Pharming « Terug naar discussie overzicht

Donderdag 28-08-2014

149 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 | Laatste
[verwijderd]
0
Ik lees dat ze fase 3 studies hopen te gaan doen om niet alleen te behandelen maar ook ter preventie kunnen geven. Dit vergroot natuurlijk enorm het gebruik; hopelijk genereert het geen remmers waardoor de patienten niet meer behandeld kunnen worden. Zal gezien de zeldzaamheid wel een heeeele poos gaan duren en met zo minimale omzet in Europa en nog geen in VS moet hier nog jaren geld in worden gestopt via emissies maar daar zijn ze goed in. Is wel een positieve zaak maar blijf erbij dat waardering veel te ver is vooruitgelopen op de zaken. Ze zijn simpelweg te duur; toen ik ze voor 11 cent kocht in 2012 had ik wel idee dat het omhoog kon, maar deze waanzin had ik nooit gedacht. Des al niet te min in jan-febr prima zaken gedaan ;_)
[verwijderd]
0
quote:

fly like an eagle schreef op 28 augustus 2014 17:40:

Ik lees dat ze fase 3 studies hopen te gaan doen om niet alleen te behandelen maar ook ter preventie kunnen geven. Dit vergroot natuurlijk enorm het gebruik; hopelijk genereert het geen remmers waardoor de patienten niet meer behandeld kunnen worden. Zal gezien de zeldzaamheid wel een heeeele poos gaan duren en met zo minimale omzet in Europa en nog geen in VS moet hier nog jaren geld in worden gestopt via emissies maar daar zijn ze goed in. Is wel een positieve zaak maar blijf erbij dat waardering veel te ver is vooruitgelopen op de zaken. Ze zijn simpelweg te duur; toen ik ze voor 11 cent kocht in 2012 had ik wel idee dat het omhoog kon, maar deze waanzin had ik nooit gedacht. Des al niet te min in jan-febr prima zaken gedaan ;_)
Vandaag niet bijgekocht dus?... Tja...
[verwijderd]
0
Overigens wordt ik nu WEL gesterkt dat er van overname geen sprake is... anders wil je (in NL!!) jezelf niet goed in the picture zetten :-)

Dus...Marlanki kerel...wellicht toch geen overname :-)
[verwijderd]
0
quote:

RRR schreef op 28 augustus 2014 18:29:

Overigens wordt ik nu WEL gesterkt dat er van overname geen sprake is... anders wil je (in NL!!) jezelf niet goed in the picture zetten :-)

Dus...Marlanki kerel...wellicht toch geen overname :-)
Oeps Dacht dat Marlanki een vrouw was :-)
[verwijderd]
0
quote:

tb alrac schreef op 28 augustus 2014 18:31:

[...]Oeps Dacht dat Marlanki een vrouw was :-)
Weet je meer dan ik...
[verwijderd]
0
quote:

RRR schreef op 28 augustus 2014 19:32:

[...]

Weet je meer dan ik...
Mja vind de naam in ieder geval vrouwelijk overkomen :-p
$euri
0
quote:

watjeweet schreef op 28 augustus 2014 14:58:

Huh, 0,412

Kan PH niet iets ontwikkelen tegen ebola?

Jep of tegen lymphoedeem of lip oedeem, www.huidziekten.nl/zakboek/dermatosen...

Dit zijn huid ziektes welke vocht problemen hebben.
Waar bij "normale" mensen vocht om de vet cellen zit, zit het bij deze mensen in de vet cellen, en kan er nagenoeg niet meer uit
In iedergeval een vocht probleem, dit is geen zeldzame ziekte, dus grotere afzet. ( zit bij ons in de familie, ikzelf gelukkig niet)
Moet er misschien maar eens een mailtje aan de vries aan wagen
[verwijderd]
0
quote:

RRR schreef op 28 augustus 2014 18:29:

Overigens wordt ik nu WEL gesterkt dat er van overname geen sprake is... anders wil je (in NL!!) jezelf niet goed in the picture zetten :-)

Dus...Marlanki kerel...wellicht toch geen overname :-)
Triple, hij geeft een interviewtje. Stam zonder t trouwens. Ik word, jij wordt, wij zijn konijnen geworden.

Overigens zie ik PHA lekker aan de weg timmeren. Koers is nog doods maar ik verwacht een leuke uplift bij de volgende cijfers. Dan ben ik weer van de partij. Momenteel zweten bij Kardan.

149 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:35
Koers 0,905
Verschil +0,005 (+0,56%)
Hoog 0,912
Laag 0,894
Volume 4.531.435
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 3.641.122

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront