KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN 24 - 31 MEI - SLIM(ME) ROLLERCOASTER RIDES.

275 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
Adek 2001
0
Het was me het weekje wel, beste forumgenoten. Mensen die alleen 'koppensnellen' verkochten In blinde paniek op het bericht dat de weledele heer Slim zijn KPN aandeel zou wegdoen. De echte Slimmerikken lazen eerst en maakten dankbaar gebruik van de verwarring en kochten goedkoop in. Het was een meesterzet van Slim. Hoe verzin je het, briljant die man! Ik krijg steeds meer respect voor hem.
Griekenland......... Lees oude berichten! ;-)
Persoonlijk sluit ik niets meer uit. Gezien de geparachuteerde oud politici in het KPN bestuur zou zelfs een nationalisatie kunnen, maar dan wel in de positieve zin van het woord. De afbouw van buitenlandse activiteiten kunnen meespelen in deze optie... Wie t weet mag t zeggen! Veel is mogelijk. Ik hoop, en denk ook, dat de komende tijd weer vele ritten mogelijk zullen zijn. Ik las zelfs ergens dat 7,5 best eens zou kunnen.... In de tussentijd veel gezondheid, en geluk forumgenoten.
Nog een klein woord van advies, trap niet in provocaties, sta er boven, veel beter voor uw gezondheid.
Ook de honden en poezen, veel plezier toegewenst!
Groeten uit zoovergoten Ierland.
[verwijderd]
0
Aangemeld weer ik lees weer mee bedankt voor de nieuwe draad
Ben momenteel meer met ritjes op usa aandelen bezig maar kpn blijft een zwak voor me.
Succes ieder
[verwijderd]
0
Traden in Amerika via de Dow Jones en Nasdaq is extra interessant vanwege de lage transactiekosten (bij DeGiro) en de hoge beweeglijkheid van sommige aandelen. Vooral goud en zilverfondsen laten grote uitslagen zien. Ook de Telecomsector is in beweging, Altice is op overnamepad in Amerika. Ze moeten ergens met hun schuld heen.
[verwijderd]
0
Vanwege die lage transactiekosten kun je gefaseerd bijkopen of verkopen in kleine hoeveelheden.
[verwijderd]
0
Klopt Jager De Lage Kosten Bij De Giro
Heb leuke ritjes gehad in icld exa neon
En anfi
Zit Nu Met gordman In Porto Maar Blijf Kpn Toch Wel Volgen Voor Je Het Weet Zit Ik Weer In KPN
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 23 mei 2015 16:34:

Adek bedankt voor de opening weer. Geniet er van
[verwijderd]
0
quote:

SpecKlaas schreef op 23 mei 2015 20:19:

Komt er nog een derde draadje bij of is twee genoeg? :=)
Het is even wennen, maar jij hebt dus ook gevoel voor humor.
[verwijderd]
0
ben benieuwd wat de uitgelekte mail naar de Engelse media over een onderzoek naar een eventueel Brexit, voor de koersen aanstaande maandag zal doen.

wel heel toevallig dat dit op zaterdag uitkomt en niet op een handelsdag, ik vertrouw het nooit als zoiets buiten de beurs uren uitkomt.

wie durft een voorspelling te doen wat het onderzoek maandag gaat betekenen.
[verwijderd]
0
Vodafone wil met Liberty samen
de telecomm gaat boomen
overnames gaan volgen
ik zeg Telefonica hapt op KPN
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 24 mei 2015 13:02:

Vodafone wil met Liberty samen
de telecomm gaat boomen
overnames gaan volgen
ik zeg Telefonica hapt op KPN
Als dat zo is dan kunnen we hard gaan MAAR waarom denk je dat voda en liberty iets voor KPN gaat doen op het overname vlak??

als die geruchten er komen dan gaan we ook boomen maar ik weet van niets en heb ook nergens wat vernomen dus deel je kennis wie wel wat heeft opgepikt.
Agatan
0
De financiële Telegraaf, spreekt over samensmelting moet er wel wat aan kabel infrastructuur in Azië worden afgestoten.

Spel is op de wagen.
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 24 mei 2015 13:02:

Vodafone wil met Liberty samen
de telecomm gaat boomen
overnames gaan volgen
ik zeg Telefonica hapt op KPN
haha, hier ook al overnamespeculaties.
[verwijderd]
0
quote:

eri09 schreef op 24 mei 2015 13:05:

[...]

Als dat zo is dan kunnen we hard gaan MAAR waarom denk je dat voda en liberty iets voor KPN gaat doen op het overname vlak??

als die geruchten er komen dan gaan we ook boomen maar ik weet van niets en heb ook nergens wat vernomen dus deel je kennis wie wel wat heeft opgepikt.
Deze persoon plaatst regelmatig nieuws dat er niet is en dan spreken we van ordinaire "misleiding"

Het zijn vooral zijn hersenspinsels
[verwijderd]
0
quote:

eri09 schreef op 23 mei 2015 21:59:

ben benieuwd wat de uitgelekte mail naar de Engelse media over een onderzoek naar een eventueel Brexit, voor de koersen aanstaande maandag zal doen.

wel heel toevallig dat dit op zaterdag uitkomt en niet op een handelsdag, ik vertrouw het nooit als zoiets buiten de beurs uren uitkomt.

wie durft een voorspelling te doen wat het onderzoek maandag gaat betekenen.
Ik denk dat het voorlopig wel mee zal vallen. Er zal eerst maar eens bevestigd moeten worden dat er een onderzoek is/komt. Vergeet ook niet dat de Britse pers zich heel veel anti Europees opstelt en persoonlijk denk ik terecht.

Een referendum zou uiterlijk eind 2017 plaats moeten vinden maar Cameron stelt ook in overleg te gaan met de E.U.

gerrit 69
0
quote:

JanK1 schreef op 24 mei 2015 21:48:

[...]

Ik denk dat het voorlopig wel mee zal vallen. Er zal eerst maar eens bevestigd moeten worden dat er een onderzoek is/komt. Vergeet ook niet dat de Britse pers zich heel veel anti Europees opstelt en persoonlijk denk ik terecht.

Een referendum zou uiterlijk eind 2017 plaats moeten vinden maar Cameron stelt ook in overleg te gaan met de E.U.

De soep word niet zo heet gegeten als dat hij opgediend word.
Agatan
0
Goedemorgen.

Het weer is niet zo fraai als gisteren. Dan de beurs maar zonnig.

Brexit ( incl. Ierland ) stemmen in 2017.
Grexit. Jaja payday op 5 juni. Wat verzinnen ze nu weer!!!

Fijne dag
[verwijderd]
0
275 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 3,426
Verschil -0,010 (-0,29%)
Hoog 3,452
Laag 3,412
Volume 10.532.743
Volume gemiddeld 13.831.648
Volume gisteren 12.819.911

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront