Pharming « Terug naar discussie overzicht

Week 9 Valeant- Salix- Pharming

1.088 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 51 52 53 54 55 » | Laatste
Grunniger
0
Word ook tijd om 50 cent weer in beeld te krijgen om wat vertrouwen terug te krijgen. Het is zo 5 maart en als de cijfers goed zijn verwacht ik vooraf een stijging van de koers, maar hoe ver van te voren...
Verder zou ik graag willen horen hoe pharming de verkoop bewaakt tijdens deze drukke periode. Ik heb dit pharming ook al gevraagd dit te ontzenuwen maar helaas geen reactie.

Hoop dat dit alles positief uitpakt,maar ben er nog lang niet zeker van.
[verwijderd]
1
quote:

m38ck schreef op 22 februari 2015 17:02:

Dit lijkt me nu zo'n artikel waarop de koers pharming morgen een sprong gaat maken........
Waarom? Leg eens uit. Wat veranderd er wezenlijk door deze overname, gaat dit de afzet van
Ruconest in de VS vergroten, komen er hierdoor meer patiënten bij? Ik zie niet in waarom dit een plus zou worden het enige dat ik zie is onzekerheid wat gaat de nieuwe partij doen. Ze staan blijkbaar bekent om het feit dat ze stoppen met R&D en gaan voor winst optimalisatie dus dat zeker geen voordeel als je nog in een introductiefase zit want een introductiefase kenmerkt zich door hoge winsten maar door investeringen en aanloopverliezen.

Dus mocht morgen er een koerssprong plaatsvinden, wat ik onwaarschijnlijk acht ,aar niet onmogelijk, dan zou ik zorgen dat ik daar van gebruik zou maken en snel uitstappen.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat jullie flink gaan cashen.

Dus succes de komende tijd!
DeZwarteRidder
0
Dit soort overnames (alleen bedoeld voor de ego's van het bestuur) leveren altijd veel gezeur en gezeik op bij het personeel, het levert extra kosten en problemen op en als het ook nog eens met geleend geld moet, dan wordt het helemaal een 'feest'.

Deze overname komt vlak na de vorige fusie/overname, die nog lang niet verwerkt is, dus ik heb medelijden met het personeel en later met de aandeelhouders van Valeant.

Pharming heeft nu een 'goede smoes' waarom de verkoop van Ruconest niet van de grond komt.
MaranV
0
quote:

zjeeraar schreef op 22 februari 2015 17:15:

Ruconest is een uniek product met wellicht een breder spectrum wat toepassingen betreft.
Onderzoeken hiervoor lopen en er wordt ook nu nog door Salix en Chinezen veel geld ingestoken.
Mogelijkheden genoeg denk ik maar.
In de overname gaat Pharming gewoon mee en maakt het mogelijk een markt aan te boren die wel erg groot is qua omzet.
Het hele punt is dat Valeant dat onderzoek waarschijnlijk stop zet (of nooit laat beginnen) om met de cash cows van Salix verder te gaan. Salix heeft een visie met Pharming, Valeant heeft alleen maar honger naar snelle marges dus laat Salix maar Salix blijven voor het goed van Pharming.
[verwijderd]
0
De Chinese partner van Pharming investeert veel in Ruconest qua bredere toepassingsmogelijkheden en staat los van deze overname.
tonneke
0
Jammer dat we van de Chinese partners niet zo veel horen waar ze mee bezig zijn, en hoe ver ze zijn.
MaranV
0
quote:

zjeeraar schreef op 22 februari 2015 17:49:

De Chinese partner van Pharming investeert veel in Ruconest qua bredere toepassingsmogelijkheden en staat los van deze overname.
Ja de hemofilie behandeling maar denk je niet dat er wat betere kansen liggen in een markt zonder "echte" concurrenten?
roon
1
Er is van alles gaande wat speculanten aantrekt en daarom denk ik dat morgenvroeg er haast wel een opening boven 40 cent moet plaatsvinden.Eindelijk gaat het dan gebeuren op maandag de 23e.Het begin van een grote stijging waar velen op gewacht hebben.Dan wordt het ook wat leuker op dit forum.
Met beleggers die hun verlies verminderen,en beleggers die winst gaan maken.Dan komt weer de vraag,wanneer heb ik genoeg verdient en ga ik verkopen.
Begin januari had ik niet gedacht dat ik nog aandelen van pharming had maar geduld gaat resultaat opleveren.
thewitte
0
Idd waar bliiven de immer vrolijke berichten van bijv. Beur en Hoopmazzel... die zullen het antwoord wel hebben..
bammie
0
quote:

roon schreef op 22 februari 2015 17:59:

Er is van alles gaande wat speculanten aantrekt en daarom denk ik dat morgenvroeg er haast wel een opening boven 40 cent moet plaatsvinden.Eindelijk gaat het dan gebeuren op maandag de 23e.Het begin van een grote stijging waar velen op gewacht hebben.Dan wordt het ook wat leuker op dit forum.
Met beleggers die hun verlies verminderen,en beleggers die winst gaan maken.Dan komt weer de vraag,wanneer heb ik genoeg verdient en ga ik verkopen.
Begin januari had ik niet gedacht dat ik nog aandelen van pharming had maar geduld gaat resultaat opleveren.
Bij Pharming zul je in ieder geval niet zo snel last hebben van hoogtevrees.;)
roon
0
Bij deze dan een oproep aan de grote financiele partijen.Ga morgenvroeg eens door het dak en maak alle aandeelhouders blij en geef ze een reden om bij te kopen en mee te liften in de opmars van de koers die vet onderwaardeerd is.
En die grote aandeelhouder die het steeds verpest voor de aandeelhouders met verkopen moet maar eens enkele maanden op vakantie gaan en de koers een kans geven om naar redelijke niveaus te groeien.
Zo dat moet toch een mooie week worden.
Ontop1
0
De deal tussen Valeant en Salix is rond Salix is overgenomen.
Zal pharming morgen gaan stijgen daardoor
DeZwarteRidder
0
quote:

zjeeraar schreef op 22 februari 2015 17:49:

De Chinese partner van Pharming investeert veel in Ruconest qua bredere toepassingsmogelijkheden en staat los van deze overname.
Hoeveel geld wordt er dan geïnvesteerd door de Chinezen...??
[verwijderd]
0
quote:

thewitte schreef op 22 februari 2015 18:17:

Idd waar bliiven de immer vrolijke berichten van bijv. Beur en Hoopmazzel... die zullen het antwoord wel hebben..
Inderdaad kan me voorstellen ,dat je hier op wacht .Want van jou worden we ook niet wijzer.

Ik knikker ze er morgen uit en het geld gaat richting goudmijn.
benbelegger
0
quote:

roon schreef op 22 februari 2015 18:21:

Lachen,Bammie.Laat je eens verassen.
Dan kun je beter even wachten tot je dood bent... :-)
1.088 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 51 52 53 54 55 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 12:16
Koers 0,890
Verschil -0,015 (-1,66%)
Hoog 0,910
Laag 0,890
Volume 1.440.772
Volume gemiddeld 6.770.496
Volume gisteren 4.531.435

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront