TomTom « Terug naar discussie overzicht

1 tm 7 maart 2015: TomTom Is Bullish Geworden En Apple Is Komt Eraan....

1.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Tom3 schreef op 5 maart 2015 17:45:

[...]

Waar baseer je je laatste bewering op? Liggen daar de volgende stops? Is dat publieke info? Geen idee hoe die algoritmes van die shorters eruit zien.
Ik heb meerdere mensen die met TA bezig zijn die getallen horen roepen, vandaar.
Maar zegt niks, neem wave trader (plotseling spoorloos verdwenen na zijn zoveelste blunder om iets boven de 7 short te gaan), die ging al vol short iets boven de 4
Later, na alias verwisseling, had hij het lange tijd over top 6
Hij knalde zo door naar 7,80 dus die TA zegt niks meer nu, vooral niet met een op ploffen staande shortcovering/short squeeze!
[verwijderd]
0
ik ben ook echt benieuwd naar het antwoord van de moderator en wacht daarna op je excuus voor de beschuldiging dat ik met het systeem heb gerommeld. En denk je dat iemand daar wakker van ligt met dreigementen ".... ben ik vertrokken".

quote:

Balimoney schreef op 5 maart 2015 17:46:

[...]

Inderdaad.
Mocht hier geen duidelijkheid over komen ben ik vertrokken.

Groet.
[verwijderd]
0
quote:

Rabo schreef op 5 maart 2015 17:54:

hij was zo stom om mijn gegevens te publiceren!!
Ach, hij is wat in paniek denk ik, hij komt vaak negatief uit de hoek over TomTom dus ik denk dat hij scheef zit en een kort lontje heeft nu.
[verwijderd]
1
quote:

Balimoney schreef op 5 maart 2015 17:49:

[...]

Nee Straddleman

Ik had vanuit mijn account details de data gecopieerd. Na Rabo's post van 16.51h opnieuw gescheckt en het was ineens 29 February. Ik denk dat er veel mensen weten dat ik hier al langer actief ben.

Dit is geen geintje meer.
Als je bij mij kijkt zie je dat ik lid ben vanaf 15-5-2006 en dat zal zo ongeveer de datum geweest zijn van mijn ongewenste aliasverandering want ik weet zeker dat ik hier minimaal vanaf 2004 al aanwezig ben.

Ik geloof niet dat leden zoals jij en ik kunnen rotzooien in het iex systeem.
Aan de andere kant is er wel sinds kort een geinponum moderator geworden onder de naam Moderator Henk zonder verder iemand te beschuldigen hoor.
[verwijderd]
0
Verdere afbouw door blue capital, vandaag ook weer denk ik....die zijn nog wel even bezig....ben benieuwd waar we staan als ze geheel hebben afgebouwd. Heb trouwens ook het gevoel, dat er vandaag ook weer iemand meer short is gegaan....maar goed,mdat zien we morgen....
[verwijderd]
1
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
0
Gezien het gezamenlijk verschijnen en weer afbouwen en ook hun andere posities denk ik dat Blue Mountain capital en Marshall Wace gezamenlijk opereren. Zou leuk zijn als een grote koper ziet dat ze er uit willen en hen een handje helpt door ze knel te zetten en versneld te laten afbouwen. Samen hebben BMC en MW nog 5 miljoen stukken te gaan. Is toch een paar handelsdagen aan volume.
[verwijderd]
1
quote:

wiesje 9333 schreef op 5 maart 2015 17:41:

waar gaat dit in godsnaam allemaal over ? zitten hier mensen in elkaars posts te rotzooien, wat een gedoe zeg, we zijn toch allemaal volwassen mensen met serieus geld bezig om elkaars brein hier te pikken en er beter van te worden.

wat een gezeur zeg, hier zit echt niemand op te wachten.

Ik dacht ook dat een forum alleen ging over uitwisselen van info over tomtom.
Van mij mogen alle berichten die niets met tomtom te maken direct worden verwijderd.
[verwijderd]
0
Waar zijn mijn ab 's gebleven....ik had er zeker 500.,...nu nog maar 76 ....pffffff......:)
[verwijderd]
0
haha

quote:

Girakian schreef op 5 maart 2015 18:14:

Waar zijn mijn ab 's gebleven....ik had er zeker 500.,...nu nog maar 76 ....pffffff......:)
[verwijderd]
0
Ik heb er nog maar 2.814 terwijl ik zou zweren dat ik er 20.814 had. Wat is hier aan de hand ;-))

----

29 feb 2012, toen stonden ze zaken er heel anders voor. Moet je eens teruglezen...

MARKET TALK: TomTom koersdoel omhoog naar EUR3,50 - Kepler
Woensdag 29 februari 2012 09:50
AMSTERDAM (Dow Jones)--Kepler Capital Markets verhoogt het koersdoel voor TomTom (TOM2.AE) naar EUR3,50 van EUR3,30, omdat de analist het koersdoel nu baseert op de som-der-delen berekening voor 2012. Kepler betoogt verder dat het bedrijf nog een lange weg te gaan heeft om zichzelf om te vormen in een contentgericht en dienstverlenende onderneming van het hardwarebedrijf dat het nu nog steeds is. Met betrekking tot de trend in omzet en winstgevendheid gaat de onderneming in de visie van Kepler nog steeds de verkeerde kant uit. Het advies blijft reduce. Het aandeel TomTom noteert woensdag rond 9.35 uur 2,9% lager op EUR3,64. (ANS)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires
February 29, 2012 03:50 ET (08:50 GMT)
[verwijderd]
0
quote:

Girakian schreef op 5 maart 2015 18:14:

Waar zijn mijn ab 's gebleven....ik had er zeker 500.,...nu nog maar 76 ....pffffff......:)
Er was 424 keer op de verkeerde knop gedrukt.
Dat is nu gecorrigeerd. ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Balimoney schreef op 5 maart 2015 17:49:

[...]

Nee Straddleman

Ik had vanuit mijn account details de data gecopieerd. Na Rabo's post van 16.51h opnieuw gescheckt en het was ineens 29 February. Ik denk dat er veel mensen weten dat ik hier al langer actief ben.

Dit is geen geintje meer.
Bali, ik waardeer je bijdragen, maar waar maak je je druk om.....lekker belangrijk hoe lang je hier al op dit magic forum zit.....ik vind je andere bijdrages veel belangrijker en interessanter....ga daar mee door!!!
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 5 maart 2015 18:18:

Ik heb er nog maar 2.814 terwijl ik zou zweren dat ik er 20.814 had. Wat is hier aan de hand ;-))

----

29 feb 2012, toen stonden ze zaken er heel anders voor. Moet je eens teruglezen...

MARKET TALK: TomTom koersdoel omhoog naar EUR3,50 - Kepler
Woensdag 29 februari 2012 09:50
AMSTERDAM (Dow Jones)--Kepler Capital Markets verhoogt het koersdoel voor TomTom (TOM2.AE) naar EUR3,50 van EUR3,30, omdat de analist het koersdoel nu baseert op de som-der-delen berekening voor 2012. Kepler betoogt verder dat het bedrijf nog een lange weg te gaan heeft om zichzelf om te vormen in een contentgericht en dienstverlenende onderneming van het hardwarebedrijf dat het nu nog steeds is. Met betrekking tot de trend in omzet en winstgevendheid gaat de onderneming in de visie van Kepler nog steeds de verkeerde kant uit. Het advies blijft reduce. Het aandeel TomTom noteert woensdag rond 9.35 uur 2,9% lager op EUR3,64. (ANS)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires
February 29, 2012 03:50 ET (08:50 GMT)
Je zou ze zeker verdienen Justin.....ik waardeer jou en nog een paar hier zeer.....bedankt!!!
[verwijderd]
0
dat dacht ik ook maar dit soort taalgebruik mag blijkbaar :

Balimoney 5 mrt 2015 om 16:02

[...]

Ik dacht ook dat een forum alleen ging over uitwisselen van info over tomtom.
Van mij mogen alle berichten die niets met tomtom te maken direct worden verwijderd.
[/quote]
[verwijderd]
0
haha Justin klopt toen stond het er anders voor met TT en kon je geen buil meer vallen als je er toen voor het eerst instapte.

quote:

*Justin* schreef op 5 maart 2015 18:18:

Ik heb er nog maar 2.814 terwijl ik zou zweren dat ik er 20.814 had. Wat is hier aan de hand ;-))

----

29 feb 2012, toen stonden ze zaken er heel anders voor. Moet je eens teruglezen...

MARKET TALK: TomTom koersdoel omhoog naar EUR3,50 - Kepler
Woensdag 29 februari 2012 09:50
AMSTERDAM (Dow Jones)--Kepler Capital Markets verhoogt het koersdoel voor TomTom (TOM2.AE) naar EUR3,50 van EUR3,30, omdat de analist het koersdoel nu baseert op de som-der-delen berekening voor 2012. Kepler betoogt verder dat het bedrijf nog een lange weg te gaan heeft om zichzelf om te vormen in een contentgericht en dienstverlenende onderneming van het hardwarebedrijf dat het nu nog steeds is. Met betrekking tot de trend in omzet en winstgevendheid gaat de onderneming in de visie van Kepler nog steeds de verkeerde kant uit. Het advies blijft reduce. Het aandeel TomTom noteert woensdag rond 9.35 uur 2,9% lager op EUR3,64. (ANS)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires
February 29, 2012 03:50 ET (08:50 GMT)
stuurloos kevertje
0
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 5 maart 2015 18:10:

Gezien het gezamenlijk verschijnen en weer afbouwen en ook hun andere posities denk ik dat Blue Mountain capital en Marshall Wace gezamenlijk opereren. Zou leuk zijn als een grote koper ziet dat ze er uit willen en hen een handje helpt door ze knel te zetten en versneld te laten afbouwen. Samen hebben BMC en MW nog 5 miljoen stukken te gaan. Is toch een paar handelsdagen aan volume.
precies Justin, dat gaat uiteindelijk ook de spike for overshoot geven, maar dan gaan we daarna weer terug naar de fundamentals en daar draait het uiteindelijk om en dan moet ik eerlijk bekennen dat bij mij toch ook t gevoel kruipt dat iemand TT gaat overnemen, de focus op de sector is zo overdonderend, dit is Telecom van 2 jaar geleden en kijk hoe daar iedereen wheeled and dealed om er bij te horen, ik zie dat hier ook gebeuren en TT is dan toch met deze nog immer lage beurswaarde en puike vooruitzichten een kwetsbaar aandeel, ondanks de beschermingsconstructies en grootaandeelhouders, de comfort zit er hem in dat ze t niet goedkoop gaan krijgen.

er zijn weinig aandelen die ik ken die 3 uit 3 kunnen geven en TT kan dat
Technisch bullish, fundamenteel bullish en mogelijkerwijs een bullish bid voor de company
daarom de shorts kunnen nog zoveel ammo bij elkaar proberen te vinden, uiteindelijk gaat die selling een keer opdrogen en dan is het hek van de dam.
de huidige selling kan at best een deksel houden op t aandeel, het leunen is al passé, want de Longs liquideren niet, diegenen die winst namen zijn er al uit, die willen er enkel weer in op een dip.

nogmaals het aandeel is als een pressure cooker waar de lucht niet uit kan.

we hebben nog wat om naar uit te kijken.
[verwijderd]
0
quote:

stuurloos kevertje schreef op 5 maart 2015 18:35:

netto shortpositie nu 5.33. Is hij nu gestegen of heb ik niet goed opgelet?
Er kwam opeens een nieuwe shorter bij gisteren, in 1 keer met 0,64%
1.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 jun 2024 12:12
Koers 5,665
Verschil -0,060 (-1,05%)
Hoog 5,745
Laag 5,665
Volume 49.570
Volume gemiddeld 289.506
Volume gisteren 154.387

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront