Fugro « Terug naar discussie overzicht

FUGRO - januari 2015

3.350 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

tontonhansito schreef op 30 januari 2015 17:59:

Wees blij dat ze in de plus staat Pinky. Tigenix was een beetje slapjes vandaag ;-(

[...]
I know maar bereken net dat ze er na deze volume week met lage koers mogelijks slechts 24,9% ingedaan hebben dus geen melding en iedereen teleurgesteld met terug verkoop op maandag MAAR dan kopen ze alles op om zo hoog mogelijk percentage te halen en melden ze bv dinsdag verplicht een 28% en zien ze vandaar dan verder wat ze qua bod zullen dienen op te geven ... Vrees ik.
[verwijderd]
0
Grieken gooien kop in de wind
Van onze correspondent

BRUSSEL/ATHENE -
De nieuwe Griekse regering wil niets meer te maken hebben met de trojka van EU, IMF en ECB. De Grieken willen evenmin een verlenging van het huidige hulpprogramma, dat eind februari afloopt

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23622...
[verwijderd]
0
Kan zijn Pinky. Maar kan ook dat ze op 1 februari als de beste sheriffs de maand willen beginnen.... Mijn glazen bol laat me niets zien...

quote:

PinkViewer schreef op 30 januari 2015 18:11:

[...]
I know maar bereken net dat ze er na deze volume week met lage koers mogelijks slechts 24,9% ingedaan hebben dus geen melding en iedereen teleurgesteld met terug verkoop op maandag MAAR dan kopen ze alles op om zo hoog mogelijk percentage te halen en melden ze bv dinsdag verplicht een 28% en zien ze vandaar dan verder wat ze qua bod zullen dienen op te geven ... Vrees ik.
Haddie
0
quote:

PinkViewer schreef op 30 januari 2015 18:11:

[...]
I know maar bereken net dat ze er na deze volume week met lage koers mogelijks slechts 24,9% ingedaan hebben dus geen melding en iedereen teleurgesteld met terug verkoop op maandag MAAR dan kopen ze alles op om zo hoog mogelijk percentage te halen en melden ze bv dinsdag verplicht een 28% en zien ze vandaar dan verder wat ze qua bod zullen dienen op te geven ... Vrees ik.
Nu heb ik al een wijntje achter m'n buikspieren maar dit vind ik zware kost....
Haddie
0
quote:

Euromast schreef op 30 januari 2015 18:11:

Grieken gooien kop in de wind
Van onze correspondent

BRUSSEL/ATHENE -
De nieuwe Griekse regering wil niets meer te maken hebben met de trojka van EU, IMF en ECB. De Grieken willen evenmin een verlenging van het huidige hulpprogramma, dat eind februari afloopt

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23622...
Sleepte met vinger daar en kwam op hooghouden.com.....aminozuren....zitten ook veel in olijven..
Maar zonder dollen...dit is een serieuze bedreiging van Europa.Die spaar eurootjes gaan nu allemaal van de bank...
bezinteergebelegt
0
quote:

Had..zucht schreef op 30 januari 2015 18:30:

[...]
Nu heb ik al een wijntje achter m'n buikspieren maar dit vind ik zware kost....
Ik begrijp hem ook niet want sinds 12 januari zijn er grof 26 miljoen aandelen verhandeld, die uitbreiding van 5 procent kan toch ook opgebouwd zijn over de afgelopen drie weken en vandaag bv over de meldgrens zijn gegaan ? ( niet dat ik daar van uitga ). Je moet dus niet alleen naar de omzet kijken van deze week, ze kunnen ook vanaf 12 januari verder zijn gegaan.
[verwijderd]
0
Ik begrijp hem wel. Hij heeft aardig wat centjes in Tigenix en PHARM verloren en ziet t ff niet zitten.....

quote:

bezinteergebelegt schreef op 30 januari 2015 18:42:

[...]

Ik begrijp hem ook niet want sinds 12 januari zijn er grof 26 miljoen aandelen verhandeld, die uitbreiding van 5 procent kan toch ook opgebouwd zijn over de afgelopen drie weken en vandaag bv over de meldgrens zijn gegaan ? ( niet dat ik daar van uitga ). Je moet dus niet alleen naar de omzet kijken van deze week, ze kunnen ook vanaf 12 januari verder zijn gegaan.
Haddie
0
En kwijtschelden..dan willen ze allemaal...dit wordt een dilemma van hier tot Athene...d'r dan toch maar uit denk ik...tijdelijk.
Waar is Kees Jan als je 'em nodig hebt?
[verwijderd]
0
De plaatselijke Griek hier sluit sinds enkele dagen zijn restaurant steeds vroeger 's avonds en ik zie er niet veel tafeltjes die bezet zijn.....
Haddie
0
Dit moet even bezinken allemaal...was er vrij zeker van dat er een melding zou komen..toch klein dipje ff...
Neem nog maar een glaasje...
HJ deTuinman
0
quote:

Beursbabe schreef op 30 januari 2015 17:04:

Ik kan ook gewoon nergens naartoe gaan en de koers zakt weer in. Nou ben er weer, vooruit met die geit.
Dat heb ik nou ook altijd Beursbabe.. Kijk ik even een tijdje niet, dan gaat het omlaag. Als ik dan weer aan de knoppen zit, dan kijk ik gewoon die koers weer omhoog..

Edit: Ik vind dit wel met stip het leukste en meest humoristische draadje. Daar zou IEX een prijs op moeten zetten.
Ook als het daalt blijft de humor er gewoon in; prachtig!

[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Jongens, ze moeten melden aan 25% ... en ervan uitgaand dat ze dan ook denken aan overname, dan is de beste strategie om net onder die 25 te blijven maar daar te geraken door aankopen op de dip-momenten van deze week en voorbije weken (4 milj aandelen vallen wel op dus denk daarom aan voorbije week) ... En eenmaal net voor die 25 is het wachten op zen nieuwe dip ... zijnde onze teleurstelling vandaag en twijfel op maandag met nieuwe verkopen ... MAAR als je dus wil overnemen (100%) dan moet je (wegens melding binnen de 12 uur blijkbaar) bij het overschrijden van die 25, dus binnen die deadline van 12 uren, zo hoog mogelijk geraken qua percentage want eenmaal de melding er is weten ze dat ze bv 30€ pa zullen mogen betalen. Alles binnen de 12 uur is dus nog beter koop maar zal door de koopdruk wel wat opvallen ... En hen al snel 22€ pa beginnen kosten ... alles beter nog dan 30. Snappie?!
Haddie
0
quote:

HJ deTuinman schreef op 30 januari 2015 18:55:

[...]

Dat heb ik nou ook altijd Beursbabe.. Kijk ik even een tijdje niet, dan gaat het omlaag. Als ik dan weer aan de knoppen zit, dan kijk ik gewoon die koers weer omhoog..

Edit: Ik vind dit wel met stip het leukste en meest humoristische draadje. Daar zou IEX een prijs op moeten zetten.
Ook als het daalt blijft de humor er gewoon in; prachtig!

Dalingen horen bij beleggen...welkom op de piste...al is het ijs hier nog zo glad..Jake vreet die bezems als patat..
Jake ben je daar?
Hallo...
Smaakt 'ie?
Haddie
0
quote:

TAisOnzin schreef op 30 januari 2015 19:00:

Toch geen PB van BK?!
Nanananana....lekker he Thais is Onzin....lach maar....time is on our side...
3.350 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 13 mei 2024 17:35
Koers 23,160
Verschil -0,260 (-1,11%)
Hoog 23,420
Laag 23,060
Volume 263.390
Volume gemiddeld 396.187
Volume gisteren 200.205

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront