel een goede boost geven, maar dat kan nog even duren.

ik zelf voel me senang met mijn aandelen pakket, ik heb ze aan de onderkant van de vorige range, ik handel niet en wacht.

gd wknd W
[verwijderd]
1
Verder kijk naar eind vd week optie expiratie voor SEP, zie dat de open positie op de 2,60 ideaal is qua open staande Positie zowel op de call als de put, het zal de optie handelaren het erom te doen zijn zo dicht mogelijk tegen de strike price te sluiten, met deze dunne volumes is dat te doen, de 2,70 is haast nog interessanter voor de optie handelaren en Market Makers, maar dat is wellicht net een sprong te ver, de 2,50 daarentegen is dan weer minder interessant.
ik zou zeggen 2,60 plus of min een paar centen voor komende Vrijdag , mits de Beurzen in het algemeen geen gekke dingen doen.

W
[verwijderd]
0
ik hoop toch dat we naar de 2,70 gaan want de 2,60 is "maar" 2% hoger dan de huidige prijs en 2% voor aankomende week vind ik toch echt weinig.

vooral als je kijkt wat er vrijdag is gebeurt AEX -0,1% en KPN toch bijna -1% en dat na die dag de 2,62 te hebben aangetikt.

dus ik verwacht toch wel meer dan +2% dit zal ook moeten om een buffer op te bouwen naar beneden toe WANT er hoeft ergens maar iets te gebeuren en de AEX donderd omlaag en dan gaat KPN heel hard mee, we hebben die 2,70 nodig om te kunnen stijgen naar boven de 3 euro.
Peett
0
'Deutsche Telekom wil gokmarkt betreden'
BERLIJN (AFN) - Deutsche Telekom wil een meerderheidsbelang nemen in Deutsche Sportwetten zodra dat bedrijf een licentie krijgt voor gokken op sportwedstrijden. Dat schreven diverse Duitse bladen en kranten dit weekeinde.
Naar KPN Koninklijke detailpagina >

Een woordvoerster van het grootste belbedrijf van Duitsland bevestigde de berichten, maar wees er tegelijkertijd op dat het besluit over de licentie pas over 2 weken valt. De Duitse toezichthouder op de telecommarkt is al wel akkoord met het voornemen van Deutsche Telekom.
,,Het is een interessante groeimarkt'', aldus de woordvoerster. ,,Wat voor producten we willen gaan aanbieden staat nog niet vast.'' Deutsche Sportwetten is vooralsnog in handen van een aantal Oostenrijkse kansspelbedrijven, die na de overname door Deutsche Telekom minderheidsaandeelhouders worden.
[verwijderd]
0
wat betekend dit voor de koers van kpn.???? aankomende week, kan dit bericht werken als catalysator voor koers komende week of heeft kpn daar niets aan.?

[verwijderd]
0
quote:

eri09 schreef op 7 september 2014 18:05:

wat betekend dit voor de koers van kpn.???? aankomende week, kan dit bericht werken als catalysator voor koers komende week of heeft kpn daar niets aan.?

Helemaal niets.
311 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 mei 2024 14:41
Koers 3,372
Verschil +0,009 (+0,27%)
Hoog 3,379
Laag 3,357
Volume 3.791.308
Volume gemiddeld 11.304.825
Volume gisteren 5.220.462

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront