Fondsmanager Gezocht « Terug naar discussie overzicht

Afwasser

134 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
[verwijderd]
0
Ik werd vanmiddag op verkeerde been gezet en heb mijn Shorts verkocht net als Van Sjaken.
Met mijn privérekening blijf ik voorlopig aan de zijlijn door omstandigheden.
[verwijderd]
0
Bengaalse tijger
0
Het is wel mogelijk dat we morgen boven 414 openen. Ik heb mijn shorts gisteren al weggedaan.
Van eerste kwartaal van vorig jaar heb ik zoveel angst overgehouden dat ik niet meer in deze kwartaal durf te beleggen. Opties kunnen dodelijk zijn in onzekere periode als je verkeerde richting kiest. Als ik toch instap zal ik als een mini dagtrader gedragen, snel winst/verlies nemen. Ik heb 3 februari calls (privérekening) nog die op een gegeven moment 7,00 bereikte en daarna 2,00 en morgen verwacht ik wel hoger. Ik kan nog steeds met een kleine winst verkopen, maar niet met 300%/350%. Ik ga niet veel aankopen doen in de komende weken, denk ik. Ik verwacht wel in april/mei een grote correctie. Als we voor die periode geen grote correctie krijgen, ga ik dan wel mijn beren pak aandoen.

Afgelopen zes maanden heb ik geen bodem van Aex gemist. Het wordt waarschijnlijk eerste keer na zes maanden, Van Sjaken. Als ik thuis zat had ik het ook kunnen pakken, denk ik.
Bengaalse tijger
0
Vanochtend weer long gegaan, SL 364,58. Privé heb ik nog 3 februari calls bijgekocht. Ik heb gisteren wel de bodem gemist.
[verwijderd]
0
Beste Mensen,

Jullie kennen me als Bengaalse Tijger, vooral van het forum van Slapend Rijk. Ik vind het een eer om met Sint in de zelfde groep te kunnen zitten. Hij is al jaren koploper van het klassement. Hij heeft als eerste en enige mij succes gewenst.
Mijn vrouw heeft me ingehuurd om haar fonds te beheren of anders gezegd, ik heb op haar naam dit fonds geopend. Je moet je vrouw even proberen te verwennen. Dan kan je heel veel energie besparen.

Groetjes,

Bengal Tiger/ Bengaalse Tijger
Sedat
0
[verwijderd]
0
quote:

Bengal Tiger schreef op 8 januari 2015 13:29:

Beste Mensen,

Jullie kennen me als Bengaalse Tijger, vooral van het forum van Slapend Rijk. Ik vind het een eer om met Sint in de zelfde groep te kunnen zitten. Hij is al jaren koploper van het klassement. Hij heeft als eerste en enige mij succes gewenst.
Mijn vrouw heeft me ingehuurd om haar fonds te beheren of anders gezegd, ik heb op haar naam dit fonds geopend. Je moet je vrouw even proberen te verwennen. Dan kan je heel veel energie besparen.

Groetjes,

Bengal Tiger/ Bengaalse Tijger

Goed bezig man, vrouw moet je ten alle tijden verwennen. Fonds voor haar beheren is een goed doel en zeker een goede drijfveer.

Teveel eer als je het mij vraagt, ik ben maar een parttime particuliere belegger. Laatste jaren gaat het inderdaad goed, maar er zitten nog teveel pieken en dalen in. Als ik dat eruit haal, heb ik mijn doel bereikt voor mijn fonds.

Nogmaals succes en ik ben benieuwd naar jouw lange termijn resultaat.
[verwijderd]
0
quote:

Sint schreef op 8 januari 2015 21:39:

[...]

Goed bezig man, vrouw moet je ten alle tijden verwennen. Fonds voor haar beheren is een goed doel en zeker een goede drijfveer.

Teveel eer als je het mij vraagt, ik ben maar een parttime particuliere belegger. Laatste jaren gaat het inderdaad goed, maar er zitten nog teveel pieken en dalen in. Als ik dat eruit haal, heb ik mijn doel bereikt voor mijn fonds.

Nogmaals succes en ik ben benieuwd naar jouw lange termijn resultaat.
Ik ging hele dag jouw transacties kijken of je shorts al verkocht had. Ik vertrouw de trend van deze periode niet. Ik kan dus elk moment kopen en verkopen.
In plaats van calls heb ik TL's met redelijk lage hefboom gekocht. Privé heb ik wel een paar calls erbij genomen. Oude februari calls zijn binnen een dag verdubbeld.
van sjaken
0
Hoi Tijger,

Ik zie nou pas dat dit jou fonds is. Veel succes in 2015. Het is voor jou in ieder geval beter begonnen dan 2014.

Ik ga je zeker volgen. Vooral jouw resultaten met calls en puts ben ik erg benieuwd naar. Zou je die aljeblieft willen blijven plaatsen op dit forum?

Groet,

Van Sjaken
[verwijderd]
0
quote:

Bengaalse tijger schreef op 8 januari 2015 12:34:

Vanochtend weer long gegaan, SL 364,58. Privé heb ik nog 3 februari calls bijgekocht. Ik heb gisteren wel de bodem gemist.
Verkocht. Bij mijn werk zit ik vaak achter stand alone pc zonder internet. Internet is niet echt geliefd bij werkgevers. Laatste drie weken kreeg ik op mijn werk bijna geen gelegenheid online te handelen. Hierdoor heb ik ook mijn laatste call met verlies moeten verkopen. Op een gegeven moment stond het op ongeveer 100% winst. Ik moet veel minder gaan handelen komende weken. Gisteren heeft Sint ook niet op tijd kunnen verkopen omdat hij op werk was.
[verwijderd]
0
quote:

van sjaken schreef op 9 januari 2015 11:35:

Hoi Tijger,

Ik zie nou pas dat dit jou fonds is. Veel succes in 2015. Het is voor jou in ieder geval beter begonnen dan 2014.

Ik ga je zeker volgen. Vooral jouw resultaten met calls en puts ben ik erg benieuwd naar. Zou je die aljeblieft willen blijven plaatsen op dit forum?

Groet,

Van Sjaken
Er is nu bijna geen trend. Als er geen duidelijke trend is, ga ik geen opties kopen. Anders verlies ik net zo veel als begin 2014. Maar als ik privé instap zal ik ook hier melden. Transacties van het fonds kan je ook hier zien.

Als je, Fxje en Martin ook hier fonds openen, zal het nog gezelliger worden. Jullie kunnen ook voor de gein even proberen als ik. Het is heel makkelijk en je kan ook met een klein inleg beginnen.
van sjaken
0
Ik heb ook een fonds geopend. al een paar keer geprobeerd overigens. Het ging iedere keer niet goed. Nu is het wel gelukt. Weet niet hoe lang het duurt voordat er iets zichtbaar word. Het fonds heet TTSO. en staat voor Turbo Trader Sprinter Optie fonds. Aangezien ik daar het meeste in beleg.

Als ik een eigen forumpje krijg hoop ik jullie daar allemaal te zien
[verwijderd]
0
quote:

van sjaken schreef op 10 januari 2015 12:37:

Ik heb ook een fonds geopend. al een paar keer geprobeerd overigens. Het ging iedere keer niet goed. Nu is het wel gelukt. Weet niet hoe lang het duurt voordat er iets zichtbaar word. Het fonds heet TTSO. en staat voor Turbo Trader Sprinter Optie fonds. Aangezien ik daar het meeste in beleg.

Als ik een eigen forumpje krijg hoop ik jullie daar allemaal te zien
Welkom en succes. Het wordt steeds gezelliger.
[verwijderd]
0
quote:

van sjaken schreef op 10 januari 2015 12:37:

Ik heb ook een fonds geopend. al een paar keer geprobeerd overigens. Het ging iedere keer niet goed. Nu is het wel gelukt. Weet niet hoe lang het duurt voordat er iets zichtbaar word. Het fonds heet TTSO. en staat voor Turbo Trader Sprinter Optie fonds. Aangezien ik daar het meeste in beleg.

Als ik een eigen forumpje krijg hoop ik jullie daar allemaal te zien
Succes man! Als nou meer vaste bezoekers een fonds openen, wordt het wellicht toch een succes voor IEX.
[verwijderd]
0
Ik wacht op de D-day van Super Mario op 22 januari. Ik laat me echt niet gek maken door de volatiliteit. Ik denk dat ik over tien dagen een richting kan zien. Maar als ik moest, gokte ik toch voor een short met heel laag hefboom.
van sjaken
0
Verstandig tijger. ik kan er ook niet vee van maken. Had gehoopt op een herstelreaktie van wallstreet. Je ziet dan dat de nikkei er de volgende dag achteraan hopt. Die heeft nog 1000 punten goed te maken en dat leek me wel iets om op te speculeren.
[verwijderd]
0
quote:

Bengal Tiger schreef op 14 januari 2015 14:58:

Ingestapt, aex SS458. Elk moment weer eruit.
Verkocht, verlies genomen.
134 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 0,00%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront