Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) « Terug naar discussie overzicht

week 44 2014

326 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 » | Laatste
Arie S
0
Ik verwacht nog niets van de kwartaalcijfers. Inverko moet Beutech overnemen Daar geloof ik in. Dan heeft het aandeel koerspotentieel. Anders wordt het niks maar volgens mij zijn ze op de achtergrond hard aan het werk om dit bedrijf toch tot een succes te maken. Ik zou er wel eens willen rondkijken want milieu heeft wel de toekomst
kammetje
1
quote:

lxry schreef op 31 oktober 2014 16:19:

[...]

voorkennis inzake inverko??? wat zou iemand kunnen weten over een firma waar niets gebeurd??

Waar maakt je toch druk over die paar % van inverko naar beneden kijk eens naar Fugro dat noem ik een ramp voor de beleggers
lxry
0
quote:

eindstreep schreef op 31 oktober 2014 16:43:

Maandag beloofd niets goeds,,Ronnie heeft niet voor niets zijn aandelen verkocht.
heeft ie alleen maar gedaan ons meer kansen te bieden, vergeeet dat nou niet
lxry
0
quote:

ramptoerist schreef op 31 oktober 2014 16:36:

[...]

wat is je verwachting qua netto winst of verlies?
mijn verwachting is ook leuk
positive vibrations
0
Nu zijn ze nog heerlijk goedkoop en in volume te verkrijgen.
Straks is het een heel ander verhaal:):):).
lxry
0
quote:

Arie S schreef op 31 oktober 2014 16:47:

Ik verwacht nog niets van de kwartaalcijfers. Inverko moet Beutech overnemen Daar geloof ik in. Dan heeft het aandeel koerspotentieel. Anders wordt het niks maar volgens mij zijn ze op de achtergrond hard aan het werk om dit bedrijf toch tot een succes te maken. Ik zou er wel eens willen rondkijken want milieu heeft wel de toekomst
milieu heeft juist geen toekomst, en dat gaat inverko veranderen wereldwijd
positive vibrations
0
Wat ik opvallend vond waren die verkopen van één aandeeltje op een tiende lager.
Wie gaat er nu zoveel betalen voor één aandeeltje?
beetje vreemd , dus iemand wil de koers kunstmatig laag houden om straks toe te slaan.:)::)/
ramptoerist
0
quote:

positive vibrations schreef op 31 oktober 2014 16:40:

Laat ik zeggen dat alles verbeterd is , op het akkefietje na tenminste.:):):):).
Gezien er veel gemeentes met inzamelen bezig zijn en de containers nog meer verspreiden.
Dan heeft Inverko ook meegeprofiteerd.
Je hebt geen idee dus. Weet je wel wat ze precies doen eigenlijk ?
ramptoerist
0
quote:

Arie S schreef op 31 oktober 2014 16:47:

Ik verwacht nog niets van de kwartaalcijfers. Inverko moet Beutech overnemen Daar geloof ik in.
tuurlijk, en die worden gedeeltelijk uitbetaald in aandelen van 0,40 en 0,70. Wat een briljant plan is dat zeg... geef anders aandelen uit voor 10 euro, en neem imtech over !
kammetje
0
quote:

ramptoerist schreef op 31 oktober 2014 17:08:

[...]

Je hebt geen idee dus. Weet je wel wat ze precies doen eigenlijk ?
Wat hebt je toch tegen dat aandeel
Alleen maar roepen is ...
Maar je moet toch wel een keer verzadigd wezen
lxry
0
quote:

positive vibrations schreef op 31 oktober 2014 17:07:

Wat ik opvallend vond waren die verkopen van één aandeeltje op een tiende lager.
Wie gaat er nu zoveel betalen voor één aandeeltje?
beetje vreemd , dus iemand wil de koers kunstmatig laag houden om straks toe te slaan.:)::)/
jij hebt het dooor!
ramptoerist
0
quote:

kammetje schreef op 31 oktober 2014 17:15:

[...]

Wat hebt je toch tegen dat aandeel
Alleen maar roepen is ...
Maar je moet toch wel een keer verzadigd wezen
Integendeel. Dit fav beursfondsje ( van velen ) laat je elke keer weer verassen met de meest wonderbaarlijke onduidelijke onduidelijkheden.
En dat gaat gestaag door, met elke nieuwe participatie :)

maarre de hele dag roepen bij een pennystock dat het straks gaat gebeuren, hoe lang hou je zoiets vol eigenlijk...
bik
0
Dumpermans moet weer een nieuwe stortkokert aanslaan,tsjonge,wat gaat dat hard,opvangen P.V. grrr.
kammetje
0
quote:

ramptoerist schreef op 31 oktober 2014 17:18:

[...]

Integendeel. Dit fav beursfondsje ( van velen ) laat je elke keer weer verassen met de meest wonderbaarlijke onduidelijke onduidelijkheden.
En dat gaat gestaag door, met elke nieuwe participatie :)

maarre de hele dag roepen bij een pennystock dat het straks gaat gebeuren, hoe lang hou je zoiets vol eigenlijk...
Roep ik niet maar jij geeft op elk bericht negatief antwoord.
[verwijderd]
0
Zou het reduceren van het neerwaarts risico iets te maken kunnen hebben met de a.s. cijfers?
kammetje
0
quote:

bik schreef op 31 oktober 2014 17:20:

Dumpermans moet weer een nieuwe stortkokert aanslaan,tsjonge,wat gaat dat hard,opvangen P.V. grrr.
Stelt weinig voor die aantallen.
326 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 09:00
Koers 1,420
Verschil +0,020 (+1,43%)
Hoog 1,420
Laag 1,420
Volume 383
Volume gemiddeld 13.274
Volume gisteren 3.182

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront