Nedsense Enterpr « Terug naar discussie overzicht

Nedsense / Loft news 2014

390 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 » | Laatste
[verwijderd]
0
Tatje,
Mijn aandelen blijven ook op de plank. Vandaag maar niet de rit gemaakt naar Vianen.
Wel waren ze vorige maand nog op zoek naar personeel.
[verwijderd]
0
Iemand met nieuws m.b.t. de meeting van vandaag? Heb ook nog steeds een pluk Nedsense, nog van het Blue Fox tijdperk.
tatje
0
Heb gezocht, maar nergens iets gelezen, zal morgen wel worden.

7 oktober 11 uur begin buitengewone aandeelhoudersvergadering.
Stemming over nedgraphics !
De grote jongens waren al voor, dus die weten precies het vervolg zonder nedgraphic !
[verwijderd]
0
Verkoop dus goedgekeurd gister. Verder geen nieuws volgens de site van Nedsense.
[verwijderd]
0
We gaan op naar 6 nov., volgende financieele update, 3e kwartaal SCB.
Aandeeltjes rustig vasthouden.
tatje
0
www.nedsense.com/wp-content/uploads/2...

Unaniem heet dat geloof ik :-)

En nu dus verder met Loft en Loft Real Estate.

800000 omzet per jaar en alleen al 500000 salaris voor de ceo en de cfo !

Iedereen die op de BAVA van 7 oktober was, heeft dus voorgestemd.

Dat doe je toch alleen maar, als je weet hoe het verhaaltje verder gaat.

Doen ze een Apple of schillen ze een appel of laten ze het fruit aan de bomen rotten.

Het vertrouwen in Loft en de toepassingen in diverse markten, moet toch gigantisch groot zijn, anders verkoop je toch niet je core business, met een unanieme stemming voor !

Op de plank tot het bittere of zoete einde :-)
[verwijderd]
0
Kan het ook zijn dat er partijen groen licht hebben gegeven voor de verkoop, omdat er nu ineens een bak geld binnenkomt en zij nog leningen uit hebben staan bij Nedsense die nu eindelijk terugbetaald kunnen worden? Zonder deze impuls zou de schuldreductie niet echt vaart hebben gelopen.
voda
0
Nedsense dringt operationeel verlies terug
Door Levien de Feijter

Van DOW JONES NIEUWSDIENST

AMSTERDAM (Dow Jones)--Nedsense Enterprises NV (NEDSE.AE) heeft over de eerste negen maanden een 6% hogere omzet geboekt en meldt donderdag tijdens een trading update verder dat de verkoop van onderdeel Nedgraphics in oktober is afgerond.

De omzet over de eerste negen maanden steeg 6%, inclusief het inmiddels verkochte onderdeel. Exclusief Nedgraphics bleef de omzet gelijk aan een jaar eerder, ondanks een negatief wisselkoerseffect van de Amerikaanse dollar.

De operationele kosten daalden met 4%, waardoor het operationeel resultaat met 37% verbeterde, maar nog wel negatief blijft.

Nedgraphics werd voor EUR7,53 miljoen verkocht aan Constellation Software Inc., waarvan EUR5,9 miljoen in contanten is ontvangen. De opbrengst wordt aangewend om schulden af te betalen en te investeren in LOFT.

Na de verkoop richt Nedsense zich verder op 3D ontwerpsoftware LOFT.

- Door Levien de Feijter; Dow Jones Newswires; +31 20 571 52 00; levien.defeijter@wsj.com


[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
De revenues van Loft zijn gedaald. Nu NedGraphics is verkocht blijft er bijna geen omzet meer over. Ben benieuwd in hoeverre Nedsense hier verandering in kan brengen.
tatje
0
Hier nog even een reactie van Beursgenoten.

Beursgenoten Alert

Er zijn één of meerdere meldingen voor de door u gevolgde aandelen:
Nedsense: Speculatief
Geplaatst op donderdag 6 november 2014 om 11:01

Nedsense Enterprises: heeft over de eerste negen maanden een 6% hogere omzet geboekt en meldt verder dat de verkoop van onderdeel Nedgraphics in oktober is afgerond. Exclusief Nedgraphics bleef de omzet gelijk aan een jaar eerder, ondanks een negatief wisselkoerseffect van de Amerikaanse dollar. De operationele kosten daalden met 4%, waardoor het operationeel resultaat met 37% verbeterde, maar nog wel negatief blijft: Speculatief.

Op de AVA begon men volgens de minutes met de volgende zin.

We believe that there is a significant oppertunity for Nedsense and all of its stakeholders on the horizon.

We zullen het zien.
Heb een behoorlijk aantal aandelen en die worden veel of weinig geld waard, maar met pokeren zeg je geloof ik, ZIEN !

Hoe het echt staat met Loft wil men totaal niet communiceren.

Ik denk dat LOFT real estate het paradepaardje gaat worden.

www.nedsense.com/wp-content/uploads/2...
[verwijderd]
0
We zullen de rit uit gaan zitten Tatje, heb er ook veel van. Nieuwe klanten worden niet meer gemeld, maar die zijn er echt wel gekomen laatste maanden. We zullen de jaarcijfers 2014 moeten gaan afwachten.
[verwijderd]
0
Wel staat de koers weer op een dieptepunt sinds 1 jaar tijd. Ik zit er zelf gemiddeld op €0,30 in met een flink aantal aandelen, te koppig geweest om ze weg te doen. Het is zoals Tatje het zegt, ze worden veel of weinig geld waard.
[verwijderd]
0
Op dit moment lijkt het erop dat ze weinig waard gaan worden. Maar wellicht dat de heren iets uit de hoge hoed toveren met de financiele impuls na verkoop NedGraphics. Ik zit er in voor rond de € 0,80 en heb dus niet veel meer te verliezen. Heb nooit gemiddeld, aangezien ik er geen fiducie in heb gehad dat ik op de lage aankoopprijs wel winst zou kunnen pakken. Ga voorlopig ook zeker niet bijkopen.
[verwijderd]
0
@SCB

Oei, dan dateert uw aankoop waarschijnlijk : 4 nov. 2009 of daaromtrend.
Heb er ooit ook nogal wat van gehad.
Toen ik hier (na verkoop van Graphics) las dat de 2 hoogste baasjes meer kosten dan wat er nu netto overblijft, heb ik alles in 2 keer bestens verkocht.
Met zelfs nog een paar honderd euro¨s winst.
Dat bleek verstandig geweest te zijn.
Als er niet snel wat gebebeurt, zal de koers onder de 20 cent gaan zakken.
Misschien dat ik er dan nog wel weer een duizend of tien op ga pakken.
Ik wens u alle wijsheid van de wereld toe bij het al dan niet verder gaan met dit fondsje.
[verwijderd]
0
keffertje
0
Snapt iemand nu wat er te gebeuren staat. Er blijft 1 miljoen omzet over maar als die 20% per jaar groeit hoeveel jaar is er dan voor nodig om een normale business te maken. Ze hadden niet extreem veel schulden dus er is veel liquiditeit. Zijn er concurrenten, die ze over kunnen nemen?
[verwijderd]
0
Heb onlangs een mail verstuurd naar Pieter Aarts. Hij 'verwacht op korte termijn meer duidelijk te kunnen geven over de toekomst van de LOFT divisie'.
[verwijderd]
0
quote:

to be, or not to be schreef op 14 november 2014 18:55:

@SCB

Oei, dan dateert uw aankoop waarschijnlijk : 4 nov. 2009 of daaromtrend.
Heb er ooit ook nogal wat van gehad.
Toen ik hier (na verkoop van Graphics) las dat de 2 hoogste baasjes meer kosten dan wat er nu netto overblijft, heb ik alles in 2 keer bestens verkocht.
Met zelfs nog een paar honderd euro¨s winst.
Dat bleek verstandig geweest te zijn.
Als er niet snel wat gebebeurt, zal de koers onder de 20 cent gaan zakken.
Misschien dat ik er dan nog wel weer een duizend of tien op ga pakken.
Ik wens u alle wijsheid van de wereld toe bij het al dan niet verder gaan met dit fondsje.

Vandaag (10 dec.) was het al zover, nog nooit eerder stond nedsense zo laag.
Of dat zo blijft is maar de vraag.
Er zijn veilingen waar je bij afslag kan bieden.
Daar gaat het hier ook op lijken.
Wie biedt er 18 cent .....wie biedt er 17 cent...16 cent?
Niemand?

Nedsense vertoont overeenkomsten met Sopheon.

Hou doe, de beursgoeroe
[verwijderd]
0
All time low. Nedsense zou eens haast moeten maken met communicatie over LOFT, maar kan me voorstellen dat ze het zelf ook niet meer weten.
390 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 mei 2024 14:01
Koers 0,077
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,077
Laag 0,072
Volume 59.076
Volume gemiddeld 33.858
Volume gisteren 21.545

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront