BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi Mei 2015

918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 4 mei 2015 09:18:

Aandeel schiet weer alle kanten op. Aandeelhouders BESI mogen heel erg blij zijn als het aandeel in de plus sluit vandaag.... Het koersverloop van de laaste tijd inzake BESI toont misschien wel aan dat het niet echt een"solide belegging" is, terwijl het bedrijf zelf wel goed presteert. Als BESI door gaat met goed presteren komt de "rust" rond het aandeel vast terug. Koerssprongen van een paar procent binnen een minuut zonder nieuws komen bij mij raar over.Misschien moest ik hier maar eens aan gaan wennen mbt dit aandeel voor de komende maanden.
Als je het voor de lange termijn wil hebben, maken die sprongen weinig uit. Als je wilt traden met BESI, lijken me koersfluctuaties gewenst.

Groet,
Bolo
[verwijderd]
0
Rust is alweer redelijk terug. Al denk ik wel dat we lager (ja, lager!) gaan eindigen vandaag.
Zou me niets verbazen als we einde van de dag op de 24 zitten.

Maar wat is het toch met die Europese beurzen joh.
NY spuit omhoog, wij kwakkelen alsmaar harder omlaag.
We zijn nu weer terug bij de niveaus van begin maart.
[verwijderd]
0
Besi gaat deze week echt herstellen hoor. De daling van afgelopen dagen was de afbouw van belang van een grote partij. Die is nu klaar zo te zien aan de koers. Hij gaat vandaag echt herstellen.
[verwijderd]
0
klopt het dat je vandaag aandelen moet hebben om dividend te krijgen? en als het dividend wordt uitgekeerd gaat de koers dan niet 1,50 omlaag?
[verwijderd]
0
Ik snap de nut van dividend ook niet. Als je ze hebt en de koers dan lager gaat met wat je krijgt. Wat win je ermee dan?
beurswatcher
0
Koersherstel is miniem, gaat vandaag waarschijnlijk weer lager eindigen, de 26 passeren lijkt al een hele opgave te gaan worden!
Grey mouse
0
@Profitonly

www.iex.nl/Aandeel-Koers/11820/BE-Sem...

Dinsdag 5 Mei 2015
05-05 notering ex-dividend (Voorbeurs) (1,50)

Vrijdag 15 Mei 2015
15-05 Betaalbaarstelling dividend

www.veb.net/content/HoofdMenu/Beurs/E...

Dividend, ex-dividend en betaalbaarheid

-Bedrijven die dividend betalen keren uit aan beleggers die het aandeel in bezit hebben bij sluiting van de beurs de dag voor het ex dividend gaat.

-Die ex-dividend-datum is de datum van toekenning van dividend, de koers van het aandeel zal dan zakken met ongeveer de waarde van het dividend.

-Op de ex-dividend datum ontvangen beleggers nog geen geld. Uitbetaling vindt gewoonlijk een aantal weken later plaats.
[verwijderd]
0
quote:

Hibii schreef op 4 mei 2015 09:56:

Ik snap de nut van dividend ook niet. Als je ze hebt en de koers dan lager gaat met wat je krijgt. Wat win je ermee dan?
www.beleggersbelangen.nl/opinie/artik...

Daarnaast, blok van 7.000 stuks is weg.
We kunnen weer wat omhoog.
Bobu
0
heb net ING gebeld, ze hebben een storing in het binnenkrijgen van de koersen... Wordt aan gewerkt met hoge prioriteit.
gelukkig vanmorgen nog net bij kunnen kopen!
[verwijderd]
0
Daniel30
0
quote:

Hibii schreef op 4 mei 2015 11:03:

Besi gaat Vandaag met meer dan 5% de dag afsluiten kan ik jullie zeggen.
onderbuik gevoel??
Joseph185
0
quote:

Daniel30 schreef op 4 mei 2015 11:42:

[...]

onderbuik gevoel??
.
25,50+5%=26,77. That would be nice. Ik ben al blij als hij boven de 26 eindigd
918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 130,400
Verschil -5,600 (-4,12%)
Hoog 134,100
Laag 126,950
Volume 790.185
Volume gemiddeld 502.670
Volume gisteren 1.032.366

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront