TomTom « Terug naar discussie overzicht

Week 25 mei-01 juni :varen op het TomTom kompas.

1.383 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 66 67 68 69 70 » | Laatste
Regenboog33
0
quote:

Dokus_ schreef op 29 mei 2015 11:36:

lukt ze toch ook weer niet om het lager dan die 10,29 te krijgen...
volgens mij zit er toch een potje upwaarts potentieel in het aandeel.
€ 10,26 gezien, drukken gaat ze vandaag goed af bij het slechte sentiment.
Dokus
0
quote:

Turquoisine schreef op 29 mei 2015 12:10:

[...]€ 10,26 gezien, drukken gaat ze vandaag goed af bij het slechte sentiment.
ja maar staat dan ook weer in no time op 10,29
[verwijderd]
0
niet verwacht, maar is eigelijk een meer realistischere koers gezien de omzet/winst. Goed begrijpend lezen van wat ik schrijf blijft moeilijk voor jou maar ben best bereid het weeeeer uit te leggen. Zolang de koers boven de 7.40 blijft ben ik niet de beroerdste om daar mee van te genieten.

quote:

TKR schreef op 29 mei 2015 11:29:

[...]
Jij was het toch die 7,40 verwacht??
[verwijderd]
0
Koers gaat nu niet mee omhoog, terwijl de aex stijgt.....kom op. .

Target is voorlopig 10,25/10.30
[verwijderd]
0
Komt zo wel goed denk ik!
In de tussen tijd vermaak ik me met mijn galapagos aandelen!
Gaat helemaal nergens over....
[verwijderd]
0
quote:

Rabo schreef op 29 mei 2015 12:14:

niet verwacht, maar is eigelijk een meer realistischere koers gezien de omzet/winst. Goed begrijpend lezen van wat ik schrijf blijft moeilijk voor jou maar ben best bereid het weeeeer uit te leggen. Zolang de koers boven de 7.40 blijft ben ik niet de beroerdste om daar mee van te genieten.

[...]
Met de verkoop van HERE voor misschien 4/6 miljard??????? Echt niet...We zijn eigenlijk nog steeds niet hoog gewaardeerd wat dat betreft. ...
[verwijderd]
0
quote:

WEBJE schreef op 29 mei 2015 12:26:

Heb er gisteren ook gekocht waar gaat dat eindigen
Haha ik zou het niet weten ik heb ze ergens voor 20 euro dit jaar gekocht en al paar keer op hogere koerzen bijgekocht... op T2 na is het mijn grootste positie.
Maar dit slaat echt nergens meer op.
Dokus
0
quote:

Girakian2 schreef op 29 mei 2015 12:26:

[...]

Met de verkoop van HERE voor misschien 4/6 miljard??????? Echt niet...We zijn eigenlijk nog steeds niet hoog gewaardeerd wat dat betreft. ...
ben het vaak niet eens met Rabo... maar als je puur naar winst/omzet kijkt, staan we tamelijk hoog natuurlijk
[verwijderd]
0
quote:

Dokus_ schreef op 29 mei 2015 12:32:

[...]

ben het vaak niet eens met Rabo... maar als je puur naar winst/omzet kijkt, staan we tamelijk hoog natuurlijk
dan is het maar goed dat ik iig kijk naar de te verwachte winst/omzet :-)
[verwijderd]
0
Oeioei!
quote:

Dokus_ schreef op 29 mei 2015 11:36:

lukt ze toch ook weer niet om het lager dan die 10,29 te krijgen...
volgens mij zit er toch een potje upwaarts potentieel in het aandeel.
Dokus
0
quote:

monoliet schreef op 29 mei 2015 12:38:

[...]

dan is het maar goed dat ik iig kijk naar de te verwachte winst/omzet :-)
ik ook, begrijp me niet verkeerd...
Meryntje
0
quote:

Dokus_ schreef op 29 mei 2015 12:32:

[...]

ben het vaak niet eens met Rabo... maar als je puur naar winst/omzet kijkt, staan we tamelijk hoog natuurlijk
Heb je ze gekocht om de koers-winst verhouding of om de vooruitzichten?

Groet uit Grunn.
Kuiken
0
In bredere zin :Google timmers aan de weg bron FD:

Google wil Android nog dominanter maken
Van onze redacteur
Vandaag, 12:45

Een gratis opslagdienst voor foto's en video, een nieuwe variant van besturingssysteem Android, offline toegang tot landkaarten, betalen met je smartphone, een virtual-realitycamera. Origineel is het allemaal niet meer, maar duidelijk is na developersconferentie I/O in San Francisco wel dat Google nog steeds op zoveel mogelijk terreinen wil domineren.

Met het donderdag gepresenteerde Google Photo kunnen gebruikers van Android, Apple's iOS en 'gewone' internetgebruikers zonder opslaglimiet filmpjes en foto's opslaan, bewerken, delen en ordenen. Pikant genoeg kan dat gratis, de concurrerende diensten van Apple iCloud en Dropbox rekenen voor vergelijkbare diensten nog een vergoeding.

Android M

Eveneens was daar de verwachte presentatie van Android M, de nieuwste variant van het besturingssysteem van 8 op de 10 smartphones en miljoenen tablets. Met een eigen dienst voor contactloos betalen, Android Pay, een vereenvoudigde manier van permissie vragen door app-ontwikkelaars aan gebruikers en een prominentere plek voor Google Now kiest Google hier voor de evolutie in plaats van de radicale omwenteling. Het besturingssysteem zal zich volgens Google verder aanpassen aan de locatie en voorkeuren van de gebruiker, onder andere door kaarten van een gebied met slecht bereik in te laden zodat de gebruiker altijd de weg weet.

Google wordt ook actiever in de wereld van Virtual Reality. Te beginnen met de nog wat hobbyachtige kartonnen VR-bril, die een update krijgt. Tegelijkertijd gaat Google samen met Go Pro een camerastandaard maken die opnemen volgens Virtual Reality-maatstaven mogelijk moet maken. De beelden kunnen binnenkort worden geladen naar Youtube, dat een afspeelfunctie krijgt voor de revolutionaire techniek.

Google onder de loep

Het is de vraag in hoeverre Google op lange termijn op zoveel fronten leidend kan of zelfs mag zijn. De Europese Commissie onderzoekt Google voor misbruik van zijn marktpositie en heeft een verklaring geëist tegen dit vermoeden. In een bezwaar stelde EU-mededingingscommissaris Margrethe Vestager bijvoorbeeld vast dat Google bij de zoekresultaten voor producten en diensten zijn eigen 'shoppingdienst' bovenaan plaatst.
Deel dit artikel
[verwijderd]
0
kopen op verwachtingen is very tricky, ik zou wel eens eerst 2 opeenvolgende kwartalen willen zien met een significantere hogere omzet en winst.

quote:

Meryntje schreef op 29 mei 2015 12:56:

[...]

Heb je ze gekocht om de koers-winst verhouding of om de vooruitzichten?

Groet uit Grunn.
jumoro
0
Plukje op 10,225 gekocht, kan bijna niet misgaan, onder de 10 gaat het aandeel voorlopig(lange tijd) niet meer komen. Nu de middagdip voorbij, wie durft er zonder TT aadelen het weekend in te gaan.
Dokus
0
quote:

Meryntje schreef op 29 mei 2015 12:56:

[...]

Heb je ze gekocht om de koers-winst verhouding of om de vooruitzichten?

Groet uit Grunn.
ik om de vooruitzichten... maar lezen blijkt toch moeilijk.

ik ben het eens met de stelling: "Op HUIDIGE winst/omzet staan we te hoog"

als ik er niet in geloof dan was ik er wel uit geweest
[verwijderd]
0
en je hebt al meteen winst :-) LOL

quote:

jumoro schreef op 29 mei 2015 13:03:

Plukje op 10,225 gekocht, kan bijna niet misgaan, onder de 10 gaat het aandeel voorlopig(lange tijd) niet meer komen. Nu de middagdip voorbij, wie durft er zonder TT aadelen het weekend in te gaan.
Regenboog33
0
Nu maar hopen dat volgende week Here wordt overgenomen voor een bedrag > 4 miljard. Dan leren die shorters het definitief af want vooralsnog gaan we behoorlijk diep in het rood. Gelukkig over de hele week heen toch nog een plus van bijna 2%.
1.383 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 66 67 68 69 70 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 mei 2024 17:35
Koers 5,695
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 5,735
Laag 5,605
Volume 246.504
Volume gemiddeld 282.700
Volume gisteren 206.184

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront