Imtech « Terug naar discussie overzicht

Imtech weekdraadje van 13 t/m 17 juli 2015 ( >4? )

776 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 35 36 37 38 39 » | Laatste
[verwijderd]
0
De stand van Imtech vlak voor het weekend was:

3,830 +0,08 (+2,11%)

"Dat kan nog veel beter, zal een deel zeggen,"
"Dat kan nog veel slechter", zal een ander deel zeggen.

En allemaal hebben ze gelijk. ;-)

Een goede week 29, allemaal!
[verwijderd]
0
Dank Flying Tweety insgelijks,
als het gebeuren met Griekenland "rond" komt verwacht ik een flinke stijging op de beurzen, zo niet, dan vliegt Griekenland uit de Euro, ook goed. De beurzen zullen daarop hoogstwaarschijnlijk in eerste instantie wel dalen, maar daar komen we dan ook wel weer overheen.

Imtech zal imo, en niet omdat ik aandeelhouder ben, niet fors meer dalen, omdat alles al ingeprijsd is, het wachten is op goed nieuws en weer betere cijfers dan is er maar één weg: fors omhoog.

Succes allen.
[verwijderd]
1
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 16:43:

Imtech zal imo, en niet omdat ik aandeelhouder ben, niet fors meer dalen, omdat alles al ingeprijsd is
Imtech maakt nog steeds verlies, elke seconde, minuut, uur, dag, week, maand verdampt er geld. Dat is niet "in te prijzen".

Het schip zinkt en is alleen nog niet gezonken omdat de aandeelhouders er wat extra lucht in geblazen hebben eind vorig jaar. Nu zijn ze wel aan het "pompen of verzuipen" maar vooralsnog komt de waterlijn steeds hoger.

En de kapitein die eerst nog liep te schreeuwen: "pompen, pompen", weet nu al dat hij het schip gaat verlaten voordat het water hem aan de lippen staat. Na hem de zondvloed, natuurlijk.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 11 juli 2015 17:01:

[...]

Imtech maakt nog steeds verlies, elke seconde, minuut, uur, dag, week, maand verdampt er geld. Dat is niet "in te prijzen".

Het schip zinkt en is alleen nog niet gezonken omdat de aandeelhouders er wat extra lucht in geblazen hebben eind vorig jaar. Nu zijn ze wel aan het "pompen of verzuipen" maar vooralsnog komt de waterlijn steeds hoger.

En de kapitein die eerst nog liep te schreeuwen: "pompen, pompen", weet nu al dat hij het schip gaat verlaten voordat het water hem aan de lippen staat. Na hem de zondvloed, natuurlijk.
En toch zullen de cijfers weer beter zijn, van verzuipen is geen enkele sprake.
[verwijderd]
1
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 17:14:

[...]
En toch zullen de cijfers weer beter zijn, van verzuipen is geen enkele sprake.
Ik baseer me op de laatste kwartaalcijfers. Uw bewering is helemaal nergens anders dan op "geloof en hoop" gebaseerd.

Zelfs als de cijfers al beter zijn, dan betekent dit alleen dat het schip minder snel zinkt. Imtech heeft min of meer al aangegeven dat ze dit jaar geen netto winst zullen maken, hoogstens operationele winst.

En dan nog weet je natuurlijk niet wat je bij Imtech moet geloven van de mededelingen, wat dat betreft is het net Griekenland.
[verwijderd]
0
vd Aast heeft het eigenlijk heel goed gedaan eind vorig jaar. Geld aftroggelen van nietsvermoedende particuliere beleggers. 300 miljoen.

Wat dat betreft is het net een Griek. Die aandeelhouders zijn ook al weer een groot deel van hun geinvesteerde geld kwijt.
[verwijderd]
0
Wat men toch allemaal verzint om een bedrijf, dat er alles aan heeft gedaan om te overleven en uit een diep dal gekropen is, steeds mawr weer de grond in te boren.
Welke vergelijking u ook maakt Gluup, mij overtuigd u hiermee niet en ook niet met uw andere onzinnige opmerkingen. U moet bij een aandeelhouder toch met wat meer bewijzen komen.
Hetgeen u over Gerard van de Aast schrijft raakt kant noch wal, is suggestief en onbeleefd.

En sinds wanneer maakt u zich, als Imtech aandeelhouders tegenstander, druk over oa mijn geld?
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 11 juli 2015 19:19:

Die aandeelhouders zijn ook al weer een groot deel van hun geinvesteerde geld kwijt.
Tenzij ze ook actief en succesvol kunnen daytraden en/of hun vermogen laten beheren door het kladblok.
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 11 juli 2015 19:35:

[...]

Tenzij ze ook actief en succesvol kunnen daytraden en/of hun vermogen laten beheren door het kladblok.

Precies en ik ben echt niet de enige gezien de enorme dagvolumes af en toe.
En wat denkt u van de emissie deelnemers die in de 2e helft van maart verkocht hebben, dan is inmiddels 55% (uitgebreid dus) in handen van grootaandeelhouders.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 19:31:

Wat men toch allemaal verzint om een bedrijf, dat er alles aan heeft gedaan om te overleven en uit een diep dal gekropen is, steeds mawr weer de grond in te boren.
Welke vergelijking u ook maakt Gluup, mij overtuigd u hiermee niet en ook niet met uw andere onzinnige opmerkingen. U moet bij een aandeelhouder toch met wat meer bewijzen komen.
Hetgeen u over Gerard van de Aast schrijft raakt kant noch wal, is suggestief en onbeleefd.

En sinds wanneer maakt u zich, als Imtech aandeelhouders tegenstander, druk over oa mijn geld?
Wat geen kant of wal raakt is het achterlijke gepush en gepump van een bedrijf, wat gepokt en gemazeld is mbt criminaliteit en fraude en volgens de officiele cijfers nog steeds zwaar verliesgevend is.

En de misleidende uitspraken vorig jaar van vdAast spreken voor zich. Volledig onbetrouwbaar.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 11 juli 2015 19:39:

[...]
Wat geen kant of wal raakt is het achterlijke gepush en gepump van een bedrijf, wat gepokt en gemazeld is mbt criminaliteit en fraude en volgens de officiele cijfers nog steeds zwaar verliesgevend is.

En de misleidende uitspraken vorig jaar van vdAast spreken voor zich. Volledig onbetrouwbaar.
Leeft u maar fijn verder in het verleden Gluup, veel succes ermee, mij niet gezien, haha.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 19:37:

[...]
Precies en ik ben echt niet de enige gezien de enorme dagvolumes af en toe.
U onderschat uzelf.
U bent wel degelijk de enige die winst op imtech weet te maken door alleen maar long te gaan.
Ok, maggy kon dat ook maar die heeft zich uit het openbare leven terug getrokken.
[verwijderd]
0
Misschien een leuk nieuw onderzoek voor Gluup: alle fraudes, misleidende bestuurslid opmerkingen ed van alle Nederlandse beurs genoteerde ondernemingen van de laatste 20 jaren.
En dan ook de diverse betroffen aandeelhouders interviewen. Weet zeker dat hij dan veelvuldig met een kluitje in het riet wordt gestuurd.
Misschien ziet hij dan eindelijk in dat (huidige) aandeelhouders vooruit blikken.
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 11 juli 2015 19:42:

[...]

U onderschat uzelf.
U bent wel degelijk de enige die winst op imtech weet te maken door alleen maar long te gaan.
Ok, maggy kon dat ook maar die heeft zich uit het openbare leven terug getrokken.

Straddleman, als u mijn lijstje van vorige week met de dagvolumes en de dag spreads had bestudeerd dan zou u zien dat ik niet de enige ben, haha.
Ik doe aan daytraden, daarnaast af en toe houd ik iets wat langer vast en af en toe totdat ik de koers bereik die ik voor ogen heb.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 19:41:

[...]
Leeft u maar fijn verder in het verleden Gluup, veel succes ermee, mij niet gezien, haha.
De huidige koers ligt niet in het verleden en die zegt al genoeg.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 19:45:

Misschien een leuk nieuw onderzoek voor Gluup: alle fraudes, misleidende bestuurslid opmerkingen ed van alle Nederlandse beurs genoteerde ondernemingen van de laatste 20 jaren.
En dan ook de diverse betroffen aandeelhouders interviewen. Weet zeker dat hij dan veelvuldig met een kluitje in het riet wordt gestuurd.
Misschien ziet hij dan eindelijk in dat (huidige) aandeelhouders vooruit blikken.
Ten eerste is dat geen argument, zo van: ze hebben wel gefraudeerd, maar anderen deden dat ook.

Ten tweede is er geen enkel bedrijf die het zo bont heeft gemaakt als Imtech

[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 19:49:

Nu ga ik even een filmpje kijken met mijn vrouw, fijne avond nog. Gegroet.
Ja, en wij weten wat voor filmpje dat is.

www.volkskrant.nl/dossier-archief/beu...
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 11 juli 2015 19:48:

[...]
Straddleman, als u mijn lijstje van vorige week met de dagvolumes en de dag spreads had bestudeerd dan zou u zien dat ik niet de enige ben, haha.
Ik doe aan daytraden, daarnaast af en toe houd ik iets wat langer vast en af en toe totdat ik de koers bereik die ik voor ogen heb.
Ongetwijfeld zijn er nog meer daytraders maar u bent de enige daytrader die alleen long kan denken en ook nog eens een trouwe aandeelhouder is.

U heeft dan wel een bescheiden mening maar verder mag u alle bescheidenheid laten varen hoor.
De lat ligt voor u extra hoog en ondanks dat bent u toch succesvol.
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 11 juli 2015 20:03:

[...]

Ongetwijfeld zijn er nog meer daytraders maar u bent de enige daytrader die alleen long kan denken en ook nog eens een trouwe aandeelhouder is.

U heeft dan wel een bescheiden mening maar verder mag u alle bescheidenheid laten varen hoor.
De lat ligt voor u extra hoog en ondanks dat bent u toch succesvol.

Gaat niet altijd goed hoor, haha.
Heb bv gisteren al mijn "korte termijn" beleggingen verkocht (allen met winst) omdat ik twijfel over een aantal landen mbt het overleg morgen.
Gaat het goed loop ik extra winst mis, gaat het fout ben ik daarna "spekkoper".

Mijn stelregel is je moet die "laatste euro" aan je "collega" gunnen en de "eerste" ook, want het zijn toevalstreffer als je op een hoogtepunt kunt verkopen of op een dieptepunt kunt kopen. Men moet tevreden zijn en bij afgesloten beleggingen niet terugkijken want dat maakt geen enkel verschil meer. Life goes on.
776 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 35 36 37 38 39 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
914,86  +4,34  +0,48%  10:17
 Germany40^ 18.708,20 +0,15%
 BEL 20 3.987,89 -0,22%
 Europe50^ 5.046,23 +0,42%
 US30^ 39.696,50 +0,05%
 Nasd100^ 18.876,70 +0,83%
 US500^ 5.336,53 +0,48%
 Japan225^ 39.106,10 +1,21%
 Gold spot 2.356,04 -0,94%
 EUR/USD 1,0843 +0,18%
 WTI 77,56 +0,34%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +31,79%
ASML +3,21%
BESI +3,03%
ALLFUNDS GROUP +2,71%
INPOST +2,24%

Dalers

EBUSCO HOLDING -3,66%
NSI -1,64%
Pharming -1,60%
Sligro -1,54%
Ahold Delhaize -1,39%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront