KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN 4 JULI - 11 JULI Grexit ja of nee?

290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
[verwijderd]
0
Zojuist besloten dat ik ook uit de Euro stap en in Griekenland ga wonen, ben namelijk gek op oude munten :)
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 6 juli 2015 08:20:

De opvolger van Yan V. loopt zich al warm. Spel gaat gewoon verder.
yep.

ze willen gewoon geld zonder zware hervormingen.

Hebben ze hun verkiezing mee gewonnen en kunnen daar niet van terug komen.

Ze hebben zichzelf ook klem gezet infeite.

Die VARIKAFFER heeft dat goed zien aankomen en verdwijnt nu door de voordeur als winnaar:-)
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 6 juli 2015 08:25:

[...]yep.

ze willen gewoon geld zonder zware hervormingen.

Hebben ze hun verkiezing mee gewonnen en kunnen daar niet van terug komen.

Ze hebben zichzelf ook klem gezet infeite.

Die VARIKAFFER heeft dat goed zien aankomen en verdwijnt nu door de voordeur als winnaar:-)
En.......met een zak geld, wedden?
[verwijderd]
0
Agatan
0
Goedemorgen,

Stelde dat de 3.50 haalbaar moest zijn deze week. MAAR NEE!!!

Dus ik moet met jullie afwachten, hoe er nu gereageerd wordt. In Azië down. USA staat al dik rood.

Ik hoop voor KPN niet te hard down.

Leve de democratie.

Jaja. Fijne dag.
[verwijderd]
0
Ik denk en hoop dat het voor KPN wel meevalt, Io 3,34 bij Bincky. Daarna weer Up!
[verwijderd]
0
Uit het FD:

Proximus serveert fusie-idee met KPN nu volledig af

Van onze redacteur
Gisteren, 16:24
Update: vandaag, 07:48

De kans dat KPN en het Belgische Proximus, oftewel het voormalige Belgacom, samengaan, is sinds dit weekeinde geminimaliseerd. In een interview met de Belgische zakenkrant De Tijd doet Proximus-ceo Dominique Leroy vrijwel de deur op slot.

Volgens Leroy kan schaalgrootte alleen helpen bij de inkoop van netwerkapparatuur. Maar hier werkt Proximus al samen met het Britse Vodafone. ‘In Nederland is Vodafone een concurrent van KPN. Als Proximus met KPN zou fuseren, zijn we dat partnerschap kwijt. Proximus heeft met andere woorden meer te verliezen dan te winnen bij een fusie met KPN.’

Terughoudend

Begin mei noemde KPN-topman Eelco Blok tegenover het FD een combinatie met Proximus 'logisch'. Hij zei daarbij dit niet op korte termijn te verwachten. Maar door een alliantie aan te gaan zou zowel Proximus als KPN sterker staan in de consolidatie op de Europese telecommarkt, die Blok voorziet.

Direct na het vraaggesprek met Blok in het FD toonde Leroy zich al terughoudend. Zij vond het nog te vroeg om over krachtenbundelingen te spreken en vond de synergievoordelen 'niet zo duidelijk'.
Opboksen tegen kabelreus

In De Tijd doet zij er een flinke schep bovenop. ‘Sinds KPN-topman Eelco Blok in mei de hand uitstak, heb ik hem noch gezien, noch aan de lijn gehad. De enige argumenten voor een fusie is dat we dichtbij elkaar wonen en dezelfde grootte hebben. Maar ik ben niet zeker of we daar veel voordelen uit kunnen halen.'

Leroy denkt dat KPN meer heeft te winnen bij een fusie dan Proximus. Het maakt geen deel uit van een grote groep en kan niet zoals de Belgen terugvallen op de staat als grootaandeelhouder. 'En het moet in eigen land opboksen tegen de kabelreus Liberty Global (eigenaar van UPC/Ziggo, red.) die binnenkort misschien zelfs de krachten bundelt met Vodafone. Dan snap ik dat KPN zich zorgen maakt over zijn toekomst. Maar dat is KPN’s probleem, niet het mijne.’
Deel dit artikel 39
Agatan
0
Wacht even tot drie voor negen, dan effectueert BinckBank , de pre verwachting.

Het is toch waanzin, dat tsipras hier voordeel uit kan halen, en dat de eenvoudige beursbelegger, bakzeil haalt!!!

Waan van de dag?
[verwijderd]
0
quote:

Agatan schreef op 6 juli 2015 08:43:

Wacht even tot drie voor negen, dan effectueert BinckBank , de pre verwachting.

Het is toch waanzin, dat tsipras hier voordeel uit kan halen, en dat de eenvoudige beursbelegger, bakzeil haalt!!!

Waan van de dag?
Mijn gevoel zegt dat de onrust minder wordt en het allemaal wel mee zal vallen.
[verwijderd]
0
schijnrust,iedereen toch meer afwachtend voordat ze op de verkoop knop drukken?

hoop doet leven.

Ben benieuwd,kan me niet voorstellen dat alles zo rustig blijft,koop even niets.
[verwijderd]
0
waar zijn nu eigenlijk de bekende talkingheads van RTLZ:-)

HANS DE KNEUS,VAN ZEYL,SCHOENMAKER.....
290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 11:48
Koers 3,366
Verschil -0,005 (-0,15%)
Hoog 3,377
Laag 3,364
Volume 796.708
Volume gemiddeld 11.311.397
Volume gisteren 11.705.747

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront