Galapagos « Terug naar discussie overzicht

Galapagos augustus

3.278 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 » | Laatste
twinkletown
0
quote:

mr. gala schreef op 27 augustus 2015 19:14:

Misschien morgen de "achterstand" inhalen. Als de licentie genomen wordt gaat er de dag daarna wel een paar euro bij lijkt me.
Bij deze opmerking wil ik toch graag een kanttekening maken.
Het is toch eindeloos veel beter voor Galapagos als Abbvie de rechten teruggeeft. Dan doet Galapagos het vervolgonderzoek op eigen kracht (geld genoeg) en levert filgotinib op termijn eindeloos veel meer op.
Maar het zal inderdaad waarschijnlijk zo zijn dat Abbvie de volgende onderzoeksfase voor haar rekening neemt.
[verwijderd]
0
quote:

twinkletown schreef op 27 augustus 2015 22:38:

[...]
Bij deze opmerking wil ik toch graag een kanttekening maken.
Het is toch eindeloos veel beter voor Galapagos als Abbvie de rechten teruggeeft. Dan doet Galapagos het vervolgonderzoek op eigen kracht (geld genoeg) en levert filgotinib op termijn eindeloos veel meer op.
Maar het zal inderdaad waarschijnlijk zo zijn dat Abbvie de volgende onderzoeksfase voor haar rekening neemt.
twinkletown, lees het stuk van rekyus bij de inhoudelijke discussie. Verkoopapparaat van Abbvie zou cruciaal kunnen zijn.
[verwijderd]
0
Ja, en dan bereiken we mid 2020 jaren 4 miljard verkopen jaarlijks met RA
product Filgotinib.
Graag glazen bol.
Feit is dat DARWIN 1 & 2 nieuwe standaard neerzetten in therapie
Reuma Artritis.
Dat dringt met nemen licentie door AbbVie pas door bij velen.

AbbVie take your shot, that's no question but a confirmation.
Net als in huwelijksbootje stappen.
MtBaker
0
Beetje ongeduldig, binnen een jaar 400 a 500% omhoog, een beetje pas op de plaats is niet verkeerd. Okt. 2014 nog 10. en we hebben een ath van 59.9,

gewoon even geduld hebben en met de golven meesurfen.
twopence
0
quote:

tonneke schreef op 28 augustus 2015 08:49:

Wat zal de dag van vandaag ons brengen ? Goedemorgen overgens.
Veel zon een matige bewolking en aangename temperaturen. Goede morgen.
[verwijderd]
0
quote:

twopence schreef op 28 augustus 2015 08:54:

[...]Veel zon een matige bewolking en aangename temperaturen. Goede morgen.
Goedemorgen. Kan ik me nu nog niet voorstellen. Twente is nu nog grijs en grauw.
[verwijderd]
0
Net als velen van jullie heb ik een belang in Galapagos, het grootste deel van mijn positie heb ik aangekocht in April 2015. Ik beleg al jaren en stuitte op GLPG aangezien ze ontwikkelingen doen op het gebied van Cystic Fibrosis (CF), een ziekte die 3 jaar geleden bij een familie werd geconstateerd.

Ik volg het forum mbt Galapagos sinds enige maanden. Eerlijk gezegd varieert de 'kwaliteit' van de content nogal, ik lees zeer duidelijk en gefundeerde posts maar ook veel minder goed onderbouwde statements.

Via deze weg wil ik diegene die gefundeerde posts plaatsen bedanken en de overige aanmoedigen te verbeteren. ;-)

ps. Exiting times nu we moeten wachten op de actie van AbbVie en of andere partijen.
marienlenn
0
Jammer dat het zo volatiel is. Vermoedelijk veren we straks weer op door alle daghandelaars en zoals vele vrijdagen een grote drop voor het weekend...
twopence
0
quote:

tb alrac schreef op 28 augustus 2015 08:58:

[...]Goedemorgen. Kan ik me nu nog niet voorstellen. Twente is nu nog grijs en grauw.
Hier in het zuiden van Limburg de hele ochtend zon.
[verwijderd]
0
quote:

marienlenn schreef op 28 augustus 2015 09:43:

Jammer dat het zo volatiel is. Vermoedelijk veren we straks weer op door alle daghandelaars en zoals vele vrijdagen een grote drop voor het weekend...
Een bijna dagelijks terugkerend patroon.De volatiliteit wordt ook kunstmatig door de daghandelaren bevorderd. Zij hebben ontdekt dat Galapagos een prachtig aandeel is om te traden.Het is niet te verbieden maar je bent niet erg slim bezig als je je aandeeltjes van de hand doet omdat de daghandelaren de koers wat lager weten te zetten.
tonneke
0
quote:

twopence schreef op 28 augustus 2015 09:56:

[...]Hier in het zuiden van Limburg de hele ochtend zon.
Dat snap ik twopence, ligt dichter tegen Spanje ;-)))
bullebijter
0
Ik heb begrepen dat je, indien je je aandelenpositie semi permanent in de verkoop zet voor een niet waarschijnlijk bedrag ( zeg € 80 gala ) deze niet geshort kunnen worden.
Ik vind het eigenlijk te gek voor worden dat banken/instellingen etc aandelen die ze beheren kunnen uitlenen tegen vergoeding.
Een soort onderhuur,zoals verboden in de (huur) woningmarkt.
Kan iemand me uitleggen of zoiets kan werken?
Haddie
0
Biffy
0
quote:

Had..zucht schreef op 28 augustus 2015 11:15:

Nog in GLPs?
Kom es op Tigenix kijken jongens...de vonken vliegen er van af!!
Nee, net Tigenix verkocht (verwacht vandaag geen verdere stijging meer) en met de winst lekker goedkoop ingestapt in Galapagos.
Biffy
0
quote:

Had..zucht schreef op 28 augustus 2015 11:19:

En nu nog verkrijgbaar onder het Euro`tje he....!
Stap wellicht vandaag een uurtje voor sluiting nog wel weer in als iedereen z'n winst voor het weekend pakt en de koers weer terugvalt.
3.278 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 26,660
Verschil -0,160 (-0,60%)
Hoog 26,920
Laag 26,660
Volume 44.236
Volume gemiddeld 84.593
Volume gisteren 45.851

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront