Galapagos « Terug naar discussie overzicht

Galapagos November 2015

5.550 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 274 275 276 277 278 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

tonneke schreef op 4 november 2015 11:51:

Aanloop was dus echt nodig, grappig
volgens mij is de aanloop nog aan de gang...
tonneke
0
quote:

asti schreef op 4 november 2015 11:54:

[...]
volgens mij is de aanloop nog aan de gang...
Ja, vanmiddag de volgende euro erbij ;-)))
[verwijderd]
0
quote:

asti schreef op 4 november 2015 11:54:

[...]
volgens mij is de aanloop nog aan de gang...
"asti maar waar is "
egeltjemetstekel
0
quote:

_Giulietta_ schreef op 4 november 2015 12:05:

Toch jammer dat GLPG niet oliegerelateerd is op een dag als vandaag.
Nonsens

_Giulietta_
0
quote:

egeltjemetstekel schreef op 4 november 2015 12:10:

[...]

Nonsens

Verbanden leggen lukt je niet helemaal zie ik...
deechte
0
twopence
0
quote:

Rotel74 schreef op 4 november 2015 12:22:

TIG gaat nu ook leuk! Biotechdag????????
Ja, mijn verlies daar is nu weg gepoetst.
[verwijderd]
0
Even een tikkie terug nu maar wie weet komt de beer eind deze middag wel weer fel uit zijn hok zetten.
[verwijderd]
0
Als gala deze middag weer op 44 staat ga ik er 10% van mijn toch al groot aandeel bijkopen, mijn vertrouwen is zeer hoog voor de komende 6 weken.
Procambarus
0
De komst van Christine Mummery versterkt het wetenschappelijk niveau van het management. Haar aanstelling is dus duidelijk niet "strategisch", wat m.i. inhoudt dat er bij GLPG geen rekening gehouden wordt met een overname van het bedrijf. Wellicht voor sommige forumleden een teleurstelling, maar ik vind het prima zo.
twopence
0
[verwijderd]
0
toch jammer dat de 1 euro winst per aandeel inmiddels naar 44 cent gegaan is, Tigenix maakt wel een mooie dag door
[verwijderd]
0
Blijf het frappant vinden dat de het verwachtingspatroon laag is.
Tenminste zo ervaar ik dat m.b.t. koers.

De redenatie kan zijn dat vele investeerders de bevestiging willen zien, dat naast AbbVie, ook grote farmaspelers ook daadwerkelijk de potentie c.q. blockbuster status zien van Filgotinib.

Het management moet het genoemde 'Goud' onderbrengen in een partnership.
En bewijzen dat zij dit kunnen.

De interesse van al die grote pharma-partners voor Partnership van Galapagos, de keuze van Abbvie om ook verder door te gaan met JAK1, de vorderingen die Barictinib maakt om de markt te gaan betreden niet weerspiegelt in verwachting van koers nu.

Maargoed, dat was de situatie voor april 2015 ook.

Uitgaande van onderstaande komt die rechtmatige koers vanzelf op de borden.
--Betere partner die alles te winnen heeft met een JAK1 in pipeline
--Betere financiële voorwaarde JAK1 Filgotinib deal.
--Goede uitslagen Fase 2 10 weeks Fitzroy Crohn studie
--Goede uitslagen Fase 2 Ulcerative Colitis

Volgende week is alles anders:)


[verwijderd]
0
@Tonneke,

Bij Celyad stevig in de winst( weer 7 % erbij vandaag ) nu en Tigenix bijna verlies weg. Dus ja, toegeven het ontbrak me steeds aan geduld.

En jij met GALA ???? Allevast dikke winst gewenst. Sky

aossa
0
quote:

Procambarus schreef op 4 november 2015 12:46:

De komst van Christine Mummery versterkt het wetenschappelijk niveau van het management. Haar aanstelling is dus duidelijk niet "strategisch", wat m.i. inhoudt dat er bij GLPG geen rekening gehouden wordt met een overname van het bedrijf. Wellicht voor sommige forumleden een teleurstelling, maar ik vind het prima zo.
"management" ???

Zetelt imho in raad van bestuur (NL commissaris) en verdedigt er als 'onafhankelijke bestuurder (cq. commissaris)' de belangen van de aandeelhouder(s).
tonneke
0
Jammer dat het niet echt doorzet vandaag, nu weet ik dat de dag nog niet om is maar geloof er vandaag niet meer in, misschien morgen?
Rotel74
0
quote:

tonneke schreef op 4 november 2015 14:10:

Jammer dat het niet echt doorzet vandaag, nu weet ik dat de dag nog niet om is maar geloof er vandaag niet meer in, misschien morgen?
Je weet het niet TIG is ineens in beweging en het Christine effect bij Gala?
5.550 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 274 275 276 277 278 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 mei 2024 17:35
Koers 25,740
Verschil +0,460 (+1,82%)
Hoog 26,000
Laag 25,300
Volume 175.891
Volume gemiddeld 85.181
Volume gisteren 52.429

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront