Pharming « Terug naar discussie overzicht

Donderdag 28-08-2014

149 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

beterwisdanonwis schreef op 28 augustus 2014 10:57:

Het is nog steeds een wishfull thinking aandeel. Met ruim 200mio aandelen en een koers van 40 cent is het zwaar overgewaardeerd, maar dat kan snel veranderen op moment dat een medicijn echt wat gaat opleveren. Een bericht zoals vandaag zal voor nu een posittief effectje hebben maar dat is morgen weer over. Ik denk dat we nog even moeten wachten op structureel hogere koersen (1-2 jaar zeker nog)

( positie: 70K aandelen)
je bent niet helemaal op de hoogte. :-)

www.afm.nl/nl/professionals/registers...
[verwijderd]
0
quote:

beterwisdanonwis schreef op 28 augustus 2014 10:57:

Het is nog steeds een wishfull thinking aandeel. Met ruim 200mio aandelen en een koers van 40 cent is het zwaar overgewaardeerd, maar dat kan snel veranderen op moment dat een medicijn echt wat gaat opleveren. Een bericht zoals vandaag zal voor nu een posittief effectje hebben maar dat is morgen weer over. Ik denk dat we nog even moeten wachten op structureel hogere koersen (1-2 jaar zeker nog)

( positie: 70K aandelen)
FYI: 405 meloen.
heb maar weer eens geshopt om de zaak op gang te trekken)
$euri
0
$euri
0
www.grootaandeelhouders.nl/aandeelhou...

Kingsbrook ( hedgefund)heeft dus bijna 10% van de aandelen in bezit sinds 4 okt 2013
het bedrijf is gevestigd op de kaaimaneilanden, en heeft als enige aandeel pharming in bezit, verder niks.
Zegt u verder niks waarschijnlijk, maar mij zegt het genoeg
[verwijderd]
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:26:

www.grootaandeelhouders.nl/aandeelhou...

Kingsbrook ( hedgefund)heeft dus bijna 10% van de aandelen in bezit sinds 4 okt 2013
het bedrijf is gevestigd op de kaaimaneilanden, en heeft als enige aandeel pharming in bezit, verder niks.
Zegt u verder niks waarschijnlijk, maar mij zegt het genoeg

wat denk je? De Vries en Co die een hedgefund opgericht hebben?
MaranV
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:26:

www.grootaandeelhouders.nl/aandeelhou...

Kingsbrook ( hedgefund)heeft dus bijna 10% van de aandelen in bezit sinds 4 okt 2013
het bedrijf is gevestigd op de kaaimaneilanden, en heeft als enige aandeel pharming in bezit, verder niks.
Zegt u verder niks waarschijnlijk, maar mij zegt het genoeg

Kingsbrook was een van de deelnemers aan de (mega)emissie en een van de gelukkigen die warrants kreeg voor rond de 13,5 cent. Helaas is hun positie al sinds februari onder de 3% (meldingsverplichting) gekomen, net als de andere hedgefunds. Die zijn er volgens mij al vandoor met hun vette winst, maar dat scheelt want dan kunnen ze ook niet meer dumpen ;)
$euri
0
Niet zelf, das te link
Maar dat het bedr zich op de kaaiman eilanden gevestigd heeft.?
Tja welk gerenomeerd bedrijf gaat daar zitten tenzij??
[verwijderd]
1
quote:

Beur schreef op 28 augustus 2014 11:09:

[...]?? Er is een verschil tussen "positief" zijn en "plemperig pumpen".

Hierboven staat al dat de resultaten in de 2e helft volgend jaar bekend worden. Met andere woorden: dit Fase II onderzoek duurt al 1 jaar, een Fase III zal langer duren!
Het benodigd aantal van "slechts" 30 pp hangt vooral samen met het zeldzame voorkomen van deze ziekte. Daar wordt rekening mee gehouden.
Ohja... Nog vergeten...

UP! :-)

Ps hoe ist met Cinryze jochie? Al met ze gebeld? :-)
MaranV
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:35:

Niet zelf, das te link
Maar dat het bedr zich op de kaaiman eilanden gevestigd heeft.?
Tja welk gerenomeerd bedrijf gaat daar zitten tenzij??
Elk bedrijf wat niet zo graag belasting betaalt ^^ Haaifunds horen daar zeker bij.
[verwijderd]
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:26:

www.grootaandeelhouders.nl/aandeelhou...

Kingsbrook ( hedgefund)heeft dus bijna 10% van de aandelen in bezit sinds 4 okt 2013
het bedrijf is gevestigd op de kaaimaneilanden, en heeft als enige aandeel pharming in bezit, verder niks.
Zegt u verder niks waarschijnlijk, maar mij zegt het genoeg

ze hadden dit percentage op 4 okt. 2013
www.afm.nl/nl/professionals/registers...

toen stonden er veel minder aandelen uit.

www.afm.nl/nl/professionals/registers...
$euri
0
Maran, heb jij een link voor mij wasr ze onder die 3% zitten, want volgens de website grootaandeelhouders.nl zitten ze nog rond de 10%
MaranV
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:39:

Maran, heb jij een link voor mij wasr ze onder die 3% zitten, want volgens de website grootaandeelhouders.nl zitten ze nog rond de 10%
www.afm.nl/nl/professionals/registers...

Ze hadden/hebben 13 miljoen aandelen in bezit, wat bijna onder de 3% van 400 miljoen (of zaten we in februari nog op 380?) valt.

Ik haalde kingsbrook & kingdon door elkaar trouwens, kingsbrooks laatste melding was inderdaad oktober.
[verwijderd]
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:45:

www.afm.nl/nl/professionals/registers...

Zoals ik het lees in de update van 28 okt 2014 staan ze nog op bijna 10%
daar staat morgen gewoon 29 augustus
je moet naar de datum erboven kijken.
datum meldingsplicht.
$euri
0
Blijft toch een vreemde zaak dat een hedge fund maar 1 aandeel in zijn bezit heeft, niet echt een risico spreider zeg maar, dus in mijn ogen maar voor 1 doel opgezet
DeZwarteRidder
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:45:

www.afm.nl/nl/professionals/registers...

Zoals ik het lees in de update van 28 okt 2014 staan ze nog op bijna 10%
Dus jij kunt de toekomst voorspellen..??
[verwijderd]
0
quote:

$euri schreef op 28 augustus 2014 11:50:

Blijft toch een vreemde zaak dat een hedge fund maar 1 aandeel in zijn bezit heeft, niet echt een risico spreider zeg maar, dus in mijn ogen maar voor 1 doel opgezet
wat is dat doel volgens jou?
149 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:35
Koers 0,905
Verschil +0,005 (+0,56%)
Hoog 0,912
Laag 0,894
Volume 4.531.435
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 3.641.122

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront