Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

QSC AG

1.723 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 83 84 85 86 87 » | Laatste
josti5
0
'QSC AG korrigiert Jahresprognose 2009 nach oben
Konzentration auf höhere Finanz- und Ertragskraft zahlt sich aus'
(Bron: Portel.de)

josti5
0
'QSC erhöht Jahresprognose

Der Telekomanbieter QSC hat seine Jahresprognose angehoben. Demnach rechnet das Unternehmen nun mit einem EBITDA von 68 bis 78 Millionen Euro.'

(Bron: der Aktionär Online)

De kommentaren zijn positief, nu de koers eindelijk weer eens...

nobahamas
0
Analisten: sell / reduce / koersdoel 1,50.....

www.ariva.de/news/AKTIE-IM-FOKUS-2-QS...

Aan het eind van de dag staan we weer op 1,55 of lager.
Ik hoop van harte dat er een overname komt want de koers wordt willens en wetens stuk gemaakt.
josti5
0
Oei oei oei, wat is het stil aan de overkant van de koers-van-vandaag...

Duidelijk is wel, dat Commerzbank de grootste pooier is met dat 'advies' vandaag - hoogste tijd, dat QSC hieraan eens wat gaat doen.

Verlies van Hansa als klant: dat zit er dik in - en bij zo'n belangrijke klant is het alternatief: laat ff weten, QSC!

Natuurlijk mag je verwachten dat er nieuwe klanten voor in de plaats komen, vandaar ook die roadshow.
De laatste nieuwe klant dateert alweer van enige tijd geleden, dus het is écht wel weer de hoogste tijd voor een aankondiging, waarbij de aantekening, dat veel contracten per kalenderjaar van het betreffende bedrijf lopen, en dat begint bij 80% van de bedrijven per 1 januari.

Voor dit jaar is QSC qua verwachting heel duidelijk, dus moet er ook al zicht zijn op 2010.

Hit th'm up, QSC!
smith&jones
0
Volg dit draadje af en aan al een tijdje, is een beetje 'branche-vreemd ' voor mij. Dus: deze EBITDA de hele tijd, hoe zit het met de free cash flow, iemand?

S&J.
atitlan
0
quote:

smith&jones schreef:

Volg dit draadje af en aan al een tijdje, is een beetje 'branche-vreemd ' voor mij. Dus: deze EBITDA de hele tijd, hoe zit het met de free cash flow, iemand?

S&J.
www.qsc.de/en/qsc-ag/investor-relatio...
marique
0
quote:

smith&jones schreef:

Volg dit draadje af en aan al een tijdje, is een beetje 'branche-vreemd ' voor mij. Dus: deze EBITDA de hele tijd, hoe zit het met de free cash flow, iemand?
isht.comdirect.de/html/detail/main.ht...,1&navbarindex=503e4ccd41a16d837cb2&sCat=STK&sSym=QSC.ETR

www.boerse-frankfurt.de/DE/index.aspx...
smith&jones
0
Tja dit ziet er idd helemaal niet slecht uit... is de stock dan idd zo hevig gemanipuleerd? Heb ook een tijd in Versatel gezeten indertijd, geen onverdeeld genoegen....

S&J.
nobahamas
0
quote:

smith&jones schreef:

Tja dit ziet er idd helemaal niet slecht uit... is de stock dan idd zo hevig gemanipuleerd?

S&J.
Tsja.......
atitlan
0
no comprende

Telekoms doen het momenteel i.h.a. goed.
Ook Deutsche Telekom ligt sinds de kwartaalcijfers goed, mooi dus dat ik toen ben ingestapt.
SEB verhoogde gisteren het koersdoel van 10 naar 12 euro.
Technisch plaatje van DT is erg goed, lijkt op een naderende uitbraak.
Verder heeft DT een dividendrendement van 8%.
www.bullchart.de/ta/formationen/cup_h...

De cijfers van QSC hebben helaas, maar eigenlijk ook wel verwacht, geen aanleiding gegeven de koersdoelen aan te passen.
Zie je dat in de sector Freenet bij een koers van 9,25 momenteel 7,5x EBITDA noteert, en het van Commerzbank een koersdoel krijgt dat het zelfs op 9x waardeert, dan is het bijzonder vreemd dat diezelfde Commerzbank QSC een koersdoel op 2,5x EBITDA geeft.
Dat klopt van voor en achter niet.
nobahamas
0
Beste Atilan,
Wat zijn de mogelijke acties die de jongens op Wallstreet-online voor ogen hebben..?
En is het zinnig om hier ook melding te doen van deze samenwerking?
[verwijderd]
0
quote:

nobahamas schreef:

Beste Atilan,
Wat zijn de mogelijke acties die de jongens op Wallstreet-online voor ogen hebben..?
En is het zinnig om hier ook melding te doen van deze samenwerking?
Even opgezocht.. het gaat dus om het organiseren van een minderheidsbelang. Klinkt erg interessant moet ik bekennen.

www.wallstreet-online.de/diskussion/1...

Kan ik hier iemand over mailen? Met veel plezier zou ik mee willen doen om als particuliere aandeelhouders ons iets activistischer op te stellen, maar dan liever wel goeddeels buiten openbare messageboards om.
[verwijderd]
0
Ter aanvulling: het lijkt erop dat de groep die zich nu gemeldt heeft gezamenlijk ca. 900k aandelen heeft en daarmee zich toch een relatief (met de nadruk op relatief) groot belang heeft.

Om even KingofCurrywurst (what's in a name) van wallstreet-online.de te citeren..

quote:

KingofCurrywurst schreef:

Das Posting unten ist nen guten Monat alt, mit etwas ueber 900k Aktien waeren wir in der Liste der investierten Fonds mit deutlichem Abstand (nach oben und unten) die Nr. 2. [...]

Um das mal in Relation zu setzen habe ich die absoluten QSC-Anteile ermittelt. Wo moeglich, gemaess Halbjahresberichten(fett), andernfalls abgeschaetzt(unterstrichen).

603328 FPM FUNDS STOCKPICKER GERMANY ALL CAP (C) 4,40% 3M - 2.2%
A0DPKB Alpha Centauri Nordinvest Inhaber-Anteile 2,40% 125k - 0.1%
A0M8WS AM FORTUNE FUND OFFENSIVE A 2,25% 100k - 0.07%
A0M80Q AM FORTUNE FUND OFFENSIVE B 2,25%
A0HF4Q ALPHA CENTAURI STRATEGIE UI INHABER-ANTEILE 1,61% 160k 0.16%
977036 FT New Generation 1,05% 130k 0.1%
593397 ISHARES TECDAX (R) (DE) 0,75
532102 MONEGA INNOVATION 0,66% 21k 0.015%
A0Q86H COLUMBUS GLOBAL UI 0,56% 25k 0.018%
979924 OP Dynamics 0,43% 12k 0.009%
937474 Postbank Dynamik Innovation 0,27% 75k 0.055%
602993 JPM Europe Strategic Growth D (acc) - EUR 0,18% 500k 0.36%
A0JKTH JPM EUROPE STRATEGIC GROWTH I EUR. 0,18%
A0DQH4 JPM Europe Strategic Growth A (acc) - EUR 0,18% 700k 0.51%
933912 JPM EUROPE STRATEGIC GROWTH A (DIST) - EUR 0,18% 680k 0.5%

Die Schaetzungen sind allesamt aufgerundet. Trotz der Luecken nehme ich an, dass sich deutlich <5% der 137M Stuecke in der Hand von Fonds befinden. D.h. <<10% des freefloats.
Zoals gezegd, ik sluit me graag aan.
[verwijderd]
0
JJJJJJJJJJJJJJ, 900.000 aandelen, dat noem je een groot belang.........

TIP: stop met beleggen, 900.000 aandelen doe normaal man, dat aantal is gewoon zielig.

Je hebt er de ballen verstand van.

Mensen zoals jij met je beweringen, daar koopt niemand iets voor.

Ik kan me daar zo kwaad om maken en natuurlijk ook niet, interesseert mij wat.
[verwijderd]
0
quote:

france schreef:

JJJJJJJJJJJJJJ, 900.000 aandelen, dat noem je een groot belang.........

TIP: stop met beleggen, 900.000 aandelen doe normaal man, dat aantal is gewoon zielig.

Je hebt er de ballen verstand van.

Mensen zoals jij met je beweringen, daar koopt niemand iets voor.

Ik kan me daar zo kwaad om maken en natuurlijk ook niet, interesseert mij wat.
Geen groot, maar een "relatief (met de nadruk op relatief) groot" belang noem ik dat.

Ach ja, France, ik wist niet dat je kwaad werd.
Fijne avond nog.
[verwijderd]
0
quote:

france schreef:

JJJJJJJJJJJJJJ, 900.000 aandelen, dat noem je een groot belang.........

TIP: stop met beleggen, 900.000 aandelen doe normaal man, dat aantal is gewoon zielig.

Je hebt er de ballen verstand van.

Mensen zoals jij met je beweringen, daar koopt niemand iets voor.

Ik kan me daar zo kwaad om maken en natuurlijk ook niet, interesseert mij wat.
Excuses voor mijn taalgebruik JJJ, waar ik het vandaan haal, ik weet het niet, nogmaals excuses voor het ongepaste schrijven.

mvg,
atitlan
0
Natuurlijk is het hoog tijd dat er bij QSC wat gaat gebeuren. Veel van hen die de onderneming langer volgen, en dat zijn er op de Duitse Board van W:O aardig wat, hebben inclusief mijzelf inmiddels heel veel twijfel over de ware bedoelingen van de grootdaandeelhouders met 'ons' bedrijf. Er gebeuren teveel onlogische zaken.
Volg dus indien je belanghebbend bent ook het w:o board. Na regsitratie kun je (via een bordmail aan ChrisOC) eventueel ook je stukken aanmelden. Hij behandelt het vertrouwelijk. Het gaat alleen om het totale aantal stukken.
We eisen om te beginnen een fair disclosure informatievoorziening.
Tot nu toe lijken vooral de (bashende) analisten bij QSC sterk gepreviligeerd.
Mogelijk wordt spoedig ook een belangenvereniging van QSC aandeelhouders opgericht en zal dan ook publiciteit en eventueel juridisiche bijstand gezocht worden.
Het Versatel drama van 2005 heeft geleerd dat je bij zulk soort zaken niet achter de feiten moet aanlopen.
Ik behoor zelf tot diegenen die zoveel mogelijk dokumenteren, inklusief alle transacties aan Xetra. Bij een statistische benadering druipt daar de koersmanipulatie van af.
nobahamas
0
Beste Atitlan,
mijn duits is niet van dien aard dat ik het duits-vakjargon volledig begrijp.
Zou jij ons op de hoogte willen houden wanneer er daadwerkelijk acties door ons ondernomen dienen te worden? (registratie en aanmelding van de stukken reeds gedaan)
[verwijderd]
0
quote:

france schreef:

Excuses voor mijn taalgebruik JJJ, waar ik het vandaan haal, ik weet het niet, nogmaals excuses voor het ongepaste schrijven.

mvg,
France, geen probleem hoor. Is erg net van je om je excuses aan te bieden.

Die 900k stelde natuurlijk niet veel voor, het is een klein belangetje. Maar relatief - zeker wanneer je het redelijk bescheiden doel (meer inzage, een paar kritische punten agenderen, en ergens een keer aan mogen schuiven met een gratis kop koffie en een lekker koekje? ;) ) in ogenschouw neemt - komt het binnen korte tijd toch wel een eindje (0,7%?) in de richting.
1.723 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 83 84 85 86 87 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
913,39  +2,76  +0,30%  15 mei
 Germany40^ 18.875,90 +0,03%
 BEL 20 4.029,25 +1,52%
 Europe50^ 5.105,38 +0,09%
 US30^ 39.913,30 0,00%
 Nasd100^ 18.593,20 0,00%
 US500^ 5.307,40 0,00%
 Japan225^ 38.699,80 0,00%
 Gold spot 2.387,96 +0,06%
 EUR/USD 1,0889 +0,66%
 WTI 78,39 +0,88%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

INPOST +6,22%
NX FILTRATION +6,15%
JDE PEET'S +4,86%
WDP +4,26%
ASMI +2,87%

Dalers

ABN AMRO BANK... -6,11%
AMG Critical ... -3,25%
Air France-KLM -3,06%
Fugro -2,30%
Pharming -2,07%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront