KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN 1 t/m 7 september 2014

311 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 » | Laatste
[verwijderd]
0
de tussenritjes voorkomen de ergernis. Maar wel oppassen dat ingeval eventueel bod je er toch goed bijzit.
GMMRG
0
Als dat blok op € 2,75 zou worden weggehaald, zou de koers behoorlijk kunnen stijgen.
GMMRG
0
quote:

GVR 54 schreef op 4 september 2014 13:34:

Als dat blok op € 2,57 zou worden weggehaald, zou de koers behoorlijk kunnen stijgen.
[verwijderd]
0
quote:

GVR 54 schreef op 4 september 2014 13:35:

[...]
Daarom wordt het waarschijnlijk niet weggehaald.

(maar wat zou wie en wanneer kunnen tegenhouden een nieuw blok te plaatsen ?)
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 4 september 2014 09:50:

ik heb er weer terug:-) 2,547
ingezet op 2,585
[verwijderd]
0
zit naar DRAGHI teluisteren,zou die zelf wel beseffen wattie zegt? pfff abacadabra,die GREENSPAN was zeker zn leermeester:-)
[verwijderd]
0
Peett
0
[verwijderd]
0
Rechter vernietigt boete voor KPN
De rechtbank in Rotterdam heeft een besluit van toezichthouder ACM vernietigd waarin KPN werd beboet voor het rekenen van afkoopsommen aan zakelijke abonnees.
Rechter vernietigt boete voor KPN

Zij wilden van hun contract af nadat het door KPN was gewijzigd. Dat werd donderdag bekendgemaakt.
KPN had in november 2010 haar zakelijke abonnees niet duidelijk geïnformeerd over een voorgenomen wijziging van hun Belbasis-abonnement per 1 januari 2011. Aanvankelijk wilde de toezichthouder niet handhavend optreden.
Dat gebeurde pas nadat KPN de afkoopsommen in rekening had gebracht. In december 2012 kreeg KPN hiervoor voor in totaal 275.000 euro aan boetes opgelegd. Later is dit bedrag verlaagd naar 165.000 euro.
Maar de rechter oordeelt nu dat toen is gehandeld in strijd met een belangrijk rechtsbeginsel, aangezien de toezichthouder in eerst afzag van boeteoplegging en later toch voor dezelfde overtreding een boete aan KPN uitdeelde.
Door: AFN
[verwijderd]
0

de Verkopers moeten er staan anders ontspant de veer op dit aandeel en staan we zo @ 2,60 plus op weg naar de bovenkant van de range 2,50/2,75

een beetje koopkracht in het laatste kwartaal van de LT investment Fondsen en dit aandeel noteert eind 2014/begin 2015 @ 3 euro

rustig blijven zitten , de dips verdwijnen vanzelf uit het aandeel naarmate day-traders, speculanten en handelaren de volatiliteit zien afnemen, dan moet echt Carlos weer gaan leunen en die gaat dat volgens mij niet meer doen, die wil nu niet verder meer afbouwen.

het aandeel is een winnaar voor betere niveaus.
enfin, zo zie ik het althans.
geduld

succes W
Mountainlion
0
Ik hoop dat je gelijk hebt Wies, liefst naar de € 3,50 medio 2015
Dan komt er weer wat geld terug , heb ontzettend veel geld zien verdampen op Imtech. Ben ooit ingestapt op € 2,40 met 5000 stukjes
Adek 2001
0
quote:

easy56 schreef op 4 september 2014 15:05:

[...]En weg:-)
KPN is een natte droom! Zit je al aan de 80 ritten dit jaar?
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 4 september 2014 17:44:

[...]KPN is een natte droom! Zit je al aan de 80 ritten dit jaar?
haha. wel heel veel in iedergeval.soms paar keer per dag. Soms meld ik ook niet,kan gaan irriteren bij anderen,ook begrip voor. Sinds ik bij DEGIRO zit nog veel vaker handelen,zeer lage kosten. Maar soms gaat t wel beetje op werken lijken en dat is niet de bedoeling. Maar korte handel is leuk en met verdiende geld leuke dingen doen:-)Was ierland beetje leuk trouwens.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 4 september 2014 18:09:

[...]haha. wel heel veel in iedergeval.soms paar keer per dag. Soms meld ik ook niet,kan gaan irriteren bij anderen,ook begrip voor. Sinds ik bij DEGIRO zit nog veel vaker handelen,zeer lage kosten. Maar soms gaat t wel beetje op werken lijken en dat is niet de bedoeling. Maar korte handel is leuk en met verdiende geld leuke dingen doen:-)Was ierland beetje leuk trouwens.
Je hoeft je niet te schamen. Het is een leuke manier om geld te verdienen. Ik zal het percentage wat je op die manier per jaar kunt verdienen maar niet noemen, maar dat is meer dan een paar procent. De hoge provisie bij ABN-AMRO staat me wel eens tegen.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 4 september 2014 20:05:

[...]
Je hoeft je niet te schamen. Het is een leuke manier om geld te verdienen. Ik zal het percentage wat je op die manier per jaar kunt verdienen maar niet noemen, maar dat is meer dan een paar procent. De hoge provisie bij ABN-AMRO staat me wel eens tegen.
Welnee geen schaamte. Maar velen zijn hier buy and hold bezig en als de koers dan zo n tegenvallend verloop laat zien kan t gaan irriteren als je iedere keer laat zien dat handelen wel profijtelijk is. Maar de b&h belegger zal ook een keer zn rendement kunnen binnenhalen met KPN. Houd daar ook rekening mee en heb nog zat op de plank. Maar intussen gewoon met gedeelte handelen. Ook omdat t leuker is. Trouwens b&h beleggen is natuurlijk niet meer de standaard bij de meesten. Met de komst van de smartphones/tablets heeft iedereen zn eigen DEALING ROOM op zak. Bij t minst geringe bericht reageert iedereen,vandaar de veel hogere volatiliteit als vroeger. En daar kun je mooi op inspelen:-)
311 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 mei 2024 17:35
Koers 3,494
Verschil +0,027 (+0,78%)
Hoog 3,496
Laag 3,465
Volume 11.902.587
Volume gemiddeld 10.675.163
Volume gisteren 8.945.471

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront