Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

KOFFIEKAMER DAGDRAAD 2014

5.855 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 286 287 288 289 290 291 292 293 » | Laatste
[verwijderd]
0
lees ik net ergens

De ware Islam staat voor haat tegen ongelovigen,
ze willen ons laten geloven dat er een gematigde Islam bestaat maar dat is voor ons een rad voor de ogen te draaien.Er zijn nog te veel politieker en gewone mensen die te goed gelovig zijn en die zeggen ik woon naast een moslim nog geen last van gehad.Maar wacht maar tot ze een kant moeten kiezen de Islam of zijn ongelovige naaste buur.Ik denk dat vele het antwoord dan wel weten.En als je dan nog denkt dat het zo een vaart niet zal lopen lees de echte Koran een boekje vol dood haat en geweld.Zo staat er in de echte Koran dood de ongelovigen verkracht hun vrouwen hang ze op hak hun hooft er af zelfs kruisigen hoort bij de optie. Word allemaal waker voor het te laat is voor ons en vooral voor onze kinderen.

Lees de echte Koran niet de vertaalde en gematigde versie en u zal versteld staan wat zij lezen een horror boekje op maat.
Wat zij geloof noemen noem ik dood slag!

[verwijderd]
0

Net rond verdachten sluit zich
PARIJS -

De daders die woensdag een aanslag pleegden op de redactie van Charlie Hebdo, zitten verschanst in een woning in het Franse dorp Crépy-en-Valois. Terreureenheden en militairen zijn daar in groten getale aanwezig. Helikopters cirkelen boven het dorp.

Nou , ik zou zeggen ,opblazen dat hele gebouw voordat er meer agenten beschoten worden.
Beter zou zijn ze loslaten op het dorpsplein en laat de bevolking met ze afrekenen maar jammer genoeg mag dat niet meer.

[verwijderd]
0
quote:

goof2 schreef op 9 januari 2015 05:26:

Niet elke moslim is een terrorist , elke terrorist is wel een moslim.

deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/...
Veelzeggend dat je 1 woord uit die quote weglaat
[verwijderd]
0
quote:

Bolo schreef op 9 januari 2015 08:43:

[...]

Veelzeggend dat je 1 woord uit die quote weglaat
Ja
handyman6
0
quote:

goof2 schreef op 9 januari 2015 05:26:

Niet elke moslim is een terrorist , elke terrorist is wel een moslim.

deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/...
Nee,de mossad en cia zijn lieve jongens...alsof hun drones geen onschuldige burgers raken ,naast de boeven.Kom op nou!
H6
[verwijderd]
0
quote:

goof2 schreef op 9 januari 2015 08:45:

[...]

Ja
he handy,

ben nog niet weg, laats van de maand.
groetjes
[verwijderd]
0
quote:

goof2 schreef op 9 januari 2015 05:26:

Niet elke moslim is een terrorist , elke terrorist is wel een moslim.

deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/...
Niet helemaal overlappend, maar blijkbaar zijn er ook andere terroristen

www.economist.com/blogs/graphicdetail...
[verwijderd]
0

En nu , komende week zal blijken welke kant de AEX opgaat.
Alles gaat lekker k.t , rente naar 0 , deflatie hebben we , olie naar nieuwe dieptepunten , de echte werkeloosheid zet gestaag door , de schuldenbergen groeien als nooit te voren , Draghi gaat de banken weer een hoop geld schenken , Franrijk en Italie liggen op hun rug , Griekenland en Spanje zijn failliet als er geen schulden worden kwijtgescholden ,enz enz


Dus alles in huis om de aex een boost omhoog te geven want het motto is
hoe kutterder het gaat hoe beter voor de beurs.

april op 450 moet wel kunnen toch , waar ga je anders met je geld heen.

[verwijderd]
0

Als u ook naar WNL kijkt dan zetten nu toch veel mensen vraagtekens over die onderste steen van Rutte bij die MH17 ramp.
Grote vraagtekens bij de schuldvraag en dat Putin er niet achter zit blijkt in steeds meer feiten.
Deze tragedie werd aangegrepen om Putin de schuld te geven en daarop heeft de wereld alvast besloten om Putin te boycotten en het Russische volk .
Onze incapabele leiders uit het westen hebben deze oorlog gestart en ik neem mijn petje af voor Putin dat hij zich niet laat provoceren.

Deze oorlog hebben ze bewust gestart om de aandacht af te leiden van de echte ¨problemen en dat is dat de wereld zit in een spiraal naar beneden die niemand meer kan keren en daarom een zondebok zoeken.

[verwijderd]
0
PVV 31 zetels .
VVD en Pvda samen 28 zetels.
we gaan het beleven. hup Geert ,
zet eens en tandje bij zodat we wat sneller kunnen resetten.

Ik ben geen Geert fan zoals jullie weten maar alles is beter dan deze slappe hap.

[verwijderd]
0
Volgens mij is de enige werkbare coalitie er een van CDA/D66/VVD. Juist heel erg pro-Europa en neoliberaal.
hirshi
0
De gebeurtenissen in Parijs zorgen niet voor grote veranderingen in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond.

Groet.
haas
0
Mijn weersverwachting:
regering laat zich vallen(of treed gewoon af) na de verkiezingen in Maart:
nwe te formeren regering/ "herschikking" onder leiding van VVD + d66 + pvda+ cda
(PVV wordt/blijft "eeuwige" oppositiepartij,idem SP)
[verwijderd]
0
quote:

haas schreef op 11 januari 2015 12:12:

Mijn weersverwachting:
regering laat zich vallen(of treed gewoon af) na de verkiezingen in Maart:
nwe te formeren regering/ "herschikking" onder leiding van VVD + d66 + pvda+ cda
(PVV wordt/blijft "eeuwige" oppositiepartij,idem SP)
Zal wel de enige manier zijn om een regering te kunnen maken maar waar stem je dan op en als je op 1 van de 4 stemt, stem je voor dit beleid wat heeft aangetoond dat het geen beleid is.

Met dit beleid van pappen en nathouden zullen we deze crisis nooit te boven komen.
Wilders is een lul en een eikel maar hij hoeft er alleen maar voor te zorgen dat we uit de euro en uit de EU gaan.

[verwijderd]
0
quote:

BEN belegt schreef op 11 januari 2015 11:30:

Volgens mij is de enige werkbare coalitie er een van CDA/D66/VVD. Juist heel erg pro-Europa en neoliberaal.
Daar ben je dus mooi klaar mee! De enige werkbare coalitie die ons ook nog eens met huid en haar verkoopt aan Brussel.

Geef mij maar eens een onwerkbare coalitie. Een grotere bende is niet mogelijk.
handyman6
0
Nou heeft de ARD1 toch overduidelijk aangetoond dat er in Rusland een staatsdoping programma loopt voor topsporters,middels verborgen kamera etc. ,schaatsen ze toch vrolijk een E.K. daarro!
Sta je als journalistenteam ook mooi voor lul,zeg..grH6
haas
0
quote:

goof2 schreef op 11 januari 2015 12:55:

[...]

Zal wel de enige manier zijn om een regering te kunnen maken maar waar stem je dan op en als je op 1 van de 4 stemt, stem je voor dit beleid wat heeft aangetoond dat het geen beleid is.

Met dit beleid van pappen en nathouden zullen we deze crisis nooit te boven komen.
Wilders is een lul en een eikel maar hij hoeft er alleen maar voor te zorgen dat we uit de euro en uit de EU gaan.
Ik stem SP sinds (1996)ik financieel onafhankelijk ben: Omdat ik weet wat het is om "geen" geld te hebben. En met de SP stem bereik ik ook nog dat er kritisch wordt gekeken naar de EU(hoewel ik er geen tegenstander van ben:)
Rafter
0
Ik ben geen tegenstander van de EU, maar wel van de Eurozone...
Het ontgaat veel mensen kennelijk dat je ook in de EU kunt zitten zonder Euro, landen als Denemarken en het VK doen het ekonomies gewoon veel beter dan e Eurozone.
Beschouw die 240 milhard aan de ouzozuipers maar als verloren, komt nooit meer terug. Dan komt er zekerheid.
Beste is natuurlijk dat Dld, Ned, Belgie, zfinland, Estland, Oostenrijk eruit stappen en de rest van het luie zooitje de euro laten houden- gaan wij verder met de Nieuwe Euro, de Neuro.
Italie wordt de trigger, niet Griekenland
5.855 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 286 287 288 289 290 291 292 293 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
887,44  +8,73  +0,99%  03 mei
 Germany40^ 18.017,10 +0,67%
 BEL 20 3.913,37 +0,52%
 Europe50^ 4.930,44 +0,18%
 US30^ 38.691,83 0,00%
 Nasd100^ 17.893,96 0,00%
 US500^ 5.127,53 0,00%
 Japan225^ 38.326,05 0,00%
 Gold spot 2.301,75 0,00%
 EUR/USD 1,0762 0,00%
 WTI 78,11 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Aandelenadviezen van IEX.nl

  1. Premium
    Advieswijziging ASML
  2. Premium
    Iets langer geduld met Besi
  3. Premium
    Tijd om het aandeel Adyen op te vissen?
  4. Premium
    Uitstekende cijfers Flow Traders
  5. Premium

Stijgers

VIVORYON THER... +7,18%
Flow Traders +4,87%
BESI +4,11%
Brunel +3,91%
UMG +3,62%

Dalers

HEIJMANS KON -5,17%
Aperam -4,56%
AMG Critical ... -3,16%
Kendrion -2,75%
CM.COM -2,24%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront